Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas
Collapse
X
-
Trakų g. aš galiu suprast K+R parkingo vietas, + ir šaligatvio toje vietoje normaliai. Nu bet arčiau link Vokiečių g., kur barai, restoranai, kurie nori lauke pristatyt staliukų ir kur viena siauriesnių visos gatvės dalių ir kur šaligatvis yra žiauriai siauras, kam ten tas parkingas? Ar tikrai numirs senamiestis be 12 papildomų vietų? Ypač kai Vokiečių g. projektą sukišo į stalčių ir ten išlieka parkingo vietų krūva arba į kitą pusę Vilniaus g. prie S. Neries gimnazijos irgi turi vietų, kurios nuolat laisvos....
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dviračių pervaža yra gerai, nes tada gali laisvai važiuot per perėją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl spindulių, spėju, yra dėl turistinių autobusų. Bet galima bus gi užklausti. Plotis irgi įtariu dėl to. Atminkit, kaip kai kurie forumiečiai piktinosi dėl 3,25 metrų pločio A juostų.
Dviračių pervaža yra gerai, nes tada gali laisvai važiuot per perėją.
Komentuoti:
-
Kas keisčiausia, kad beveik visur bortų vietos keičiamos (esamas - violetinis punktyras), bet keičiamos be aiškios logikos. Trakų g. pradžioje formuojama eismo juosta su 6,25 pločiu. Kodėl? Inžinerinių eismo saugumo priemonių diegimo rekomendacijos ir geroji praktika, kaip tik prieš įvažiuojant į kitokio eismo zoną, numato eismo juostų siaurinimą (iškreivinimai ar "miesto vartai" įvažiuojant į gyvenvietes, gatvės susiaurinimai iki vienos juostos be galimybės prasilenkti įvažiuojant į gyvenamąsias zonas ir pan.), o čia kažkaip priešingai - vos ne 2x automagistralės pločio eismo juosta.
Arba čia. Ar tikrai R18 spindulio kreivėje reikia eismo juostų po 6 metrus? Nejaugi VMS čia ruošiasi kokius negabaritinius krovinius, pvz. vėjo jėgainių sparnuotes vežti.
Ir kodėl perėjoje įrengiama dviračių pervaža, kuri veda į niekur? Juk šaligatvis šiaurinėje pusėje irgi tvarkomas šiuo projektu. Tai kur ten toliau važiuoti, tiesiai į pastato sieną?
Maironio g. kažkodėl paliekamas keistas, nesaugus ir nepatogus įstrižas parkingas. Ar jau labai būtų blogai, jeigu liktų tik lygiagrečios stovėjimo vietos?
Ir kas blogiausia visose šiose gatvėse: eismo juostos plotis. Kodėl ten reikia >3,5 metrų. Ar tikrai Valdas ten taip nori kažkur lėkti?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Trakų g. daugiausia klausimų kelia. B. Radvilaitės ar Maironio g. atrodo žymiai geriau, nors ir ten yra viena kita vietelė, kur galėtų būti geriau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nu jooo... Wow...
Bortų, perėjų ir parkavimo vietų pribraižė.
Naujų projektų era bus - Valdelio ištisinis sovietinio paveldo įgranitinimas
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Eilinis WTF. Gal geriau jau nedarytų nieko, jeigu nesugeba padaryti kažko normalaus.
Kodėl čia prieš pat pėsčiųjų perėją važiuojamoji dalis išplatėja? Kokia čia inžinerinių eismo saugumo priemonių taikymo praktika panaudota, kad vietoje to, jog tokioje vietoje gatvę siaurinti, ji platėja? Lygiai taip, kodėl stovėjimo vietos įgilintos per < nei pusę pločio, o ne per visą.
Lygiai kaip ir čia. Kodėl pradžioje toks plotis ir neformuojama "kišenė" tam stovėjimui? Ar jau maža ir taip tų 6+ metrų vienai eismo juostai.
Paskutinis taisė sleader; Šiandien, 11:55.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąMade in Vilnius 2024.04.20
Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija
P.S. "Grindos" puslapyje šios naujienos kažkodėl nebuvo
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Matyt pagalvojo, kad nelabai yra kuom girtis, kai įgranitinami blogi ir miestą žalojantys sprendimai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2024.04.20
Užbaigta Šv. Stepono gatvės rekonstrukcija
UAB „Grinda“ praneša, jog penktadienį galiausiai užbaigė Šv. Stepono gatvės rekonstrukciją. Darbai buvo vykdomi nuo praeito rudens.
„Grinda“ sako, jog šioje 400 metrų atkarpoje atlikta ištisinio asfaltavimo, bortų ir šaligatvio remonto darbai.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ekonstrukcija/
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Mažiau putojimosi - daugiau analizės.
Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.
Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?
Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.
O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.
Problema identifikuota, bet jos sprendimui - 2/10 įvertinimas. Siūlai naikinti eismą aplink gyvenamą ir komercinį kvartalą ir visą eismą siųsti PER kvartalą. Labai stengiaus nesiputoti, na bet tikrai, objektyviai blogą "sprendimą" pasiūlei.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Dėl kilpinio eismo pažeidimų fiksavimo man irgi yra kilęs klausimas. Prie KAM, Totorių - Liejyklos g. sankryžoje, fizinės kliūtys yra nuimtos ir ten yra masiškai sukama iš Tototių g. į kairę (Liejyklos g.) link Katedros, arba kiaurai per plytą Liejyklos g. link Katedros. Kadangi bet kuriuo metu atėjus į vietą pamatau pažeidėjus, tiesiog dvejoju, ar tikrai stebėjimas veikia, nes pažeidimai siunčiami turėtų būti masiškai.
Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Logikos nulis. Vietoje to, kad tranzitinis eismas vyktų aplink gyvenamąjį kvartalą, tu nori jį NUKREIPTI į kvartalą? Kokiais standartais, gerosios praktikos gairėmis, ar absoliučiai kuo nors tu vadovaujies tokią nesąmonę siūlydamas?
Dabar yra dvi tranzitinės gatvės abi dvipusio eismo ir ateityje numatoma, kad abejose bus ir VT eismas, kuris savo funkcija beveik dubliuosis šiose atkarpose.
Kas geriau - dvi tranzitinės dvipusio eismo gatvės ar viena?
Čia būtina naikinti tranzitinį eismą.
O kai bus kilpinis eismas - kyla klausimas ar verta ir ten ir ten laikyti asfaltą kai atlikti kilpinio eismo funkciją tikėtina užteks asfalto vienoje iš šių gatvių.
Komentuoti:
-
sustatytos kameros, tik jų policija administruoti nenori perimti, o VMS patys negali.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O ką meras panaikino kilpiniame eisme? Kiek pamenu, tai nukėlė tik fizines kliūtis, bet ženklai, ženklinimas eismo reguliavimui nepasikeitė.
Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
Aišku, nuėmus visiškai visas kliūtis ir nusitrynus kelių ženklinimui, pats eismo organizavimas tapo nelabai intuityvus, nebėra aiškiai atskirtos zonos. Manau būtų buvę tikslinga nepainaikinti pilnai kuoliukų, o tiesiog palikti patogius pravažiavimus spec. transportui, na bet buvo padaryta kaip padaryta.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Nagi nagi, tai kas iš tikrųjų meluoja. Man kažkodėl atrodo, kad meras:
Jei ir kilpinio eismo kontrolė (kažkada neapibrėžtoje ateityje) veiks taip pat, kaip Vilniaus g. dviračių ir paspirtukų eismo kontrolė, tada taip, teks konstatuoti, kad kilpinis eismas panaikintas.
Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
Šiaip kameros įvažiuojant į "kilpas" jau senokai sustatytos ir paženklintos atitinkamais ženklais, tik neaišku ar jos kažką fiksuoja.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
„Kas dabar jau veikia – tai kelios gatvės, kuriose yra draudžiamas eismas tiek dviračiais, tiek paspirtukais.“
Vilniuje, deja, vien ženklų tikrai nepakanka, ir nežinia, ar kada pakaks. Žmonių mentalitetas labai ir labai rytietiškas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Galima svajoti ir apie visišką automobilių eismo Senamiestyje panaikinimą, bet kai meras naikina net kilpinį eismą (kas buvo pats pirmas žingsnis į tranzito naikinimą), tai vargu, ar tai įmanoma.
Visgi jūsų siūlomu atveju labai išaugtų eismas pro Užupį, nes būtent pro ten važiuotų visi, norintys patekti į Senamiestį. Tada tektų raukti ir eismą tenais. Manau, kad be kokybiško VT į senamiestį ir vietos palikti savo automobilį kur nors šalia tokios VT linijos nieko nebus.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: