Parašė ssnaiperis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Gintarinio vairo technika:
Vest V25LE

Man A21 NL223

Mercedes benz O530 Citaro, kurio galinės durys atsidaro į išorę

Standartinės komplektacijos Mercedes benz O530 Citaro, kurio galinės durys atsidaro į vidų

Man A21 NL223. Šio autobuso galinės durys atsidaro į išorę.

Man A21 NL263. Vienintelis triduris šio operatoriaus autobusas, kuris yra trijų durų schemos. Antrosios durys atsidaro į išorę. Kitą tridurį autobusą eksploatuoja kitas privatininkas - Pajūrio autobusai.

Man A20 NU313, su kuriuo ir atvažiavau į Paupių kvartalą.

Mercedes benz O405N2. Pastebėjau, jog abi dienas nebuvo perjungiama švieslentės kryptis. Taip pat būta ir kituose autobusuose neperjungtų krypčių.

Tiek šiam kartui iš Klaipėdos
Komentuoti:
-
Smagu, kad patiko
Beje, aš teisingai supratau, jog ankstesni trys EL202 (kurie dabar važinėja Šiauliuose) yra su mechaninėmis pavarų dėžemis?
Komentuoti:
-
Superinis fotoreportažas
Šiame Irise paprastai ant galinio stiklo būna pakabinta pliušinė beždžionėParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąIrisbus Citelis 12M CNG. Nežinau kaip kiti, bet šis tiek priekyje, tiek gale buvo šventiškai papuošas. Kiek atkreipiau dėmesį, tik šio modelio autobusuose yra suprogramuotos vidinės švieslentės.
Atvaizdas
O šventėms pasipuošė, šaunuoliai.
P.S. Paskutinysis KlAP'o EL202 su automatine pavarų dėže.
Komentuoti:
-
Dabar eilė privatininkams.
Pajūrio autobusų technika:
Setra S315NF

Man NL222

Mercedes benz O405N2U. Su mechanine pavarų dėže

Miesto tipo Man A21 NL223

Šio tipo šoninėse švieslentėse parašyta "Mogilio.-Melnragė". Taip būna, kai autobusas dirba 6-ame maršrute

Man NL263. Šio autobuso variklis, nei kitų turimų miesto tipo Man A21 yra galingesnis. Autobusas anksčiau dirbo Vokietijos Vupertalio mieste. Vilniuje iš to paties miesto yra eksploatuojami 4 Man A23 NG313 autobusai.

Tas pats Man NL263

Mercedes benz O405N2U

Priemiestinio tipo Man A20 NU263

Man A21 NL223
Paskutinis taisė ssnaiperis; 2016.01.08, 21:45.
Komentuoti:
-
Pirmos dalies pabaigai - KLAP'o naujieji Man NG313. Abu keturduriai, analogiški esamiems Vilniuje (tik su kitokiomis sėdynėmis).



Ir vienas iš šešių Mercedes benz O530 Citaro. Žinant kaip KLAP'as mėgsta pritaikyti garažinius pagal valstybinį, keista, kad būtent šio garažinis numeris neatitinka valstybinio numerio. Šiandien, sausio 7, į gatves išvažiavo vienas iš 6 naujųjų Citaro.
Komentuoti:
-
Tęsiu toliau.
Vienintelis Man EL202. Tai pusiau aukštagrindis (vienas laiptukas) miesto autobusas. Iki 2013 spalio tokios modifikacijos autobusų buvo keturi, po to nukeliavo į Šiaulius, kur dirba priemiesčio maršrutuose.

Tas pats Irvine Citaro CNG, kurį fotografavau prie autobusų stoties. Su juo atvažiavau iki Bibliotekos stotelės.

Man NG263. Šis autobusas nuo kitų turimų Man'ų skiriasi variklio galingumu, kuris yra silpnesnis.

Du Mercedes benz O407. Matomai jau šie autobusai nebeišvažiuos į Klaipėdos gatves ir bus su laiku nurašyti.

Man NG313, kuris Klaipėdos gatvėmis kursuoja nuo 2015-ųjų vasaros. Taip pat neseniai perdažytas.

Vienintelis perdažytas Klaipėdos AP senolis - Man NG272.

Man NG313
Paskutinis taisė ssnaiperis; 2016.01.08, 20:58.
Komentuoti:
-
Klaipėda. Per paskutinius metus viešojo transporto lygis Klaipėdoje žymiai pagerėjo. Pastatyta nauja autobusų stotis, nurašyti visi privatininkų aukštagrindžiai miesto autobusai. Pagrindinis miesto vežėjas KLAP eksploatuoja 5 aukštagrindžius Mercedes benz O407, kurie dažniausiai dirba priemiesčio maršrutuose. Įvesta vieninga dažymo schema visiems autobusams, kuri palaipsniui vykdoma. Visų autobusų priekyje klijuojamas Klaipėdos miesto herbas. Suprogramuotos išorinės švieslentės, nurodančios konkretų maršrutą, sumažintas bendras transporto priemonių amžiaus vidurkis užpirkus naudotus 2001-2004 metų gamybos autobusus. Atvažiavus į stotelę transporto priemonei, pasigirsta garsinis įrašas kokio tai maršruto autobusas (pvz: „antras“) – taip atvykęs iš kitur žmogus greitai susigaudo ar tai jam tinkamo maršruto autobusas. Mieste įvairių modelių "mišrainės" nelabai ir pastebėjau. Pagrindiniai autobusai pas privatininkus - Man (su priemiestinio A20 tipo ir miesto A21 tipo kėbulu, kurie skiriasi variklio galingumu, salono išplanavimu ir pavarų dėže) bei Mercedes benz Citaro. Yra keletas vienetų ir senesnės modifikacijos Mercedes - O405N2, vienas iš turimų – priemiesčio tipo su mechanine pavarų dėže. Vienetai yra ir kitų įdomių egzempliorių - skandinaviški Vest, Volvo, Scania, Setra modelio autobusų. Miesto dyzeliniai autobusai dažomi mėlyna spalva ir virš stiklų klijuojamos geltonos bei raudonos juostelės, kurios simbolizuoja miesto herbo spalvą. Šia schema dažomi visi privatininkų (Pajūrio autobusų ir Gintarinio vairo) bei pagrindinio miesto vežėjo - Klaipėdos autobusų parko (KLAP) dyzeliniai autobusai. Dujiniai autobusai yra originalios žalios, pilkos (traukiančia labiau į violetinę) ir oranžinės spalvų schemos, kuri Klaipėdoje įsigaliojo 2011-ais į šį miestą atvykus dujiniams Mercedes benz Irvine Citaro autobusams. Garsinius įrašus apie stoteles Klaipėdoje praneša Klaipėdos jūrų muziejaus direktorė Olga Žalienė. Iki jos stoteles pranešinėdavo Leonidas Donskis. Turėjau galimybę išgirsti stotelių įrašus, sakomus abiejų žmonių. Pripažinsiu, L. Donskio balsas tikrai labiau tinkamesnis stotelėms, nei O. Žalienės. Jei lygint miestus, kur geriau skamba moteriškės balsas pranešant apie stoteles, pirmą vietą atiduočiau Vilniui. Bent aš pastebėjau, kad Klaipėdoje labai madinga visiems autobusams važiuoti "traukinuko" principu - vienas paskui kitą.
Keleivių aptarnavimo centras 2015-ųjų gale persikėlė į naujas patalpas S. Daukanto gatvėje, kuris tapo draugiškesnis žmonėms su negalia bei tėvams su mažais vaikais vežimėliuose. El.bilieto kortelė ir paros bilietas man kainavo 2,1€. Studentams pildant paros bilietą nuolaidos netaikomos (Vilniuje netgi paros bilietas studentams kainuoja su nuolaida). Papildžius el.bilieto kortelę paros bilietu, reikia valandą palaukti kol kortelė pilnai aktyvuosis. Tai ypač didelis trūkumas, palyginus su Vilniaus el.bilieto sistema – ten nusipirkus kortelę ir papildžius paros bilietu nereikia laukti valandą laiko, kol aktyvuosis kortelė.
Ekspresiniai maršrutai, kurie dirba tik darbo dienomis piko metu, važiuoja tikrai greitai, netgi greičiau už Vilniaus greituosius (išskyrus 6G, kuris ten tikrai greitas). Tankiausiai važiuoja 8 ir 10 maršruto autobusai, kurių intervalas vidutiniškai 4-8 minutės. 8-asis maršrutas darbą pradeda apie 4:30 ryte, baigia apie vidurnaktį. Tai ilgiausiai miestiečius bei miesto svečius aptarnaujantis autobusų maršrutas.
O dabar pagrindinio miesto vežėjo KLAP autobusų nuotraukos.
Mercedes benz O530G Irvine Citaro CNG. Tai tas pats O530 Citaro G su kitokiu kėbulo dizainu, kurį sukūrė Džeimsas Irvinas specialiai Hanoverio miestui.


Visiems puikiai pažįstamas Castrosua City Versus CNG

Vienas iš keturių KLAP'o standartinio ilgio senolių - Man NL202. Savo laiku tokius pačius (tik tridurius) turėjo ir Vilnius.

Neseniai perdažytas Man NG313, nupirktas 2014-ais. Sėdynės jame analogiškos, kaip ir Man NG272.


Irisbus Citelis 12M CNG. Nežinau kaip kiti, bet šis tiek priekyje, tiek gale buvo šventiškai papuošas. Kiek atkreipiau dėmesį, tik šio modelio autobusuose yra suprogramuotos vidinės švieslentės.
Komentuoti:
-
Tikrai, tu teisus. Šiandien po perdažymo jau dirba KlAP'o 97, apžiūrėjus iš arčiau matosi, kad juostelė užklijuota.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąDažyt tai gal ir nedažys, o klijuos juostelę - kaip pvz Vilnietiška juosta užklijuota ant Man'ų stiklų viršutinėje dalyje
Komentuoti:
-
Dažyt tai gal ir nedažys, o klijuos juostelę - kaip pvz Vilnietiška juosta užklijuota ant Man'ų stiklų viršutinėje dalyjeParašė Briedis Rodyti pranešimąAnt MAN'ų šis dažymas gražiai atrodo, bet kaip bus su kitais autobusais, kurių stiklai eina beveik iki stogo (pvz. MB Citaro)? Nejaugi tą juostelę dažys tiesiai ant stiklo?
Komentuoti:
-
Ant MAN'ų šis dažymas gražiai atrodo, bet kaip bus su kitais autobusais, kurių stiklai eina beveik iki stogo (pvz. MB Citaro)? Nejaugi tą juostelę dažys tiesiai ant stiklo?
Komentuoti:
-
Gali būti, pačiam dar neteko pastebėti.Parašė rytis001 Rodyti pranešimąTaigi jau 14 ir 98 su ta melyna tipo schema
Pirma reali foto, kaip atrodo autobusai.

Šaltinis www.ve.lt
Baltarusių turistams tūrėtų patikti nes jų šalyje prekybos tinklas "Mart Inn" naudoja tas pačias spalvas ir tokį pat juostelių stilių.
Paskutinis taisė doncius; 2015.09.03, 10:14.
Komentuoti:
-
Taigi jau 14 ir 98 su ta melyna tipo schemaParašė donciusKlaipėdoje jau pasirodė pirmas autobusas su nauja dažymo schema. Pravažiuodamas pro Kauno stotelę pravažiavau, bet netūrėjau galimybės nufotografuoti. Maršruto taip pat atidžiai neįsižiūrėjau bet atrodo buvo 8, arba 6
Komentuoti:
-
Klaipėdoje jau pasirodė pirmas autobusas su nauja dažymo schema. Pravažiuodamas pro Kauno stotelę pravažiavau, bet netūrėjau galimybės nufotografuoti. Maršruto taip pat atidžiai neįsižiūrėjau bet atrodo buvo 8, arba 6
Komentuoti:
-
3/3
„Devintoji banga“ HFN 177
Ir Naikinamo 10 maršruto foto:
„Dešimtas maršrutas“ DOH 345
„Dešimtas maršrutas“ ARC 330
Bus dar foto bet kita karta
Komentuoti:
-
2/3
GV HHM 137
PA FHL 024
PA GGA 211
PA HJG 434
KLAP 94
PA CLY 005
KLAP 16
GV GDN 074
Komentuoti:
-
Labai kolūkietiškai atrodo švieslentė ant naujo mikroautobuso. Ir kam atėjo į galvą mintis su tokiu švieslentės laikikliu bjauroti mikroautobusą?
Komentuoti:
Komentuoti: