Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • thomcius
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą

    Sunku patikėti, kad tokie STR. Nes pavyzdžiui šiandien teko matyti, kad iš Neries krantinės automobiliai neturi vietos įsukti į Strazdo gatvę jeigu ten stovi automobilis. Susidaro situacija, kad atvažiavę pirma juosta Neries krantine stovi ties Strazdo gatve, laukia kol iš jos automobiliai išsuks į Neries krantinę.
    tilps tos mašinos, dabar yra pristatyta laikinų kelio ženklų, nepatiestas naujas asfaltas, nenudažytos juostos. Toje vietoje bus dvirtakio sankryža, tai gerai, kad automobiliams sumažinamas greitis.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Gal čia tokie juostų pločiai pagal STR tokios kategorijos gatvei. Nepanašu, kad čia apsimokėtų vienpusį eismą daryt.
    Sunku patikėti, kad tokie STR. Nes pavyzdžiui šiandien teko matyti, kad iš Neries krantinės automobiliai neturi vietos įsukti į Strazdo gatvę jeigu ten stovi automobilis. Susidaro situacija, kad atvažiavę pirma juosta Neries krantine stovi ties Strazdo gatve, laukia kol iš jos automobiliai išsuks į Neries krantinę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Bootsy Rodyti pranešimą
    Kalbant apie Strazdo gatvę tai ji susiaurinta taip, kad vos prasilenkia mašinos, ypač pradžioje, įsukant į gatvę iš Neries krantinės. Kodėl?
    Gal čia tokie juostų pločiai pagal STR tokios kategorijos gatvei. Nepanašu, kad čia apsimokėtų vienpusį eismą daryt.

    Komentuoti:


  • Bootsy
    replied
    Kalbant apie Strazdo gatvę tai ji susiaurinta taip, kad vos prasilenkia mašinos, ypač pradžioje, įsukant į gatvę iš Neries krantinės. Kodėl?

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Dabar atkreipiau dėmesį Toje vietoje nuokalnė. Fotografavau nuo Baltų pr. Panašu, kad šaligatvis nenusileidžia į nuvažiavimą, tai reiktų tikėtis, kad taip ir bus Taip ir turi būti.
    yra įrengtos nuovažos dviračiams ir pėstiesiems, mašinoms bus lygu, deja...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Įvažiavimai į kiemus prioritetas prieš dviračių taką? Norėtųsi, kad dviračiams ir pėstiesiems nereiktų aukštyn-žemyn, plius pridėtų saugumo, nes automobilis nelėktų per kalniuką.
    Dabar atkreipiau dėmesį Toje vietoje nuokalnė. Fotografavau nuo Baltų pr. Panašu, kad šaligatvis nenusileidžia į nuvažiavimą, tai reiktų tikėtis, kad taip ir bus Taip ir turi būti.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    A. Strazdo g. - Panerių g. dviračių takas

    Click image for larger version Name:	20190801_161424[1].jpg Views:	1 Size:	190,2 kB ID:	1739910

    A. Strazdo g. buvo susiaurinta. Matosi buvusios gatvės juostos. Takas jungs esamą Šilainių-Centro jungtį su Lapėmis (iki pagrindinės sankryžos). Už Kauno miesto ribos taką stato kelių direkcija. Spėju, kitiems metams jau turėtų būti paruoštas ...ir (norisi tikėtis) imtųsi Baršausko g.-Tunelio g., kurį planavo pradėti dar 2018 m.

    Vienu ypu gausis lygiai 10 km tako
    Įvažiavimai į kiemus prioritetas prieš dviračių taką? Norėtųsi, kad dviračiams ir pėstiesiems nereiktų aukštyn-žemyn, plius pridėtų saugumo, nes automobilis nelėktų per kalniuką.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    A. Strazdo g. - Panerių g. dviračių takas

    Click image for larger version  Name:	20190801_161424[1].jpg Views:	1 Size:	190,2 kB ID:	1739910

    A. Strazdo g. buvo susiaurinta. Matosi buvusios gatvės juostos. Takas jungs esamą Šilainių-Centro jungtį su Lapėmis (iki pagrindinės sankryžos). Už Kauno miesto ribos taką stato kelių direkcija. Spėju, kitiems metams jau turėtų būti paruoštas ...ir (norisi tikėtis) imtųsi Baršausko g.-Tunelio g., kurį planavo pradėti dar 2018 m.

    Vienu ypu gausis lygiai 10 km tako
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.01, 22:53.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Esu atskirai bandęs važiuoti per pūgą dėl naujų potyrių, tai panašus jausmas kaip per smarkų lietų ir vėją Gražiai pro LED'us sniegas krinta Vakare apie 18 val. važiavau.

    Beje abejais atvejais, kai buvau išvažiavęs žiemą, didelių pusnių nebuvo. Pūgos metu tada formavosi sniego danga nuo nulio, prisimenu, kad tai buvo gruodžio pradžia, ką tik prieš visus sniegus buvo šlietas Savanorių pr. dviračių takas Antru atveju išvažiavau sausio mėn., buvo kažkur -8, pradėjo silpnai snygriuot, buvo nedidelė sniego danga, pusnys (matyt primėtytos nuo valymo mašinų) buvo tik ties A1/A6 sankryža, ten dviratį persivedžiau. Toliau link Narėpų važiuot vėl buvo įmanoma.

    Tai buvo pirmas kartas kada išvažiavau pasivažinėt su dviračiu kai yra sniego
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 23:09.

    Komentuoti:


  • Palergonijus
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    O ką jūs darote sausio mėnesį? Irgi važiuojate dviračiu??? Ir kame ta "big problem" dėl 3 požeminių perėjų visame mieste???
    Sausio mėnesis dviračiui yra vienas geriausių visame sezone, jei temperatūra ~ -10 baisai nepusto ir nėra šlapdribos. Aš iš savo patirties žinau, kad sunkiausia važiuoti per lietų, šlapdribą ir dideles pusnis, taip pat prie -20 užšala amortizatoriai, sužinojau kai nusileidau nuo parodos kalno, teko dviratį savaitei padėti į sandėliuką atšilti. Padangos gali būti ir nešipuotos, bet protektorius turi būti nenuvažinėtas ir minkštos gumos tada joks ledas nebaisus, nebent lygus kaip stiklas, bet per visą važinėjimą tokį sutikau tik kartą, kai teko važiuoti per šaligatvį, kuriame buvo trūkęs vandentiekio vamzdis, bet ir ant kojų pastovėti buvo nebeįmanoma. P.S. Jei važinėjate žiemą, galite pamiršti peršalimus ir kitas su kvepavimo sistema susijusias ligas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Bėda su Kauno dviračių takų infrastruktūra, kad ji daroma tik kad daryti, kad ir Savanorių dviračių takas, juo važiuoti yra problema, kai jis nutrūkinėja kas 100-200 metrų, reguliuojamose sankryžose sunku buvo pakeist šviesoforų stikliukus į pėstiesiems dviratininkams skirtą ir subraižyti kvadratus ant važiuojamosios dalies, dabar tas padaryta tik ant nereguliuojamų perėjų. Paskui tokios kliūtys kaip aklųjų sankryža, ar dvirtakio užsibaigimu į niekur (Savanorių nuokalnė). Neries krantinės dvirtakis turi mažiausiai dvi pėsčiųjų perėjas kur žmonės atvedami į dvirtakį, kur jiems draudžiama vaikščioti. Tai tegu padaro arba dviračių/pėsčiųjų taką, arba nuo pėsčiųjų perėjų padaro ir pėstiesiems šaligatvius.
    Dėl važiavimo dviračiais žiema, tai taip, juk su mašina žiemą tikiuosi nevažinėjate vasarinėmis padangomis ar į lauką neinate su šortais.
    Pingant elektriniams dviračiams ir pagerinus dviračio takų infrastruktūrą manau dviratininkų tik daugės tiek važiuojančių vasarą, tiek rudenį ar žiemą.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

    Bet gi būna žiemos metu kai dieną atodrekis plius keli laipsniai, sniegas pažliugęs, o paryčiais spusteli šaltukas iki minus dešimt ir visur čiuožykla. Ir šioje situacijoje su dviračiu viskas ok?
    Tai yra šipuotos padangos dviračiams, atsimenu Suomijoje gavau su šipuotomis, tikrai geresnis sukibimas.

    Nuoroda

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Aplamai labai nelogiška ir nesąžininga visas gatves ir "gatves" vadinti tuo pačiu žodžiu gatvė. Nes yra ir neasfaltuotų ir neapšviestų ir be šaligatvių ir pan. Tai taip tai ir vadinkim: vieškelis, žvyrkelis, šunkelis, pravaža, įvaža, bekelė ir pan.
    Asfaltuotas kelias su bordiūrais gyvenvietėje - gatvė
    Sceninis kelias su bordiūrais (bet nebūtinai) - alėja.
    2 vidutinių juostų pločio asfaltuotas kelias be bordiūrų (gali turėt šaligatvius arba ne) - plentas arba kelias
    Greito eismo gatvės - plentas arba kelias.
    Mažiau kaip 2 vidutinių juostų pločio asfaltuotas arba neasfaltuotas kelias be bordiūrų - takas
    2 vidutinių juostų pločio neasfaltuotas kelias - vieškelis

    Dabar pastebėjau mano rajone plinta akligatvio pavadinimas. Taip mano rajone atsirado Pasimatymo, Šiauriečių, Liutaro akligatviai

    Sutikčiau, kad smagiau ir patogiau būtų vadinti ne akligatviais, o įvažomis. Įvaža man yra tas pats kas akligatvis.

    Dar galbūt būtų nieko bekelė, bet kam bekelei vardas? Jei bekelei ir suteikiamas pavadinimas, tai su mintim, kad bekelė nebebus bekelė.
    Pravaža galėtų būti sinonimas skersgatviui Bet turbūt turi kitą reikšmę.
    Šunkelis - sakyčiau, turi netgi neigiamą reikšmę, vos ne primena žodį benkartas Geriau jau tiesiog takas.
    Žvyrkelis ir vieškelis sinonimiški. Geriau naudot vieškelis arba tiesiog kelias.

    Dėl prospektų. Kas dabar buvo pavadinta prospektais, tas tegul ir lieka, o naujų prospektų gal nereikia
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.30, 01:01.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Aplamai labai nelogiška ir nesąžininga visas gatves ir "gatves" vadinti tuo pačiu žodžiu gatvė. Nes yra ir neasfaltuotų ir neapšviestų ir be šaligatvių ir pan. Tai taip tai ir vadinkim: vieškelis, žvyrkelis, šunkelis, pravaža, įvaža, bekelė ir pan.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Iš vis jei kada nors vėl uždraus važiuoti šaligatviais, Europoje (ir Lenkijoje) yra sužaista su ženklais taip: "Pėsčiųjų takas" su lentele "išskyrus dviračius" ir šalia intensyvių B ir C kategorijos gatvių šių ženklų tikrai reikėtų. Jų paskirtis tokia: jie leidžia važiuoti dviračiu tiek važiuojamąja dalimi, tiek šaligatviu. Leidžia važiuoti dviračiu pėsčiųjų taku, bet pėsčiųjų tako ženklas nenukreipinėja dviračių eismo

    Click image for larger version

Name:	gal_kada_nors_bus.jpg
Views:	68
Size:	22,9 kB
ID:	1738970
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 23:48.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

    O jei taikos prospektu iki Basanaviciaus alėjos ir tada vel atgal i Savanorius?
    Daugiau šviesoforų ir gaišaties. Plius dar atsiduri kitoje pusėje nei Savanorių pr. dviračių takas, o Savanorių pr. tako pusėje - per Technikos kolegijos šviesoforą ir Archyvo g. Kartą jau esu išbandęs, bet Tvirtovės al. šaligatviai tai tragedija. Dar siaurumas tiek to, bet būklė tai tikrai nervavo. Jei sutvarkys tvarkingai, manau, bus patogu. Ne visada noriu važiuot dideliais greičiais, ypač šaligatviais.

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Šiaip laukiu Tvirtovės al. šaligatvių sutvarkymo, tai vietoj tos požeminės svarstau per Technikos kolegijos šviesoforą varytis. Tie loveliai požeminėje nepatogiai įrengti.
    O jei taikos prospektu iki Basanaviciaus alėjos ir tada vel atgal i Savanorius?

    Komentuoti:


  • vilijampolietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Ledas su sniegu ant šaligatvių paprastai būna nuo žmonių vaikščiojimo grublėtas, tas šiek tiek padidina trintį. Ant tokių lygių užšalusių balų geriau iš vis nevažiuot, juolab, kad ant jų ir pėsčiomis paprastai nelipama Važiavau sausio mėn. bet tokių lygių slidinėjančių ledų nepamenu, gal jų labai daug ir nepasitaiko. Nei po sniegu, nei šiaip. Aišku, dar nuo padangų priklauso. Vienos labiau pasiduoda slidinėjimui kitos ne taip. Šiemet ir išbandžiau pirmą kartą tokį važiavimą, bet daug nevažinėjau, daugiau šiaip iš smalsumo norėjau pabandyti.
    Bet gi būna žiemos metu kai dieną atodrekis plius keli laipsniai, sniegas pažliugęs, o paryčiais spusteli šaltukas iki minus dešimt ir visur čiuožykla. Ir šioje situacijoje su dviračiu viskas ok?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Na kad senoliui gali būti sunku užlipti laiptais i viršų suprantu, bet kad dviratininkui apvaziuoti sankryžą per artimiausią sviesoforu reguliuojamą perėją - nelabai, ypač kai paskaitai kad tarkim nuo Kauno pilies į Ašigalio gatvę siūlo vaziuoti pro Dainų slėnį
    Šiaip laukiu Tvirtovės al. šaligatvių sutvarkymo, tai vietoj tos požeminės svarstau per Technikos kolegijos šviesoforą varytis. Tie loveliai požeminėje nepatogiai įrengti.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
    Nesu važiavęs dviračiu sausio mėnesį užtat ir smalsauju. O tai ledas jokios įtakos nei stabdymui nei visam kam neturi?
    Ledas su sniegu ant šaligatvių paprastai būna nuo žmonių vaikščiojimo grublėtas, tas šiek tiek padidina trintį. Ant tokių lygių užšalusių balų geriau iš vis nevažiuot, juolab, kad ant jų ir pėsčiomis paprastai nelipama Važiavau sausio mėn. bet tokių lygių slidinėjančių ledų nepamenu, gal jų labai daug ir nepasitaiko. Nei po sniegu, nei šiaip. Aišku, dar nuo padangų priklauso. Vienos labiau pasiduoda slidinėjimui kitos ne taip. Šiemet ir išbandžiau pirmą kartą tokį važiavimą, bet daug nevažinėjau, daugiau šiaip iš smalsumo norėjau pabandyti. Labiausiai įsiminęs dalykas ir buvo grublėtumas važiuojant ir kad sunkiau mint. Dėl šalčio nelabai ir norėjosi daug važinėtis. Pvz. žemesnėje nei -10 temperatūroje gal jau ir nebevažiuočiau. Jei ne -10, tai -15 jau tikrai
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.07.29, 23:34.

    Komentuoti:

Working...
X