Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Sakiau, kaip yra faktiškai, o ne teoriškai. Šiaip Bluefox gerai atsakė. Dabartinė situacija praktiškai yra lygi kilpinio eismo panaikinimui.

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.

    Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
    Dėl kilpinio eismo pažeidimų fiksavimo man irgi yra kilęs klausimas. Prie KAM, Totorių - Liejyklos g. sankryžoje, fizinės kliūtys yra nuimtos ir ten yra masiškai sukama iš Tototių g. į kairę (Liejyklos g.) link Katedros, arba kiaurai per plytą Liejyklos g. link Katedros. Kadangi bet kuriuo metu atėjus į vietą pamatau pažeidėjus, tiesiog dvejoju, ar tikrai stebėjimas veikia, nes pažeidimai siunčiami turėtų būti masiškai.

    Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą

    Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:



    Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.

    Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
    O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.

    Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:

    „Kas dabar jau veikia – tai kelios gatvės, kuriose yra draudžiamas eismas tiek dviračiais, tiek paspirtukais.“
    Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.

    Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.

    Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
    Reiktų palikt įvažiavimą pro Katedrą. O visus kitus raukt. Ir masiškai iškelt parkingą iš senamiesčio gatvių. Būtų galima tuose pačiuose Misionierių soduose šlaite iškast požeminį parkingą ir tegu gyvenantys senamiestyje ten laiko mašinas.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
    Melas. Nenaikina: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...ikeis-94044599



    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Idealiu atveju reiktų naikinti Maironio gatvę, Auktaičių paverst akligatviu ir baigt su tranzitu šita kryptimi.
    Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.

    Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Kažin ar sodo vientisumas yra aukščiau už žmonių gerovę, sveikatą ir saugumą. Jei ką ir reikia naikinti, tai Aukštaičių g. (paverčiant ją akligatviu), o ne Maironio.
    Idealiu atveju reiktų naikinti Maironio gatvę, Auktaičių paverst akligatviu ir baigt su tranzitu šita kryptimi.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
    Kažin ar sodo vientisumas yra aukščiau už žmonių gerovę, sveikatą ir saugumą. Jei ką ir reikia naikinti, tai Aukštaičių g. (paverčiant ją akligatviu), o ne Maironio.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Yra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.

    O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.
    Logikos nulis. Vietoje to, kad tranzitinis eismas vyktų aplink gyvenamąjį kvartalą, tu nori jį NUKREIPTI į kvartalą? Kokiais standartais, gerosios praktikos gairėmis, ar absoliučiai kuo nors tu vadovaujies tokią nesąmonę siūlydamas?

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Yra puiki proga Maironio gatvės važiuojamąją dalį, kuri yra Misionierių sodo ribose, panaikinti ir eismą nukreipti Aukštaičių gatve. Taip, žinau, kad tai nėra pageidautina, bet tuomet vietoje dviejų blogybių turėtume tik vieną - eismas nebevyktų dvejomis gatvėmis, o tik viena.

    O Misionierių sodas būtų viena didelė nuostabi žalia be transporto erdvė. Ateityje asfalto remonto išlaidų nebebūtų.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	133,6 kB ID:	2123984
    https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

    VT nauja planuojama atkarpa beje irgi planuojama per Aukštaičių g.:

    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	168,9 kB ID:	2123983
    https://vplanas.maps.arcgis.com/apps...0623e2dae4f516
    Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 16:53.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Judesys teisinga linkme, tik mane neramina bent du dalykai:

    1.Kaip bus su lietvamzdžiais - tikiuosi pajungs į lietakyną. Kitokiu atveju toks neracionalumas bus vertas keiksmažodžių lavinos kaip minimum, nes tada tokia padėtis liks dešimtmečiams.
    2. Kodėl dviračių takai minimi atskirai? Tikiuosi jų kaip nors neatskirs nuo bendro eismo pvz skirtingu lygiu, bortais ar dar kuo? Nebent kalbama apie juos Maironio dalyje nuo Užupio g. iki Subačiaus g. tuomet lyg ir gerai.
    Paskutinis taisė spekas; 2024.04.13, 16:58.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
    Protingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.
    Būtų Vilniaus drifto žiedas Trakų -> Vilniaus -> Klaipėdos -> Pylimo -> Trakų

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Protingiausia būtų nugremžt šaligatvį visiškai Trakų g ir išeksvalduot eksfaltą, kad galima būtų su bmsu prasinešt, kaip vilniaus gatvėj prie Šv. Kotrynos bažnyčios.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    tai vat kur galima projekta pamatyt o ne piesinukus?
    Nėra brėžinių. Matyt parodys per pristatymą.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tai vat kur galima projekta pamatyt o ne piesinukus?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Why oh why, Maironio ir B. Radvilaitės gatvėse nėra kardinaliai mažinamas parkingo vietų skaičius. O juk galėtų likti tik po kelias "reprezentacines" parkingo vietos, su šoniniu parkavimu.
    Jeigu būti teisingiems, tai pagal tuos piešinukus bent jau B. Radvilaitės g. tai mažinamas parkavimo vietų skaičius. Pusėje link parko vietoje statmeno parkavimo, pavaizduotas lygagretus, kas reiškia, kad stovėjimo vietų mažėja daugiau nei 2x. Dar jeigu padarys kokius intarpus su apželdinimu, turbūt vietų skaičius sumažės trimis kartais. O dešineje pusėje panašu jog to parkingo visai nelieka.
    Maronio g. tik panašu jog niekas nekeičiama ir norima palikti tą patį neteisingą stovėjimo būdą, kai automobiliai statomi kampu į važiuojamąją dalį. Ten galėtų visur, kur dabar yra stovėjimo vietos, jas padaryti lygiagrečias ir tai būtų pakankamai didelis progresas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Why oh why, Maironio ir B. Radvilaitės gatvėse nėra kardinaliai mažinamas parkingo vietų skaičius. O juk galėtų likti tik po kelias "reprezentacines" parkingo vietos, su šoniniu parkavimu.

    Užtenka į Lenkiją pasižiūrėti:

    Click image for larger version  Name:	before-and-after-in-łódź-poland-v0-ouwhgx6y3anc1.png Views:	1 Size:	376,1 kB ID:	2123736
    Click image for larger version  Name:	F0N7IjHXwAADe6F.jpg Views:	1 Size:	309,7 kB ID:	2123737

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    tiesiog smalsu , nes keiciama gatves plotis, dedamas granitas ( po zeme malunas, vienuolynu pastatai, kirdieju rumu bokstai, tymo kvartalas) , o basanaviciaus gatvej neleido judint gatves plocio.

    siaip kur galima pamatyt projekta o ne siaip piesinukus?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turbūt dėl bortų judinimo lengviau susitarti bus su KPD nei su Valdu..

    Komentuoti:

Working...
X