Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prakeikta mikrobizacija ir man vakaro pabaigą psichologiškai pagadino Na tiesiog necivilizuotai jaučiuosi mikrobe miesto VT nors tu ką
    Dar prieš mėnesiuką su trupučiu 13N ir ketvirtadienį važiavau civilizuotai, tada kitą ketvirtadienį jau su mikrobu, galvojau, kad na tiek to, ketvirtadienis visgi ir tt.. Ir po dar savaitės toks "malonumas" teko jau ir šestadienį...

    Melstis reikia, kad nepasiteisintų "laikina tampa pastovu" patarlė...

    Comment


      Prakeikta mikrobizacija ir man vakaro pabaigą psichologiškai pagadino Na tiesiog necivilizuotai jaučiuosi mikrobe miesto VT nors tu ką
      Dar prieš mėnesiuką su trupučiu 13N ir ketvirtadienį važiavau civilizuotai, tada kitą ketvirtadienį jau su mikrobu, galvojau, kad na tiek to, ketvirtadienis visgi ir tt.. Ir po dar savaitės toks "malonumas" teko jau ir šestadienį...

      Melstis reikia, kad nepasiteisintų "laikina tampa pastovu" patarlė...

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Prakeikta mikrobizacija ir man vakaro pabaigą psichologiškai pagadino Na tiesiog necivilizuotai jaučiuosi mikrobe miesto VT nors tu ką
        Dar prieš mėnesiuką su trupučiu 13N ir ketvirtadienį važiavau civilizuotai, tada kitą ketvirtadienį jau su mikrobu, galvojau, kad na tiek to, ketvirtadienis visgi ir tt.. Ir po dar savaitės toks "malonumas" teko jau ir šestadienį...

        Melstis reikia, kad nepasiteisintų "laikina tampa pastovu" patarlė...
        kaip suprast necivilizuotai? mikriuke per mažai vietos? Autobusas sunaudoja 40-50 litru mikriukas apie 15 litru dyzelio tiesiog už kokio dydžio autobusą apmoka savivaldybė toks ir važiuoja. Su mikriuku gal tik kad sunkiau be bilieto važiuot sunkiau

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Prakeikta mikrobizacija ir man vakaro pabaigą psichologiškai pagadino Na tiesiog necivilizuotai jaučiuosi mikrobe miesto VT nors tu ką
          Dar prieš mėnesiuką su trupučiu 13N ir ketvirtadienį važiavau civilizuotai, tada kitą ketvirtadienį jau su mikrobu, galvojau, kad na tiek to, ketvirtadienis visgi ir tt.. Ir po dar savaitės toks "malonumas" teko jau ir šestadienį...

          Melstis reikia, kad nepasiteisintų "laikina tampa pastovu" patarlė...
          kažkada turėtų parvaryti dar 10-15 mikriukų o juos leisti yra planuojama mažai apkrautuose maršrutuose kaip 21 31 45 ar važiuos vienas normalaus dydžio autobusas o kitas mikriukas

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            kaip suprast necivilizuotai? mikriuke per mažai vietos? Autobusas sunaudoja 40-50 litru mikriukas apie 15 litru dyzelio tiesiog už kokio dydžio autobusą apmoka savivaldybė toks ir važiuoja. Su mikriuku gal tik kad sunkiau be bilieto važiuot sunkiau

            Autobusas nesunaudoja 40-50 litrų, ne tie laikai. Dabartiniai apie 25-30 sunaudoja. Savivaldybė iš viso nieko niekam nemoka. Tiesiog pasakė, kad turi vežti keleivius naktiniais maršrutais, ir veža. O jei visgi moka už ridą, tai turi būti ir transporto priemonės tipas numatytas. Jei "Kauno autobusai" ekonomija užsiima, tai jie tiesiog naglai pažeidinėja sutartį, nes gauna kaip už autobusą, o veža mikrobais. Mikrobai yra atsilikusių ir ubagiškų šalių VT. Ir taškas. Deja valdžios suvokimas ir gebėjimas jį organzuoti nei kiek nepasikeitė nuo laukinių 90-ųjų... Netgi degradavo. To pasekmės - pagalvinė automobilizacija, o VT tik lochams su lochiškais mikrobais.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą


              Autobusas nesunaudoja 40-50 litrų, ne tie laikai. Dabartiniai apie 25-30 sunaudoja. Savivaldybė iš viso nieko niekam nemoka. Tiesiog pasakė, kad turi vežti keleivius naktiniais maršrutais, ir veža. O jei visgi moka už ridą, tai turi būti ir transporto priemonės tipas numatytas. Jei "Kauno autobusai" ekonomija užsiima, tai jie tiesiog naglai pažeidinėja sutartį, nes gauna kaip už autobusą, o veža mikrobais. Mikrobai yra atsilikusių ir ubagiškų šalių VT. Ir taškas. Deja valdžios suvokimas ir gebėjimas jį organzuoti nei kiek nepasikeitė nuo laukinių 90-ųjų... Netgi degradavo. To pasekmės - pagalvinė automobilizacija, o VT tik lochams su lochiškais mikrobais.
              ir yra išskirtos trys rūšys: iki 35 vietų, iki 110 vietų ir virš 110 vietų (sėdimos ir stovimos).
              dėl kuro suvartojimo tikrai ne nesiginčijam pačiam tenka pilti kurą tie patys mikriukai sunaudoja 15-20 litrų gal jei kiekvieną kartą gesinti variklį ir pan kažkiek susiekonomintų. Tiek mažai niekas nesunaudoja Solaris autobusai sunaudoja mažiausiai apie 35 litrus, Vanhool, Scania ir kiti senesni apie 50 litrų, trigubas Vanhool apie 65 litrus.
              Atidirbus dvipamaininį grafiką su Vanhool apie 300-320 km reikia pilti 150-160 litrų, su Solariu 120-130.

              Comment


                Ar tiesa,kad ant autobusu pradėti klijuoti naujieji logotipai KA?

                Comment


                  Aš nesakau, kad mikrobai sunaudoja daugiau, aš sakau, kad autobusai sunaudoja mažiau, nei rašai. Senienų jau nebelikę, o trigubų neleidžia į naktinius maršrutus. Vieną kartą turi būti gerbiami keleiviai. Jei nustatyta, kad maršrutu važiuoja dideli autobusai, tai ir turi važiuoti, o ne nuo KA vadovų noro šiek tiek suekonominti. Kas dėl naktinių, tai nematau jokio reikalo, kad jie važinėtų iki 5 val. kas valandą. Pakaktų 2-3 reisų iki 2 val ir viskas. Ir kam, pavyzdžiui, 37 naktinis dubliuoja įprastą 37 jau nuo maždaug. 22.30? Kai tokių nesąmonių nebeliktų, tai tiesiog neapsimokėtų mikrobo išraukti dėl 2-3 reisų, o naktinius važiavimus atliktų normalus autobusas. 13N, 14 N tuo labiau... Logikos leisti naktinius ketvirtadieniais irgi jokios.Pakaktų tik penktadieniais ir šeštadieniais.
                  Paskutinis taisė Al1; 2017.06.16, 17:02.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Aš nesakau, kad mikrobai sunaudoja daugiau, aš sakau, kad autobusai sunaudoja mažiau, nei rašai. Senienų jau nebelikę, o trigubų neleidžia į naktinius maršrutus. Vieną kartą turi būti gerbiami keleiviai. Jei nustatyta, kad maršrutu važiuoja dideli autobusai, tai ir turi važiuoti, o ne nuo KA vadovų noro šiek tiek suekonominti. Kas dėl naktinių, tai nematau jokio reikalo, kad jie važinėtų iki 5 val. kas valandą. Pakaktų 2-3 reisų iki 2 val ir viskas. Ir kam, pavyzdžiui, 37 naktinis dubliuoja įprastą 37 jau nuo maždaug. 22.30? Kai tokių nesąmonių nebeliktų, tai tiesiog neapsimokėtų mikrobo išraukti dėl 2-3 reisų, o naktinius važiavimus atliktų normalus autobusas. 13N, 14 N tuo labiau... Logikos leisti naktinius ketvirtadieniais irgi jokios.Pakaktų tik penktadieniais ir šeštadieniais.
                    Kuo pagrįstas tas "nėra logikos"? Naktį geriau dažnesni mikriukai, nei retesni autobusai. Kai kada jie net dažnesni galėtų būti, ypač pirmas valandas iki kokios 01 valandos, nes vasaros vakarais tai nėra labai vėlyvas metas ir nemažai žmonių geru oru laiką leidžia kavinėse ir tada turi grįžti namo. Ketvirtadieniais irgi, ne kartą naudojausi pats ir naudojasi ir kiti. Vienintelis dalykas, su kuo iš dalies galiu sutikti, tai, kad gal ketvirtadieniais nuo 1 valandos nakties gali ne kas valandą važiuoti.

                    Comment


                      Parašė Malach Rodyti pranešimą
                      Vienintelis dalykas, su kuo iš dalies galiu sutikti, tai, kad gal ketvirtadieniais nuo 1 valandos nakties gali ne kas valandą važiuoti.
                      Niekas ten išvis ir nevažiuoja, ta prasme yra reisas 1:57 ir 2:57 tik nuo pirmos. Tai tas "kas valandą nmuo pirmos" nevisai egzistuoja

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Prakeikta mikrobizacija ir man vakaro pabaigą psichologiškai pagadino Na tiesiog necivilizuotai jaučiuosi mikrobe miesto VT nors tu ką
                        Dar prieš mėnesiuką su trupučiu 13N ir ketvirtadienį važiavau civilizuotai, tada kitą ketvirtadienį jau su mikrobu, galvojau, kad na tiek to, ketvirtadienis visgi ir tt.. Ir po dar savaitės toks "malonumas" teko jau ir šestadienį...

                        Melstis reikia, kad nepasiteisintų "laikina tampa pastovu" patarlė...
                        Galiu pranešti blogą žinią ryt važiuos ir 37n mikriukai

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Aš nesakau, kad mikrobai sunaudoja daugiau, aš sakau, kad autobusai sunaudoja mažiau, nei rašai. Senienų jau nebelikę, o trigubų neleidžia į naktinius maršrutus. Vieną kartą turi būti gerbiami keleiviai. Jei nustatyta, kad maršrutu važiuoja dideli autobusai, tai ir turi važiuoti, o ne nuo KA vadovų noro šiek tiek suekonominti. Kas dėl naktinių, tai nematau jokio reikalo, kad jie važinėtų iki 5 val. kas valandą. Pakaktų 2-3 reisų iki 2 val ir viskas. Ir kam, pavyzdžiui, 37 naktinis dubliuoja įprastą 37 jau nuo maždaug. 22.30? Kai tokių nesąmonių nebeliktų, tai tiesiog neapsimokėtų mikrobo išraukti dėl 2-3 reisų, o naktinius važiavimus atliktų normalus autobusas. 13N, 14 N tuo labiau... Logikos leisti naktinius ketvirtadieniais irgi jokios.Pakaktų tik penktadieniais ir šeštadieniais.
                          jei būtų nauji autobusai tada taip tiek ir turėtų maždaug vartot kuro kadangi dauguma autobusų apie 15 metų senumo ir pradėję sukti antrą milijoną kuro sunaudojimas padidėjęs. O parko kuras dar su dideliu kiekiu priemaišų kad būtų kuo pigesnis. Vanhool scania be 50 litrų niekaip solaris 35

                          Comment


                            Kad patys keleiviai daro kad vystytųsi "mikrobilizacija" ypatingai piko metu kaip daug keleivių bando nesižymėti bilietų važiuoti "zuikiu" nors realiai gal važiuoja pilnas autobusas bet atsižymėjusių būna tik dalis šiuo metu į tai tik ir atsižvelgiama. Kas liečia 13N 14N ir 37N per nakty surenkama 13N ir 14N tik apie 30 eurų o tai yra apie 60 bilietų tai patys gudročiai važiuojantys be bilietų ir padaro maža keleivių srautą ir todėl leidžiami mikriukai ir kaip minėjau reikės nenustebti kad mikriukai gali pasirodyti jau ne tik įprastuose maršrutuose kaip 19 33 44 49

                            Comment


                              Parašė Malach Rodyti pranešimą

                              Kuo pagrįstas tas "nėra logikos"? Naktį geriau dažnesni mikriukai, nei retesni autobusai. Kai kada jie net dažnesni galėtų būti, ypač pirmas valandas iki kokios 01 valandos, nes vasaros vakarais tai nėra labai vėlyvas metas ir nemažai žmonių geru oru laiką leidžia kavinėse ir tada turi grįžti namo. Ketvirtadieniais irgi, ne kartą naudojausi pats ir naudojasi ir kiti. Vienintelis dalykas, su kuo iš dalies galiu sutikti, tai, kad gal ketvirtadieniais nuo 1 valandos nakties gali ne kas valandą važiuoti.
                              Girti studentai tegul suranda pinigų taksi. Bendrai VT galėtų kursuoti ilgiau, iki 24 val, o ne 22.30-23.00. Tada beveik atkristų naktinių poreikis. Tik savaitgaliais iki 1-2 val kas pusvalandį keli reisai. Išviso 4-6 reisai per naktį.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                Kad patys keleiviai daro kad vystytųsi "mikrobilizacija" ypatingai piko metu kaip daug keleivių bando nesižymėti bilietų važiuoti "zuikiu" nors realiai gal važiuoja pilnas autobusas bet atsižymėjusių būna tik dalis šiuo metu į tai tik ir atsižvelgiama. Kas liečia 13N 14N ir 37N per nakty surenkama 13N ir 14N tik apie 30 eurų o tai yra apie 60 bilietų tai patys gudročiai važiuojantys be bilietų ir padaro maža keleivių srautą ir todėl leidžiami mikriukai ir kaip minėjau reikės nenustebti kad mikriukai gali pasirodyti jau ne tik įprastuose maršrutuose kaip 19 33 44 49
                                Ką keleiviai? Nafig įlaipinimas pro priekines duris? Mikrobizacija tik dar labiau atbaidys keleivius. Manęs, pavyzdžiui, mikrobai iš viso netenkina ir aš iš principo važinėsiu mašina, o ne VT parodija - mikrobais, jei ten, kur man reikia, nebus normalaus VT. Ir tokių kaip aš ne vienas ir ne du.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Ką keleiviai? Nafig įlaipinimas pro priekines duris? Mikrobizacija tik dar labiau atbaidys keleivius. Manęs, pavyzdžiui, mikrobai iš viso netenkina ir aš iš principo važinėsiu mašina, o ne VT parodija - mikrobais, jei ten, kur man reikia, nebus normalaus VT. Ir tokių kaip aš ne vienas ir ne du.
                                  kai įlaipinimas per priekines duris daug lengvesnis darbas nes atidarius priekines duris durys į lauką išlenda apie 20-30 cm ir per dešinį veidrodį išvis nematomas vaizdas o uždaromos vidurinės ar galinės durys tik žiūrint į vidurinį autobuso veidrodį. Jei kažkas sugalvoja įlipti per vidurines ar galines duris automatiškai jis suspaudžiamas ir vėl čia patys keleiviai kalti dėlto

                                  Comment


                                    Neišlenda durys 20-30 cm. Gal tik kai kurių retų modelių autobusuose. Paprastame autobuse viskas kuo puikiausiai matosi. Jei ne - veidrodis blogai sureguliuotas. Dar kartą kartoju, kad nereikai čia kaltinti keleivių, jei vairuotojas neatlieka savo darbo. Iš kitos pusės, ten, kur VT išvystytas gerai, dažniausiai nėra jokių priekinių durų įlaipinimo. Ir nieko. Nes vežėjas gauna už ridą. Bet kokiu atveju, kuo daugiau keleivių važiuos VT, tegul dalis iš jų ir nesusimokėję, tuo iš to bus didesnė nauda miestui ir valstybei - mažesnė automobilizacija ir sukišti pinigai į asfaltą, pinigai į užsienį už kurą (nes dauguma šalių jį ar žaliavą importuoja), švaresnis oras ir daugiau judantys žmonės. Programinės įrangos kūrėjai seniai suprato, kad nėra jokios prasmės kovoti su visais piratais ir nelegaliai naudojančiais softą. Kuo daugiau bus nelegalių vartotojų, tuo mažiau šansų, kad atsiras konkurentai...
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.06.17, 12:15.

                                    Comment


                                      Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                                      Ar tiesa,kad ant autobusu pradėti klijuoti naujieji logotipai KA?
                                      Taip, mačiau ant 601 ir 319.
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Neišlenda durys 20-30 cm. Gal tik kai kurių retų modelių autobusuose. Paprastame autobuse viskas kuo puikiausiai matosi. Jei ne - veidrodis blogai sureguliuotas. Dar kartą kartoju, kad nereikai čia kaltinti keleivių, jei vairuotojas neatlieka savo darbo. Iš kitos pusės, ten, kur VT išvystytas gerai, dažniausiai nėra jokių priekinių durų įlaipinimo. Ir nieko. Nes vežėjas gauna už ridą. Bet kokiu atveju, kuo daugiau keleivių važiuos VT, tegul dalis iš jų ir nesusimokėję, tuo iš to bus didesnė nauda miestui ir valstybei - mažesnė automobilizacija ir sukišti pinigai į asfaltą, pinigai į užsienį už kurą (nes dauguma šalių jį ar žaliavą importuoja), švaresnis oras ir daugiau judantys žmonės. Programinės įrangos kūrėjai seniai suprato, kad nėra jokios prasmės kovoti su visais piratais ir nelegaliai naudojančiais softą. Kuo daugiau bus nelegalių vartotojų, tuo mažiau šansų, kad atsiras konkurentai...
                                        ar retas modelis yra DEN, DAF, Vanhool autobusuose tiek neišlenda durys bet veidrodis stovi taip kad pusę veidrodžio užstoja, tik Solariuose taip durys neužstoja vaizdo nes veidrodis stovi apie 50 cm prieš autobusą išsikišęs. Kol alga bus 550 tik tol vairuotojai ir žiūrės kuo daugiau bilietų parduot visgi centas prie cento ir iš bilietų per mėnesį gaunas apie 60 eurų plius.
                                        Su tavo parašymu sutinku bet Lietuvai labai toli.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                          Ką keleiviai? Nafig įlaipinimas pro priekines duris? Mikrobizacija tik dar labiau atbaidys keleivius. Manęs, pavyzdžiui, mikrobai iš viso netenkina ir aš iš principo važinėsiu mašina, o ne VT parodija - mikrobais, jei ten, kur man reikia, nebus normalaus VT. Ir tokių kaip aš ne vienas ir ne du.
                                          O mane visiškai tenkina mikroautobusai ir ką? Jeigu, turi kažką prieš mikroautobusus, nereiškia, kad visas pasaulis toks pats kaip tu. KA mikroautobusai geros kokybės, daug maloniau važiuoti jais, nei kai kuriais autobusais ir troleibusais. Galbūt tokių kaip tu ne vienas ir ne du. Bet tokių, kaip aš irgi ne vienas ir ne du. Ir vienintelis argumentas įrodantis, kurių daugiau, galėtų būti koks nors reprezentatyvus rinkos tyrimas, bet nemanau, kad kažkas tokiais užsiima.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X