Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aha Bus pataisyta vėliau, palauksiu - gal dar kokių pastabų bus.
    Beje, kas liečia tą patį 34: kažkodėl nuo rytojaus jis vis dar sustos Viaduko st. link centro. Ir ar tikrai ten Prancūzų g. bus tiek daug stotelių, kiek yra nurodyta tvarkaraštyje? Pagal rekonstrukcijos planą turi išlikti tik Verkių/Kaišiadorių bei šiek tiek pastumtos Alsėdžių g. stotelės.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Kauno stotelių švieslentėse – lenkiški užrašai

      Pirmadienio rytą kauniečiai pastebėjo keistą reiškinį – viešojo transporto stotelių švieslentėse informacija buvo užrašyta lenkų kalba...
      Lenkai ne nuo Vilniaus pradėjo.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Neturi apie ką rašyti? O tai jei techninė švieslenčių informacija rašoma angliškai, tai nieko. O lenkiškai, tai jau tragedija. Juk ne tvarkaraščiai buvo lenkiškai užrašyti, o tik tarnybinė pačių švieslenčių informacija ir užrašai išvesti lenkiškai dėl gedimo.

        Comment


          Kauno užmojis: troleibusų neatsisakyti, tik juos pakeisti

          ...Troleibusais keleivius vežiojanti bendrovė „Kauno autobusai“ jau ėmėsi pokyčių, kuriuos rekomenduoja atlikti transporto specialistai. Keleiviams jie beveik nepastebimi, tačiau labai svarbūs prie troleibusų vairo sėdintiems žmonėms ir eismą mieste tvarkantiems specialistams.

          „Parengėme ir vykdome kontaktinio tinklo atnaujinimo programą, kurią planuojame baigti iki 2022 metų, o pagrindinius tobulinimus stengsimės įgyvendinti per artimiausius dvejus metus“, – pranešė „Kauno autobusų“ įmonės troleibusų parko vadovas Saulius Alekna. Darbams atlikti numatyta išleisti apie 2 mln. eurų.

          Pasak S.Aleknos, intensyvūs kontaktinio tinklo tobulinimo darbai prasidėjo 2016-aisiais. Iki tol jau buvo nutiestos naujos kontaktinio tinklo linijos Parodos ir K.Petrausko gatvėse, rekonstruotas A.Juozapavičiaus prospekto tinklas.

          Vėliau pakeitimai atlikti Gimnazijos gatvėje, Vytauto prospekte, šiuo metu jau pradėti darbai K.Donelaičio ir E.Ožeškienės gatvėse.

          Šiais metais planuojama sutvarkyti linijas Savanorių prospekte ir pagrindinėse prospekto sankryžose. Bus pradėti darbai Pilies žiede, Šv.Gertrūdos gatvėje iki Laisvės alėjos sankirtos.

          „Visi kontaktinio tinklo atnaujinimo darbai atliekami tikslingai siekiant pirmiausia gerokai padidinti troleibusų greitį“, – kalbėjo S.Alekna.

          Pasak „Kauno autobusų“ atstovo, šiam tikslui pasiekti labai svarbi ir gatvių dangos būklė – ji pastaraisiais metais Kaune smarkiai pagerėjo, taip pat vairuotojo įgūdžiai...
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Aha, ten kur didžiausias stabdis - Tunelio g. - tai tikriausiai ant galo darys. Pirmiausiai atnaujins ten, kur didelio efekto ir greičio padidėjimo nebus...

            Comment


              Pagaliau kontrolieriai turės vaizdo kameras, apramins įsisiautėjus zuikius kažkiek ir turbūt prisidės prie jų sumažinimo, bei prie paleidimų (jau rašiau, kad didelę dalį tiesiog paleisdavo, bent argus laikais):
              http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/01/2...viu-santykiai/

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Pagaliau kontrolieriai turės vaizdo kameras, apramins įsisiautėjus zuikius kažkiek ir turbūt prisidės prie jų sumažinimo, bei prie paleidimų (jau rašiau, kad didelę dalį tiesiog paleisdavo, bent argus laikais):
                http://kaunas.kasvyksta.lt/2018/01/2...viu-santykiai/
                Kadangi Kaunas imą pavyzdį iš Vilniaus (KSKKV), manau, kad tik padaugės tų zuikių
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                  Kadangi Kaunas imą pavyzdį iš Vilniaus (KSKKV), manau, kad tik padaugės tų zuikių
                  Pagrįsk logiką kodėl žmonės dabar ne zuikiaujantys pradės tą daryti todėl, kad atsirado kameros.

                  O gal tu turi informacijos, kad padaugėjo surašytų protokolų, tai yra pagautų zuikių ir darai neteisingą išvadą, kad tai reiškia, kad pačių zuikių padaugėjo?
                  Aš būtent ir labai tikiuosi, kad padaugės protokolų-pagautų zukių. Bet tai nereikš, kad zuikių padaugėjo, tai reikš, kad mažesnė dalis esamų zuiikių išvengs baudos.

                  O apskritas zuikių skaičius irgi sumažės, nes žinant, kad filmuoja bus kiek mažesnis noras zuikiauti.

                  Comment


                    Nuo 02.01 keičiasi dalies autobusų tvarkaraščiai.

                    Comment


                      Parašė Tautvis Rodyti pranešimą
                      Nuo 02.01 keičiasi dalies autobusų tvarkaraščiai.
                      grafikai kad aplamai nepasikeitė tik 6A 42 45 (panaikino stotelę buvusią pirmą 34 maršruto stotelę Prancūzų g.), o 34 panaikino Viaduko stotelę o laikai likę lygiai tokie pat. 21 maršrute panaikino žemagrindžius grafikus nes mikriukai skaitomi ne žemagrindžiais, o 33 maršrutą prailgina iki biruliškių gatvės.

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                        Pagrįsk logiką kodėl žmonės dabar ne zuikiaujantys pradės tą daryti todėl, kad atsirado kameros.

                        O gal tu turi informacijos, kad padaugėjo surašytų protokolų, tai yra pagautų zuikių ir darai neteisingą išvadą, kad tai reiškia, kad pačių zuikių padaugėjo?
                        Aš būtent ir labai tikiuosi, kad padaugės protokolų-pagautų zukių. Bet tai nereikš, kad zuikių padaugėjo, tai reikš, kad mažesnė dalis esamų zuiikių išvengs baudos.

                        O apskritas zuikių skaičius irgi sumažės, nes žinant, kad filmuoja bus kiek mažesnis noras zuikiauti.
                        Kas liečia dėl zuikių planuose yra padaryti didesnę sumą vairuotojui nuo parduoto bilieto kad vairuotojas būtų suinteresuotas žiūrėti ir kontroliuoti keleivius. Šiuo metu mokama apie 5 centus už kiekvieną parduotą bilietą o planuojama kad bus mokama nuo 10-20 centų. Jei bus nesusimokėjusių keleivių bus taip kaip tekę būti Berlyne kol visi nesusimokėjo nepajudėjo iš sustojimo.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                          grafikai kad aplamai nepasikeitė tik 6A 42 45 (panaikino stotelę buvusią pirmą 34 maršruto stotelę Prancūzų g.), o 34 panaikino Viaduko stotelę o laikai likę lygiai tokie pat. 21 maršrute panaikino žemagrindžius grafikus nes mikriukai skaitomi ne žemagrindžiais, o 33 maršrutą prailgina iki biruliškių gatvės.
                          34, 42, 45, 6A panaikinta Prancūzų stotelė Breslaujos g.
                          34 kaip stojo Viadukyj link ligoninės važiuojant, taip ir stos.
                          45 atsirado papildomų reisų ryte, darbo dienom.

                          Comment


                            33 iki žiedinio nebedaug trūksta

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              Kas liečia dėl zuikių planuose yra padaryti didesnę sumą vairuotojui nuo parduoto bilieto kad vairuotojas būtų suinteresuotas žiūrėti ir kontroliuoti keleivius. Šiuo metu mokama apie 5 centus už kiekvieną parduotą bilietą o planuojama kad bus mokama nuo 10-20 centų. Jei bus nesusimokėjusių keleivių bus taip kaip tekę būti Berlyne kol visi nesusimokėjo nepajudėjo iš sustojimo.
                              Puikūs planai, kuo daugiau suninteresuotų vairuotojų (tokių yra ir dabar, tačiau mažuma), tuo mažiau zuikių.

                              Comment


                                Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                33 iki žiedinio nebedaug trūksta
                                bet kokie bus vėlavimai pasukimas į kairę į ateities plentą prie amalių pervažos

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  bet kokie bus vėlavimai pasukimas į kairę į ateities plentą prie amalių pervažos
                                  Padaryti pilnai žiedinę trasą ir atvirkštine puse. Arba kaip Vilniuje 82-as: vienas važiuoja pagal laikrodžio rodyklę, kitas prieš.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                                    Padaryti pilnai žiedinę trasą ir atvirkštine puse. Arba kaip Vilniuje 82-as: vienas važiuoja pagal laikrodžio rodyklę, kitas prieš.
                                    Pirmas atvejis logiškas pasiūlymas, o antro nelabai supratau - juk tiek pat kartų (kas antrą) kartą tas posūkis turėtų būti atliktas. Ar kaip tiksliai "vienas pagal rodyklę, kitas prieš" važiuoja, kad abu nedarytų minėto kairio posūkio?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Pirmas atvejis logiškas pasiūlymas, o antro nelabai supratau - juk tiek pat kartų (kas antrą) kartą tas posūkis turėtų būti atliktas. Ar kaip tiksliai "vienas pagal rodyklę, kitas prieš" važiuoja, kad abu nedarytų minėto kairio posūkio?
                                      82-o minėjimą "pagal ir prieš laikrodžio rodyklę" turėjau omeny Salininkuose. Ar nenukentėtų vienpusės stotelės, jeigu 33 padarytų žiedinę trasą be posūkių į kairę (t.y. pagal laikrodžio rodyklę)?
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Kai kurie kauniečiai viešuoju transportu važinėsis kone nemokamai: 3 eurai už trejus metus

                                        Šiandien Kauno miesto taryba priėmė sprendimą suteikti 822 eurų nuolaidą trejų metų bilietui tiems kauniečiams, kurie turi teisę miesto viešuoju transportu keliauti lengvatinėmis sąlygomis. Už trejų metų neribotas keliones jiems tereiks susimokėti tris eurus, – pranešimu spaudai informuoja „Kauno autobusai“.

                                        Šia nuolaida galės pasinaudoti senjorai, sulaukę 80 metų, Lietuvos Respublikos nepriklausomybės gynėjai, pasipriešinimo 1940–1990 m. okupacijos dalyviai, politiniai kaliniai, tremtiniai, taip pat ir pensinio amžiaus kauniečiai, gaunantys šalpos pensijas, iki šiol vienerius metus važiavę miesto transportu už 3,47 eurus...
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Na tai kam zaisti, padaryti visiems pensininkams nemokamai tada bus ir paprasta ir tvarkinga.
                                          Studentas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X