Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Na kad senoliui gali būti sunku užlipti laiptais i viršų suprantu, bet kad dviratininkui apvaziuoti sankryžą per artimiausią sviesoforu reguliuojamą perėją - nelabai, ypač kai paskaitai kad tarkim nuo Kauno pilies į Ašigalio gatvę siūlo vaziuoti pro Dainų slėnį
-
Nesu važiavęs dviračiu sausio mėnesį užtat ir smalsauju. O tai ledas jokios įtakos nei stabdymui nei visam kam neturi?
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
Big problem - tai tobuliausio komforto siekis pėsčiąjam ir dviračiui
Komentuoti:
-
O ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
Komentuoti:
-
Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
Puiki Idėja, bet lietuviams dar reikia užaugti iki minties, kad automobilis gali neturėti pirmumo teisės. Kas dieną dviračiu važiuoju į darbą ~ 20 km į abi puses, tai per 8 metus kai važinėju, dviračių padėtis Kaune pasikeitė iš esmės, vien ką reikškia apšviesti šaligatviai, neapsakomas malonumas matyti kur važiuoji... P.S. Važiuodamas dviračiu darbą pasiekiu tik 5 minutėmis vėliau nei automobiliu.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Taip, atgal Tunelio ir Baršausko g.
Nelabai ir ilgų įkalnių mėgstu, bet tai priklauso nuo nuotaikos
Gal 2020 m. pradės Tunelio g., Baršausko g. dvirtakio statybas. Jau norėjo lyg 2018 m. pradėt, bet matyt atsirado kitų prioritetų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Kad žmonės vaikšto, net nedrįstu prieštarauti, nes mieste visur žmonės vaikšto, juk miestas yra tankiai apgyvendinta vietovė. O vat dėl teiginio kad iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais - čia jau klausimas, nes centras yra slėnyje (dauboje), o didžioji dalis miesto yra aukščiau nei centras. O vat infrastruktūrinių sprendinių, kaip spręsti šitą problemą aš niekur negirdžiu. Nes nemamau, kad pvz iš Jonavos gatvės užkilti Šiaurės prospektu į Eigulius paprastam 50-60 metų žmogui labai lengvas ir patrauklus dalykas. Aš čia nekalbu apie paauglius, studentus ir prisiekusius entuziastus, bet apie vyresnio nei 40 metų amžiaus žmones. Nei per Savanorius, nei per Parodos gatvę nei per Nuokalnės gatvę nematau didelio patrauklumo kilti dviračiu į kalną. Tai per kur tą centrą pasiekti (tiksliau kaip iš jo grįžti)? Tunelio ir Baršausko gatvėmis?
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąTen daug viešojo transporto, jo stotelės. Taip, ten vaikšto žmonės ir yra komercinis aktyvumas. Dar žmonės iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais, tada nekimš gatvių automobiliais. Automobilininkai, pralėkę vieną sankryžą, užstrigs kitoje, jei jų bus per daug mieste. Taigi netinka žmonių kišimas po žeme ir neleidimas jiems patogiai greitai pereiti per perėjas su šviesoforais.
Komentuoti:
-
Ten daug viešojo transporto, jo stotelės. Taip, ten vaikšto žmonės ir yra komercinis aktyvumas. Dar žmonės iš rajonų į centrą gali važinėti dviračiais, tada nekimš gatvių automobiliais. Automobilininkai, pralėkę vieną sankryžą, užstrigs kitoje, jei jų bus per daug mieste. Taigi netinka žmonių kišimas po žeme ir neleidimas jiems patogiai greitai pereiti per perėjas su šviesoforais.
Komentuoti:
-
O ten dabar ir Taikos pr. ir Savanorių pr. tokios grynai pėsčiųjų gatvės, antrosios "Laisvės alėjos" kad tiesiog būtent tą sankryžą jie turi pereiti ne požemine pereja ir neduok dieve su šviesoforu reguliuojama perėja? Tai gal tada visas gatves reikėtų sukišti po žeme??? Na kad pėstiesiems nereikėtų prie šviesoforo pastovėti?
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?
1) Pėstiesiems nereikia laukt prie šviesoforų ir nereikia lipt į požemius:
2) Pati sankryža, bet ne šonai uždengti nuo teršalų. Įsivaizduoju, kad jaukiau turėtų būti per tą sankryžą eiti.
Nu OK, jei jau toks absurdas, tai tegul ir lieka fantazijos...
Komentuoti:
-
O ką reiškia "ekologizavimas" ??? Dviračio tako įterpimas? Ar kur ta "ekologija"?
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
Komentuoti:
-
Gerai. Arčiau realybės
Požeminių perėjų rekonstravimas:
1. Tvirtovės al. Nėra fiziškai vietos įrengti nusileidimo.
2. Savanorių pr. ~40-50 m ilgio užkilimas.
3. ir 4. Taikos pr.Vienas iš jų būtų laiptai, o kitas bus užkilimas (~40-50 m ilgio). Net neaišku kurį išsirinkti, nes iš abejų pusių parkingai. Gal 4 geriau, nes didesnė tikimybė, kad ateis potencialus dviračių takas.
5. Savanorių pr. Iš akies paskaičiavus. Reiktų įrengti 2-3 zigzagus kaip papaišė booraz. Man pasirodė, kad iš Taikos pr. yra daugiau vietos perėjai statyti.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 17:04.
Komentuoti:
-
O jūs pagalvojate kad Kaune per Neries upę yra tik trys tiltai ir Taikos pr. - Tvirtovės alėja pereina į Varnių gatvės tiltą. Tai apie kokį srauto sumažinimą toje sankryzoje fantazuojate jei desiniajame Neries krante yra trečdalis miesto??? Jie į kitą upės pusę skris oru, ar važiuos pro Kauno pilį ar per A1??? O gal per Jonavą???
Komentuoti:
-
Privalumui:
Pėstieji visada lieka tam pačiam lygyje ir gali praeiti be jokio šviesoforinio reguliavimo.
Automobiliai važiuoja apačioje (mažesnis triukšmas?)
Trūkumai:
Gal kiek sunkoka įsivaizduoti realybėje.
Taip - čia mano fantazijos. Galbūt šis projektas dėl kokių nors priežaščių yra netgi neįmanomas
Tik tiek, kad nepasakyčiau, kad šis projektas yra visiškai absurdiškas. Tik šiuo metu neapsimoka vykdyti, kai galima daug pigiau įgyvendinti požeminių perėjų rekonstrukciją Ateityje, jei bus norima apskritai atsisakyti požemių tada gali ir būti pasirinktas.
Tiesa, galbūt šio projekto gali niekada ir neprireikti.
P.S. Nepaminėjau, kad dešinio posūkio srautai liktų ant žemės ir judėtų tais servisiniais keliais.Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 16:46.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Papaišiau kaip galėtų sankryža atrodyti labiau ekologiškai
Sankryžoje lieka šviesoforas, bet jis... po žeme Juoda - sienos. Žalia - mini parkelis su trinkelių takais.
Komentuoti:
-
...arba žiauriau, kadangi turbūt dėl ankštumo parkavimas netilptų. Vietoj parkelio padaryti stovėjimo aikštelę Būtų tik įvažas aptarnaujantys vienos juostos siauri servisiniai keliai. Nu ir dar šaligatviai 2,5 m pločio
Komentuoti:
Komentuoti: