Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Todėl, kad jos net ir dabar yra kaip alternatyvinės, t.y. su labai tolima perspektyva.
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

      Labai įdomu.
      Gal turi didesnės raiškos nuotrauką?
      Turbūt ankstyviausias Pašilų planas... Sudarė archit. K. Bučas (konkursinis darbas)

      Click image for larger version

Name:	20200601_115433.jpg
Views:	1531
Size:	333,9 kB
ID:	1805693


      Attached Files

      Comment


        Oho kiek buvo priplanuota estakadų, turbūt turėtume daugiausia estakadų per capita pasaulyje jeigu būtų įgyvendintas šitas košmaras, tikras Baltijos LA. Įsivaizduojate kiek šiais laikais kainuotų tokį kiekį infrastruktūros prižiūrėti, o vėliau ir renovuot? Brrr

        Comment


          Atrodo kaip kažkieno asmeninė vizija. Vis tiek nauji rajonai buvo planuojami kardinaliai kitaip. Baltupiai, Šeškinė ir Viršuliškės tuo metu jau buvo suprojektuoti ir/ar statomi. Vienintelės Justiniškės galėjo iš dalies būti paremtos šita vizija.

          Tuo tarpu, štai čia jau yra realus projektas. Ne viskas buvo įgyvendinta:
          • Laikinas troleibusų žiedas Laisvės pr. gale taip ir liko.
          • Laikinas autobusų žiedas pravažiavime nuo Ukmergės g. į Gabijos g. taip ir liko.
          • Jungties iš Žemynos g. į Šiaurinę g. nėra, nes nėra pačios Šiaurinės ¯\_(ツ)_/¯
          • Praėjimas pėstiesiems iš Žemynos g. į Medeinos g. (tarp korpusų 174 ir 175) yra visiškas š...
          • Justiniškių g. įrengtos 2 viešojo transporto stotelės, vietoje 1 per vidurį.
          • Tarp Medeinos ir Justiniškių g. nepastatyti visi požeminiai ir invalidų garažai. Iš daugiaaukščių garažų "bloko" pastatytas tik objektas CPP 9610-268 (nr. 268), kad ir kas tai bebūtų.
          • Mikrorajono centre (dabar p/c Rimi) butų ūkis (426 - A) ir galimai, dispečerinė (192) buvo pastatyti kitokios konfigūracijos. 192-o objektui tik buvo padarytas įvažiavimas, kuris dabar užsibaigia ant pėsčiųjų tako.
          • Pašilaičių g. vietoje vaikų darželio nr. 424 jau nepriklausomybės laikais išdygo "elitiniai" mažaaukščiai daugiabučiai su aptverta teritorija. Dalis IV mikrorajono namų bei Medeinos ir Žemynos g. "monolitai" baigti statyti pirmaisiais nepriklausomybės metais.
          • Šiame plane nepažymėta, bet Pašilaičių pramoninė zona, apribota Justiniškių, Šiaurine, Gineitiškių g. bei Vakarinių aplinkkeliu buvo realizuota tik iš dalies.
          • Yra ir daugiau - čia išvardinau tik labiausiai kritusius į akį.
          Paspaudus, bus atidarytas pilnos raiškos vaizdas.
          Attached Files
          Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.02, 11:47.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Gerai būtų įkelti bent sumažintą vaizdą.
            Nuoroda neveikia: "Invalid file specified"

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Atrodo kaip kažkieno asmeninė vizija. Vis tiek nauji rajonai buvo planuojami kardinaliai kitaip. Baltupiai, Šeškinė ir Viršuliškės tuo metu jau buvo suprojektuoti ir/ar statomi. Vienintelės Justiniškės galėjo iš dalies būti paremtos šita vizija.
              Ne visai tiesa. Viršuliškės nupieštos daugmaž tiksliai (pradėtos statyti, beje, 1976) ir pagal pirminį projektą, Šeškinė - tas pats, tik pietinėje pusėje ties rusų gimnazija papildoma dviejų lygių sankryža. 1977 Baltupiai buvo tik baigiami projektuoti (statybos pradėtos 1978), todėl nekeista, kad jos šiek tiek skiriasi - vis dėlto, pagrindinė Didlaukio gatvė yra ir ji tiksli

              Dar prieš forumo duomenų bazės ataką buvau įkėlęs šį planą, matyt, jeigu jis vėl iškyla, tai buvo dingęs tada

              Tiesa, šiek tiek skiriasi šiaurės rytų Šeškinės pusė, bet ji ir buvo statoma jau apie 1980.

              Deja, neranda šio failo


              Dabar susimąsčiau - mįsle lieka, kodėl Viršuliškėse taip ir nebuvo pastatyti monolitiniai daugiaaukščiai. Paprastai, būtent gyvenamieji namai laikyti prioritetinėmis statybomis.

              Įkeliu geresnės raiškos ir didesnį 1977 planą: http://www.archyvai.lt/images/15841/44678.jpg
              Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.11.02, 11:07.

              Comment


                Pataisiau. Dabar turėtų rodyti.

                Dėl Viršuliškių, Baltupių ir Šeškinės - mano mintis buvo ta, kad tuo metu jau buvo šitų rajonų projektai, todėl ši 1977 m. vizualizacija iš dalies paremta jais. Vis tiek naujesni rajonai nei šie 3, neatitinka.
                Man tik keista yra tai, kad Šeškinė labiau atitinka realų projektą nei Baltupiai, nors ji pradėta statyti vėliau?
                Pačioje Šeškinėje yra tik 2 esminiai skirtumai: "Akropolio" sankryža buvo 1 lygio ir buvo kitokia Buivydiškių - Ozo - "Kęstučio g. magistralės" sankirtos konfigūracija.
                Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.02, 12:05.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Šeškinės rajone pastatyta beveik viskas. Iki pastatų lygio nesigilinau, bet kas liečia gatves, tai nėra štai šito:
                  • Nuovaža iš Šiaurinės x Ukmergės g. sankryžos į Šeškinės g. per autobusų žiedą. Nėra, nes nėra ir Šiaurinės g. Tiesa, tai netrukdė įrengti 2 krypčių nuovažas vakarinėje rajono pusėje.
                  • Nėra Čiobiškio g. tęsinio, kadangi nėra Šiaurinės g.
                  • Buivydiškių g. anais laikais visur vadinta Buivydžių g. Kodėl šitaip? Beraščiai, nesiorientuojantys geografijoje (kur Buivydžiai ir kur gyvenvietės, kurių vardais pavadintos kitos šio rajono gatvės)? Ar kažkas vienas padarė klaidą ir šitaip nusitempė per visus dokumentus? Nors čia ne pats baisiausias variantas: 1986 m. plane (žr. https://www.geoportal.lt/map/ > kairėje meniu Žemėlapių fondai) šita gavė pavadinta "Duivydiškės g." (daugiskaita, vardininkas; originalo kalba: ул. Дуйвидишки)
                  • Buivydiškių g. per dabar tuščią lauką turėjo eiti tiesiai link Žvėryno. Dabartinė Ozo ir Buivydiškių g. sankryža turėjo išlikti.
                  • Neįrengtas posūkis iš Šeškinės g. į Ozo g., kuris turėjo įsilieti į nuovažą "Ukmergės g. nuo centro > Ozo g. link Buivydiškių g." bei nepadaryta dar viena šviesoforinė sankryža kitapus Ozo x Ukmergės g. viaduko. Taip buvo ko gero dėl to, kad tik 1991-12-09 buvo panaikintas šviesoforas Ukmergės ir Šeškinės g. sankryžoje, nes pagaliau baigta krapštytis su viaduku.
                  Attached Files
                  Paskutinis taisė Mettal; 2020.11.02, 13:30.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Pataisiau. Dabar turėtų rodyti.

                    Dėl Viršuliškių, Baltupių ir Šeškinės - mano mintis buvo ta, kad tuo metu jau buvo šitų rajonų projektai, todėl ši 1977 m. vizualizacija iš dalies paremta jais. Vis tiek naujesni rajonai nei šie 3, neatitinka.
                    Man tik keista yra tai, kad Šeškinė labiau atitinka realų projektą nei Baltupiai, nors ji pradėta statyti vėliau?
                    Pačioje Šeškinėje yra tik 2 esminiai skirtumai: "Akropolio" sankryža buvo 1 lygio ir buvo kitokia Buivydiškių - Ozo - "Kęstučio g. magistralės" sankirtos konfigūracija.
                    Dar reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad Romo įmestame plane Paberžės g. kerta Gelvonų g. ir turi tęsinį į Šiaurinę g. Tuo tarpu vėlesniuose planuose to nebematyti, kaip ir galutiniame rajono užstatymo variante.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą

                      Na, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
                      Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-22 201928.jpg
Views:	1281
Size:	623,8 kB
ID:	1856866
                      Attached Files

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Laaabai paraleliai. Taip paraleliai, kad net eik tu sau.

                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-22 201928.jpg
Views:	1281
Size:	623,8 kB
ID:	1856866
                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Ties SEB arena yra D kategorijos gatvės. Absoliučiai jokio tranzito ten neturėtų būti.
                        Nesuprantu, kaip miestas gali neužbaigti pradėtų darbų ir pradėti Šiaurinę g., tikslingai tik dalį jos ir palikti dar vieną nebaigtą projektą (2-as etapas, kol kas, tai tik miglota ateitis).

                        Ozo g. yra paraleli, tęsinys pro kapines yra numatytas BP, tunelis taip pat, o Šešuolių g. jau pastatyta. Iš jos parkavimą pašalinus, net nereiktų nieko rekonstruot (A juostų į aplinkkelį vargu ar reikia, o naikinamą parkavimą gatvėje galėtų naujai įrengti pievose aplink). Prie „Seb” arenos galėtų likti tos D kat. gatvės, dingtų ir tranzitas jomis.

                        Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:

                        Click image for larger version

Name:	Patvirtinta.jpg
Views:	1161
Size:	353,0 kB
ID:	1857010

                        Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.
                        Attached Files
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Žalia – trūkstama jungtis pro kapines, taškučiai – numatytas tunelis:

                          Click image for larger version  Name:	Patvirtinta.jpg Views:	0 Size:	353,0 kB ID:	1857010

                          Neišvirus sriubos, gi neinama deserto valgyt.
                          Nereikia ten jokio tunelio - reikia perkelti kapus į kitą vietą (tą patį padayti ir Rasų kapinėse) ir pastatyti paprastą 2+2 (A+1+1+A).

                          Comment


                            Tunelis ne per kapines, o tarp Laisvės pr. ir Šešuolių g. Per kapines tiesiant nereikia nieko perkelinėti, gatvės trasoje kapų nėra.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              Bet tada dar Šešuolių-Vakarinio sankryžoje reikėtų viaduko.

                              Comment


                                Tunelis man rodos planuotas po Viršuliškių skveru ties Maxima, ne pro kapines. Kapinės yra labai kalvotos - tai reikėtų galvot kaip tą spręst, nes ten, kur turėtų eit gatvė, yra nemaža dauba. Apie kapų iškėlimus svajot neverta manau.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Bet tada dar Šešuolių-Vakarinio sankryžoje reikėtų viaduko.
                                  Kuris suplanuotas dar sovietmečiu. Kai reikia pateistinti Šiaurinės g. statybą, tai Pakalnis išsitraukia „suplanuota dar sovietmečiu” kortą. Kažkodėl jos neišsitraukia, kai reik pabaigt pradėtus darbus.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Nedarytas Šešuolių su Vakariniu, nes planavo tiesti Šiaurinę, todėl ten ir viadukas.

                                    Comment


                                      Tai kad su išduotu leidimu Senukams ir kitiems sklypams, Šešuolių vadiakui fiziškai nebelieka vietos

                                      Comment


                                        Ne dobilui, bet tiesiog lenktam keliui turėtų pakakt vietos. Dar liktų 200 m greitėjimo / lėtėjimo juostai. Ties esama greitėjimo / lėtėjimo juosta dobile šalia, yra 170 m. Aišku, nėra labai faina, tiek įsukimų / išsukimų šalia, įdomu ar būtų legalu pagal STR. Gal. Ties sklypu kažkodėl padarytas atitraukimas nuo gatvės:

                                        Click image for larger version

Name:	download (2).png
Views:	1288
Size:	1,24 MB
ID:	1857050

                                        Attached Files
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Šiaurinės g., kaip jau numanome, iš viso nebus, nei 3+3, nei A+1+1+A. Tai tą diskusiją bus galima kelti prie "neįgyvendinti projektai".
                                          Viskas eina link to, kad neįgyvendintų projektų sąrašuose šalia sovietmečiu nenutiestos Ozo g. jungties Viršuliškėse reikės pridėti ir nepradėtą tiesti Šiaurinę gatvę.
                                          Prmą kartą Šiaurinė gatvė pasirodė Vilniaus 1965 metų generaliniame plane, aiškesnė trasa numatyta 1978-1980 m. genplane.

                                          http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...iaus-42r9.html
                                          Paskutinis taisė Romas; 2021.01.24, 00:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X