Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Dviračių takai Kaune
Collapse
X
-
Parašė 99 Rodyti pranešimą
2020 m. turbūt imsis Nuokalnės g. ir naujo tako palei Nemuną tarp Švenčionių g. ir Šančių mokyklos (Panemunės tilto).
2021 m. imsis Vaišvydavos tako (įtariu bendro pėsčiųjų dviračių, kiek mačiau iš tech. proj.)
Vis tik naujiena yra Taikos pr. Norisi tikėtis, kad sulauksime panašaus tako kaip Savanorių pr. Atskirai eis dviračiai ir pėstieji, ypač Taikos pr. atkarpoje tarp Savanorių pr. ir Pramonės pr. Taikos pr. link Palemono gali būt ir bendras takas, nenustebčiau, kad tik perasfaltuotas šaligatvis, nes ten vaikšto mažai pėsčiųjų. Per 2019 m. net stulpus patraukė nuo šaligatvių, t.y. pašalino senus stulpus ir įrengė naujus, atitrauktus nuo šaligatvio. Nenustebčiau, kad 2020 m. imsis Taikos pr. tarp Pramonės pr. ir Ateities pl. perasfaltuojant ir sutvarkant esamus šaligatvius (per 2020 m. perasfaltuojant ir važiuojamą gatvės dalį), o normalų dviračių taką Taikos pr. tarp Pramonės pr. ir Savanorių pr. nuties 2021 m.Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 13:27.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąĮdomu gal kada greitu metu sulauksim ir K. Baršausko g.-Tunelio g.-Čiurlionio dviračių tako pirkimo, nes manau, kad jis šiuo metu jis yra svarbiausias planuojamas takas.
Norėtųsi, kad sutvarkytų ir dviračių jungtį tarp Neries kr. dviračių tako ir planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako.
Komentuoti:
-
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
perkėlus pėsčiųjų perėją Jonavos g. į priešingą pusę (dabar ji yra Nestės pusėje) išsisprestų vienos perėjos klausimas ir taptų patogesnė naudojimui daugeliui.
Kita problema, kad visam projekte matosi tik pėsčiųjų perėjos, nei vienos nėra dviratininkų pervažos.
Ir pritariu, kad galėtų pritaikyti Varnių tiltą dviratininkams.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Mačiau ankstesnį projektą, tai projektavo dvirtakį per Eigulių g., kurį būtų daugmaž tik perasfaltavę (tipo shared space gatvė ar kažkas tokio) ir būtų atsirėmęs į niekur, tiksliau į duobėtus Jonavos g. kiemus ir šaligatvius.
Smagu, kad dabartinis projektas iš tiesų jungs du jau egzistuojančius dviračių takus. Tiesa, galvoju, galėtų dar įrengti tik dviračiams skirtą perėją Nuokalnės g.-Jonavos g. sankryžoje, į kurį atsirems dviračių takas, bet gali išsipildyti John sapnuojamas 1993 m. Baltarusijos košmaras, kada vietoj vienos perėjos reikės naudotis dvejomis perėjomis
Įdomu gal kada greitu metu sulauksim ir K. Baršausko g.-Tunelio g.-Čiurlionio dviračių tako pirkimo, nes manau, kad jis šiuo metu jis yra svarbiausias planuojamas takas.
Norėtųsi, kad sutvarkytų ir dviračių jungtį tarp Neries kr. dviračių tako ir planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako.
Kita problema, kad visam projekte matosi tik pėsčiųjų perėjos, nei vienos nėra dviratininkų pervažos.
Ir pritariu, kad galėtų pritaikyti Varnių tiltą dviratininkams.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąEigulių - Nuokalnės - Tvirtovės g. dviračių takas išėjo į pirkimus: https://citify.eu/nuokalnes-ir-tvirtoves-g-dviraciu-takas/
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2019-628491
Smagu, kad dabartinis projektas iš tiesų jungs du jau egzistuojančius dviračių takus. Tiesa, galvoju, galėtų dar įrengti tik dviračiams skirtą perėją Nuokalnės g.-Jonavos g. sankryžoje, į kurį atsirems dviračių takas, bet gali išsipildyti John sapnuojamas 1993 m. Baltarusijos košmaras, kada vietoj vienos perėjos reikės naudotis dvejomis perėjomis
Įdomu gal kada greitu metu sulauksim ir K. Baršausko g.-Tunelio g.-Čiurlionio dviračių tako pirkimo, nes manau, kad jis šiuo metu jis yra svarbiausias planuojamas takas.
Norėtųsi, kad sutvarkytų ir dviračių jungtį tarp Neries kr. dviračių tako ir planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako.Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 22:35.
Komentuoti:
-
Eigulių - Nuokalnės - Tvirtovės g. dviračių takas išėjo į pirkimus: https://citify.eu/nuokalnes-ir-tvirtoves-g-dviraciu-takas/
https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2019-628491
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąDviračių takas į Lapes Kauno miesto ribose. Atlikta plius minus pusė darbo, kai Kauno rajone darbai praktiškai baigti.
Čia gatvė susiaurėjo dviračių tako sąskaita.Paskutinis taisė gerietis; 2019.11.21, 14:19.
Komentuoti:
-
Įdomu ar sudės plyteles ar asfaltą link Salių. Norisi tikėtis, kad asfaltą.
Norėtųsi, kad visus bent 2-2,5 m pločio dviračių takus suženklintų horizontaliu ženklinimu (punktyrais), nebūtų itin svarbi dviračių tako spalva.
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTakas nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą. Kaune visur pirmenybė automobiliams?
Komentuoti:
-
Dviračių takas į Lapes Kauno miesto ribose. Atlikta plius minus pusė darbo, kai Kauno rajone darbai praktiškai baigti.
Čia gatvė susiaurėjo dviračių tako sąskaita.
Takas pagal idėją turėtų visur būti atskiru pėsčiųjų ir dviračių taku, bet nemažai vietų tam trukdo privatūs sklypai, o gatvės, matyt dėl pločio santykių, daugiau nesusiaurinsi.
Čia būtų per trumpa atkarpa atsirasti atskiram takui, todėl takas eina taip, duoda dviračiams įsigreitėti
Šaligatvio lėtas išplatėjimas, kad vėl taptų atskirtu pėsčiųjų dviračių taku. Čia panašu į šiek tiek sustojusius darbus, nes buvau radęs panašų vaizdelį prieš 1-2 mėn.
Panerių g. už Pikulo g. stotelės. Netelpa takas ir čia. Kodėl nesusiaurino Panerių g., neaišku. Pagal paskutines mano žinias, ji vis tiek turėtų atsiremti į paprastą žiedą su vienos juostos įvažiavimais/išvažiavimais.
Ties Pikulo g. stotele.
Ko gero ilgiausia atkarpa, kur eina bendras takas. Panašu, kad rausvas asfaltas kol kas paskolintas Vilniui, o Kaunas turi tenkintis pilku asfaltu
Ties Šiaurinio aplinkkelio stotele, atskiras takas baigiasi ir nuo ten eis bendras pėsčiųjų ir dviračių takas
Čia nėra net tako kontūrų. Nesuprasi net pro kurią atramos pusę eis takas.
Šiaurinio aplinkkelio tilto rekonstrukcija
Takas nuo važiuojamosios dalies bus atskirtas bordiūru kaip ir priklauso 50 km/h miesto gatvej, kuri dažnai yra traktuojamas kaip 70 km/h kelias, kas dėl miesto plėtros darosi neteisinga.
Statoma nauja gatvė - Stumbražolių takas. Pagal plotį labiau primena gatvę, o ne taką
Apibendrinant. Pėsčiųjų eismas nėra intensyvus, todėl vis atsirandantis ir nutrūkstantis atskiras dviračių takas nesudarys didelių problemų. Turbūt bus ženklai ir juos reikia stebėti Trinkelių surišimas geras, malonu juo važiuoti su dviračiu. Neramina ar jos nesuskilinės per kelis metus, nes platesnės trinkelės neretai turi tendenciją greičiau suskilinėti.
Mano spėjimas, kad takas bus pilnai pabaigtas apie kitos vasaros vidurį Norisi tikėtis, kad jau imsis K. Baršausko g., Tunelio g. ir M.K.Čiurlionio g. dviračių tako darbų
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Gal parašei savivaldybei?Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 13:29.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąEsu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.
Komentuoti:
-
Tai kuris genijus dabar bus atsakingas už pirmąją nelaimę, ar net nuskendimą įkritus nuo krantinės? Neįtikėtina!
Komentuoti:
-
Esu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.26, 12:04.
Komentuoti:
-
Krantinę platinčiau ne prospekto, bet upės sąskaita (jei nebūtų lėšų trūkumo). Upės šiaip ar taip senka, tai bent tokiu būdu taptų "vandeningesnė". Na ir ko gero atsisakyčiau vertikalių krantinių, o daryčiau laiptuotą į vandenį. Ir nenukrisi, ir vanduo pasiekiamas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė 99 Rodyti pranešimąKopėtėlės yra per visą krantinės perimetrą, gal kas 50m, tiksliai pasakyti negaliu.
Įkritai į vandenį, tai plauk arba į kitą Nemuno pusę arba plūduriuok iki senosios krantinės ten yra laiptukai
Komentuoti:
Komentuoti: