Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Kalbant apie Akropoli - dabar pamatavau su google maps, kad jei pastatyt masina prie Maximos iejimo kiek toliau nei prie pat duru ir eit iki GanBei restorano, atstumas ~415 m.
    Vokieciu gatves ilgis yra 344 metrai.
    Isvadas darykit patys.

    Cia yra didele klaida manyt kad visi zmones vienodi ir vaziuoja tik ten kur salia yra parkingas. Net Maskvos pavyzdys rodo kad uzdraudus eisma dalyje centro gatviu jose padaugeja pesciuju ir gyvybes, atsidaro kavines ir smulkus verslas. Kodel lyginu su Maskva, nes ir ten vyrauja nuomone kad masina turi buti prirista 5 metru atstumu nuo zmogaus, nes mes kitokie nei europieciai ir klimatas kitoks (ironic).
    Na, visų nevienodinu, tik sakau, kad efektas gali būti įvairus.

    O palyginimas tik dalinai teisingas, neįvertina kai kurių faktorių, tokių kaip laikas, per kurį susirast parkingo vietą (išskyrus JAMAM akcijas) ar kainą, kurią realiai gali pridėti prie sąskaitos restorane. Jei kalbėsim apie Akropolį - žiemą ar vasarą patalpoje eiti patogu ir gerai. Priklausomai nuo oro, eiti miestu gali būti nefaina - priklausomai nuo žmonių požiūrių.

    Taip pat apeliavau į didesnį senamiesčio ribojimą, tada atstumai senamiestyje pėsčiomis išaugtų žymiai daugiau.

    Kodėl senamiestyje labiau norėtųsi būt, jei sunkiau į jį patekti ? Čia nebent švietųsi, kad būtų performuotos erdvės ir aplinkoje atsirastų daugiau traukos tiesiog buvimui. Tik klausimas, ar žiemą neapmirtų...

    Comment


      Na, patekimas į Senamiestį nebūtinai tik pėsčiomis. Apart tokių priemonių, kurias gali kiekvienas įsigyti (riedučiai, riedlentė, dviratis) dar yra viešieji dviračiai (CycloCity) ir viešasis transportas. Be abejo, kad visoms situacijoms netinka, na bet tikrai daugiau variantų, negu tik pėsčiomis eit Senamiesčio jaukumą ir patrauklumą didina ir atrakcijų kiekis. Nereikia to pamiršti.

      Comment


        Senamiestis atgytų žaibu, jei ten praeitų metro trasa. Bet tai sunkiai įgyvendinamas dalykas tokiame kalvotame reljefe. Anyway, kažkada vistiek teks daryti.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Na, patekimas į Senamiestį nebūtinai tik pėsčiomis. Apart tokių priemonių, kurias gali kiekvienas įsigyti (riedučiai, riedlentė, dviratis) dar yra viešieji dviračiai (CycloCity) ir viešasis transportas. Be abejo, kad visoms situacijoms netinka, na bet tikrai daugiau variantų, negu tik pėsčiomis eit Senamiesčio jaukumą ir patrauklumą didina ir atrakcijų kiekis. Nereikia to pamiršti.
          Kalba eina apie tuos žmones, kurie dabar nesirenka tokių priemonių, o nori važiuoti mašina - kaip jiems būtų transformacija. Ar labiau vengtų senamiesčio, ar kažkokia papildoma trauka būtų sukurta vietoj parkingų (kokia ?).

          Riedučiai ir riedlentės - geras jumoras, ypač didesniam atstumui ar žmonėms vyresnio amžiaus. Dviračiai žiemą irgi ne. Tai lieka viešasis.

          P.S. kaip jau sakiau, čia ne klausimas apie žmones, kurie jau alternatyvas asmeniniam automobiliui naudoja.

          Comment


            Įdomų kaip dažnai iš tų žmonių, kurie nori turėti galimybę nuvažiuoti automobiliu į senamiestį, iš tikrųjų lankosi senamiestyje
            Iš mano pažįstamų dauguma parkuoja auto Naujamiestyje ar kitoj pusėj upės priklausomai nuo to kur galutinis kelionės tikslas ir toliau eina pėščiomis.
            išimtis gal tik aikštelė prie Tymo turgaus, kurioje kartais ir aš parkuoju, bet jei ten uždarytų eismą negyventojams, didelio nepatogumo nesukeltų.

            Comment


              Parašė RamasN Rodyti pranešimą

              Kalba eina apie tuos žmones, kurie dabar nesirenka tokių priemonių, o nori važiuoti mašina - kaip jiems būtų transformacija. Ar labiau vengtų senamiesčio, ar kažkokia papildoma trauka būtų sukurta vietoj parkingų (kokia ?).

              Riedučiai ir riedlentės - geras jumoras, ypač didesniam atstumui ar žmonėms vyresnio amžiaus. Dviračiai žiemą irgi ne. Tai lieka viešasis.

              P.S. kaip jau sakiau, čia ne klausimas apie žmones, kurie jau alternatyvas asmeniniam automobiliui naudoja.
              Atsakymas labai paprastas. Alternatyvininkai tik padėkos, kad išsinešdinai kur nors į Akropolį ir palikai daugiau erdvės ir gaivaus oro.

              Comment


                Zmogaus kunas turi kojas, jos skirtos ne vien sankabai ismint, bet tom kuno dalim zmones naudojasi kai praeina nuo Katedros toliau Pilies gatve iki Rotuses. Sitoki marsruta praeina tukstanciai zmoniu kasdien ir niekam nekila problemu del amziaus ar kad sninga ir kad ten nera troleibuso. Kodel taip neturetu buti kitose gatvese apribojus ten eisma?

                Mieste zmones gali vaiksciuoti praleidziant laika, be tikslo. Jei be tikslo zmogus eina pramogaut i Akropoli, jam reikia kreiptis pas galvos daktara.

                Comment


                  Nereikia žiūrėti į žmonių įpročius kaip į kažką visiškai stabilaus, pastovaus ir nekintamo. Įpratę važiuoti automobiliu, nes tam yra gana neblogos sąlygos. Net ir parkingas nėra kažkas super brangaus pas mus. Atsiras ribojimai, o noras važiuoti į Senamiestį išliks, tai ir prasidės įpročių keitimas. Infrastruktūros gėris tame ir yra, kad ji gali labai stipriai daryti įtaką žmonių įpročiams ir veiksmams (teigiama prasme).

                  Comment


                    Ka tik vienam video isgirdau gan idomia minti - automobiliu vairuotojai palieka pinigus prekybos centruose, o tai dazniausiai stambus verslas / keli rinkos zaidejai / uzsienio investicijos. Vaikstantys pesciomis zmones palieka pinigus lokaliam smulkiajam verslui.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                      Ka tik vienam video isgirdau gan idomia minti - automobiliu vairuotojai palieka pinigus prekybos centruose, o tai dazniausiai stambus verslas / keli rinkos zaidejai / uzsienio investicijos. Vaikstantys pesciomis zmones palieka pinigus lokaliam smulkiajam verslui.
                      Čia galioja vakarų europos atveju, kur dideli prekybcentriai yra už miesto, o prie namų tik mažos, dažnai netinklinės, parduotuvėlės. Pas mus atvirkščiai. Pėstieji užeina į arčiausiai prie namų esantį prekybcentrį, dažniausiai vieną iš kelių didžiųjų tinklų. Ratuoti dažniau nepatingi pavažiuot iki įdomesnių mažų parduotuvėlių.

                      Comment


                        https://www.facebook.com/vilniauspro...369961/?type=3


                        Artimiausiu metu numatomi eismo organizavmo pokyčiai Islandijos g. Siekiant, kad gatvė būtų draugiškesnė pėstiesiems bei dviratininkams, joje numatoma įrengti daugiau mažosios architektūros elementų.

                        Pagrindinis automobilių eismas gatvėje įgaus vingį, kuris užtikrins mažesnį transporto priemonių greitį. Čia taip pat bus numatytos sustojimo vietos taksi bei prekes vežančiam transportui. Dviratininkų džiaugsmui gatvėje atsiras dviračių stovai. Pėstieji džiaugsis atsirasiančiais suoliukais, pastatomais gėlynais bei medžių žaluma.

                        Comment


                          Dar gali būti, kad atsiras medinės platformos po suoliukais ir dviračių stovais. Laikau atitinkamą pirštų formą, kad taip ir nutiktų.

                          Comment


                            Islandijos gatvėje sužaliavo pušaitės

                            Viena populiariausių ir smagiausių Vilniaus gatvių vėl keičia veidą: pramogautojų, pėsčiųjų ir dviratininkų traukos centras – Islandijos gatvė – sužaliavo pušaitėmis! Anksčiau buvusioje važiuojamoje gatvės dalyje atsirado suoliukų, dviračių stovai bei vazonuose augančios pušys. Pasirinktos būtent pušys, nes šis augalas artimas Islandijai, pušis – šiaurietiškas palmės atitikmuo. Be to, čia įrengtas naujas kelio ženklinimas, kuris nežymiai pakoregavo eismo tvarką gatvėje. Ties gatvės viduriu atsirado kelio vingis, o prieš sankryžą su Vilniaus gatve – „Stop“ ženklas...
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Atnaujinama Totorių gatvė

                              Sostinės Senamiestyje pradėta tvarkyti Totorių gatvės atkarpa, nuo Gedimino prospekto iki Labdarių gatvės. Per porą mėnesių čia bus paklota nauja asfalto danga, atnaujinta apie 2000 šaligatvio plytelių, pakeisti kelio bortai. Totorių gatvės remontui sostinės savivaldybė skyrė apie 70 tūkst. eurų. Totorių gatvė iš esmės nebuvo remontuota nuo tada, kai čia akmeninį grindinį pakeitė asfaltas...
                              Galėtų senamiesčio gatveles ne asfaltuoti, o grįsti, kaip kad Bokšto g.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Čia jau ne "galėtų", o "turėtų". Nu bet turim ką turim. Čia neminint fakto, kad šaligatviai ten per siauri, o gatvė per plati.

                                Comment


                                  Visiskas beprotizmas... ir vel be projektu dabar jau paciame senamiestyje uzklos asfalto laukus ir saligatvius po dvi tarybines plyteles... kokie provincialus kaimieciai valdo miesta

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Čia jau ne "galėtų", o "turėtų". Nu bet turim ką turim. Čia neminint fakto, kad šaligatviai ten per siauri, o gatvė per plati.
                                    Mažų mažiausiai, ko ten tikėčiausi, tai prisiderinimo prie Gedimnio prospekto stiliaus, t.y. juodų betoninių trinkelių važiuojamojoje dalyje (http://www.betonomozaika.lt/lt/grind...nkele-gt-19-8b) ir 40x60cm šaligatvio betoninių plokščių su atidengta akmenukų faktūra (http://www.betonomozaika.lt/lt/salig...plytele-sp-5-8 ). Na bet jei varo pagal einamųjų remontų sutartį, tai nieko kito ir negalima tikėtis - tik sovietinio paveiksliuko atnaujinimo.
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.07.10, 14:33.

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Atnaujinama Totorių gatvė



                                      Galėtų senamiesčio gatveles ne asfaltuoti, o grįsti, kaip kad Bokšto g.
                                      Totorių g. yra grindinys po tuo asfaltu, tai reiktų tik nuskusti ir perkloti tvarkingai. Ai6ku susiaurinant gatvę ir praplečiant pėsčiųjų takus. Bet kam vargt kai galima paprasčiau užsidėt pliusą...
                                      Paskutinis taisė ArtisLT; 2018.07.12, 21:03.

                                      Comment


                                        /\ Tegu jie patys sau pliusą užsideda, jei jaučiasi to verti. Miestiečiai, tikiuosi, supranta ir reaguoja kaip mes forume. Palankumo tegul nelaukia už tokius "apgreidus".
                                        Vat kaip norėčiau, kad čia savo trigrašį įkištų kpd. Čia būtų laiku ir vietoje. Tai kas turi būti saugoma, atkurta.

                                        Comment


                                          Parašė Lrs Rodyti pranešimą
                                          /\ Tegu jie patys sau pliusą užsideda, jei jaučiasi to verti. Miestiečiai, tikiuosi, supranta ir reaguoja kaip mes forume. Palankumo tegul nelaukia už tokius "apgreidus".
                                          Vat kaip norėčiau, kad čia savo trigrašį įkištų kpd. Čia būtų laiku ir vietoje. Tai kas turi būti saugoma, atkurta.
                                          O šiaip jau tai mintis. Gal variantas būtų kreiptis į departamentą? Nors atsakymas turbūt bus, kad jie nereguliuoja "paprasto remonto".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X