Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiekvienas užsukimas yra papildomi kilometrai. Ir nesvarbu, kiek laiko užtrunka ir kiek žmonių pervežama. Jeigu numatyta, kad bus mokama už X kilometrų ir ne daugiau, tai tenka aukoti reisų skaičių. Na, o tas "nieko ypatingo laiko atžvilgiu" yra "tik" 15 min.: 86 min. gryno važiavimo a-b b-a vietoje 71 min.
    Paskutinis taisė Mettal; 2018.11.26, 20:08.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Mikriukuose ir taip laiko pakankamao daug, istempta.ypac 33, 44. Bet va 49 ilgas vaziuoja, o i 28 mikra ryte stati vaziuoja nuo sanciu iki bazes

      Comment


        Nelabai suprantu kaip tai susiję su 67 maršruto pasikeitimu.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          39 ajame mazeja reisiu skaicius. nors keliones marsrutas stipriai trumpeja ( nelieka apylankos atidarius gatve) vistiek sumazeja berods 4 reisai, KAIP SUPRATAU VISAS GRAFIKAS NAIKINAsi.
          67 ajame irgi reisu skaicius mazeja. kazkas sako del padidejusiu kilometru. tai kas bendro tarp sumazejusiu kilometru ir nuiimamu reisu skaiciu??
          nevyksta korekcijos 43 ajame. niekada. Milicininko bijo Aguliene ir Baranauskaite

          Comment


            39 ir taip jau kai kur vos ne tik kartą per valandą važiuoja, ką ten dar mažinti!

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              39 ir taip jau kai kur vos ne tik kartą per valandą važiuoja, ką ten dar mažinti!
              Ko gero liks tik 8 grafikai, nuo gruodzio.... nes ryskiai reisu sumazeja.......

              Comment


                Taigi "Kautrą" reikia šelpti.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  39 ajame mazeja reisiu skaicius. nors keliones marsrutas stipriai trumpeja ( nelieka apylankos atidarius gatve) vistiek sumazeja berods 4 reisai, KAIP SUPRATAU VISAS GRAFIKAS NAIKINAsi.
                  Taip, lieka 8 grafikai iš 9.

                  67 ajame irgi reisu skaicius mazeja. kazkas sako del padidejusiu kilometru. tai kas bendro tarp sumazejusiu kilometru ir nuiimamu reisu skaiciu??
                  Tu gal paralelinėje visatoje gyveni ar skaitai tik kas 2 žodį? Kaip gali nemažėti reisų skaičius, kai vieno rato trukmė ilgėja 15 min.? Savivaldybė vežėjams moka už nuvažiuotus kilometrus ir ji tikrai nenori mokėti daugiau, nei numatyta. Darbo laiko taip pat niekas neilgins - juk paskui pats skųsies, kad orą vakarais vežioja. Jeigu jau žinai tvarkaraščių sudarinėtojų pavardes, tai malonėk ir pasidomėti kaip apskritai grafikų sudarymas veikia.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taigi "Kautrą" reikia šelpti.
                    Kuom ,,Kautra" sušelps ?

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                      Taip, lieka 8 grafikai iš 9.



                      Tu gal paralelinėje visatoje gyveni ar skaitai tik kas 2 žodį? Kaip gali nemažėti reisų skaičius, kai vieno rato trukmė ilgėja 15 min.? Savivaldybė vežėjams moka už nuvažiuotus kilometrus ir ji tikrai nenori mokėti daugiau, nei numatyta. Darbo laiko taip pat niekas neilgins - juk paskui pats skųsies, kad orą vakarais vežioja. Jeigu jau žinai tvarkaraščių sudarinėtojų pavardes, tai malonėk ir pasidomėti kaip apskritai grafikų sudarymas veikia.
                      39 asis oro nevezioja niekad. tai ko tada reisu skaicius mazinamas jei marsrutas trumpeja? nes mazinama. Jau chebra sako is 9 tik 8 lieka 39 ajame, kur tikrai yra zmoniu ir vienas is topiniu ne ora veziojanciu, ir uzsukimu nedaranciu marsrutu
                      Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2018.11.28, 15:30.

                      Comment


                        Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                        Kuom ,,Kautra" sušelps ?
                        39 autobusas ir 55 bei 56 mikrobai konkurentai nemažoje dalyje maršruto. Rečiau važiuos autobusas, žmonės tiesiog bus priversti važiuoti mikrobais, kas į naudą nuostolius patiriančiai "Kautrai". Negi tai neaišku? O kad žmonės perka mėnesinį, susimoka už normalų autobusą, tai valdžiai nusispjaut. Juk savai chebrytei iš "Kautros" reikia padėti...

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          39 asis oro nevezioja niekad. tai ko tada reisu skaicius mazinamas jei marsrutas trumpeja? nes mazinama. Jau chebra sako is 9 tik 8 lieka 39 ajame, kur tikrai yra zmoniu ir vienas is topiniu ne ora veziojanciu, ir uzsukimu nedaranciu marsrutu
                          Dabar jau kas 3 žodį skaitai. Klausk Transporto Skyriaus, o ne forumo narių - čia tau niekas į tai neatsakys. Man irgi įdomu, kodėl mažina autobusų skaičių. Tas 9-asis grafikas galėjo būti pridėtas tik dėl apylankos dėl važiavimo trukmės ilgėjimo ir norint nemažinti kursavimo dažnio, bet ir po visų apylankų būtų logiška jį palikti keleivių patogumui.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                            Dabar jau kas 3 žodį skaitai. Klausk Transporto Skyriaus, o ne forumo narių - čia tau niekas į tai neatsakys. Man irgi įdomu, kodėl mažina autobusų skaičių. Tas 9-asis grafikas galėjo būti pridėtas tik dėl apylankos dėl važiavimo trukmės ilgėjimo ir norint nemažinti kursavimo dažnio, bet ir po visų apylankų būtų logiška jį palikti keleivių patogumui.
                            nuo rudens per ziema iki pat birzelio taip 3 metai is eiles 39 ajame marsrute dirbo devyni autobusu grafikai, sestadieniais sekmadieniais penki, is ju vienas vienpamaininis.

                            Comment


                              Tai jau atidarys Palemono gatvę?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                ...žmonės tiesiog bus priversti važiuoti mikrobais...
                                Čia kodėl taip? Įmanoma tik tokiu atveju, kad bus pilnas autobusas ir tiesiog fiziškai netilps. Šiais laikais yra grafikas ir galima pasiplanuoti kelionę, kad prisiderinti prie autobuso. Tarkime jeigu man iš Palemono reikia darbo dienos viduryje nuvažiuoti į Sodrą - prisiderinu prie autobuso grafiko, man nėra skirtumo ar atvyksiu 13:05 ar 14:50 - įstaiga vis tiek dirba. Kiek žmonių šiais laikais iš miesto pakraščio, kur retai važiuoja VT, eina į stotelę "na ura", nepasižiūrėję grafiko?

                                Comment


                                  Iš miesto pakraščių nelabai tų keleivių yra, išskyrus moksleivius, jie tai gal ir palaukt, bet į didžiausius miesto rajonus, VT turi kursuot dažnai, ko Kaune dabar nėra. O šiap tas 39 maršrutas nelabai vykęs..Į Romainius ir Neveronis grafikas kaip ir nebūtų blogas, bet atkarpoje Centras-Šilainiai tikrai reikia žymiai dažnesnio kursavimo. Senai siūlau apkeist trasas Šilainiuose 39 su 40, pastarasis kursuoja žymiai dažniau ir apima labai nedidelę rajono dalį..

                                  Comment


                                    Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                    Čia kodėl taip? Įmanoma tik tokiu atveju, kad bus pilnas autobusas ir tiesiog fiziškai netilps. Šiais laikais yra grafikas ir galima pasiplanuoti kelionę, kad prisiderinti prie autobuso. Tarkime jeigu man iš Palemono reikia darbo dienos viduryje nuvažiuoti į Sodrą - prisiderinu prie autobuso grafiko, man nėra skirtumo ar atvyksiu 13:05 ar 14:50 - įstaiga vis tiek dirba. Kiek žmonių šiais laikais iš miesto pakraščio, kur retai važiuoja VT, eina į stotelę "na ura", nepasižiūrėję grafiko?
                                    Kalba eina apie grafiko praretinimą ir taip retai kursuojančio autobuso. Tai kuo žmonės važiuos? aišku, kad mikrobu. Kiti persės į automobilį. Visgi, kas persėdo, tas jau persėdo, o tie, kas liko, važiuos mikrobu, kuris ten kursuoja pakankamai dažnai, net per dažnai. Ne keleivis turi derintis prie VT, o VT turi derintis prie keleivio. Nes su tokiu mąstymu, kad keleivis turi derintis ir buvo sunaikintas beveik visas VT Lietuvoje. Niekam nereikalingas kas valandą mieste važiuojantis autobusas, tegul tie debilai, kurie tai sugalvojo, patys ir važinėja. Bet gi jie VT iš viso nevažinėja.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Kalba eina apie grafiko praretinimą ir taip retai kursuojančio autobuso. Tai kuo žmonės važiuos? aišku, kad mikrobu. Kiti persės į automobilį. Visgi, kas persėdo, tas jau persėdo, o tie, kas liko, važiuos mikrobu, kuris ten kursuoja pakankamai dažnai, net per dažnai. Ne keleivis turi derintis prie VT, o VT turi derintis prie keleivio. Nes su tokiu mąstymu, kad keleivis turi derintis ir buvo sunaikintas beveik visas VT Lietuvoje. Niekam nereikalingas kas valandą mieste važiuojantis autobusas, tegul tie debilai, kurie tai sugalvojo, patys ir važinėja. Bet gi jie VT iš viso nevažinėja.
                                      Kas liecia Palemono skyle, tai ten tikrai pakanka viesojo transporto . 17 aisis, 19 aisis 39 asis, ir 45 aisis kai kuriais reisais.56 mikro poreikis yra labai mazas. Is tikruju marsrutas ilgas, nevienodai pasiskirste srautai. Kazkada buvo Gelez Stotis - Neveronys, kai kursuodavo kas 32 minutes ir kas 16 per pika, Visa trasa buvo vienodai apkrauta keleiviu. I Romainius sis marsrutas reikalingas pagrinde del kapu lankymo.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Iš miesto pakraščių nelabai tų keleivių yra, išskyrus moksleivius, jie tai gal ir palaukt, bet į didžiausius miesto rajonus, VT turi kursuot dažnai, ko Kaune dabar nėra. O šiap tas 39 maršrutas nelabai vykęs..Į Romainius ir Neveronis grafikas kaip ir nebūtų blogas, bet atkarpoje Centras-Šilainiai tikrai reikia žymiai dažnesnio kursavimo. Senai siūlau apkeist trasas Šilainiuose 39 su 40, pastarasis kursuoja žymiai dažniau ir apima labai nedidelę rajono dalį..
                                        na visur is miesto pakrasciu tu keleiviu nelabai, visi lipt pradeda kur arciau link centro, darbu, mokymo istaigu..

                                        Comment


                                          Parašė Austras Rodyti pranešimą
                                          Čia kodėl taip? Įmanoma tik tokiu atveju, kad bus pilnas autobusas ir tiesiog fiziškai netilps. Šiais laikais yra grafikas ir galima pasiplanuoti kelionę, kad prisiderinti prie autobuso. Tarkime jeigu man iš Palemono reikia darbo dienos viduryje nuvažiuoti į Sodrą - prisiderinu prie autobuso grafiko, man nėra skirtumo ar atvyksiu 13:05 ar 14:50 - įstaiga vis tiek dirba. Kiek žmonių šiais laikais iš miesto pakraščio, kur retai važiuoja VT, eina į stotelę "na ura", nepasižiūrėję grafiko?
                                          Kaip galma taip nusikalbėt?

                                          Ta prasme tavo pasakymas, kad pasižiūri į tvarkaraštį ir važiuoji tinka bet kokiek atvejai (kol fiziškai telpa žmonės). Gi galima dar nuimt tredalį reisų ir viskas gerai, pasižiūri ir važiuoji
                                          Nuimi reisų, keleivių neprarandi, utopinis VT verslas gautųsi

                                          Atvažiuoji į tą sodrą, nor važiuoti atgal tai gal yra skirtumas kaip elgsis kelieviai jei matys, kad laukti 10 min ir kaip elgsis matydami, kad laukti 40 min. Tiek rinksis kitus būdus grįžti, tiek apskritai net neplanuos pirminės krypties, nes žinos, kad rizika užsiraut grįžtant.

                                          Ta prasme čia rimtai reikia paaiškinti dalyką, kad kuo retesnis kursavimas, tuo jis mažiau patrauklus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X