Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Terasą?
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.
    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version  Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:24.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.
    Dėl parkelio daryti dviejų lygių pravažiavimą po žeme? Fantazija gerai, bet reikia ne per daug.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Viena nuoroda ir antra nuoroda.

    25-40 metrų reikia ir puikus įvažiavimas dviračiams.
    Reikia dar nepamiršti laiptų požemyje, spėju neužtektų 25 m-30 m. Koks 40 m manau būtų optimalu

    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. dviračių takas

    Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja.
    Click image for larger version  Name:	20190724_175241.jpg Views:	1 Size:	171,0 kB ID:	1738236
    Click image for larger version  Name:	20190724_175402_HDR.jpg Views:	1 Size:	198,9 kB ID:	1738239

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.
    Viena nuoroda ir antra nuoroda.

    25-40 metrų reikia ir puikus įvažiavimas dviračiams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Terasą?
    Turėjau omeny, tą sankryžą kasti giliau, o tą dalį kur važiuojamos dalys susikerta uždengti, pasėt žolę, padaryt tokį kaip ir mikro parkelį Tik tiek, kad šonuose turės dar tilpti serivisinės gatvės, nes sankryža prigludusi prie pastatų ir yra nemažai įvažiavimų ir parkingų. Tiesą pasakius, net nežinau ar teisingai vadintųsi terasa Laiptų nereikėtų tam parkeliui.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
    Terasą?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?
    Savanorių pr. ir taip turi daug šviesoforų, tai dar viena šviesoforinė nepadarytų didelės įtakos. Berods labai didelis srautas susidaro tarp Taikos pr. ir Tvirtovės al. Man neteko stovėti kamštyje Savanorių pr., bet šiose gatvėse teko, tai galvoju, gal pavyktų pakišt po žeme srautą dėl ekologinių priežaščių: draugiškesnė aplinka pėstiesiems ir dviračiams, mažiau užteršta sankryža. Aišku, jei namai labai trukdo, tada galima kažką galvoti su požeminėmis perėjomis.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.
    O tai ten yra problema su srautais? Kažkaip neteko ten stovėti daugiau negu dvi fazes šviesoforų, nebent kokia avarija, tai problemos nematau iš tikrųjų. Gal dabar, kai puse Kauno perkasta yra kamščiai?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.
    Nebent kažkaip pavyktų sumažinti srautus arba kaip nors pačią sankryžą pakišt po žeme, o ant viršaus padaryt terasą, bet nujaučiu, kad greičiau Helsinkio-Talino tunelis atsiras negu tokia požeminė sankryža Pigiausias, manau, variantas tai laiptų panaikinimas. Liktų gal tik perėjos ankštumo problema ("nieko negali žinot" jausmas). Atviroj erdvėj problemą dažniau gali pamatyt iš toli, o tokioj vietoj nelabai.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantas
    Aš manau, kad požeminės perėjos naikinimas tokioje sankryžoje tai visiškai nelogiška.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Galima padaryti įvažiavimus dviračiams, vežimėliams nuožulnesnius į požeminę, tikrai yra vietos prailginti esamus laiptus. Daryti su užsukimais ir t.t.

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-07-29 112919.jpg
Views:	159
Size:	200,7 kB
ID:	1738801
    Jei neišeina perdaryt srautų automobiliams dėl prigludusių prie gatvės pastatų, bent jau laiptų panaikinimas požeminei perėjai galėtų būti geriausias variantas

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Aš taip ta požemine perėja naudojuosi pakankamai dažnai. Nuo tada kai ten sudėjo kameras ir atnaujino apšvietimą saugumo / jaukumo prasme ten jokių problemų nematau, ankščiau bent jau naktimis tikrai į ją nelįsdavau. Su dviračiais ten nepatogu, žmonėms su judėjimo negalia neįveikiama, tad ten tikrai yra ką tobulinti.

    Mano manymu reikia žiūrėti bendrą vaizdą, o ne pėstysis-dviratininkas-viešasis transportas-automoblis ypač 2 magistralinių gatvių sankryžoje. Jei ten padidėtų kamščiai tikrai geriau nebūtų nei pėstiesiems (kvėpuoti išmetamosiomis dujomis), nei viešąjam transportui. Beto dar yra toks dalykas kaip saugumas, nes su šviesaforu tikrai didesnė pėsčiųjų/dviratininkų nukentėjimo tikimybė. Bet skirtingi žmonės - skirtingos nuomonės.

    O kad ten būtų gerai viadukas tai taip, bet kiek tai realu, kad artimiausiu metu tai būtų finansuojama. Beto klausimas kelinta tai būtų vieta Kauno infrastruktūros tobulinimo prioritetuose.

    P.S.
    Kaip tame rajone dažnai einančiams / važiuojančiam dviračiu pati prasčiausia vieta atrodo Basanavičiaus alėja tarp Partizanų g. ir Savanorių pr. Ten 250 metrų atstumas yra sunkiai įveikiamas net sveikam žmogui dėl į žemės paviršių iškilusių kaštonų šaknų. Bet be tų kaštonų (kokie 10 vienetų) nupjovimo kažin ar ten ką įmanoma padaryti. O pjauti medžius irgi dabar sunkiai įmanoma

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Galima padaryti įvažiavimus dviračiams, vežimėliams nuožulnesnius į požeminę, tikrai yra vietos prailginti esamus laiptus. Daryti su užsukimais ir t.t.

    Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-07-29 112919.jpg
Views:	159
Size:	200,7 kB
ID:	1738801
    Paskutinis taisė booraz; 2019.07.29, 13:30. Priežastis: Nuotrauka

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

    Kad požemines perėjas daryti draugiškesnes dviračiams be abejo sutinku, bet tokio apkrovimo/avaringumo sankryžoje siūlyti pėsčiųjų perėjas?
    Koks pagrindimas?
    pagrindimo padaryti miesta prieinama zmonems neuztenka? Pozemine pesciuju pereja nepatogi absoliuciai niekam isskyrus automobilius - nei zmonems tempiantiems lagaminus ant ratuku, nei mamoms su vaiku vezimeliais nei pensininkams nei siaip kazkam su skaudanciom kojom ar senyviems zmonems kuriems sunku laipioti laiptais. Jau nekalbant apie neigaliuosius. Uztat masinos vaziuoja viename lygyje ant zemes. Tai kertasi su miesto prioritetais - 1. pestysis, 2. dviratininkas, 3. viesasis transportas, 4 - automobilis. Na, Kaunas tu prioritetu aisku nepripazista, bet cia tik ten gyvenanciu problema.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tokios požeminės perėjos yra ankštos, su stačiais laiptais ir nejaukios. Jos nedraugiškos ne tik dviračiams, bet ir pėstiesiems.

    Galvoju, reiktų pačią sankryžą daryt skirtingų aukštų. Pvz. Taikos pr.-Tvirtovės al. srautą pakišt po žeme vietoj pėsčiųjų, o pėsčiuosius (ir dviračius) leisti ant žemės. Kažkas panašaus į planuojamą sankryžą Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko pl. Vilniuje.
    Tris metus kasdien ten vaikščiodavau ir nė kart nekilo mintis, kad ten ankšta ar nejauku (išskytus tuos atvejus kai nebūdavo apšvietimo). Sankryžos ten nepakiši po žeme nes tai magistralinė gatvė ir milžiniški srautai važiuoja ne tik skersai jos bet i Taikos-Savanorių bei Tvirtovės-Savanorių kryptimis. Dėl 2 dviračių per val. srauto ten tikrai nereikia nieko keisti. Realiai viena iš tų dviejų požeminių perėjų kurios tikrai reikalingos mieste (kita Vilniaus g.).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

    Kad požemines perėjas daryti draugiškesnes dviračiams be abejo sutinku, bet tokio apkrovimo/avaringumo sankryžoje siūlyti pėsčiųjų perėjas?
    Koks pagrindimas?
    Tokios požeminės perėjos yra ankštos, su stačiais laiptais ir nejaukios. Jos nedraugiškos ne tik dviračiams, bet ir pėstiesiems.

    Galvoju, reiktų pačią sankryžą daryt skirtingų aukštų. Pvz. Taikos pr.-Tvirtovės al. srautą pakišt po žeme vietoj pėsčiųjų, o pėsčiuosius (ir dviračius) leisti ant žemės. Kažkas panašaus į planuojamą sankryžą Liepkalnio g. - Žirnių g. - Minsko pl. Vilniuje.

    Komentuoti:


  • pedumetytojas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Savanorių pr. dviračių takas

    Taikos pr. - Tvirtovės al. (Aklųjų) sankryžos požeminė perėja. Nepatogiai įrengti loveliai dviračiui nusivest, teko gan pavargt. Geriau jau naikint tokias perėjas ir iš keturių pusių įrengt pėsčiųjų/dviračių perėjas.
    Kad požemines perėjas daryti draugiškesnes dviračiams be abejo sutinku, bet tokio apkrovimo/avaringumo sankryžoje siūlyti pėsčiųjų perėjas?
    Koks pagrindimas?

    Komentuoti:


  • Cegias
    replied
    Puiki apžvalga. Bravo!

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Labiausiai reikalingos ir palyginti pigiausiai nusitiesiančios jungtys yra 2) ir 3). Taip pat ir KTU miestelis, bet ten bordiūrų (bent jau neįveikiamų) ir nėra, bet jungtis ir ten labai reikalinga. Nepaminėjau, kad 4) galėtų būti tiesiog praplatintas šaligatvis, arba netgi dviračių takas, einantis toliau nuo gatvės, pažymint ženklinimu, kad šone yra parkavimas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Apie trūkstamas jungtis, kurių nėra Like Bike Kaunas puslapyje kaip planuojamų, bet jos praverstų.
    Click image for larger version  Name:	trukstamos_jungtys.jpg Views:	1 Size:	272,2 kB ID:	1738642

    Dalį iš jų nufotografavau. Beje, dalis papildomo tamsiai geltonai pažymėtas planuojamas jungtis:
    1. Garažų g. kapitalinis remontas. Reiktų toj pačioj pusėj nutiest 2,5 m-3m pločio šaligatvį, kad susijungtų su Taikos pr. šaligatviais, kurie planuojami kapitaliai atnaujinti.
    2. Biržiškų g. - Baršausko g. jungtis. Raudonas segreguotas pėsčiųjų ir dviračių takas. Reikalinga jungtis per KTU miestelį, bet neaišku kam priklauso tie šaligatviai pagal regia.lt
    3. Radvilėnų pl. - J. Basanavičiaus al.-Taikos pr. jungtis. Raudonas dviračių takas tilptų visur. Taip pat reikia kapitaliai atremontuoti likusius J. Basanavičiaus al. šaligatvį, kad būtų patogi neduobėta juntis. Sutvarkyti Taikos pr.-Basanavičiaus al. šviesoforus, įrengti dviračių šviesoforus (tam yra palikta vietos).
    4. Link Klinikų yra nutiestas Verkių g. primenantis pėsčiųjų ir dviračių takas su žalsva danga vietoj rausvos/raudonos. Matyt yra dalis planuojamo/kažkada planuoto dviračių tako tarp Radvilėnų pl. ir Eigulių. Beje, nepažymėjau nuo 3) pažymėtos trasos iki Petrausko g. taip pat galėtų būti kad ir Partizanų g. tipo 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.
    5. Neblogai būtų pėsčiųjų/dviračių šviesoforas per Jonavos g. nuo planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako į Jonavos g. dviračių taką.
    6. Nauja jungtis tarp Centro ir Vilijampolės. Vilijampolės tiltas nepritaikytas dviračiams prasilenkti. Idealiu atveju, Vilijampolės tiltą reiktų sutvarkyti į 2+2, vietoj 1,5+1,5.
    7. Nauja jungtis tarp Centro ir Aleksoto. Planuojama kartu su koncertų rūmų statyba. Atsirastų patogesnė jungtis su Aleksotu. Vytauto Didžiojo tilto šaligatviai taip pat yra siauri, beje pats tiltas nuo Centro pusės dviračiu gan nepatogiai pasiekiamas, daug bordiūrų ir nesutvarkyta Karaliaus Mindaugo pr. danga

    Komentuoti:

Working...
X