Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilijampolietis
    Bet šis diskusijos vingis atitinka kauniečių stereotipą... Kuris kurį perspjaus ar mandriau pasirodys.... Tik turiu pastebėti, kad rašymas be klaidų ir didžiavimasis tuo bei kito viešas menkinimas ne visada tinkamai reprezentuoja tą deklaruojamą ir pašnekovų sau priskiriamą aukštesnę kultūrą/inteligenciją/išsilavinimą.....
    Sutinku su Vilijampoliečiu, kai nuo diskusijos apie Kauno viešąjį transportą nukrypstama į diskusiją apie tai, kas čia protingas, kas kvailas, kas nesupranta, o kas specialistas, tai kvepia vaikų darželiu. Ir kai žmogus užduoda klausimą, atsakyti „Tai negi pats nesupranti“ parodo pagarbos ir/arba išsilavinimo trūkumą. Jei uždavė klausimą, matyt, nesupranta, reikia nuosekliai ir paprastais žodžiais paaiškinti, o ne išmušinėti žmogaus susidomėjimą ir abejotinai puikuotis savo žiniomis, net jei JUMS tas atsakymas atrodo akivaizdus.

    Pavyzdžiui, paklaustumėt jūs manęs, kas yra vektorių lauko divergencija. Man tai duona ir sviestas, kasdieniai akivaizdūs dalykai, tai negi atsakyti „Tai negi nesupranti?“ klausiančiajam?
    Paskutinis taisė Carnifex; 2010.12.22, 21:58.

    Comment


      Kauno VT informacinė sistema šiandien truputį sustreikavo, važiuoti turėtų tik A27
      Who is Zaiza?

      Comment


        Troleibusų linija į Šilainius pamiršta. Kodėl?

        http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...a-kodel-321811

        Comment


          Na gi didžiausiam pagal gyventojų skaičių miesto rajonui tie troleibusai tikrai nereikalingi, nes gi ten tikrai nebus keleivių srauto ir visi maršrutai bus nuostolingi O be to nėra litų Nes arena už 200mln (!!!) dviejų savaičių čempionatui deja yra ypatingos svarbos objektas, o koks nors griūvantis Panemunės tiltas - penktos eilės reikalas.... O kol tokia tvarka viešuosiuose pirkimuose, kai Lazdynų tilto Vilniuje rekonstrukcija (!!!) kainuoja 100mln (!!!) o svaigsta atominę elektrinę tik už keliolika milijardų pastatyti tai ilgai visi stambesni infrastruktūros projektai buksuos.... Sunku protu suvokti kad vien kontaktinės linijos nutiesimas į Parodos kalną kainuos 1.5mln litų... Užsidėkit maps.lt kelionės maršrutą nuo Vytauto pr. 66 iki K.Petrausko g. 43, rašo kad atstumas 559m... tai gaunasi, kad nutiesti vieną metrą kontaktinio tinklo kainuoja 2683.36Lt.... Ar čia protinga kaina?

          Comment


            Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
            Troleibusų linija į Šilainius pamiršta. Kodėl?

            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...a-kodel-321811
            "Mums svarbiausia, kad pagal šį projektą bus nutiesta atkarpa į įkalnę. Ten vien įrengti kontaktinį tinklą be stulpų kainuos apie 1,5 mln. litų. O likusioje dalyje tinklą nutiesime be problemų. Laido turime pakankamai, naudosime jau stovinčius stulpus", – teigė "Autrolio" generalinis direktorius Mindaugas Legas.

            Kaip mėgsta juokinti ;] Kur jau tie stulpai stovi, arba ploni apšvietimo, arba betoniniai elektros, nei vieni, nei kiti nėra pritaikyti laikyti KT. Prie namų šiais laikais taip pat niekas neleis tvirtinti KT, reikalingas gyventojų sutikimas.

            Keras taip pat pokštų pilna kišene: liks pinigų, ir tiesim KT laidus iki Onkologinio. Kada Kaune kam nors atliko lyčnų pinigų? ;D Žinoma, aš tiktai už, tačiau tai taip naiviai skamba..

            Comment


              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
              Sunku protu suvokti kad vien kontaktinės linijos nutiesimas į Parodos kalną kainuos 1.5mln litų... Užsidėkit maps.lt kelionės maršrutą nuo Vytauto pr. 66 iki K.Petrausko g. 43, rašo kad atstumas 559m... tai gaunasi, kad nutiesti vieną metrą kontaktinio tinklo kainuoja 2683.36Lt.... Ar čia protinga kaina?
              Jeigu padarys su minimaliais KT posūkio kampais, daug atramų, daug tvirtinimo taškų, ir gausime, kad vidutinis troleibuso kylančio į Parodą greitis bus apie 25 km/h , tai tokiu atveju tikrai man negaila 1,5 mln valstybės pinigų. Čia logikos yra.

              Dėl Šilainių, arenos ir atominės tu teisus.

              Comment


                O įdomu į kur didesnis keleivių srautas? į 2-ą ar onkologinę ligoninę?

                Comment


                  Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                  O įdomu į kur didesnis keleivių srautas? į 2-ą ar onkologinę ligoninę?
                  Manau, kad į 2-ą. Ten tikrai platesnis med. paslaugų paketas, daugiau pacientų, daugiau lankytojų, plius dar studentai.

                  Comment


                    Aš ir taip manau, nors prie onkologinės ligoninės esu buvęs tik porą kartų.... Bet minios stotelėje nepastebėjau.... Nors studentų ir onkologinėj ligoninėj studentų turėtų būti.... Na bet vardan "pijaro" galima ir "gražiai" pašnekėti, taip kaip apie liniją į Šilainius saldžiai suokė.... O priežasčių kodėl kalbos liko kalbomis nesunku rasti....
                    Paskutinis taisė vilijampolietis; 2010.12.23, 10:42.

                    Comment


                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                      Na gi didžiausiam pagal gyventojų skaičių miesto rajonui tie troleibusai tikrai nereikalingi, nes gi ten tikrai nebus keleivių srauto ir visi maršrutai bus nuostolingi O be to nėra litų Nes arena už 200mln (!!!) dviejų savaičių čempionatui deja yra ypatingos svarbos objektas, o koks nors griūvantis Panemunės tiltas - penktos eilės reikalas.... O kol tokia tvarka viešuosiuose pirkimuose, kai Lazdynų tilto Vilniuje rekonstrukcija (!!!) kainuoja 100mln (!!!) o svaigsta atominę elektrinę tik už keliolika milijardų pastatyti tai ilgai visi stambesni infrastruktūros projektai buksuos.... Sunku protu suvokti kad vien kontaktinės linijos nutiesimas į Parodos kalną kainuos 1.5mln litų... Užsidėkit maps.lt kelionės maršrutą nuo Vytauto pr. 66 iki K.Petrausko g. 43, rašo kad atstumas 559m... tai gaunasi, kad nutiesti vieną metrą kontaktinio tinklo kainuoja 2683.36Lt.... Ar čia protinga kaina?
                      Nezinau kaip su dabartinem vario kainom,bet kaip pvz. galiu pateikt,kad 1,3 kilomero kelio kaunas zarasai daugpilis(teko technika saugot tikrai niekas neapgaus,maciau samata ir brezinius) rekonstrukcija sio ruoz kainavo 1,2 mln. tai nesistebiu kad uz truliku linijas tiek jama.

                      Comment


                        Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
                        sveiki savaitgali maciau perdazyta karosa autobusa gaila neprisimenu garazo nr.
                        yra dvi perdazytos 208 ir 212.

                        Comment


                          Parašė Scania Rodyti pranešimą
                          Pastebėjau 331 perkelė i 13? Bet kodėl , Boutsen gal tu ką nors žinai?
                          Pas mus yra taip.Jeigu vairuotojas,arba visas troleibuso ekipazas,pageidauja,kad butu perkelemas i kita marsruta,raso prasima ir juos perkele. Arba buna taip,kad pacios paskirininkes praso sutikimo vairuotoju,kad jie butu perkelti i kita marsruta.Pvz. lapkricio menesi manes ir mano porininku paskirininkes paprase,ar mes sutiktum gruodi padirbti 8 marsrute.Tad mes sutikom ir dirbam.Sausio men. vel griztam i 9 marsruta.O 8 marsrute,sausi,dirbs 25 solario ekipazas. Su 331 dirba tik vienas vairuotojas ir su vienpamaininiu grafiku.Tad negaliu pasakyt,kodel is 2m. perkele i 13m.Siandien kaip tik su juo snekejau,bet nepaklausiau. Yra ir kiti pakeitimai. 272 troleibusas is 1m. perkeltas i 2m. Ta vairuotoja irgi tik viena dirba ir su vienpamaininiu grafiku. 341 tr.seniau dirbo dviese 13 ir 14 marsrutuose.Po to viena atleido,tai kitas dirbo 13m.su pertraukemu grafiku.Dabar jis gavo graze porininke ir dirba 1 marsrute. Po visu situ streiku ir vairuotoju atleidimu,tai daug vietu atsirado dirbti su solareis. Tai irgi, norintieji dirbti su solareis,rase prasimus o po to valdzia sprende,kuriuos sodinti i atsiraduses solariu laisvas vietas.
                          Paskutinis taisė Boutsen; 2010.12.23, 15:55.

                          Comment


                            Tiesa,341tr.to vairuotojo neatleido,bet jis persedo i solari.

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Boutsen, rašėt, kad jums šis darbas įdomus ir prasmingas. Net įdomu pasidarė, kas būtent labiausiai jums patinka darbe ir dėl ko taip jį mėgstate
                              O keleiviams patariu nesinervinti dėl vėlavimo
                              Man patinka visa ivairove.Kiekviena diena vis kazka naujo pamatai.Man patinka zmones stebet.Kokiu idomiu zmoniu pamatai.Dirbdamas,visa gyvenimo ritma matai.Pamatai kas darosi mieste.Tikrai,sita visa rutina mane zavi.O labiause patinka vaziuot piko metu.Ko tik nepamatai.Vieni susirauke,kiti linksmi,treti pradeda mosikuotis.Nu vienu zodziu,as i darba einu kaip i svente.Per iseigines ar atostogas pasiilgstu sitos rutinos.

                              Comment


                                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                Man patinka visa ivairove.Kiekviena diena vis kazka naujo pamatai.Man patinka zmones stebet.Kokiu idomiu zmoniu pamatai.Dirbdamas,visa gyvenimo ritma matai.Pamatai kas darosi mieste.Tikrai,sita visa rutina mane zavi.O labiause patinka vaziuot piko metu.Ko tik nepamatai.Vieni susirauke,kiti linksmi,treti pradeda mosikuotis.Nu vienu zodziu,as i darba einu kaip i svente.Per iseigines ar atostogas pasiilgstu sitos rutinos.
                                Tai tu esi darboholikas-fanatikas

                                Comment


                                  Neuzilgo i linija isvaziuos 039 solaris.Jis remonto dirbtuvese stovejo nuo liepos menesio.Per ta laika montavo nauja tranzistoriu.Pirko,pirko ir pagaliau nupirko tranzistoriu.

                                  Comment


                                    o dar yra islikes mokomasis troleibusas?

                                    Comment


                                      taip pasleptas nuo svetimu akiu

                                      Comment


                                        Gal kas nors žino darbo dienų ar savaitgalio grafiku važiuos VT per Kučias, t.y. rytoj? kvt.lt pateikia tik informaciją apie papildomus reisus vakare, o esminio dalyko neparašyta.
                                        Who is Zaiza?

                                        Comment


                                          Parašė Luigi Rodyti pranešimą
                                          Gal kas nors žino darbo dienų ar savaitgalio grafiku važiuos VT per Kučias, t.y. rytoj? kvt.lt pateikia tik informaciją apie papildomus reisus vakare, o esminio dalyko neparašyta.
                                          2010 m. gruodžio 24 d. pailginamas 1-ojo, 5-ojo, 7-ojo, 10-ojo ir 11-ojo maršrutų troleibusų darbo laikas. Troleibusai papildomai išvyks:
                                          1-ojo maršruto Vaidoto g. - Islandijos pl.
                                          Iš stotelės Vaidoto g. 23.31
                                          Iš stotelės Islandijos pl. 22.42 23.04 23.35
                                          5-ojo maršruto Petrašiūnai–Varnių g.
                                          Iš stotelės Varnių g. 22.48 23.11 23.29
                                          Iš stotelės Petrašiūnai 22.47
                                          7-ojo maršruto Partizanų g.–Kaniūkai
                                          Iš stotelės Partizanų g. 22.35 22.53
                                          Iš stotelės Kaniūkai 22.38 23.04
                                          10-ojo maršruto Partizanų g.–Kauno pilis
                                          Iš stotelės Kauno pilis 23.17 23.43
                                          Iš stotelės Partizanų g. 22,52 23,18
                                          11-ojo maršruto Islandijos pl.–Kaniūkai
                                          Iš stotelės Islandijos pl. 22.43
                                          Iš stotelės Kaniūkai 23.22

                                          kvt.lt

                                          atsakymas i klausimą tavo .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X