Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Dviračių takai Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sigitukaz
    replied
    Gal kokiu ziniu del Kaunas-Karmelava tako yra girdet, ar buvo islinde?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą

    Anot http://likebike.kaunas.lt/zemelapis/ svetainės, tako įrengimas planuojamas 2021.
    K. Baršausko g. liko sena info. Gal vėl atidės Nenustebčiau, kad imsis 2021 m., o gal net 2022 m. Kaip ir keletas jungčių Šilainiuose, pažymėtų tamsiai geltona spalva.

    2020 m. turbūt imsis Nuokalnės g. ir naujo tako palei Nemuną tarp Švenčionių g. ir Šančių mokyklos (Panemunės tilto).
    2021 m. imsis Vaišvydavos tako (įtariu bendro pėsčiųjų dviračių, kiek mačiau iš tech. proj.)

    Vis tik naujiena yra Taikos pr. Norisi tikėtis, kad sulauksime panašaus tako kaip Savanorių pr. Atskirai eis dviračiai ir pėstieji, ypač Taikos pr. atkarpoje tarp Savanorių pr. ir Pramonės pr. Taikos pr. link Palemono gali būt ir bendras takas, nenustebčiau, kad tik perasfaltuotas šaligatvis, nes ten vaikšto mažai pėsčiųjų. Per 2019 m. net stulpus patraukė nuo šaligatvių, t.y. pašalino senus stulpus ir įrengė naujus, atitrauktus nuo šaligatvio. Nenustebčiau, kad 2020 m. imsis Taikos pr. tarp Pramonės pr. ir Ateities pl. perasfaltuojant ir sutvarkant esamus šaligatvius (per 2020 m. perasfaltuojant ir važiuojamą gatvės dalį), o normalų dviračių taką Taikos pr. tarp Pramonės pr. ir Savanorių pr. nuties 2021 m.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.01.09, 14:27.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Įdomu gal kada greitu metu sulauksim ir K. Baršausko g.-Tunelio g.-Čiurlionio dviračių tako pirkimo, nes manau, kad jis šiuo metu jis yra svarbiausias planuojamas takas.
    Norėtųsi, kad sutvarkytų ir dviračių jungtį tarp Neries kr. dviračių tako ir planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako.
    Anot http://likebike.kaunas.lt/zemelapis/ svetainės, tako įrengimas planuojamas 2021.

    Komentuoti:


  • Bendorys
    replied
    Vienas didžiausių Kauno parkų sulaukė pokyčių

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/01/...lauke-pokyciu/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    perkėlus pėsčiųjų perėją Jonavos g. į priešingą pusę (dabar ji yra Nestės pusėje) išsisprestų vienos perėjos klausimas ir taptų patogesnė naudojimui daugeliui.
    Kita problema, kad visam projekte matosi tik pėsčiųjų perėjos, nei vienos nėra dviratininkų pervažos.
    Ir pritariu, kad galėtų pritaikyti Varnių tiltą dviratininkams.
    Viliuosi, kad greitu metu priims įstatymą, kuris leis važiuoti dviračiais per perėjas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Mačiau ankstesnį projektą, tai projektavo dvirtakį per Eigulių g., kurį būtų daugmaž tik perasfaltavę (tipo shared space gatvė ar kažkas tokio) ir būtų atsirėmęs į niekur, tiksliau į duobėtus Jonavos g. kiemus ir šaligatvius.

    Smagu, kad dabartinis projektas iš tiesų jungs du jau egzistuojančius dviračių takus. Tiesa, galvoju, galėtų dar įrengti tik dviračiams skirtą perėją Nuokalnės g.-Jonavos g. sankryžoje, į kurį atsirems dviračių takas, bet gali išsipildyti John sapnuojamas 1993 m. Baltarusijos košmaras, kada vietoj vienos perėjos reikės naudotis dvejomis perėjomis

    Įdomu gal kada greitu metu sulauksim ir K. Baršausko g.-Tunelio g.-Čiurlionio dviračių tako pirkimo, nes manau, kad jis šiuo metu jis yra svarbiausias planuojamas takas.
    Norėtųsi, kad sutvarkytų ir dviračių jungtį tarp Neries kr. dviračių tako ir planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako.
    perkėlus pėsčiųjų perėją Jonavos g. į priešingą pusę (dabar ji yra Nestės pusėje) išsisprestų vienos perėjos klausimas ir taptų patogesnė naudojimui daugeliui.
    Kita problema, kad visam projekte matosi tik pėsčiųjų perėjos, nei vienos nėra dviratininkų pervažos.
    Ir pritariu, kad galėtų pritaikyti Varnių tiltą dviratininkams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Mačiau ankstesnį projektą, tai projektavo dvirtakį per Eigulių g., kurį būtų daugmaž tik perasfaltavę (tipo shared space gatvė ar kažkas tokio) ir būtų atsirėmęs į niekur, tiksliau į duobėtus Jonavos g. kiemus ir šaligatvius.

    Smagu, kad dabartinis projektas iš tiesų jungs du jau egzistuojančius dviračių takus. Tiesa, galvoju, galėtų dar įrengti tik dviračiams skirtą perėją Nuokalnės g.-Jonavos g. sankryžoje, į kurį atsirems dviračių takas, bet gali išsipildyti John sapnuojamas 1993 m. Baltarusijos košmaras, kada vietoj vienos perėjos reikės naudotis dvejomis perėjomis

    Įdomu gal kada greitu metu sulauksim ir K. Baršausko g.-Tunelio g.-Čiurlionio dviračių tako pirkimo, nes manau, kad jis šiuo metu jis yra svarbiausias planuojamas takas.
    Norėtųsi, kad sutvarkytų ir dviračių jungtį tarp Neries kr. dviračių tako ir planuojamo Nuokalnės g. dviračių tako.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 23:35.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Eigulių - Nuokalnės - Tvirtovės g. dviračių takas išėjo į pirkimus: https://citify.eu/nuokalnes-ir-tvirtoves-g-dviraciu-takas/

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2019-628491

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Dviračių takas į Lapes Kauno miesto ribose. Atlikta plius minus pusė darbo, kai Kauno rajone darbai praktiškai baigti.

    Čia gatvė susiaurėjo dviračių tako sąskaita.
    pakomentuosiu pirmąją nuotrauką - gatvė nebuvo susiaurinta, tas matosi pagal seną ašinę liniją. Vienoj vietoj buvo platus asfaltuotas laukas greta gatvės, kurio nebeliko, bet tai nebuvo gatvė. Įvažiavimas, tiesa, buvo platesnis iš Neries krantinės.
    Paskutinis taisė gerietis; 2019.11.21, 15:19.

    Komentuoti:


  • Bendorys
    replied
    Dės asfalta nes deda acijas, plytelės būtų dedamos ant smėlio.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Įdomu ar sudės plyteles ar asfaltą link Salių. Norisi tikėtis, kad asfaltą.

    Norėtųsi, kad visus bent 2-2,5 m pločio dviračių takus suženklintų horizontaliu ženklinimu (punktyrais), nebūtų itin svarbi dviračių tako spalva.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Takas nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą. Kaune visur pirmenybė automobiliams?
    Manau, kad turėtų keisti pirmenybę pėsčiųjų-dviračių takui. Plius bordiūrų klojimas prie kiekvieno įvažiavimo tikrai brangiai kainuoja, tai jei tiestų ištisinį asfalto taką būtų ekonomiškiau.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Takas nutrūksta ties kiekvienu įvažiavimu į kiemą. Kaune visur pirmenybė automobiliams?
    Ten, kur dviračių takas susilieja su pėsčiųjų, turėtų keistis ir plytelės į trinkeles.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.31, 07:41.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Dviračių takas į Lapes Kauno miesto ribose. Atlikta plius minus pusė darbo, kai Kauno rajone darbai praktiškai baigti.


    Čia gatvė susiaurėjo dviračių tako sąskaita.
    Click image for larger version

Name:	20191029_145002.jpg
Views:	97
Size:	173,5 kB
ID:	1758889

    Takas pagal idėją turėtų visur būti atskiru pėsčiųjų ir dviračių taku, bet nemažai vietų tam trukdo privatūs sklypai, o gatvės, matyt dėl pločio santykių, daugiau nesusiaurinsi.
    Click image for larger version

Name:	20191029_145201.jpg
Views:	95
Size:	188,6 kB
ID:	1758888

    Čia būtų per trumpa atkarpa atsirasti atskiram takui, todėl takas eina taip, duoda dviračiams įsigreitėti
    Click image for larger version

Name:	20191029_145324.jpg
Views:	96
Size:	185,3 kB
ID:	1758893

    Šaligatvio lėtas išplatėjimas, kad vėl taptų atskirtu pėsčiųjų dviračių taku. Čia panašu į šiek tiek sustojusius darbus, nes buvau radęs panašų vaizdelį prieš 1-2 mėn.
    Click image for larger version

Name:	20191029_145317.jpg
Views:	93
Size:	180,7 kB
ID:	1758891


    Panerių g. už Pikulo g. stotelės. Netelpa takas ir čia. Kodėl nesusiaurino Panerių g., neaišku. Pagal paskutines mano žinias, ji vis tiek turėtų atsiremti į paprastą žiedą su vienos juostos įvažiavimais/išvažiavimais.
    Click image for larger version

Name:	20191029_145635.jpg
Views:	92
Size:	178,6 kB
ID:	1758890

    Ties Pikulo g. stotele.
    Click image for larger version

Name:	20191029_145510_HDR.jpg
Views:	94
Size:	212,3 kB
ID:	1758892

    Ko gero ilgiausia atkarpa, kur eina bendras takas. Panašu, kad rausvas asfaltas kol kas paskolintas Vilniui, o Kaunas turi tenkintis pilku asfaltu
    Click image for larger version

Name:	20191029_145830_HDR.jpg
Views:	96
Size:	155,8 kB
ID:	1758894

    Ties Šiaurinio aplinkkelio stotele, atskiras takas baigiasi ir nuo ten eis bendras pėsčiųjų ir dviračių takas
    Click image for larger version

Name:	20191029_150004_HDR.jpg
Views:	98
Size:	193,8 kB
ID:	1758895

    Čia nėra net tako kontūrų. Nesuprasi net pro kurią atramos pusę eis takas.
    Click image for larger version

Name:	20191029_150058.jpg
Views:	94
Size:	188,2 kB
ID:	1758896

    Šiaurinio aplinkkelio tilto rekonstrukcija
    Click image for larger version

Name:	20191029_150334.jpg
Views:	99
Size:	171,9 kB
ID:	1758897

    Takas nuo važiuojamosios dalies bus atskirtas bordiūru kaip ir priklauso 50 km/h miesto gatvej, kuri dažnai yra traktuojamas kaip 70 km/h kelias, kas dėl miesto plėtros darosi neteisinga.
    Click image for larger version

Name:	20191029_150617_HDR.jpg
Views:	99
Size:	204,6 kB
ID:	1758898Click image for larger version

Name:	20191029_151050.jpg
Views:	94
Size:	192,2 kB
ID:	1758900

    Statoma nauja gatvė - Stumbražolių takas. Pagal plotį labiau primena gatvę, o ne taką
    Click image for larger version

Name:	20191029_151915.jpg
Views:	97
Size:	177,4 kB
ID:	1758901

    Apibendrinant. Pėsčiųjų eismas nėra intensyvus, todėl vis atsirandantis ir nutrūkstantis atskiras dviračių takas nesudarys didelių problemų. Turbūt bus ženklai ir juos reikia stebėti Trinkelių surišimas geras, malonu juo važiuoti su dviračiu. Neramina ar jos nesuskilinės per kelis metus, nes platesnės trinkelės neretai turi tendenciją greičiau suskilinėti.

    Mano spėjimas, kad takas bus pilnai pabaigtas apie kitos vasaros vidurį Norisi tikėtis, kad jau imsis K. Baršausko g., Tunelio g. ir M.K.Čiurlionio g. dviračių tako darbų
    Attached Files

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Gal parašei savivaldybei?
    Parašysiu, žiūrėsiu kas bus. Pats dabar galvoju, gal tik pasirodė platu, tas baltas kraštelis vis tiek turės siaurėti dėl tvorelės.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.28, 14:29.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Esu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.
    Gal parašei savivaldybei?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai kuris genijus dabar bus atsakingas už pirmąją nelaimę, ar net nuskendimą įkritus nuo krantinės? Neįtikėtina!

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Esu pravažiavęs keletą kartų tuo Nemuno krantinės taku. Vietos yra tiek, kad net būtų racionalu paženklinti skirtingas tako puses, bet tvorelės ten vis tik reikėtų dėl didelio aukščio iki vandens. Tik tiek, kad ji galėtų būti arčiau atbrailos negu prieš remontą. Ties kopetėlemis būtų perskyros. Nepanašu, kad ten kažkas švartuojasi, o gal ir klystu. Tas baltos spalvos kraštelis toli gražu nebūtų jauki vieta apskritai bet kokiam vaikščiojimui, bet esant tvorelei, susiformuotų panašus įspūdis esant pastate ant aukšto prie laiptų Arčiau vandens eitų pėsčiųjų dalis, o prie šlaito eitų dviračių dalis. Dviračių taką būtina atskirti plastiko dažais šukų principu, nes mažėja tikimybė, kad dviratis nuvažiuos ne ten kur reikia Realizuotas variantas būtų panašus kaip Juodkrantės Neringoje krantinė. Tiesa ji neatskirta tvorelėmis, bet ten atstumas iki kranto/akmenų/meldų, o dažnu atveju net nėra vandens, yra vos metras. Pėsčiųjų ir dviračių dalys yra atskirtos veja.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.26, 13:04.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Krantinę platinčiau ne prospekto, bet upės sąskaita (jei nebūtų lėšų trūkumo). Upės šiaip ar taip senka, tai bent tokiu būdu taptų "vandeningesnė". Na ir ko gero atsisakyčiau vertikalių krantinių, o daryčiau laiptuotą į vandenį. Ir nenukrisi, ir vanduo pasiekiamas.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Kopėtėlės yra per visą krantinės perimetrą, gal kas 50m, tiksliai pasakyti negaliu.
    Kopetėlės tikrai yra kitoje upės pusėje kur yra atitvaras. Šitoje nėra arba jos labai retos.
    Įkritai į vandenį, tai plauk arba į kitą Nemuno pusę arba plūduriuok iki senosios krantinės ten yra laiptukai

    Komentuoti:

Working...
X