Nu jooo... Wow...
Bortų, perėjų ir parkavimo vietų pribraižė.
Naujų projektų era bus - Valdelio ištisinis sovietinio paveldo įgranitinimas
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Eilinis WTF. Gal geriau jau nedarytų nieko, jeigu nesugeba padaryti kažko normalaus.
Kodėl čia prieš pat pėsčiųjų perėją važiuojamoji dalis išplatėja? Kokia čia inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo praktika panaudota, kad vietoje to, jog tokioje vietoje gatvę siaurinti, ji platėja? Lygiai taip, kodėl stovėjimo vietos įgilintos per < nei pusę pločio, o ne per visą.
Lygiai kaip ir čia. Kodėl pradžioje toks plotis ir neformuojama "kišenė" tam stovėjimui? Ar jau maža ir taip tų 6+ metrų vienai eismo juostai.
Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 11:55.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMade in Vilnius 2024.04.20
Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija
P.S. "Grindos" puslapyje šios naujienos kažkodėl nebuvo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Matyt pagalvojo, kad nelabai yra kuom girtis, kai įgranitinami blogi ir miestą žalojantys sprendimai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2024.04.20
Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija
UAB „Grinda“ praneša, jog penktadienį galiausiai užbaigė Šv. Stepono gatvės rekonstrukciją. Darbai buvo vykdomi nuo praeito rudens.
„Grinda“ sako, jog šioje 400 metrų atkarpoje atlikta ištisinio asfaltavimo, bortų ir šaligatvio remonto darbai.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Mažiau putojimosi - daugiau analizės.
Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.
Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?
Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.
O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.
Problema identifikuota, bet jos sprendimui - 2/10 įvertinimas. Siūlai naikinti eismą aplink gyvenamą ir komercinį kvartalą ir visą eismą siųsti PER kvartalą. Labai stengiaus nesiputoti, na bet tikrai, objektyviai blogą "sprendimą" pasiūlei.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Dėl kilpinio eismo pažeidimų fiksavimo man irgi yra kilęs klausimas. Prie KAM, Totorių - Liejyklos g. sankryžoje, fizinės kliūtys yra nuimtos ir ten yra masiškai sukama iš Tototių g. į kairę (Liejyklos g.) link Katedros, arba kiaurai per plytą Liejyklos g. link Katedros. Kadangi bet kuriuo metu atėjus į vietą pamatau pažeidėjus, tiesiog dvejoju, ar tikrai stebėjimas veikia, nes pažeidimai siunčiami turėtų būti masiškai.
Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Logikos nulis. Vietoje to, kad tranzitinis eismas vyktų aplink gyvenamąjį kvartalą, tu nori jį NUKREIPTI į kvartalą? Kokiais standartais, gerosios praktikos gairėmis, ar absoliučiai kuo nors tu vadovaujies tokią nesąmonę siūlydamas?
Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.
Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?
Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.
O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.
Komentuoti:
-
sustatytos kameros, tik jų policija administruoti nenori perimti, o VMS patys negali.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.
Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:
Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.
Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
„Kas dabar jau veikia – tai kelios gatvės, kuriose yra draudžiamas eismas tiek dviračiais, tiek paspirtukais.“
Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Idealiu atveju reiktų naikinti Maironio gatvę, Auktaičių paverst akligatviu ir baigt su tranzitu šita kryptimi.
Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kažin ar sodo vientisumas yra aukščiau už žmonių gerovę, sveikatą ir saugumą. Jei ką ir reikia naikinti, tai Aukštaičių g. (paverčiant ją akligatviu), o ne Maironio.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąYra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.
O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: