Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Vairuotoja Janina aprūvina sprendinius.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Apie perėjas sankryžos zonoje turbūt net nėra girdėję ID Vilnius, apie nenutrūkstamus takus irgi.
    Kokias dar perėjas? Čia ne koks turgus, kad... ai pala, never mind.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    o kaip Maironio / Aukštaičių sankryža ?
    Faktas, kad blogai. Kur čia važiuojama, kad reik tokių spindulių ir net dviejų salelių, nelabai įsivaizduoju, kaip bus užtikrintas matomumas sukantiems į dešinę iš Aukštaičių g.
    Apie perėjas sankryžos zonoje turbūt net nėra girdėję ID Vilnius, apie nenutrūkstamus takus irgi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė penkiolika Rodyti pranešimą
    o kaip Maironio / Aukštaičių sankryža ?
    Blogai. Tokioje vietoje labai tiktų žiedinė sankryža.
    Dabar konfigūracija, kaip kokio krašto kelio ir magistralinio kelio sankryžoje.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    o kaip Maironio / Aukštaičių sankryža ?
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Pilnai sutinku su sleader
    Tai ne pramoninė teritorija, kur nėra pėsčiųjų ar dviratininkų, o miesto centras ir turistiniai autobusai neturėtų grųstis į tokias gatves. Miesto VT pilnai užtektų grubių granitinių trinkelių išplatinimai, kurie būtų nepatrauklūs automobilių vairuotojams, bet užtikrintų posūkio įveikimą mažesniu greičiu.
    Tai aišku galima daryt atskirus išplatinimus, tą manau ir reikės siūlyt, jeigu bus toks paaiškinimas, kokį pasiūliau. Galima bus siūlyt ir visai draust tranzitą arba autobusų eismą, bet manau visi suprantam, kad tai yra nerealistiška šioje kadencijoje.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Panašiai, kaip Meiželytė pezėjo, kad prie Japoniško sodo reikia pakilimo tako, nes "turistiniai autobusai". Where da fak is that coming from? Kokie fakin autobusai Trakų gatvėje? Kokius narkotikus reikia vartoti, kad rašyti tokias nesąmones? Iš kur tas creepy noras teisinti absoliučiai bet kokį VMS daromą šūdą ir nesąmones? Jesus fakin Kraist
    Gal biški atsipalaiduok. Kalbėjau apie Radvilaitės g., kur vasarą pastoviai važiuoja turistiniai autobusai, o prie Katedros aikštės laipina keleivius ir stovi.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Panašiai, kaip Meiželytė pezėjo, kad prie Japoniško sodo reikia pakilimo tako, nes "turistiniai autobusai". Where da fak is that coming from? Kokie fakin autobusai Trakų gatvėje? Kokius narkotikus reikia vartoti, kad rašyti tokias nesąmones? Iš kur tas creepy noras teisinti absoliučiai bet kokį VMS daromą šūdą ir nesąmones? Jesus fakin Kraist
    Man tai tie brėžiniai atrodo, kaip ruošti politikams: sužymėti esami bortai, pastabose kažkokie parkavimo duomenys suversti ant SĮ "Susisiekimo paslaugos", surašyta, kiek buvo ir kiek liks tų vietų, juostų pločiai nesuvokiami pagal ką parinkti, remonto projektas, bet skirta viešinimui.
    Kažkoks gynybinis ir širdžių glostymo brėžinys prieš politikus, maždaug žiūrėkit, mes visiems gerai padarėm: ir takai nauji, ir dviračių takas atsiras, ir parkavimo minimaliai sumažinom, ir juostos plačios, pravažiuosit su savo džipais, ir turistiniai autobusai galės atvažiuot iš Minsko, ir kokybiškus granitinius bordiūrus numatėm, ir nėra laisvų plotų brangiems želdiniams...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Panašiai, kaip Meiželytė pezėjo, kad prie Japoniško sodo reikia pakilimo tako, nes "turistiniai autobusai". Where da fak is that coming from? Kokie fakin autobusai Trakų gatvėje? Kokius narkotikus reikia vartoti, kad rašyti tokias nesąmones? Iš kur tas creepy noras teisinti absoliučiai bet kokį VMS daromą šūdą ir nesąmones? Jesus fakin Kraist

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dėl spindulių, spėju, yra dėl turistinių autobusų. Bet galima bus gi užklausti. Plotis irgi įtariu dėl to. Atminkit, kaip kai kurie forumiečiai piktinosi dėl 3,25 metrų pločio A juostų.
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Esant poreikiui išplatinti važiuojamąją dalį, tą galima daryti praplatinimus įrengiant iš bruko ar kt. grubaus paviršiaus dangos, kad ne tik vizualiai skirtųsi, bet ir būtų nekomfortiška važiuoti. O čia tiesiog pavarom belekokį plotį ir puikumėlis.
    Daug kas gali kur piktintis. Gal gatvėse, kuriose leistinas greitis didesnis, tas pasipiktinimas ir turi logikos, bet 30 km/h gatvėje, ~2,6 m pločio autobusai galėtų pravažiuoti ir 3m pločio eismo juostomis.
    Pilnai sutinku su sleader
    Tai ne pramoninė teritorija, kur nėra pėsčiųjų ar dviratininkų, o miesto centras ir turistiniai autobusai neturėtų grųstis į tokias gatves. Miesto VT pilnai užtektų grubių granitinių trinkelių išplatinimai, kurie būtų nepatrauklūs automobilių vairuotojams, bet užtikrintų posūkio įveikimą mažesniu greičiu.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Ir kodėl perėjoje įrengiama dviračių pervaža, kuri veda į niekur? Juk šaligatvis šiaurinėje pusėje irgi tvarkomas šiuo projektu. Tai kur ten toliau važiuoti, tiesiai į pastato sieną?

    Click image for larger version Name:	Screenshot_9.png Views:	1 Size:	441,1 kB ID:	2126056
    Mano pastebėjimas, kad takas visai be reikalo kerta gatvę ir eina pietine B. Radvilaitės g. puse, turėtų ir likti šiaurinėje, nes didžioji dauguma dviratininkų važiuoja per parką, link Mindaugo tilto.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dėl spindulių, spėju, yra dėl turistinių autobusų. Bet galima bus gi užklausti. Plotis irgi įtariu dėl to. Atminkit, kaip kai kurie forumiečiai piktinosi dėl 3,25 metrų pločio A juostų.
    Esant poreikiui išplatinti važiuojamąją dalį, tą galima daryti praplatinimus įrengiant iš bruko ar kt. grubaus paviršiaus dangos, kad ne tik vizualiai skirtųsi, bet ir būtų nekomfortiška važiuoti. O čia tiesiog pavarom belekokį plotį ir puikumėlis.
    Daug kas gali kur piktintis. Gal gatvėse, kuriose leistinas greitis didesnis, tas pasipiktinimas ir turi logikos, bet 30 km/h gatvėje, ~2,6 m pločio autobusai galėtų pravažiuoti ir 3m pločio eismo juostomis.

    Dviračių pervaža yra gerai, nes tada gali laisvai važiuot per perėją.
    Dviračių pervaža gerai, jeigu ja važiuojant yra kažkoks maršrutas ar tęsinys. Dabar ši pervaža nuo dviračių tako nuveda tiesiai į Kirdiejų rūmų sieną ir ant šaligatvio, ant kurio su dviračiu nėra ką veikti, nes toliau nėra iš esmės kur važiuoti, arba važiuoti reikėtų tuo dviračių taku, kuris buvo kitoje gatvės pusėje.

    Komentuoti:


  • Myliu miestus
    replied
    Trakų g. aš galiu suprast K+R parkingo vietas, + ir šaligatvio toje vietoje normaliai. Nu bet arčiau link Vokiečių g., kur barai, restoranai, kurie nori lauke pristatyt staliukų ir kur viena siauresnių visos gatvės dalių su mažu ir nepatogiu šaligatviu, kam ten tas parkingas? Ar tikrai numirs senamiestis be 12 papildomų vietų? Ypač kai Vokiečių g. projektą sukišo į stalčių ir ten išlieka parkingo vietų krūva arba į kitą pusę Vilniaus g. prie S. Neries gimnazijos irgi turi vietų, kurios nuolat laisvos....
    Paskutinis taisė Myliu miestus; Šiandien, 13:55.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Dviračių pervaža yra gerai, nes tada gali laisvai važiuot per perėją.
    Kokią dar perėją? Kokia pervaža? Ten visur gyvenamoji zona.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dėl spindulių, spėju, yra dėl turistinių autobusų. Bet galima bus gi užklausti. Plotis irgi įtariu dėl to. Atminkit, kaip kai kurie forumiečiai piktinosi dėl 3,25 metrų pločio A juostų.

    Dviračių pervaža yra gerai, nes tada gali laisvai važiuot per perėją.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kas keisčiausia, kad beveik visur bortų vietos keičiamos (esamas - violetinis punktyras), bet keičiamos be aiškios logikos. Trakų g. pradžioje formuojama eismo juosta su 6,25 pločiu. Kodėl? Inžinerinių eismo saugumo priemonių diegimo rekomendacijos ir geroji praktika, kaip tik prieš įvažiuojant į kitokio eismo zoną, numato eismo juostų siaurinimą (iškreivinimai ar "miesto vartai" įvažiuojant į gyvenvietes, gatvės susiaurinimai iki vienos juostos be galimybės prasilenkti įvažiuojant į gyvenamąsias zonas ir pan.), o čia kažkaip priešingai - vos ne 2x automagistralės pločio eismo juosta.

    Arba čia. Ar tikrai R18 spindulio kreivėje reikia eismo juostų po 6 metrus? Nejaugi VMS čia ruošiasi kokius negabaritinius krovinius, pvz. vėjo jėgainių sparnuotes vežti.
    Ir kodėl perėjoje įrengiama dviračių pervaža, kuri veda į niekur? Juk šaligatvis šiaurinėje pusėje irgi tvarkomas šiuo projektu. Tai kur ten toliau važiuoti, tiesiai į pastato sieną?

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_9.png Views:	1 Size:	441,1 kB ID:	2126056

    Maironio g. kažkodėl paliekamas keistas, nesaugus ir nepatogus įstrižas parkingas. Ar jau labai būtų blogai, jeigu liktų tik lygiagrečios stovėjimo vietos?
    Ir kas blogiausia visose šiose gatvėse: eismo juostos plotis. Kodėl ten reikia >3,5 metrų. Ar tikrai Valdas ten taip nori kažkur lėkti?
    Click image for larger version

Name:	image_142490.png
Views:	134
Size:	24,3 kB
ID:	2126057

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Trakų g. daugiausia klausimų kelia. B. Radvilaitės ar Maironio g. atrodo žymiai geriau, nors ir ten yra viena kita vietelė, kur galėtų būti geriau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Nu jooo... Wow...
    Bortų, perėjų ir parkavimo vietų pribraižė.

    Naujų projektų era bus - Valdelio ištisinis sovietinio paveldo įgranitinimas

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Eilinis WTF. Gal geriau jau nedarytų nieko, jeigu nesugeba padaryti kažko normalaus.
    Kodėl čia prieš pat pėsčiųjų perėją važiuojamoji dalis išplatėja? Kokia čia inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo praktika panaudota, kad vietoje to, jog tokioje vietoje gatvę siaurinti, ji platėja? Lygiai taip, kodėl stovėjimo vietos įgilintos per < nei pusę pločio, o ne per visą.
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_7.png Views:	0 Size:	277,5 kB ID:	2126036

    Lygiai kaip ir čia. Kodėl pradžioje toks plotis ir neformuojama "kišenė" tam stovėjimui? Ar jau maža ir taip tų 6+ metrų vienai eismo juostai.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_8.png
Views:	133
Size:	500,6 kB
ID:	2126040
    Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 11:55.

    Komentuoti:


  • penkiolika
    replied
    https://vilnius.lt/lt/2024/04/10/ren...arti-pokycius/

    atsirado PDF brėžiniai

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Made in Vilnius 2024.04.20
    Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija

    P.S. "Grindos" puslapyje šios naujienos kažkodėl nebuvo
    Jie rašė savo FB paskyroje, beveik visus neigiamus komentarus ištrynė

    Komentuoti:

Working...
X