Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vilijampolietis
    replied
    Na kad senoliui gali būti sunku užlipti laiptais i viršų suprantu, bet kad dviratininkui apvaziuoti sankryžą per artimiausią sviesoforu reguliuojamą perėją - nelabai, ypač kai paskaitai kad tarkim nuo Kauno pilies į Ašigalio gatvę siūlo vaziuoti pro Dainų slėnį

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Nesu važiavęs dviračiu sausio mėnesį užtat ir smalsauju. O tai ledas jokios įtakos nei stabdymui nei visam kam neturi?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
    Galima važiuot ir Sausio mėn. dviračiu, tik danga nebus tokia lygi dėl sniego Beje savivaldybė pradėjo valyt ir dviračių takus

    Big problem - tai tobuliausio komforto siekis pėsčiąjam ir dviračiui

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą

    Puiki Idėja, bet lietuviams dar reikia užaugti iki minties, kad automobilis gali neturėti pirmumo teisės. Kas dieną dviračiu važiuoju į darbą ~ 20 km į abi puses, tai per 8 metus kai važinėju, dviračių padėtis Kaune pasikeitė iš esmės, vien ką reikškia apšviesti šaligatviai, neapsakomas malonumas matyti kur važiuoji... P.S. Važiuodamas dviračiu darbą pasiekiu tik 5 minutėmis vėliau nei automobiliu.
    Tai va. Šis projektas galėtų būti įgyvendintas po mažiausiai 15 metų, o greičiausiai po 20 metų ir daugiau. Bent jau taip tikiu. Tai brangokas projektas ir turi būti masiškesnis suvokimas, kad pėsčiomis/dviračiu yra kartais geriau nei važiuot automobiliu visur ir bet kur, vargti su parkingais ir pan. Dabartiniu metu toks projektas sulauktų protestų kaip lėšų švaistymas, juolab, kad iš tiesų yra svarbesnių objektų, kuriuos reikia tvarkyt. Dabartiniu metu užtektų bent jau tuos laiptus panaikint į požemines. Gal tam ir nereiks 10 metų. Matysim.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Puiki Idėja, bet lietuviams dar reikia užaugti iki minties, kad automobilis gali neturėti pirmumo teisės. Kas dieną dviračiu važiuoju į darbą ~ 20 km į abi puses, tai per 8 metus kai važinėju, dviračių padėtis Kaune pasikeitė iš esmės, vien ką reikškia apšviesti šaligatviai, neapsakomas malonumas matyti kur važiuoji... P.S. Važiuodamas dviračiu darbą pasiekiu tik 5 minutėmis vėliau nei automobiliu.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Taip, atgal Tunelio ir Baršausko g.
    Dažniausiai persivedu kildamas į kalną. Truputį užtrunka, bet pvz. Parodos g. nereikia labai daug, gal iki 10 minučių užtenka, neskaičiuoju

    Nelabai ir ilgų įkalnių mėgstu, bet tai priklauso nuo nuotaikos

    Gal 2020 m. pradės Tunelio g., Baršausko g. dvirtakio statybas. Jau norėjo lyg 2018 m. pradėt, bet matyt atsirado kitų prioritetų.

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

    Kad žmonės vaikšto, net nedrįstu prieštarauti, nes mieste visur žmonės vaikšto, juk miestas yra tankiai apgyvendinta vietovė. O vat dėl teiginio kad iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais - čia jau klausimas, nes centras yra slėnyje (dauboje), o didžioji dalis miesto yra aukščiau nei centras. O vat infrastruktūrinių sprendinių, kaip spręsti šitą problemą aš niekur negirdžiu. Nes nemamau, kad pvz iš Jonavos gatvės užkilti Šiaurės prospektu į Eigulius paprastam 50-60 metų žmogui labai lengvas ir patrauklus dalykas. Aš čia nekalbu apie paauglius, studentus ir prisiekusius entuziastus, bet apie vyresnio nei 40 metų amžiaus žmones. Nei per Savanorius, nei per Parodos gatvę nei per Nuokalnės gatvę nematau didelio patrauklumo kilti dviračiu į kalną. Tai per kur tą centrą pasiekti (tiksliau kaip iš jo grįžti)? Tunelio ir Baršausko gatvėmis?
    Taip, atgal Tunelio ir Baršausko g.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė manometras Rodyti pranešimą
    Ten daug viešojo transporto, jo stotelės. Taip, ten vaikšto žmonės ir yra komercinis aktyvumas. Dar žmonės iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais, tada nekimš gatvių automobiliais. Automobilininkai, pralėkę vieną sankryžą, užstrigs kitoje, jei jų bus per daug mieste. Taigi netinka žmonių kišimas po žeme ir neleidimas jiems patogiai greitai pereiti per perėjas su šviesoforais.
    Kad žmonės vaikšto, net nedrįstu prieštarauti, nes mieste visur žmonės vaikšto, juk miestas yra tankiai apgyvendinta vietovė. O vat dėl teiginio kad iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais - čia jau klausimas, nes centras yra slėnyje (dauboje), o didžioji dalis miesto yra aukščiau nei centras. O vat infrastruktūrinių sprendinių, kaip spręsti šitą problemą aš niekur negirdžiu. Nes nemamau, kad pvz iš Jonavos gatvės užkilti Šiaurės prospektu į Eigulius paprastam 50-60 metų žmogui labai lengvas ir patrauklus dalykas. Aš čia nekalbu apie paauglius, studentus ir prisiekusius entuziastus, bet apie vyresnio nei 40 metų amžiaus žmones. Nei per Savanorius, nei per Parodos gatvę nei per Nuokalnės gatvę nematau didelio patrauklumo kilti dviračiu į kalną. Tai per kur tą centrą pasiekti (tiksliau kaip iš jo grįžti)? Tunelio ir Baršausko gatvėmis?

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Ten daug viešojo transporto, jo stotelės. Taip, ten vaikšto žmonės ir yra komercinis aktyvumas. Dar žmonės iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais, tada nekimš gatvių automobiliais. Automobilininkai, pralėkę vieną sankryžą, užstrigs kitoje, jei jų bus per daug mieste. Taigi netinka žmonių kišimas po žeme ir neleidimas jiems patogiai greitai pereiti per perėjas su šviesoforais.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O ten dabar ir Taikos pr. ir Savanorių pr. tokios grynai pėsčiųjų gatvės, antrosios "Laisvės alėjos" kad tiesiog būtent tą sankryžą jie turi pereiti ne požemine pereja ir neduok dieve su šviesoforu reguliuojama perėja? Tai gal tada visas gatves reikėtų sukišti po žeme??? Na kad pėstiesiems nereikėtų prie šviesoforo pastovėti?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?
    Taip galvoju:
    1) Pėstiesiems nereikia laukt prie šviesoforų ir nereikia lipt į požemius:
    2) Pati sankryža, bet ne šonai uždengti nuo teršalų. Įsivaizduoju, kad jaukiau turėtų būti per tą sankryžą eiti.

    Nu OK, jei jau toks absurdas, tai tegul ir lieka fantazijos...

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
    Čia ne kiek srauto mažinimas, o kiek sankryžos "ekologizavimas" Taip, sakyčiau yra daug svarbesnių jungčių, kurias reiktų statyti. Čia galbūt tolimesnės (tolimos) ateities projektas, kurio netgi tikėtina gali net neprireikti realizuoti

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gerai. Arčiau realybės
    Požeminių perėjų rekonstravimas:
    Click image for larger version  Name:	taikos_tvirtoves_r.jpg Views:	1 Size:	134,6 kB ID:	1738878

    1. Tvirtovės al. Nėra fiziškai vietos įrengti nusileidimo.
    2. Savanorių pr. ~40-50 m ilgio užkilimas.
    3. ir 4. Taikos pr.Vienas iš jų būtų laiptai, o kitas bus užkilimas (~40-50 m ilgio). Net neaišku kurį išsirinkti, nes iš abejų pusių parkingai. Gal 4 geriau, nes didesnė tikimybė, kad ateis potencialus dviračių takas.
    5. Savanorių pr. Iš akies paskaičiavus. Reiktų įrengti 2-3 zigzagus kaip papaišė booraz. Man pasirodė, kad iš Taikos pr. yra daugiau vietos perėjai statyti.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:04.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Privalumui:
    Pėstieji visada lieka tam pačiam lygyje ir gali praeiti be jokio šviesoforinio reguliavimo.
    Automobiliai važiuoja apačioje (mažesnis triukšmas?)

    Trūkumai:
    Gal kiek sunkoka įsivaizduoti realybėje.
    Taip - čia mano fantazijos. Galbūt šis projektas dėl kokių nors priežaščių yra netgi neįmanomas

    Tik tiek, kad nepasakyčiau, kad šis projektas yra visiškai absurdiškas. Tik šiuo metu neapsimoka vykdyti, kai galima daug pigiau įgyvendinti požeminių perėjų rekonstrukciją Ateityje, jei bus norima apskritai atsisakyti požemių tada gali ir būti pasirinktas.

    Tiesa, galbūt šio projekto gali niekada ir neprireikti.

    P.S. Nepaminėjau, kad dešinio posūkio srautai liktų ant žemės ir judėtų tais servisiniais keliais.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 16:46.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Sunku kažką rimtai pakomentuoti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą



    Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
    Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
    Click image for larger version Name:	taikos tvirtoves.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1738867
    Na ir fantazija

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    ...arba žiauriau, kadangi turbūt dėl ankštumo parkavimas netilptų. Vietoj parkelio padaryti stovėjimo aikštelę Būtų tik įvažas aptarnaujantys vienos juostos siauri servisiniai keliai. Nu ir dar šaligatviai 2,5 m pločio

    Komentuoti:

Working...
X