Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nepatikėsiu nė už ką, kad keleivių skaičiavimo sistema taip gerai veikia. Vilniuje ten yra juodoji skylė, kur įlipa daugiau, nei išlipa, plius dar trečdalis yra NVO*.
    * neatpažinti vaikščiojantys objektai.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Užsiiminėjama marazmu. Štai Ženevoje iš viso jokių keleivių skaičiavimo sistemų nėra, o VT bilietai - popieriniai, parduodami automatuose, arba kortelės, kurių žymėtis nereikia, nes nei vienoje VT priemonėje nėra JOKIO komposterio ar elektroninio validatoriaus. Stotelėse taip pat nėra. Dar daugiau, viešbučiai išduoda popierinį bilietą nemokamam VT, kuriame ranka užrašoma galiojimo data ir uždedama viešbučio antspaudas... Įlipimas pro visas duris. Kontrolieriai (analogiškai, kaip ir pas mus) yra. Zuikiai taip pat yra (pats mačiau, kaip pagautus išveda, - daugiausiai jaunimas ir spalvoti migrantai, taip pat čigonai, kurie VT groja ir dainuoja bei prašo pinigų). Žodžiu, visgi matyt labiau apsimoka neinvestuoti į visokias brangias skaičiavimo sistemas, elektroninius bilietus ir pan., o tiesiog leisti daug ir dažnai autobusų. Svarbiau, kad žmonės naudotųsi VT, o ne savo automobiliu. O keleivių srautus galima sukontroliuoti ir kitomis priemonėmis.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.05.29, 16:55.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Užsiiminėjama marazmu. Štai Ženevoje iš viso jokių keleivių skaičiavimo sistemų nėra, o VT bilietai - popieriniai, parduodami automatuose, arba kortelės, kurių žymėtis nereikia, nes nei vienoje VT priemonėje nėra JOKIO komposterio ar elektroninio validatoriaus. Stotelėse taip pat nėra. Dar daugiau, viešbučiai išduoda popierinį bilietą nemokamam VT, kuriame ranka užrašoma galiojimo data ir uždedama viešbučio antspaudas... Įlipimas pro visas duris. Kontrolieriai (analogiškai, kaip ir pas mus) yra. Zuikiai taip pat yra (pats mačiau, kaip pagautus išveda, - daugiausiai jaunimas ir spalvoti migrantai, taip pat čigonai, kurie VT groja ir dainuoja bei prašo pinigų). Žodžiu, visgi matyt labiau apsimoka neinvestuoti į visokias brangias skaičiavimo sistemas, elektroninius bilietus ir pan., o tiesiog leisti daug ir dažnai autobusų. Svarbiau, kad žmonės naudotųsi VT, o ne savo automobiliu. O keleivių srautus galima sukontroliuoti ir kitomis priemonėmis.
        Šveicarija yra unikali šalis savo gyventojų aukštu sąmoningumu, ir tai nėra pasiekiama per kelis metus. Tai reikia visada turėti omeny siūlant kartoti ten veikiančius sprendimus.

        Comment


          Va tik nereikia pradėti apie aukštą sąmoningumą. Bomžų, paprašaikų ten irgi pakanka. VT jie irgi naudojasi už dyką ir dvokia ant viso tramvajaus... Dar daugiau, pastaruoju metu imta užpuldinėti tikrinančius kontrolierius... Ir zuikiai VT, dar kartą kartoju, ne tik spalvoti imigrantai. Pakako pavažinėti kelias dienas VT, mačiau ne vieną, ir kaip kontrolieriai sulaikė baltaplaukius žydriaakius zuikius taip pat.

          Beje, fotoreportažai bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2018.05.31, 16:33.

          Comment


            Autobusuose ir troleibusuose kuriuose nėra oro kondicionavimo sistemos keleivius turėtų įspėti papildomas užrašas autobuse nes gaunama labai daug skundų

            Comment


              O gal paprasčiau pažymėti tuos, kuriuose yra? Bet vėlgi, o jei neveiks? Žodžiu, nežinau kas ten taip skundžiasi, bet reikalaujama nesąmonių, to, ko nėra niekur kitur. O kondicionieriai VT tikrai nėra jokia norma ir didžiojoje dalyje VT jų nėra net ir turtingose šalyse. Pas mus kita bėda - iš Vakarų pirktuose panaudotuose autobusuose arba visi langai neatidaromi, arba 1-2 atidaromi. Dar daugiau, tos atverčiamos fortkės yra NEEFEKTYVIOS vėdinimo prasme kai lauke tokia temperatūra. Jos tinka kai lauke 20 laipsnių ir ne daugiau.

              Comment


                Įdomu ar Kauno transporto skyrius žino kada šiemet baigsis mokslo metai, kad jiems nesibaigus įveda vasaros tvarkaraščius?

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Nepatikėsiu nė už ką, kad keleivių skaičiavimo sistema taip gerai veikia. Vilniuje ten yra juodoji skylė, kur įlipa daugiau, nei išlipa, plius dar trečdalis yra NVO*.
                  * neatpažinti vaikščiojantys objektai.
                  Patvirtinimas, to, kad automatinės keleivių skaičiavimo sistemos rodo pievas:
                  Click image for larger version

Name:	daviklis.jpg
Views:	70
Size:	96,9 kB
ID:	1646240
                  Čia iš vieno dujinio Soliario Vilniuje.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Patvirtinimas, to, kad automatinės keleivių skaičiavimo sistemos rodo pievas:
                    Click image for larger version

Name:	daviklis.jpg
Views:	70
Size:	96,9 kB
ID:	1646240
                    Čia iš vieno dujinio Soliario Vilniuje.
                    Neatpažinti čia turėtų būti didesnės tašės ir vežimėliai kai aparatūra nesugeba atpažinti veido skaičiuoja kai neatpažintą

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                      Neatpažinti čia turėtų būti didesnės tašės ir vežimėliai kai aparatūra nesugeba atpažinti veido skaičiuoja kai neatpažintą
                      geriau paaiškink, kur autobuse dingo 60k žmonių...

                      Comment


                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                        geriau paaiškink, kur autobuse dingo 60k žmonių...
                        Kodėl dingo ? Juk mes nežinom kiek iš tų “neatpažintų” yra įlipančių, o kiek išlipančių. Jeigu pvz.: iš tų 43k yra 18k įlipančių, o likę 25k - išlipančių, tuomet tiek įlipančių tiek išlipančių žmonių kiekis suvienodėja iki 111k.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Kodėl dingo ? Juk mes nežinom kiek iš tų “neatpažintų” yra įlipančių, o kiek išlipančių. Jeigu pvz.: iš tų 43k yra 18k įlipančių, o likę 25k - išlipančių, tuomet tiek įlipančių tiek išlipančių žmonių kiekis suvienodėja iki 111k.
                          tik patikslinimas, kad neatpažintų ne 43k, o 434k, tad sistema visiškai neveiksminga.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                            tik patikslinimas, kad neatpažintų ne 43k, o 434k, tad sistema visiškai neveiksminga.
                            Atsiprašau, suklydau Bet logika išlieka ta pati - jeigu pvz.: iš tų 434k yra 178k įlipančių, o likę 256k - išlipančių, tuomet tiek įlipančių tiek išlipančių žmonių kiekis suvienodėja iki 1117k.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                              Atsiprašau, suklydau Bet logika išlieka ta pati - jeigu pvz.: iš tų 434k yra 178k įlipančių, o likę 256k - išlipančių, tuomet tiek įlipančių tiek išlipančių žmonių kiekis suvienodėja iki 1117k.
                              vis tiek, neaišku, kiek iš tų NVO yra lagaminai ar kiti didesni daiktai, tad sistema pasikliaut gan sunku

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Neatpažinti čia turėtų būti didesnės tašės ir vežimėliai kai aparatūra nesugeba atpažinti veido skaičiuoja kai neatpažintą
                                Nežinau, apie ką jūs čia, bet šita sistema veikia ne taip. Ji fiksuoja, kiek yra vientisų judančių objektų, praėjusių per 2 daviklius: dega pirmas daviklis - dega abu davikliai - dega antras daviklis. Įlipantys / išlipantys skaičiuojami priešingomis kryptimis. Visi kiti atvejai klasifikuojami kaip neatpažinti.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                  Nežinau, apie ką jūs čia, bet šita sistema veikia ne taip. Ji fiksuoja, kiek yra vientisų judančių objektų, praėjusių per 2 daviklius: dega pirmas daviklis - dega abu davikliai - dega antras daviklis. Įlipantys / išlipantys skaičiuojami priešingomis kryptimis. Visi kiti atvejai klasifikuojami kaip neatpažinti.
                                  Čia kalbėjau apie senų autobusų gamintų apie 2000-2005 metų kuriuose skaičiuoja foto elementas

                                  Comment


                                    Nuo rudens sezono bus naujas maršrutas ar paleistas kažkuris esamas ne ožeskienės donelaičio gatvėmis vytauto pr o šauklių karaliaus mindaugo gatvėmis. Jau yra statomi karaliaus mindaugo pr nauji sustojimai

                                    Comment


                                      Ar gali kas nors pakomentuoti, kodėl anot Kauno eismo realiu laiku sistemos tiek daug autobusų važiuoja 4, 6 ar net 12 min. anksčiau tvarkaraščio?
                                      Click image for larger version

Name:	kvt-rt.png
Views:	69
Size:	46,2 kB
ID:	1648179
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Šiandien baigėsi terminas dėl naujų troleibusų konkursas, tad gal pagaliau išrinko nugalėtoją ar vėl keliausim į teismą?

                                        Comment


                                          ne ankciau, o kaip tik veluoja... Raudona spalva anksciau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X