Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edvard Rodyti pranešimą
    Žinau kad ne į tema bet man labai įdomu kaip su šita atkarpa, turbūt irgi buvo planai ir ketinimai?
    Atvaizdas
    Taip, ten berods tarp kapinių specialiai palikta vietos tai gatvei.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Taip, ten berods tarp kapinių specialiai palikta vietos tai gatvei.
      Taip palikta, žinau. O kas toliau?
      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

      Adam Mickiewicz

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        Iš esmės "dobilo lapo" dviejų lygių sankryža yra netinkama tokiam miesto greitkeliui, kuriuo leidžiamas 80 km/h ar didesnis greitis. Nebent sankryža užima didelį plotą. Kadangi kompaktiškose sanryžose (pvz. prie PC Ozas), srautai nuo užvažiavimų ir srautai norintys sukti į nuvažiavimus susikerta labai mažame plote (viaduko ilgyje) ir tai smarkiai stabdo eismą, bei sukelia avarinių situacijų tikimybę. O daryti tokias sankryžas kas 500m yra visiškas "kelio gadinimas".
        Dėl dobilo sanryžų, gali būti ir toks variantas, pvz. Ryga, tiesiai pagrindiniu keliu važiuojantis srautas atskirtas nuo tų, kurie kažkur suka ir iš kažkur atsuka. Ozo gatvėje šiuo atveju tai įrengti neįmanoma, nes tiesiog vietos nėra, arba reikia statyti paildomus viadukus, bet sankryžoje Aplinkkelis-Ozo gatvė toks variantas labai tiktų:

        Flickr

        Comment


          Parašė Edvard Rodyti pranešimą
          Žinau kad ne į tema bet man labai įdomu kaip su šita atkarpa, turbūt irgi buvo planai ir ketinimai?
          Atvaizdas
          Planai yra seni. dar ~1990m. turėjo prasidėti darbai, bet užprotestavo ten vietiniai, ir laukas prie Šaulių Sąjungos buvo užsodintas medeliais. Tarp kapinių yra likęs tarpas, bet jis ganėtinai siauras (kas vaikščiojo, tas matė). Ten jau gatvės su žalia skiriamąja juosta nebeįkišti. O beto gali kilti daug skandalų, tikrai atisras nepgeidaujančių, kad gatvė eitų pro kapines, tuo labiau pro Matulaičio bažnyčios, praktiškai kiemą. Rėks ir tie, kurie kažkda ten medelius užsodino. Bent jau man kur kas realiau atrodo dalis Šiaurinės gatvės, nei šita trūkstama jungtis...
          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

          Comment


            Parašė oranger
            Laukiama mirusiųjų leidimų...
            Projektas miręs..........
            __________________
            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

            Adam Mickiewicz

            Comment


              Man irgi taip atrodo, kad miręs, nesvarbu, kad BP iki 2015m. jis numatytas. Nors kaip gatvė iki vakarinio aplinkkelio tikrai pasiteisinus būtų. Dabar Ozo g. yra nepilnavertė. Reikia daryti nemažus ratus tiek per Viršuliškėses, tiek per Šeškinės daly.
              Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Planai yra seni. dar ~1990m. turėjo prasidėti darbai, bet užprotestavo ten vietiniai, ir laukas prie Šaulių Sąjungos buvo užsodintas medeliais. Tarp kapinių yra likęs tarpas, bet jis ganėtinai siauras (kas vaikščiojo, tas matė). Ten jau gatvės su žalia skiriamąja juosta nebeįkišti. O beto gali kilti daug skandalų, tikrai atisras nepgeidaujančių, kad gatvė eitų pro kapines, tuo labiau pro Matulaičio bažnyčios, praktiškai kiemą. Rėks ir tie, kurie kažkda ten medelius užsodino. Bent jau man kur kas realiau atrodo dalis Šiaurinės gatvės, nei šita trūkstama jungtis...
                Tai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 juostų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:



                http://www.panoramio.com/photo/23282341
                Paskutinis taisė Lettered; 2010.11.22, 13:15.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Tai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 justų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:

                  Atvaizdas


                  http://www.panoramio.com/photo/23282341
                  Galima taip, arba tuneli.
                  "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                  Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                  Adam Mickiewicz

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Tai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 juostų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:

                    Atvaizdas


                    http://www.panoramio.com/photo/23282341
                    Nelabai įmanomas toks variantas. Kapinės su tuo tarpu eina į įkalnę, nelabai įsivaizduojamas ten toks variantas. 4 juostų gatvė ten tilps be vargo ir būtų gerai, kad ją ten sutalpinų, tik vėl galima kartotis, neaišku ar žmonės ir bažnyčia sutiks. Su Dievu kovos prieš vibracinius volus
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Nelabai įmanomas toks variantas. Kapinės su tuo tarpu eina į įkalnę, nelabai įsivaizduojamas ten toks variantas. 4 juostų gatvė ten tilps be vargo ir būtų gerai, kad ją ten sutalpinų, tik vėl galima kartotis, neaišku ar žmonės ir bažnyčia sutiks. Su Dievu kovos prieš vibracinius volus
                      Apie ka jus kalbat, jeigu taip spręsti tai mes niekada neturėsim normalios infrastruktūros.
                      "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                      Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                      Adam Mickiewicz

                      Comment


                        Parašė Edvard Rodyti pranešimą
                        Apie ka jus kalbat, jeigu taip spręsti tai mes niekada neturėsim normalios infrastruktūros.
                        Neturėtų bažnyčia prieštarauti šiai gatvei, panašiai kaip ir Rasų kapines kerta
                        Sukilėlių gatvė. Pastarąja eismas netgi labai intensyvus, nemažai sunkvežimių pravažiuoja.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Neturėtų bažnyčia prieštarauti šiai gatvei, panašiai kaip ir Rasų kapines kerta
                          Sukilėlių gatvė. Pastarąja eismas netgi labai intensyvus, nemažai sunkvežimių pravažiuoja.
                          Būtent. Be to šita gatve ir bažnyčia Širšuliškėse buvo planuojami ir projektuojami dar tarybiniais laikais.
                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                          Adam Mickiewicz

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Dėl dobilo sanryžų, gali būti ir toks variantas, pvz. Ryga, tiesiai pagrindiniu keliu važiuojantis srautas atskirtas nuo tų, kurie kažkur suka ir iš kažkur atsuka. Ozo gatvėje šiuo atveju tai įrengti neįmanoma, nes tiesiog vietos nėra, arba reikia statyti paildomus viadukus, bet sankryžoje Aplinkkelis-Ozo gatvė toks variantas labai tiktų:

                            Atvaizdas
                            Toks variantas jau geras, bet tai realiau įmanoma tik kai svarbesnis keliais eina apačioje. Aišku galima ir antrame lygyje tai realizuoti, tačiau tada reiktu statyti atskirus viadukus tiem atsukantiems ir nusukantiems srautams. O tokio varianto niekur neteko matyti, nes tai labai neracionalu. Jau geriau tada įrengti kitokio tipo sankryžą.

                            Comment


                              Atskiros juostos, kurios surinktų nusukantį ar atvykstantį srautą būtų labai reikalingos. Antrame aukšte tai taip pat galima daryti, statomuose Lenkijos greitkeliuose tai nėra retas reiškinys. Beje, tokių juostų Lietuvoje labai trūksta pagrindinėse magistralėse, intensyvesnėse sankryžose. Nebent jei aplinkkelyje ties sankryža su Pilaitės pr. bus po 3 juostas į kiekvieną pusę, tada gal ir be surenkamųjų juostų kažkaip apsieiti galima.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                Tai juk ir nereikia ten gatvės su skiriamąją juosta. Užtektų net ir paprastos 4 juostų (o iš bėdos ir 2 juostų) gatvės, nes vis tiek geriau nei Ąžuolyno gatve važiuoti, ypač norint patekti į Pilaitę. Beje, Paryžius:

                                Atvaizdas


                                http://www.panoramio.com/photo/23282341
                                Taip, Ąžuolyno g. yra pakankamai apkrauta... Tačiau verčiau (ir pigiau) tiesiog išplatinti visą Ąžuolyno g.+Viršuliškių g. ruožą nuo Vaikų kaimo iki sąnkryžos su Laisvės pr. iki 4 eismo juostų. Manau, vietos tam dar yra.

                                O jei tiesti jungtį per kapines, tai užtektų ir dviejų juostų gatvės (intensyvumas naująją atkarpa itin didelis nenusimato, o sunkvežimiams aš ten nė už ką neleisčiau važiuoti)
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Siūlau visą šitą off topic'ą apie Ozo g. jungtį ir t.t. perkelti į čia:

                                  http://www.miestai.net/forumas/showt...4%AFgyvendinti

                                  Dabar ateini pasiskaityt konors apie vakarinį aplinkkelį, o turi skaityt visai ką kitą.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                    Siūlau visą šitą off topic'ą apie Ozo g. jungtį ir t.t. perkelti į čia:
                                    http://www.miestai.net/forumas/showt...4%AFgyvendinti

                                    Dabar ateini pasiskaityt ko nors apie vakarinį aplinkkelį, o turi skaityt visai ką kitą.
                                    29 pranešimai atkelti iš temos apie Vakarinį Vilniaus aplinkkleį

                                    Comment


                                      Norėčiau paklausti žinančią, ar niekada neplanuota rekonstruoti Verkių gatvę (turiu omeny atkarpą nuo Verkių Rūmų sąnkryžos su Žaliųjų Ežerų g. iki Autobusų Parko) bent jau į normalią dviejų juostų gatvę?

                                      Juk rekonstravus tą Verkių g. dalį, dabartinių bei būsimųjų Šiaurinių mikrorajonų gyventojai turėtų puikią alternatyvą apkrautoms Geležinio Vilko ir Kalvarijų gatvėms. Tai taps ypač svarbu, kai Žalųjų Ežerų g. bus sujungta su 108 keliu
                                      Dviračių taką būtų galima ir šalia naujos gatvės nutiesti, ir nebesvaigti su vienpusius eismu vasarą. Gal ir kokį autobuso maršrutą pro ten paleisti, kad miestiečiai turėtų geresnę galimybę pasiekti Trinapolio vienuolyną, Vandens malūną ir kitas ten esančias gražas Vilniaus vietas.
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2010.11.24, 10:07.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Ši Verkių g. atkarpa yra Verkių regioninio parko teritorijoje. Parko reglamentai labai riboja urbanizaciją ir susisiekimo infrastruktūros plėtrą, jeigu tai nenumatyta parko specialiajame plane. Parko nuomone, šioje vietoje prioritetas yra gamtai ir istorijos paveldui, o ne automobiliams.

                                        Comment


                                          Parašė lithuaniana Rodyti pranešimą
                                          http://img39.imageshack.us/img39/1259/ooozv.jpg
                                          Čia gi VSD naujas pastatas stovi..
                                          Nebadyk pirstu ten, kur net ponas Google Maps'as neprisimena, kad 2009-ais nefotografavo to, ko niekad nebuvo... Pavadinkim tai nebaigtu objektu - Visuomeniniu Shizofrenijos ligu Dispanseriu
                                          Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.24, 17:24.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X