Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Maldelę kalbėt reikia dėl to, kad jie netaptų pastoviu vežėju. Mat dabar bet koks vežėjas Neveronims reikš, kad nereikės kulniuoti kelis kilometrus pėsčiomis.
    Kelis km? Tiek toliau netgi važiuoja mikrobvas palyginus su gaulite 39 stotele "Neveronys"?

    Comment


      Ar gali "visuomenei būtinas maršrutas" būti maršrutinis taksi, t.y. kad pats turėtų save išlaikyti? Manau, kad tikrai būtų dotuojamas rajono savivaldybės. O nuo to dotacijų skaičiaus jau priklauso, kokio naujumo technika bus.

      Parašė Gator Rodyti pranešimą
      Kelis km? Tiek toliau netgi važiuoja mikrobvas palyginus su gaulite 39 stotele "Neveronys"?
      Rašiau iš "lempos" / atminties. Pamatavau maps.lt - 1.85 km nuo dabartinės 56-ojo galinės iki 39-o galinės stotelės.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Gdynėje specialiai Kaunui gaminami troleibusai: pirmieji atvykti turėtų dar šią vasarą
        Kol Kauno gatvėmis važinėja meno kūriniais tapę senieji „Škoda“ troleibusai, Lenkijoje, Gdynės mieste, išbandomas vienas iš specialiai Kaunui gaminamų troleibusų. Kaip skelbiama bendrovės „Kauno autobusai“ pranešime spaudai, pirmieji modernūs žemagrindžiai troleibusai Kauną turėtų pasiekti jau rugpjūčio pabaigoje.

        Pagal specialią UAB „Kauno autobusai“ specifikaciją gaminami troleibusai, nurodoma pranešime, turės daugiau sėdimų vietų, vietą neįgaliajam, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, kokybiškas informavimo sistemas, vaizdo stebėjimo kameras, ergonomišką vairuotojo darbo vietą.

        Europinius standartus atitinkančios, specialiai Kauno tinklui pritaikytos troleibusų kontaktinės galvutės bei lygiagrečiai mieste vykstantys kontaktinio tinklo atnaujinimo bei gatvių remonto darbai, tvirtina „Kauno autobusai“, leis troleibusams per sankryžas važiuoti patikimiau ir greičiau...
        Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=81428117

        Negi Kaune įrengiami automatiniai iešmai?
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Gdynėje specialiai Kaunui gaminami troleibusai: pirmieji atvykti turėtų dar šią vasarą


          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=81428117

          Negi Kaune įrengiami automatiniai iešmai?
          Kad bent keliose vietose tie automatiniai iešmai jau gerą dešimtmetį įrengti.

          Comment


            Net ir Kauno darnaus judumo plane numatytos naujos rūšies VT linijos:

            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              ko trinat komentarus, xozeinas yra xozeinas ir ne kitaio vadinamas,
              Paskutinis taisė uksas; 2019.06.15, 23:44.

              Comment


                Parašė lukass Rodyti pranešimą
                Net ir Kauno darnaus judumo plane numatytos naujos rūšies VT linijos:

                Tai čia turimos omenyje tramvajaus linijos?

                Comment


                  Greičiau BRT.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą
                    Greičiau BRT.
                    O realiai tai tiesiog elementarūs autobusai bus geriausiu atveju, nes kai kurių schemoje pavaizduotų gatvių tiesiog neimanoma pritaikyt kažkam kitam. Aišku jei ir paprasti autobusai važiuotų kas 7 minutes tai būtų labai gerai.

                    Comment


                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                      Net ir Kauno darnaus judumo plane numatytos naujos rūšies VT linijos:

                      Smarkiai kritikuotinas linijų pasirinkimas.
                      Vienintelė mėlyna linija eina per centrą. Nei vienos linijos nebandoma "pakišti" po esamu KT tinklu ir padaryta troleibusine.
                      Kodėl žalia linija eina per Vilijampolę, o ne centrą? Vilijampolė naujasis Kauno centras? Galbūt ateityje, bet kol kas tikrai ne. Koks tikslas vesti liniją iki paties Taikos pr. pabaigos? Ten niekada nebuvo daug keleivių. Būtų logiška baigti ties Urmu. Leisčiau žalią liniją pro centrą, Savanorių pr., iki Urmo tokiu atveju galima ją aptarnauti troleibusais, kažkiek atitiktų 11-10-15 maršrutą.
                      Raudoną liniją siūlyčiau pratęsti nuo Šiaurės pr. iki Klinikų. Jau dabar ten yra didelės parkavimo problemos ir didėjantis VT poreikis.

                      Comment


                        Kelionė maršrutiniu taksi Kaune kainuos tiek pat kiek troleibusu ar autobusu
                        Kauno miesto politikų sprendimu nuo rugsėjo 1-osios kelionė maršrutiniu taksi Kaune kainuos 70 ct (turint iš anksto apmokėtą elektroninį bilietą) ir 1 eurą (už važiavimą susimokant vairuotojui). Kol kas keliauti „maršrutuku“ kainuoja atitinkamai 1,10 ir 1,30 euro.

                        ELTA yra skelbusi apie iki šiol kelerius metus keleivius maršrutiniais taksi Kaune vežiojusios bendrovės „Kautra“ sprendimą atsisakyti šio jai nuostolingo verslo. Jį perima miesto savivaldybei pavaldi „Kauno autobusų“ bendrovė, kuriai priklauso ir troleibusai, ir autobusai...
                        Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/kauna...utobusu-918791
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/06/...ja-autobusais/

                          Comment


                            Nuo biržėlio 25 dienos 4 savaitėms bus uždarytas Aleksoto tiltas.

                            Autobusai važiuos Europos pr, ir per Čiurlionio tiltą.
                            Į centro pusę važiuojantys 6, 18, 20, 26, 31, 42 autobusai stos prie Čiurlionio tilto, o sekanti stotelė bus Vilniaus g.
                            Į Aleksotą važiuojantys:
                            6, 18, 42 autobusai stos Daukanto g. stotelėje, o toliau suks į Maironio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. ir sustos tik už Čiurliono tilto.
                            20, 26, 31 autobusų paskutinė stotelė prieš Čiurlionio tiltą bus Vilniaus g. stotelė.

                            20 autobusas nevažiuos Veiverių g., o Fredoje suks link Adamkaus mokyklos.
                            Pro Aleksoto polikliniką važiuos tik 31 autobusas.

                            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	290,0 kB
ID:	1730031

                            http://www.kaunas.lt/2019/06/naujien...r-jo-prieigas/
                            http://stops.lt/kaunas/

                            Comment


                              54 maršrutų keleiviai bus vežami raudonais mažos talpos autobusais. 57G maršrutą aptarnaus didelės talpos autobusai. Kitų maršrutinių taksi paslaugas pakeis privežantieji maršrutai bei įprastuose autobusų maršrutuose padidintas transporto skaičius.

                              Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1160076?copied

                              Comment


                                Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                                54 maršrutų keleiviai bus vežami raudonais mažos talpos autobusais. 57G maršrutą aptarnaus didelės talpos autobusai. Kitų maršrutinių taksi paslaugas pakeis privežantieji maršrutai bei įprastuose autobusų maršrutuose padidintas transporto skaičius.

                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1160076?copied
                                Ir nestos ant kiekvieno kampo kaip buvo

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  Ir nestos ant kiekvieno kampo kaip buvo
                                  Stos kiekvienoje stotelėje ar reikia ar nereikia

                                  Comment


                                    Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

                                    Stos kiekvienoje stotelėje ar reikia ar nereikia
                                    Tam ir sustojimai skirti kad juose stotų o ne kur kažkas uzsimano

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                      Tam ir sustojimai skirti kad juose stotų o ne kur kažkas uzsimano
                                      Tas tai gerai, bet užsienyje (pvz. Dubline) yra kur nestoja jei nėra norinčių išlipti keleivių, o jei nori įlipti turi pamojuoti. Ir tai galioja ne mikriukams, o normalaus dydžio autobusams. Aišku stoja tik stotelėse.

                                      Comment


                                        Ten jie važiuoja ciklais, t.y. live koreguojamas autobusų kiekis maršrute, pas mus taip būtų per brangu. O šiap juk tie mikrobai bus de facto tie patys autobusai, nesuprantu kodėl nori vadint tuo, ko nebeliks po savaitės?

                                        Comment


                                          Parašė evil Rodyti pranešimą

                                          Tas tai gerai, bet užsienyje (pvz. Dubline) yra kur nestoja jei nėra norinčių išlipti keleivių, o jei nori įlipti turi pamojuoti. Ir tai galioja ne mikriukams, o normalaus dydžio autobusams. Aišku stoja tik stotelėse.
                                          Kažkas panašaus ir buvo jei nėra atsistojusiu ir laukiančių sustojime keleivių buvo galima nestot bet pradėjo eit skundai kad vieni nespėja atsistoti kai pravažiuoja o kiti kažka darė netoli sustojimo. Todėl kad šie skundai būtų bereiksmiai reikia sustoti ir tai užfiksuoti durų atidarymu jei ir tada kažkas nespėjo tada jau pačio bėdos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X