Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus senamiesčio eismo organizavimas ir gatvių tvarkymas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Pasinaudojau Nyderlandų sukurtu tinklapiu arba, kitaip dirbtiniu intelektu, kad sutvarkytų Šv. Stepono gatvę.

    Prieš:
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	901
Size:	91,2 kB
ID:	2088569

    Dabar:
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	895
Size:	121,7 kB
ID:	2088570


    Po:
    Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	887
Size:	78,7 kB
ID:	2088571

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    ,,aksvalduojama gatvė, kurioje draudžiamas motorinių transporto priemonių eismas, draudžiamas parkavimas, bet eksvaldas vietomis 6 metrų pločio, kuris galiausiai susiaurėja iki 2.5 metro prieš sankryžą.''

    You cant make this shit up.

    Nusikalstamo lygio veikla.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Kaip MRU absolventas remontuoja senamiestį. Projekto internete nepavyko rasti, tik vienintelę info apie Šiaulių g., tai kad bus aksfaltuojama (https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/mi...ojamos-gatves/), tuo tarpu apie šaligatvių remontą neužsimenama nieko.

    Nuskustas viršutinis egsvalto sluoksnis.
    Click image for larger version

Name:	PXL_20231104_170550008.jpg
Views:	1208
Size:	1,36 MB
ID:	2087346
    Šioje vietoje šaligatvis susiaurėja iki vienos plytelės. Neužfiksavau vaizdo visu gražumu, tai toliau keletas screenshotų iš google maps.
    Click image for larger version

Name:	PXL_20231104_170608895.jpg
Views:	1219
Size:	1,83 MB
ID:	2087347
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1230
Size:	1,59 MB
ID:	2087348
    Click image for larger version

Name:	Capture1.PNG
Views:	1227
Size:	1,73 MB
ID:	2087349
    Ir juokingiausia dalis, kad aksvalduojama gatvė, kurioje draudžiamas motorinių transporto priemonių eismas, draudžiamas parkavimas, bet eksvaldas vietomis 6 metrų pločio, kuris galiausiai susiaurėja iki 2.5 metro prieš sankryžą. Nežinau koks genijus sugalvoja gatvėje, kurioje draudžiamas eismas kloti nauja aksfaltą ir palikt Bakhmuto lygio pėsčiųjų infrastruktūrą (iš tikro tai žinau - ukvedys Valdas).
    Click image for larger version

Name:	PXL_20231104_170642535.NIGHT.jpg
Views:	1237
Size:	1,84 MB
ID:	2087345

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    17 val. Vilniaus senamiestyje. Norime būti Švedija ar nenorime?

    su tom masinom ziauriai ir parkavimas dar senamiesti..o turetu but atstatyta Baznycia sioje vietoje ir parkelis paremontuotas, dabar turim parkofka ir tranzitini eisma.
    Paskutinis taisė deep'as; 2023.11.05, 22:35. Priežastis: Nuotrauku citavimas

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kilpinio eismo naikinimas duoda savo rezultatus.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    17 val. Vilniaus senamiestyje. Norime būti Švedija ar nenorime?

    Click image for larger version

Name:	vlnsen1.jpg
Views:	455
Size:	235,6 kB
ID:	2085080
    Click image for larger version

Name:	vlnsen2.jpg
Views:	447
Size:	258,6 kB
ID:	2085081​​​​​​​

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Galima kazka panasiai kaip Japonijoje padaryti

    Click image for larger version

Name:	ginx5gp6hid41.jpg
Views:	369
Size:	232,6 kB
ID:	2084852

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    tie vandens kanalėliai nerealu! Įsivaizduojat kokia pramoga ir traukos centrai būtų? : ). Juos daryti reikėtų galbūt tik ten kur galima šaltinius jais paleisti, kad nuolat vanduo tekėtų.
    Pilnai autentikai reiktų ir papildyti tuos griovius autentiškai.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

    Keista, kad saugo senamiesčio betoninius bordiuros įrengtus 1945 - 1990, kai iš senų atvirukų daug kur matosi šaligatviai su lyg kelio danga, neskaitant drenažo. https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/miestai-ir-architektūra/miestų-architektūros-raida/7780-vln-vilnius-iki-1918-m-caro-laikų-ir-i-pasaulinio-karo-metų-nuotraukos/page3

    Pvz Didžioji g, Rotušės aikštė. Galėtų atkurti vandens drenažus kaip pvz Freiburg
    https://www.youtube.com/watch?v=6Vil5KC7Bl0
    Apie ką ir kalbu! Dabartiniai iškilę šaligatviai yra sovietmečio darinys. Tai mes saugome sovietų sudarkymus senamiestyje. PUIKU.

    O sovietinių sudarkymų sugojimas tai bus panašu kažkokia gili sovietmečio trauma. Žmonės matomai tiek traumuoti, kad nesugeba ne tik susigaudyti ervėje ir laike, bet matomai dėl traumų dabar jiems bet koks bent pirštu prisilietimas prie senamiesčio asocijuojasi su ,,Barbarai sovietai griaus senamiestį todėl mes BET KOKIA KAINA turime nieko neleisti daryti!''. Traumuoti žmonės traumuoja žmones.

    Na kaip kitaip paaiškinti kas čia vyksta?

    PS.
    tie vandens kanalėliai nerealu! Įsivaizduojat kokia pramoga ir traukos centrai būtų? : ). Juos daryti reikėtų galbūt tik ten kur galima šaltinius jais paleisti, kad nuolat vanduo tekėtų.
    Paskutinis taisė spekas; 2023.10.25, 19:07.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Tuomet kuo greičiau reiikia pakeisti šią beprotystę ir kenkimą žmonėms.
    Visiškai sutinku, bet kaip įtikinti paveldosaugininkus?

    Komentuoti:


  • sauletasmiestas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne. šaligatvių ribos ir jų pakėlimas yra saugotinas istorinis objektas ir paveldo apsauga neleidžia daryti viename lygyje.
    Keista, kad saugo senamiesčio betoninius bordiuros įrengtus 1945 - 1990, kai iš senų atvirukų daug kur matosi šaligatviai su lyg kelio danga, neskaitant drenažo. https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/miestai-ir-architektūra/miestų-architektūros-raida/7780-vln-vilnius-iki-1918-m-caro-laikų-ir-i-pasaulinio-karo-metų-nuotraukos/page3

    Pvz Didžioji g, Rotušės aikštė. Galėtų atkurti vandens drenažus kaip pvz Freiburg
    https://www.youtube.com/watch?v=6Vil5KC7Bl0

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne. šaligatvių ribos ir jų pakėlimas yra saugotinas istorinis objektas ir paveldo apsauga neleidžia daryti viename lygyje.
    Tuomet kuo greičiau reiikia pakeisti šią beprotystę ir kenkimą žmonėms.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Kai pasirinkimas tarp rudai-juodo šūdo ir rudai-žalio šūdo, ar galima kaltinti rinkėją, kad blogai pasirinko? Už ką pats balsavai? Už saldžialiežuvį abonentą?
    Žmogelis juk yra Pono Krabo fanboy'us. Jis kalbantis apie prastus pasirinkimus rinkimuose yra tiesiog kitas saviironijos lygis

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Ar kada nors išpuoselėsime savo senamiesčio gatves kaip čia? (esmė - dangos viename lygyje nuo pastato iki pastato, jokio asfalto):
    Ne. šaligatvių ribos ir jų pakėlimas yra saugotinas istorinis objektas ir paveldo apsauga neleidžia daryti viename lygyje.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Naivu tikėtis kažkokio progreso šioje vietoje, kai Panerių g. granitinius bortus suvarė per 50cm nuo didelių medžių. Medžiui reikia vietos? Baikit, nemanau, juostos po 6 metrus svarbiau.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Senamiestyje gatvių plotis ir aukščiai yra paveldo objektas. Negali imti ir susiaurinti arba nuleisti šaligatvį į gatvės lygį. Pamenat Totorių g. atvejį? Pabandė Šimašius praplatinti šaligatvį, tai gavo per nosį taip, kad paskui Senamiestyje dėliojo tik vazonus ir kuolus.
    Gatvių pločiai - taip. Bet aukščiai? Vienintelė kolkas vieta kur su tuo briedu susidūriau tai Vokiečių g bordiūrų nuleidimas, kur sakė, kad šioks toks bordiūro iškilimas turi būti. Puiku - saugom sovietmečio darinius. Ne visur, bet daug kur senamiestyje. Paveldas...

    Gatvių pločius galima palikti tiesiog dabartinių šaligatvių aukščius sulyginus su važiuojamosios dalies aukščiu, paliekant granitinius bordiūrus kur yra, o betoninius pakeičiant į granitinius.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai kad, kaip suprantu, visame senamiestyje galima važiuoti kaip nori, nėra jokių inžinerinių priemonių, kurios ribotų (išskyrus ženklus, žinoma). Naivu tikėtis, kad žmogus gaiš laiką ir 15 min suks ratą aplink nei 200 m pavažiuos gatvele prieš eismą. Bet tai, kaip suprantu, yra gerbiamo naujo Vilniaus mero įsakymas.

    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Ir čia yra dešimtmečių problema - ne tik mr. EksValdo. Būtų gerai jei tik mero pakaktų pakeisti senamiesčio gatvių atnaujinimo gaires.
    Senamiestyje gatvių plotis ir aukščiai yra paveldo objektas. Negali imti ir susiaurinti arba nuleisti šaligatvį į gatvės lygį. Pamenat Totorių g. atvejį? Pabandė Šimašius praplatinti šaligatvį, tai gavo per nosį taip, kad paskui Senamiestyje dėliojo tik vazonus ir kuolus.
    Paskutinis taisė abruo; 2023.10.22, 15:04.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
    Kas dieną tenka praeiti Liejyklos g. Ir bent kartą per dieną matau važiuojančius prieš eismą. Kirsti ištisinę yra viena ( standartinis pažeidimas vengiant kilpinio eismo ),
    pravažiuoti visą gatvę prieš eismą, šiek tiek rimčiau, tačiau užkardymo - jokio.

    https://vimeo.com/876815748
    Bandėt pranešti savivaldybei, kad sustiprintų kontrolę? Arba bent nusiųsti šį video į epoliciją, kad gautų baudą gudruoliai.

    Komentuoti:


  • bim_bam
    replied
    Kas dieną tenka praeiti Liejyklos g. Ir bent kartą per dieną matau važiuojančius prieš eismą. Kirsti ištisinę yra viena ( standartinis pažeidimas vengiant kilpinio eismo ),
    pravažiuoti visą gatvę prieš eismą, šiek tiek rimčiau, tačiau užkardymo - jokio.

    https://vimeo.com/876815748

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Prie ko čia aš?
    Nes žarstai tuščią kritiką

    Komentuoti:

Working...
X