Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Infrastruktūros projektai mažesniuose Lietuvos miestuose

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • abruo
    replied
    Šviestuvai, man atrodo, geriau būtų buvę tiesūs. Tie išraitymai truputį užnešą į kolūkinį baroką. Bet visa kita - puikiai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas šiaurės Lietuvoje taip padaryta?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Birštono "vartų" humanizavimas. Jaunimo g.

    Dieną
    Click image for larger version Name:	20211027_134045.jpg Views:	0 Size:	352,4 kB ID:	1924370

    Naktį
    Click image for larger version Name:	20211027_194149.jpg Views:	0 Size:	287,2 kB ID:	1924372

    Palyginimui sena streetview nuotrauka, bet važiuojamoji dalis buvo daugmaž tokia
    Turbūt pirmas tokio tipo siaurinimo projektas Pietvakarių Lietuvoje+Kaunas? (ok, neskaitant Kauno Kęstučio g.)

    Jaunimo g. juostos plotis bus 2,75 m ar 3 m?

    Šiaip Birštono urbanistika yra gana liuks Atgaiva po kitų aplinkinių miestų. Matyt taip buvo statyti Lietuvos kurortai sovietiniais laikais, kad viskas būtų pasiekiama pėsčiomis, mažai visokių didelių tuščių plotų.

    ---
    Beje, pastaruoju metu pamatuoju juostų pločius Europoje, tai vyraujantis standartas 3 m. Čia tiems, kam 3 m per siaura juosta
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.02, 09:28. Priežastis: Pridėta citata

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Birštono "vartų" humanizavimas. Jaunimo g.

    Dieną
    Click image for larger version  Name:	20211027_134045.jpg Views:	0 Size:	352,4 kB ID:	1924370

    Click image for larger version  Name:	20211027_134049.jpg Views:	0 Size:	399,9 kB ID:	1924371

    Naktį
    Click image for larger version  Name:	20211027_194149.jpg Views:	0 Size:	287,2 kB ID:	1924372

    Click image for larger version  Name:	20211027_194211.jpg Views:	1 Size:	296,1 kB ID:	1924377

    Palyginimui sena streetview nuotrauka, bet važiuojamoji dalis buvo daugmaž tokiaClick image for larger version  Name:	Screenshot_20211029-155558_Maps.jpg Views:	0 Size:	197,7 kB ID:	1924375

    Click image for larger version  Name:	image_116580.jpg Views:	389 Size:	352,4 kB ID:	1925006Click image for larger version  Name:	image_116581.jpg Views:	388 Size:	399,9 kB ID:	1925007Click image for larger version  Name:	image_116582.jpg Views:	384 Size:	287,2 kB ID:	1925008Click image for larger version  Name:	image_116584.jpg Views:	379 Size:	197,7 kB ID:	1925009Click image for larger version  Name:	image_116585.jpg Views:	384 Size:	296,1 kB ID:	1925010
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.02, 09:27. Priežastis: Sumažinti dubliai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gal klaipėdiečiai galėtų pakomentuoti situaciją - kaip ten Gargžduose yra iš tikrųjų.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Gargzdai.lt 2020.11.18
    Miestas keičia rūbą: gyvensime patogiau?
    Pažiūrėkite į nuotrauką ir pasakykit, kur ten bus sunku išsukti? Jau bl... nesikeikiant kai grynai sankryžoj priparkuota automobilių statmenai bordiūrui, tai tada tikrai saugiau ir lengviau sukiotis? https://maps.app.goo.gl/WmJ3uMELrSE1oSoW8
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.11.20, 12:29.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gargzdai.lt 2020.11.18
    Miestas keičia rūbą: gyvensime patogiau?
    Kodėl Gargžduose remontuojant susiaurinta Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža? – pastaruoju metu bene pagrindinis vairuotojams kylantis klausimas.


    Linčiuoja susiaurintą sankryžą
    Vienoje pagrindinių Gargždų gatvių – Kvietinių gatvėje – vykstantys remonto darbai jau sparčiai įsibėgėjo – tvarkomos komunikacijos, klojami pėsčiųjų ir dviračių takai, o kitą savaitę jau planuojama pradėti kloti asfaltą. Rekonstruojamos Kvietinių g. ryškėjantis vaizdas gargždiškiams taip pat kelia ne vieną klausimą. „Susiaurinta Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža naudos neduos: vairuotojams bus sunkiau įsukti, išsukti, o juk šiuo keliu dažnai važiuoja ir greitosios medicinos pagalbos automobiliai, ir gaisrinės..
    . Užuot gerinę sąlygas vairuotojams, jas daro dar sudėtingesnes. Liūdna“, – konstatuoja gargždiškiai, kurių diskusijos verda socialiniuose tinkluose. Paliktą plačiausią šaligatvį ties kavine „Bastilija“ daug kas vertina kaip nelogišką sprendimą.

    Klaipėdos rajono savivaldybė informuoja, kad ši sankryža pertvarkoma, norint užtikrinti eismo dalyvių saugumą. (...)

    Per 600 tūkst. Eur
    Kvietinių gatvės rekonstrukcija iš esmės pakeis esamą situaciją. Bus sutvarkyta atkarpa nuo Klaipėdos g. iki Parko g., atsiras pėsčiųjų-dviračių takai, bus rekonstruota gatvės važiuojamoji dalis. Po rekonstrukcijos čia išliks dvi eismo juostos po 3,5 m pločio, tik ties Klaipėdos gatve važiuojamoji dalis išplatės iki 10,25 m – išliks papildoma juosta sukantiesiems į dešinę.

    Dviračių takas Kvietinių gatvėje persikelia į kitą pusę, eis palei „Minijos“ kino teatrą. Dviračių tako plotis – 1,6 m, šalia einančio šaligatvio – 1,5 m. Tad susisiekimas, tikimasi, bus patogus ir saugus visiems eismo dalyviams: vairuotojams, dviratininkams, pėstiesiems, paspirtukų naudotojams.

    Automobilių stovėjimo aikštelės išlieka tokios pačios, jos yra sutvarkomos, tik Minijos g. automobilių stovėjimo vietų šiek tiek sumažėja, nes jų nelieka sankryžos zonoje. Projekto vertė kiek daugiau nei 600 tūkst. Eur. (...)

    http://www.gargzdai.lt/miestas-keici...sime-patogiau/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Gargždų planas su pažymėta siaurinama Kvietinių g. ir Žemaitės g. sankryža
    Ta vieta yra pačiame miesto centre, prie Klaipėdos r. savivaldybės ir bažnyčios

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Mažeikių r. savivaldybė 2020.10.26
    Mažeikių viadukas atidarytas krovininiam transportui
    Spalio 26 d., po pietų atidarytas krovininio transporto eismas per viaduką.
    Jis buvo uždraustas dėl darbuotojų saugumo, atliekant baigiamuosius darbus gatvės zonoje. Eismą ribojo kelio ženklai.
    Anksčiau krovininiam transportui buvo leidžiama važiuoti aplinkkeliu Laisvės, V. Kudirkos ir Birutės gatvėmis. Minėtomis gatvėmis eismas atnaujintas, ribojant iki 16 t (taip, kaip buvo anksčiau).




    http://www.mazeikiai.lt/savivaldybe/...s-transportas/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Mažeikių viadukas per geležinkelį

    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Algirdo gatvėje buvusios geležinkelio pervažos nuotraukos
    Google gatvės vaizdai (GSW) 2012 m.

    Į šiaurės pusę


    Į pietų pusę

    https://www.google.lt/maps/@56.31896...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šis aplinkkelis, kiek suprantu, apimtų tik šiaurės rytinį Tauragės kampą,
    Tam, kad nuimti pagrindinį A12 tranzitinį srautą, reiktų kitos dalies iki Taurų su nauju tiltu per Jūrą.
    Esu beveik tikras, jog normalaus aplinkkelio Tauragė niekados ir nesulauks, nes dabartiniais tempais po 40 metų Tauragėje bus nulis gyventojų.

    Bet vis tiek man keistas Romo džiaugsmas, kai tokį aplinkkelį statyti lyginant su jo taip mylimos Lenkijos standartais yra visiškas absurdas

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Aha, tas gana mažas procentas irgi nustebino.
    Šis aplinkkelis, kiek suprantu, apimtų tik šiaurės rytinį Tauragės kampą,
    Tam, kad nuimti pagrindinį A12 tranzitinį srautą, reiktų kitos dalies iki Taurų su nauju tiltu per Jūrą.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Pinigų įsisavinimas ir tiek, galėjo geriau normalų aplinkkelį pasidaryti, o dabar tik bus niekam nereikalinga nauja gatvė mirštančiame mieste bet ko norėti kai gatvės tiesiamos ne pagal realų poreikį, o pagal tai kur išpirkimo laukia sklypai Gal reiktų surašyti ES raštą, kad įvertintų šio projekto trasą, nes 20% mažesnis srautas per centrą skamba kaip burimas iš kavos tirščių
    Aha, tas gana mažas procentas irgi nustebino. Įdomu, kiek sumažėjo srautas Vilniuje Laisvės prospekte po Vakarinio aplinkkelio nutiesimo?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Pinigų įsisavinimas ir tiek, galėjo geriau normalų aplinkkelį pasidaryti, o dabar tik bus niekam nereikalinga nauja gatvė mirštančiame mieste bet ko norėti kai gatvės tiesiamos ne pagal realų poreikį, o pagal tai kur išpirkimo laukia sklypai Gal reiktų surašyti ES raštą, kad įvertintų šio projekto trasą, nes 20% mažesnis srautas per centrą skamba kaip burimas iš kavos tirščių

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Ar tikrai reikia PiaRinio dviračių tako čia? Geriau papildomai po metrą praplatintų juostas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Naujoji Tauragės gatvė
    Keli video kadrai iš projekto pristatymo




















    https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/
    https://youtu.be/uBGiHa08YWk

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Apytikrė Tauragės Naujosios gatvės (mažojo arba vidinio aplinkkelio) trasa

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tauragė.lt 2020.07.22
    Tauragėje bus tiesiamas 2,8 km ilgio mažasis aplinkkelis (Naujoji g.)
    Tauragės rajono savivaldybės administracija kartu su Centrine projektų valdymo agentūra pradeda įgyvendinti pirmąjį funkcinės zonos Tauragė+ plėtros strategijos projektą – mažąjį aplinkkelį Tauragėje. 4,3 mln. eurų vertės darbus planuojama pradėti 2021 m. rudenį ir užbaigti iki 2023 m. pabaigos.

    2,8 km ilgio dviejų eismo juostų gatvė sujungs rytinę miesto pusę nuo Dariaus ir Girėno g. iki Vytauto g. / Tremtinių kel. sankryžos. Naujosios g. leidžiamas greitis, kaip ir kitose miesto gatvėse, bus 50 km/val.

    „Skaičiuojama, kad per dieną Dariaus ir Girėno gatvę kerta apie 15000 automobilių, planuojama, kad naujasis aplinkkelis ne tik nukreips apie 3000 automobilių srautą nuo Dariaus ir Girėno g., tačiau ir 20 % sumažins automobilių judėjimą Gedimino, Vytauto, J. Tumo-Vaižganto ir kitomis centrinėmis miesto gatvėmis“, – teigė Tauragės rajono savivaldybės meras Dovydas Kaminskas.

    Kartu su nauja miesto gatve planuojama ir daug kitų svarbių infrastruktūros pokyčių. Netoli gatvės bus įrengtas platus dviračių takas ir modernus gatvės apšvietimas su LED šviestuvais, o virš Gedimino gatvės, lygiagrečiai geležinkelio, planuojama įrengti viaduką su nuovaža, taip užtikrinant saugesnį ir greitesnį judėjimą Naująja gatve.
    (...) Projekte numatyta įrengti dvi 400 m ilgio ir 4,5–6 m aukščio garsą slopinančias sieneles, kurios apsaugos ne tik nuo automobilių ir traukinių keliamo triukšmo, tačiau ir dulkių bei taršos“, – teigia specialistas.

    Gatvė projektuojama toliau nuo daugiabučių namų ir arčiau Oko miško, užtikrinant saugų patekimą į mišką miško takus. Kartu su naujai tiesiama gatve papildomai bus įrengti 2 nuvažiavimai. Vienas iš jų susijungs su įvažiavimu į Ateities taką, o antrasis su J. Tumo-Vaižganto gatve. Šie sprendimai ne tik tinkamai nukreips miestą pravažiuojančių automobilių srautus, tačiau ir užtikrins patogesnį ir saugesnį susisiekimą Žalgirių mikrorajono gyventojams.

    92,5 % projekto vertės finansuojama iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, 7,5 % prisidės Tauragės rajono savivaldybė.

    Dėl Tauragės mažojo aplinkkelio (Naujoji g.) projekto rugpjūčio 10 d. 17.30 val. šalia Ateities tako 24 ir 26 daugiabučių vyks susitikimas su Tauragės rajono meru Dovydu Kaminsku ir projektuotojais.

    https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Romas
    Nedidelė iliustracija, kad šiai savivaldybei stinga ambicijų - net gimtoji Tauragė jau lenkia.
    Potencijos užtenka tik nutiesti dviračių takus, kur nėra žemės praėmimo procedūrų ir nereikiapolitinės valios.
    Tai kad nelenkia. Tauragėje nėra jokių aplinkkelių kol kas. Kokius vėjus čia rašai? Gal baik teršti temas nesusijusiais pranešimais.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Romas
    Visišką Iš Tauragės kilusio mero visišką neįgalumą vystant infrastruktūrą (išskyrus PiaRinius dvirtakius, parkavimo branginimą ir kilpas Senamiestyje) bei dešimtmečiais netiesiamas gatves iliustruoja faktas, kad jo gimtojoje Tauragėje jau numatoma tiesti 2,8 km aplinkkelį

    Gal reikėtų jam nuvažiuoti į Tauragę pasisemti patirties


    https://www.taurage.lt/taurageje-bus...lis-naujoji-g/
    Čia ne Tauragės tema.

    Komentuoti:

Working...
X