Parašė Bootsy
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gal čia tokie juostų pločiai pagal STR tokios kategorijos gatvei. Nepanašu, kad čia apsimokėtų vienpusį eismą daryt.
Komentuoti:
-
Parašė Bootsy Rodyti pranešimąKalbant apie Strazdo gatvę tai ji susiaurinta taip, kad vos prasilenkia mašinos, ypač pradžioje, įsukant į gatvę iš Neries krantinės. Kodėl?
Komentuoti:
-
Kalbant apie Strazdo gatvę tai ji susiaurinta taip, kad vos prasilenkia mašinos, ypač pradžioje, įsukant į gatvę iš Neries krantinės. Kodėl?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Dabar atkreipiau dėmesį Toje vietoje nuokalnė. Fotografavau nuo Baltų pr. Panašu, kad šaligatvis nenusileidžia į nuvažiavimą, tai reiktų tikėtis, kad taip ir bus Taip ir turi būti.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Įvažiavimai į kiemus prioritetas prieš dviračių taką? Norėtųsi, kad dviračiams ir pėstiesiems nereiktų aukštyn-žemyn, plius pridėtų saugumo, nes automobilis nelėktų per kalniuką.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąA. Strazdo g. - Panerių g. dviračių takas
A. Strazdo g. buvo susiaurinta. Matosi buvusios gatvės juostos. Takas jungs esamą Šilainių-Centro jungtį su Lapėmis (iki pagrindinės sankryžos). Už Kauno miesto ribos taką stato kelių direkcija. Spėju, kitiems metams jau turėtų būti paruoštas ...ir (norisi tikėtis) imtųsi Baršausko g.-Tunelio g., kurį planavo pradėti dar 2018 m.
Vienu ypu gausis lygiai 10 km tako
- 1 patinka
Komentuoti:
-
A. Strazdo g. - Panerių g. dviračių takas
A. Strazdo g. buvo susiaurinta. Matosi buvusios gatvės juostos. Takas jungs esamą Šilainių-Centro jungtį su Lapėmis (iki pagrindinės sankryžos). Už Kauno miesto ribos taką stato kelių direkcija. Spėju, kitiems metams jau turėtų būti paruoštas ...ir (norisi tikėtis) imtųsi Baršausko g.-Tunelio g., kurį planavo pradėti dar 2018 m.
Vienu ypu gausis lygiai 10 km takoPaskutinis taisė PoDV; 2019.08.01, 22:53.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Esu atskirai bandęs važiuoti per pūgą dėl naujų potyrių, tai panašus jausmas kaip per smarkų lietų ir vėją Gražiai pro LED'us sniegas krinta Vakare apie 18 val. važiavau.
Beje abejais atvejais, kai buvau išvažiavęs žiemą, didelių pusnių nebuvo. Pūgos metu tada formavosi sniego danga nuo nulio, prisimenu, kad tai buvo gruodžio pradžia, ką tik prieš visus sniegus buvo šlietas Savanorių pr. dviračių takas Antru atveju išvažiavau sausio mėn., buvo kažkur -8, pradėjo silpnai snygriuot, buvo nedidelė sniego danga, pusnys (matyt primėtytos nuo valymo mašinų) buvo tik ties A1/A6 sankryža, ten dviratį persivedžiau. Toliau link Narėpų važiuot vėl buvo įmanoma.
Tai buvo pirmas kartas kada išvažiavau pasivažinėt su dviračiu kai yra sniegoPaskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 23:09.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąO ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Bėda su Kauno dviračių takų infrastruktūra, kad ji daroma tik kad daryti, kad ir Savanorių dviračių takas, juo važiuoti yra problema, kai jis nutrūkinėja kas 100-200 metrų, reguliuojamose sankryžose sunku buvo pakeist šviesoforų stikliukus į pėstiesiems dviratininkams skirtą ir subraižyti kvadratus ant važiuojamosios dalies, dabar tas padaryta tik ant nereguliuojamų perėjų. Paskui tokios kliūtys kaip aklųjų sankryža, ar dvirtakio užsibaigimu į niekur (Savanorių nuokalnė). Neries krantinės dvirtakis turi mažiausiai dvi pėsčiųjų perėjas kur žmonės atvedami į dvirtakį, kur jiems draudžiama vaikščioti. Tai tegu padaro arba dviračių/pėsčiųjų taką, arba nuo pėsčiųjų perėjų padaro ir pėstiesiems šaligatvius.
Dėl važiavimo dviračiais žiema, tai taip, juk su mašina žiemą tikiuosi nevažinėjate vasarinėmis padangomis ar į lauką neinate su šortais.
Pingant elektriniams dviračiams ir pagerinus dviračio takų infrastruktūrą manau dviratininkų tik daugės tiek važiuojančių vasarą, tiek rudenį ar žiemą.
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
Bet gi būna žiemos metu kai dieną atodrekis plius keli laipsniai, sniegas pažliugęs, o paryčiais spusteli šaltukas iki minus dešimt ir visur čiuožykla. Ir šioje situacijoje su dviračiu viskas ok?
Nuoroda
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąAplamai labai nelogiška ir nesąžininga visas gatves ir "gatves" vadinti tuo pačiu žodžiu gatvė. Nes yra ir neasfaltuotų ir neapšviestų ir be šaligatvių ir pan. Tai taip tai ir vadinkim: vieškelis, žvyrkelis, šunkelis, pravaža, įvaža, bekelė ir pan.
Sceninis kelias su bordiūrais (bet nebūtinai) - alėja.
2 vidutinių juostų pločio asfaltuotas kelias be bordiūrų (gali turėt šaligatvius arba ne) - plentas arba kelias
Greito eismo gatvės - plentas arba kelias.
Mažiau kaip 2 vidutinių juostų pločio asfaltuotas arba neasfaltuotas kelias be bordiūrų - takas
2 vidutinių juostų pločio neasfaltuotas kelias - vieškelis
Dabar pastebėjau mano rajone plinta akligatvio pavadinimas. Taip mano rajone atsirado Pasimatymo, Šiauriečių, Liutaro akligatviai
Sutikčiau, kad smagiau ir patogiau būtų vadinti ne akligatviais, o įvažomis. Įvaža man yra tas pats kas akligatvis.
Dar galbūt būtų nieko bekelė, bet kam bekelei vardas? Jei bekelei ir suteikiamas pavadinimas, tai su mintim, kad bekelė nebebus bekelė.
Pravaža galėtų būti sinonimas skersgatviui Bet turbūt turi kitą reikšmę.
Šunkelis - sakyčiau, turi netgi neigiamą reikšmę, vos ne primena žodį benkartas Geriau jau tiesiog takas.
Žvyrkelis ir vieškelis sinonimiški. Geriau naudot vieškelis arba tiesiog kelias.
Dėl prospektų. Kas dabar buvo pavadinta prospektais, tas tegul ir lieka, o naujų prospektų gal nereikiaPaskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 01:01.
Komentuoti:
-
Aplamai labai nelogiška ir nesąžininga visas gatves ir "gatves" vadinti tuo pačiu žodžiu gatvė. Nes yra ir neasfaltuotų ir neapšviestų ir be šaligatvių ir pan. Tai taip tai ir vadinkim: vieškelis, žvyrkelis, šunkelis, pravaža, įvaža, bekelė ir pan.
Komentuoti:
-
Iš vis jei kada nors vėl uždraus važiuoti šaligatviais, Europoje (ir Lenkijoje) yra sužaista su ženklais taip: "Pėsčiųjų takas" su lentele "išskyrus dviračius" ir šalia intensyvių B ir C kategorijos gatvių šių ženklų tikrai reikėtų. Jų paskirtis tokia: jie leidžia važiuoti dviračiu tiek važiuojamąja dalimi, tiek šaligatviu. Leidžia važiuoti dviračiu pėsčiųjų taku, bet pėsčiųjų tako ženklas nenukreipinėja dviračių eismo
Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 23:48.
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
O jei taikos prospektu iki Basanaviciaus alėjos ir tada vel atgal i Savanorius?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Šiaip laukiu Tvirtovės al. šaligatvių sutvarkymo, tai vietoj tos požeminės svarstau per Technikos kolegijos šviesoforą varytis. Tie loveliai požeminėje nepatogiai įrengti.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Ledas su sniegu ant šaligatvių paprastai būna nuo žmonių vaikščiojimo grublėtas, tas šiek tiek padidina trintį. Ant tokių lygių užšalusių balų geriau iš vis nevažiuot, juolab, kad ant jų ir pėsčiomis paprastai nelipama Važiavau sausio mėn. bet tokių lygių slidinėjančių ledų nepamenu, gal jų labai daug ir nepasitaiko. Nei po sniegu, nei šiaip. Aišku, dar nuo padangų priklauso. Vienos labiau pasiduoda slidinėjimui kitos ne taip. Šiemet ir išbandžiau pirmą kartą tokį važiavimą, bet daug nevažinėjau, daugiau šiaip iš smalsumo norėjau pabandyti.
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąNa kad senoliui gali būti sunku užlipti laiptais i viršų suprantu, bet kad dviratininkui apvaziuoti sankryžą per artimiausią sviesoforu reguliuojamą perėją - nelabai, ypač kai paskaitai kad tarkim nuo Kauno pilies į Ašigalio gatvę siūlo vaziuoti pro Dainų slėnį
Komentuoti:
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąNesu važiavęs dviračiu sausio mėnesį užtat ir smalsauju. O tai ledas jokios įtakos nei stabdymui nei visam kam neturi?Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 23:34.
Komentuoti:
Komentuoti: