Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
    Kad padaryt Basanaviciaus alejoj dvirtaki teiktu iskirst ir su saknim islupt visus kastonus, o to nebus niekada...
    Nebūtina iškirsti. Tam yra vietos pievoje. Pieva pagal regia.lt nepriklauso privatiems sklypams.

    Komentuoti:


  • Sigitukaz
    replied
    Kad padaryt Basanaviciaus alejoj dvirtaki teiktu iskirst ir su saknim islupt visus kastonus, o to nebus niekada...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pabaigai. Žemųjų Šančių dviračių takas.

    Čia susijungia Šančių dviračių takas ir Karaliaus Mindaugo pr. neseniai sutvarkytas dviračių takas.

    Click image for larger version  Name:	20190724_183812.jpg Views:	1 Size:	216,7 kB ID:	1738267

    Čia prasidėtų planuojama kontraversiška gatvė. Šiaip aplinkos tvarkymas čia labai reikalingas. Tokioj vietoj gali būt ir gatvė.
    Click image for larger version  Name:	20190724_183857.jpg Views:	1 Size:	372,8 kB ID:	1738268


    Kuri pasiektų Šančių pliažą, kurį taip pat planuojama sutvarkyti. Toliau gatvė eitų per sutvarkytą nuosavų namų kvartalą, kuriam gatvė keltų daugiausia problemų.
    Click image for larger version  Name:	20190724_185041.jpg Views:	1 Size:	181,1 kB ID:	1738269

    Dviračių takas.
    Click image for larger version  Name:	20190724_184232.jpg Views:	1 Size:	170,6 kB ID:	1738270

    Pakelės vaizdai. Napoleono kalnas.
    Click image for larger version  Name:	20190724_185045_HDR.jpg Views:	1 Size:	201,2 kB ID:	1738271

    Nuosavų namų kvartaliukas, kuriai gatvė keltų daugiausiai problemų.
    Click image for larger version  Name:	20190724_185454_HDR.jpg Views:	1 Size:	207,6 kB ID:	1738272

    Pušynas pasodintas Lietuvos kariuomenei pagerbti.
    Click image for larger version  Name:	20190724_185259.jpg Views:	1 Size:	201,7 kB ID:	1738273

    Protesto akcijos lapelis netoli Šančių mokyklos.
    Click image for larger version  Name:	20190724_185800.jpg Views:	1 Size:	388,2 kB ID:	1738274

    Nuo čia toliau eitų Šančių dviračių tako tęsinys ir susijungtų su jau esamu Švenčionių g. dviračių taku.
    Click image for larger version  Name:	20190724_190230.jpg Views:	1 Size:	214,1 kB ID:	1738275

    Švenčionių g. dviračių tako su kuriuo bus jungtis:

    https://www.miestai.net/forumas/forum/bendrosios-diskusijos/infrastruktūra-ir-pramonė/keliai-gatvės-autotransportas/8396-kau-dviračių-takai-kaune?p=1665475#post1665475
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.26, 14:33.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nemuno g. ir I. Kanto g.

    Kiek važiavau šiais takais, tai dviračių eismo nebuvo. Viena plyta kažkodėl šito ženklo "Išskyrus dviračius" neturėjo.
    Click image for larger version

Name:	20190724_181654.jpg
Views:	117
Size:	183,0 kB
ID:	1738258

    Nejauki stotelė. Nemuno g. labai nesutvarkyta pėsčiųjų infrastruktūra.
    Click image for larger version

Name:	20190724_181755_HDR.jpg
Views:	119
Size:	281,1 kB
ID:	1738259

    Ties gaisrine takas tampa siauru dvipusiu taku. Galėjo padaryt dvigubai platesnį
    Click image for larger version

Name:	20190724_182017.jpg
Views:	115
Size:	152,9 kB
ID:	1738264



    Click image for larger version

Name:	20190724_182045.jpg
Views:	109
Size:	166,3 kB
ID:	1738262

    I. Kanto g. Trūksta informavimo, kad reikia pereit į kitą kelio pusę.
    Click image for larger version

Name:	20190724_182127.jpg
Views:	113
Size:	182,6 kB
ID:	1738260

    Takas užsibaigia į šaligatvį
    Click image for larger version

Name:	20190724_182230.jpg
Views:	132
Size:	178,8 kB
ID:	1738261

    Takas pereina į Kęstučio dviračių taką, kuris yra vienpusis.
    Click image for larger version

Name:	20190724_182302.jpg
Views:	109
Size:	176,5 kB
ID:	1738263

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Toliau Gimnazijos g.

    Manau, reiktų šiek tiek pasiaurint Šv. Gertrūdos g. ir įrengti čia normalų šaligatvį. +Centre tokių nesąmoningų tranzitinių srautų reiktų atsisakyti.
    Click image for larger version  Name:	20190724_181414.jpg Views:	1 Size:	168,7 kB ID:	1738254

    Gimnazijos g. ir Birštono g. galėtų būti jaukesnė. Yra svajojančių apie tunelį virš Benediktinių g., bet gal jau pasakysiu, kad laikai keičiasi...
    Click image for larger version  Name:	20190724_181500.jpg Views:	1 Size:	194,8 kB ID:	1738253
    Jungtis su Vilniaus g.
    Click image for larger version  Name:	20190724_181616.jpg Views:	1 Size:	177,9 kB ID:	1738255

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Galima ir kokią nors Žaliakalnio gatvelę (pvz. Mackevičiaus g.) pritaikyti kaip draugiškai dviračiams gatvei (gyvenamoji zona 20 km/h, raudonas asfaltas, daug kalnelių). Mackevičiaus g. patogi tuo, kad atsiremtų į jau esamą bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką Gimnazijos g.
    Click image for larger version

Name:	20190724_180540.jpg
Views:	115
Size:	160,5 kB
ID:	1738248

    Sudėtingiausia situacija būtų nuokalnė/įkalnė.
    Click image for larger version

Name:	20190724_181012_HDR.jpg
Views:	115
Size:	209,9 kB
ID:	1738249

    Čia situacija pati blogiausia, bet ir tas neturėtų trukdyti draugiškumo dviračiams. Jei pritaikom šią gatvę kaip draugišką dviračiams, tokio gatvės pločio reiktų atsisakyti.

    Click image for larger version

Name:	20190724_181149_HDR.jpg
Views:	122
Size:	202,4 kB
ID:	1738250

    Nebent dar parengs Savanorių pr. įkalnės rekonstrukcijos projektą. Čia buvo labiau panašu į paprastą kapitalinį remontą (Savanorių pr.).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Savanorių pr. dviračių takas

    Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja. Nepatogiai įrengti loveliai dviračiui nusivest, teko gan pavargt. Geriau jau naikint tokias perėjas ir iš keturių pusių įrengt pėsčiųjų/dviračių perėjas.
    Click image for larger version

Name:	20190724_175241.jpg
Views:	374
Size:	171,0 kB
ID:	1738236
    Click image for larger version

Name:	20190724_175402_HDR.jpg
Views:	368
Size:	198,9 kB
ID:	1738239


    Savanorių pr. dviračių takas. Manau, toks turėtų būti standartas ženklinant dviračių tako pradžią/pabaigą.
    Click image for larger version

Name:	20190724_175533.jpg
Views:	338
Size:	179,5 kB
ID:	1738237

    Ten kur susikerta pėsčiųjų srautai, ten takas virsta bendru pėsčiųjų/dviračių.
    Click image for larger version

Name:	20190724_175803.jpg
Views:	338
Size:	176,9 kB
ID:	1738238


    Didžiausias šio tako trūkumas yra tai, kad dviračių takas nusileidžia į važiuojamą dalį, o ne važiuojamoji dalis pakyla į dviračių taką (susiformuoja greičio kalnelis). Matosi kaip takas kone penkis kartus pakyla ir nusileidžia trumpoj atkarpoj.
    Click image for larger version

Name:	20190724_175955.jpg
Views:	343
Size:	177,8 kB
ID:	1738241

    Žemaičių g. rekonstrukcija
    Click image for larger version

Name:	20190724_180305.jpg
Views:	342
Size:	176,1 kB
ID:	1738240

    Dviračių takas atsiremia į siaurą šaligatvį ir važiuojamą dalį. Gan pavojinga. Planavo dviračių juostas važiuojamoje Savanorių pr. dalyje, bet atsisakė. Buvo ir čia forume išreiškšta minčių, kad tai absurdiška idėja.
    Click image for larger version

Name:	20190724_180457.jpg
Views:	332
Size:	206,5 kB
ID:	1738242

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Radvilėnų pl.

    Neestetiški žvyruoti kelkraščiai gali būti pritaikyti dviračių takui ir parkingui kitoj gatvės pusėj. Šaligatviuose, pėsčiųjų eismas intensyvus.

    Parkingo juostą pratęsti link J. Basanavičiaus al., o kitoj pusėj - raudonas/vyšninis dviračių takas.
    Click image for larger version

Name:	20190724_174227.jpg
Views:	381
Size:	177,6 kB
ID:	1738230

    J. Basanavičiaus al.

    Šis žiedas turi labai nesutvarkytą pėsčiųjų infrastruktūrą.
    Click image for larger version

Name:	20190724_174554.jpg
Views:	348
Size:	185,8 kB
ID:	1738232

    J. Basanavičiaus al. šaligatvį taip pat reiktų rekonstruoti. Pigesnis variantas yra 3 m pločio šaligatvis-Partizanų g. šaligatvio tęsinys, o geriausias variantas yra segreguotas Savanorių pr. dviračių tako variantas. Beje šis šaligatvis kažkada jau turėjo pėsčiųjų ir dviračių tako simbolius, bet jie buvo pašalinti.
    Click image for larger version

Name:	20190724_174715.jpg
Views:	349
Size:	178,6 kB
ID:	1738231

    J. Basanavičiaus al. - Taikos pr. šviesoforas turi palyginti pigią galimybę įsirengti dviračių perėją su dviračių šviesoforais. Ten kur įžiūrite geltonus skydus, prasideda Partizanų g. bendras pėsčiųjų ir dviračių 3 m pločio takas. J. Basanavičiaus al. ir Radvilėnų pl. būtų puikios gatvės šalia nutiest dviračių taką.
    Click image for larger version

Name:	20190724_174812.jpg
Views:	340
Size:	180,1 kB
ID:	1738233

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    KTU miestelis

    Žiūrint sklypus per regia.lt Gali būti, kad studentų miestelio teritorija yra labiau KTU arba švietimo ministerijos atsakomybė.

    Santakos slėnis. Čia kažkur per žolę galėtų praeiti segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas.
    Click image for larger version

Name:	20190724_173022_HDR.jpg
Views:	342
Size:	193,2 kB
ID:	1738225

    Kas kelis metrus va tokie "išvažiavimai" į žolę. Gal čia soponuoja, kad šalia šaligatvio ir eis dviračių takas.
    Click image for larger version

Name:	20190724_173125_HDR.jpg
Views:	342
Size:	193,6 kB
ID:	1738222

    Toliau eina ne toks gražus šaligatvis. Prasideda Studentų g. Vietos dviračių takui užtenka beveik visoj Studentų g. Panašu, kad esam KTU sklype.
    Click image for larger version

Name:	20190724_173315.jpg
Views:	343
Size:	178,9 kB
ID:	1738226

    Čia galėtų būti dviračių takų sankryža.

    Click image for larger version

Name:	20190724_173545.jpg
Views:	339
Size:	182,1 kB
ID:	1738227

    Čia reiktų prakirsti keletą medžių ir padaryt kažką panašaus į Savanorių pr. dviračių taką
    Click image for larger version

Name:	20190724_173737.jpg
Views:	335
Size:	188,5 kB
ID:	1738223

    Atsirėmėm į Radvilėnų pl. Kažką tvarko. Šiaip yra planuojama rekonstrukcija, kur bus platinama sankryža.
    Click image for larger version

Name:	20190724_173940.jpg
Views:	397
Size:	175,2 kB
ID:	1738224

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Nauja jungtis tarp Nemuno šlaito (Biržiškų g.) ir K. Baršausko g. (Studentų miestelio), beje suplanuota Kauno bendrąjame plane. Ji labai reikalinga. Galėtų greičiau susiimti nutiesti.

    Įvaža iš Biržiškų g. puses į naujai pastatytą kvartalą. Vyksta vamzdynų tvarkymo darbai.
    Click image for larger version  Name:	20190724_172311.jpg Views:	1 Size:	159,8 kB ID:	1738216
    Click image for larger version  Name:	20190724_172419_HDR.jpg Views:	1 Size:	214,8 kB ID:	1738218

    Išlindau į K. Baršausko g. (KTU miestelis, Santakos slėnis)
    Click image for larger version  Name:	20190724_172545.jpg Views:	1 Size:	185,1 kB ID:	1738217

    Ties čia būtų reikalinga pėsčiųjų ir dviračių perėja. Jei įrengtų tik dviračių perėją, tai pėstieji ja vis tiek naudosis, nes netoli esančioje sankryžoje tingės laukt prie dvejų šviesoforų. Ši jungtis atsirems į planuojamą K. Baršausko g. dviračių taką.
    Click image for larger version  Name:	20190724_172717.jpg Views:	1 Size:	181,7 kB ID:	1738219

    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.26, 13:45.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    KTU studentų miestelis yra infrastruktūriškai labai nuskriaustas. Suskilinėję šaligatviai, tik šiemet atnaujinta danga. Čia labai jaučiasi dviračių tako poreikis. Studentai važiuoja į Ąžuolyną/Centrą ir Panemunę, kartais iš Ąžuolyno link Panemunės.
    Click image for larger version

Name:	Studentų miestelis.jpg
Views:	361
Size:	247,4 kB
ID:	1738210

    Raudona ištisine linija yra potencialios jungtys, kurie būtų segreguoti pėsčiųjų ir dviračių takai, pan. kaip Savanorių pr. Gravrogkų g. galėtų būti potenciali jungtis, iškirtus medžius, atlikus gatvės rekonstrukciją, nes takams nuo Petrašiūnų ir Girstupio yra reikalinga tiesioginė jungtis su Panemune.

    Vaizdas nuo Panemunės miško tilto (Trijų mergelių tilto). Reiktų sutvarkyti aplinką. Išeitų, manau, ir visai malonų parkelį pasivaikščiojimui padaryt šalia Nemuno šlaito. Dabar šaligatviai tai atsiranda, tai nutrūksta atsitiktinėse vietose.
    Click image for larger version

Name:	20190724_171831.jpg
Views:	348
Size:	175,5 kB
ID:	1738213
    Click image for larger version

Name:	20190724_171957_HDR.jpg
Views:	339
Size:	196,4 kB
ID:	1738211

    Atsiremtų į jau esamą dviračių ir pėsčiųjų taką, kuris šiuo metu nutrūksta atsitiktinėj vietoj.
    Click image for larger version

Name:	20190724_172126.jpg
Views:	337
Size:	169,3 kB
ID:	1738212

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pramonės pr.

    Kol vėl neuždraudė važiuoti šaligatviais, o jei uždraus ties tokios gatvėmis labai reiktų "Pėsčiųjų takas, išskyrus dviratį" ženklų. Tai kažkaip užsienyje sužaista (netgi Lenkijoje), kad galėtum važiuoti ir važiuojamąja dalimi ir šaligatviais. Labai reikalingas šaligatvių kapitalinis remontas. Gerai būtų 4 m pločio šaligatvis tarp Urmo bazės ir Draugystės g. Tam asfalto plėmai yra, tik reiktų pritaikyti. Tarp Urmo bazės stotelės ir Elektrėnų g. jį būtų galima susegreguoti, bet dviračių srautą laikyti toliau nuo gatvės, nes dauguma pėsčiųjų čia eina į stotelę ir jiems nebūtų patogu per daug pasitraukti nuo važiuojamosios dalies.
    Click image for larger version  Name:	20190724_165634_HDR.jpg Views:	1 Size:	217,0 kB ID:	1738205


    Patiko, kad tarp Draugystės g. (bet ne iš karto, už Prismos) ir VI forto žiedo eina sudvejintas šaligatvis, kurį atnaujinus ir paženklinus, gautųsi segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas. Toks takas po komercinių įmonių statybų buvo vietomis panaikintas, vietomis pritaikytas kaip apdailos dalis. Dviračiams ir pėstiesiems, manau, būtų nepatogu laikytis reikalavimų pagal ženklinimą . Segreguotas takas tarp Draugystės g. ir Chemijos g. ne toks ir reikalingas. Mažai pėsčiųjų.
    Click image for larger version  Name:	20190724_170309.jpg Views:	1 Size:	185,7 kB ID:	1738203
    Click image for larger version  Name:	20190724_170404.jpg Views:	1 Size:	185,8 kB ID:	1738204

    Visu ilgiu tarp Chemijos g. ir VI forto žiedo kitoj pusėj arčiau daugiabučių eina sudvejintas šaligatvis, kurio tikrai nereikia naikinti. Čia visada matau išvedamus šunis. Taigi pėsčiųjų srautas yra. Ir atskiras dviračių takas labai praverstų. Tiesiog reikalingas kapitalinis remontas.
    Click image for larger version  Name:	20190724_170743.jpg Views:	1 Size:	186,4 kB ID:	1738202

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Garažų g. šaligatvis iš pradžių atrodo taip. Paskui atsiranda galimai ne(be)oficialus šaligatvis.
    Click image for larger version

Name:	20190724_164401_HDR.jpg
Views:	409
Size:	209,7 kB
ID:	1738199
    Click image for larger version

Name:	20190724_164758_HDR.jpg
Views:	413
Size:	188,9 kB
ID:	1738198

    Taikos pr. keičiamas apšvietimas. Čia galėtų atsirasti tinkamas dviračių eismui šaligatvis, jungiantis miestą su Palemonu. Pėsčiųjų eismas čia būna mažas, o Palemono gyventojams būtų patogi jungtis. Šiuo metu šaligatvis prastos būklės, daug bordiūrų. Patogiausia važiuoti gatve, kurios ribojamas greitis vietomis yra 80 km/h. Kitais metais planuojama atnaujinti šaligatvius ir važiuojamą dangą. Apšvietimą atnaujina šiais metais. Gembių forma solidžiai tamsi ir primena Švediją (arba Islandijos pl.). Toliau Taikos pr. eina jau esamas kvailai segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas (berods 2017 m. vasarą paženklino), kur 2,5 m pločio šaligatvis padalintas į 1,25 ir 1,25 m pločio pėsčiųjų ir dviračių "takus". Tokių segregavimų nereiktų daryt. Jau norėjo taip ir Partizanų g. paženklinti, tik tiek, kad būtų 0,25 m daugiau vietos abiems.
    Click image for larger version

Name:	20190724_164943.jpg
Views:	412
Size:	175,3 kB
ID:	1738200

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dviračių takų turas po Kauną. Trūkstamų jungčių apžvalga. Esamų jungčių apžvalga.
    Apimsiu Partizanų g., Garažų g., Taikos pr., Pramonės pr., VI forto rajoną, Studentų miestelį, Radvilėnų pl., J. Basanavičiaus al., Savanorių pr., Mackevičiaus g., Gimnazijos g., Nemuno g., I. Kanto g., Nemuno krantinę (Žemieji Šančiai).

    Mano maršrutas, sudarytas pagal Like Bike Kaunas žemėlapį. Geltonai pažymėjau galimas jungtis, tinkančias dviračiams:
    Click image for larger version  Name:	Kelio_marsrutas.jpg Views:	1 Size:	230,9 kB ID:	1738195


    Partizanų g.

    Buvo atliktas gatvės kapitalinis remontas, išplatintas esamas šaligatvis (iki 3 m pločio). Buvo planuota subraižyti taką ir padaryti siauras pėsčiųjų ir dviračių juostas, bet to buvo atsisakyta. Dviračių tako plotis minimum gali būti 2,5 m pločio (išimtiniu atveju - 2 m). Takas užsibaigia tarsi į niekur. Toks pat takas (arba 0,5 m siauresnis) galėtų būti pratęstas iki Taikos pr. per Garažų g. Šiuo metu platus takas atsiremia į siaurą V. Krėvės pr. (1,5 m pločio) šaligatvį.

    Click image for larger version  Name:	20190724_164224_HDR.jpg Views:	1 Size:	194,5 kB ID:	1738194 ]


    Sankryžą galima sutvarkyti taip. Sutvarkyti nuleidimą į gatvę. Pratęsti tokį profilį į Garažų g. (tiesiai), o V. Krėvės pr. neblogai būtų toks pat takas kaip Savanorių pr.
    Click image for larger version  Name:	20190724_164320.jpg Views:	1 Size:	170,8 kB ID:	1738192


    Partizanų g. takas paženklintas bendro pėsčiųjų ir dviračių tako ženklinimu. Gatvė yra mano nemėgstamo 1,5+1,5 profilio (ta pati juosta naudojama kaip 2 juostos ir tarsi ne kaip 2 juostos, formuojasi neaiški tvarka):
    Click image for larger version  Name:	20190724_163958_HDR.jpg Views:	1 Size:	207,7 kB ID:	1738193

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    Sutinku, kad iki to žiedo galima, kur nusuki į Pažaislį, bet pabandyk važiuot tiesiai link Zuikinės, ten situacija visai kita, šalia pat kelio eina šlaitas ( vietomis į abi puses), bet aš tai už šaligatvį ten
    Sakyčiau netgi visa infrastruktūra yra: perėjos, šaligatviai ateina, vietomis net vienoje pusėje kelkraštis yra gana platus.

    Daugiau investicijų reikalautų iki 1,5 km atkarpa nuo Raudonojo Kryžiaus g. iki Zuikinės. Tiesa reiktų kada pabandyti pasižiūrėt kaip atrodo ir kokios tos atkarpos perspektyvos

    Šiaip norėtųsi, kad būtų pėsčiųjų (+dviračių naudojama) infrastruktūra jungianti miestą su Vaišvydava. Tai nemažas, besiplečiantis rajonas. Šaligatvis, jungiantis Vaišvydavą su miestu, manau padidintų to rajono patrauklumą.

    Galima būtų pasvajoti ir apie dvirtakį tarp Vaišvydavos ir Šlienavos, bet čia jau LAKD kompetencija, kai baigs inventorizacijas ir prioritetų sąrašus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.25, 18:50.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Važiuoju kartais dviračiu nuo Panemunės iki Pažaislio, tai Vaišvydavos pl. įmanoma kelkraščius panaikint ir vietoj jų vienoj pusėj įrengti šaligatvį atskirtą kuoliukais, pan. kaip Kariūnų pl. link Panemunės.
    Sutinku, kad iki to žiedo galima, kur nusuki į Pažaislį, bet pabandyk važiuot tiesiai link Zuikinės, ten situacija visai kita, šalia pat kelio eina šlaitas ( vietomis į abi puses), bet aš tai už šaligatvį ten

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    įdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.
    Važiuoju kartais dviračiu nuo Panemunės iki Pažaislio, tai Vaišvydavos pl. įmanoma kelkraščius panaikint ir vietoj jų vienoj pusėj įrengti šaligatvį atskirtą kuoliukais, pan. kaip Kariūnų pl. link Panemunės.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    įdėja gera, bet neįmanoma, kad nenutrūktų nuo Panemunės, nes kelias eina mišku/šlaitu ir investicijos kosminės būtų reikalingos, o ir vaikščiojančių ten daug nebūtų. jei padarytų bent nuo Zuikinės, tai jau viršytų visus lūkesčius.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šaligatviai neturėtų nutrūkti Vaišvydavoje. Šaligatviai turėtų atsirasti ir Vaišyvdavos plente, taip jie susijungtų su Panemunės šaligatviais ir viso miesto šaligatvių tinklu. Įdomu, ar planuoja ten šaligatvius.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    tai matyt šiemet darbų tikrai nepradės, dėkui už info.
    siaip ziurejau tuos PP, na kaip ir puse velnio viskas, padarytos buvo autobusam kisenes, dviraciu takas + pesciuju takas, bet kazkaip labai gaila kad nenumate kairiuju posukiu pvz prie Garsves gatves kur yra IKI ir Maxima. Dar keistai ziurisi ties kavine "Baublys" padaryta ziedine sankryza, ten eismas turbut 95% vyksta ta pacia kryptimi tai nesuprantu kokia to ziedo paskirtis Bandziau rasyt autoriams su pasiulymais, tai mazdaug atrase kad pasiulymai audituoti ir eik tu na... tai ir nesigilinau... Dar paprasiau dwg plano, kad galeciau pasiulyt konkrecias idejas, tai vel pasiunte tai tuo ir baigem pokalbi

    Komentuoti:

Working...
X