Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Neįgyvendinti Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    O ar negeriau toks variantas?

    Raudona spalva - naujos gatvės.

    Mėlyna spalva - viadukai transportui ir pėstiesiems

    Juoda spalva- tik pėstiesiems.

    Nes kam reikia daryti tranzitinį srautą kvartalo vidine Šimulionio gatve, jei galima to nedaryti, nes atstumo kažkokio nelaimim.

    Flickr

    Comment


      #82
      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Šiaip tai buvo lygtais asfaltuotas (~74m) kelias į Viršuliškes, kiek pamenu. O kur jis dingo dabar pats nesuprantu
      Gal ir buvo, pats dar negyvenau Yra asfalto likučių, bet akmenų tikrai kažkaip nepastebėjau. Gali būti, kad asfaltas dingo klojant/renovuojant kažkada vamzdynus. Beje, kiek pastebėjau, tai vamzdynai atitraukti arčiau klano (į šiuarę), kitas dalis praktiškai laisva (kogero gatvei palikta, arba tavo minimas asfaltas ten sunaikintas). Gal kada foto padarysiu. Bet nepaisant visko šias vietas dabar puikiai galima būtų panaudoti alternatyvoms, jei Ozo g. nebūtų pratęsta.
      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

      Comment


        #83
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        O ar negeriau toks variantas?

        Raudona spalva - naujos gatvės.

        Mėlyna spalva - viadukai transportui ir pėstiesiems

        Juoda spalva- tik pėstiesiems.

        Nes kam reikia daryti tranzitinį srautą kvartalo vidine Šimulionio gatve, jei galima to nedaryti, nes atstumo kažkokio nelaimim.

        Atvaizdas
        Abejoju dėl kelių dalykų.

        1. Irengti dviejų lygių sankryžą su Laisvės pr. - Justiniškiu gatve ir tuo tęsinius nėra pakankamai vietos. Praktiškai po langais žmonėm bus viadukas.

        2. Tarkim, jungtis alternatyvi Narbuto g. neblogai, bet Žvėryne reikėtų ne šeip sau mazgą pastatyti, o visą kelių lygių sankryžą. Pamąsčiu gal netgi integruojant į ją Paribio g.

        3. Jau dabar pagalvojus, kad dėl gatvės reikės iškelti kapines, darosi aišku, kad su tuom niekas nesutiks. Nevalia mirusius ir taip iš amžino poilsio vietos kilnoti. Todėl Ozo g. kogero tenka pamiršti.

        4. Vat kodėl reikalingas viadukas į Šimulionio g. Alternatyviai galima papulti į Asanevičiūtės g. tad ir į Vakarinį aplinkkelį.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #84
          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Čia kita, senoji buvo kitur.
          Dabar Vaitkaus.

          Comment


            #85
            Parašė SPX Rodyti pranešimą
            Abejoju dėl kelių dalykų.

            3. Jau dabar pagalvojus, kad dėl gatvės reikės iškelti kapines, darosi aišku, kad su tuom niekas nesutiks. Nevalia mirusius ir taip iš amžino poilsio vietos kilnoti. Todėl Ozo g. kogero tenka pamiršti.
            Nereiktu ten jokių kapinių perkelti. Ten toje vietoje kur eina tvora skirianti katalikų ir žydų kapinių dalis, yra pakankamas ruožas miško, kad tilptų ir gatvė, ir nebūtų labai priartėta prie kapų. Tik gali reikėti kiek pakoreguoti senuosius gatvės projektus.

            Comment


              #86
              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Kad pagal mane ten buvo senas kelias iš Žvėryno į Viršuliškes, Tujų gatvės (anksčiau vadinosi Justiniškių) tęsinys ėjo per Spaudos rūmų teritoriją ir susijungė su Viršuliškių skersgatviu. Ir einant nuo Tujų gatvės link Žvėryno matosi akmenimis grįstas kelias, todėl ten manau ne „trasa iškirsta“, bet senas kelias.

              Ir ne Mėnulio g., o Žiugždos berods (dab. Narbuto), Mėnulio g. buvo Karoliniškėse.
              Daugmaž turėjo būti taip. Autobusų maršrutai apie 1969 m.

              Comment


                #87
                Parašė Godo Rodyti pranešimą
                Visiška tiesa, ten yra buvusi akmenimis grįsta gatvelė iki nutiesiant Žiugždos (Narbuto) g. (~1982 m.?).
                ~1974-75 m. 1976 12 jau važinėjo troleibusai. [Atkarpa Žvėrynas - Karoliniškės]
                Paskutinis taisė vidoq; 2010.04.17, 14:31.

                Comment


                  #88
                  Parašė SPX Rodyti pranešimą
                  Toj proskynoj link Žvėryno (Sėlių g.) kažkaip nepastebėjau jokių grįstų akmenų. Gal nebeliko su laiku. O ir kas vaikščiojo matė, kad ten spėta vamzdynus pakloti po žeme. Dabar tame kirtime laisvai tilptų 4 juostų gatvė plius šaligatviai
                  Šiandien.



                  Comment


                    #89
                    /\ Dėkui. Įdomu įdomu, bet kodėl aš jų nepastebėjau viakščiodamas.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      #90
                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                      Čia duodu 90proc., kad nenuties. Įdomu kodėl sovietmečiu nesujungė? Ta pati kapinių problema? Žinant tuometinius sprendimus, gal ir būtų tas kapines iškėlę, kaip ir duagelį kitų, bet dabar būtų atvirkščiai. Sakytų, kad kažkada per kapines nutiesta gatvė, todėl jos ten neturėtų būti (prisiminkim, tokių atvejų su Vingio parko atrakcionais buvo. Panevėžyje žymūjį Vėžį iš senųjų žydų kapinių iškėlė, beje ir atrakcionų parką Parko g.)
                      Apie 1988-89 lyg ir buvo planuota sujungti Ozo gatvę trūkstama jungtimi. Viršuliškėse, Laisvės prospekte net ir dabar galima pamatyti, kad keliose vietose yra pašalintos šaligatvio plytelės ir į tas vietas buvo suplanuota perkelti apšvietimo stulpus, t.y. daryti kažkokius prospekto praplatinimus ar apvažiavimus. 1988-89 metais jau buvo "glastnost", tai Viršuliškių visuomenė užprotestavo Ozo gatvės jungties statybas, tai tuo ten viskas pasibaigė...
                      Kadangi 1988-89 metais tose kapinėse buvo mažai laidojama, tai kapinės tikrai nebuvo priežastis, dėl kurios tada nebuvo tiesiama jungtis.
                      Paskutinis taisė HSV; 2010.04.23, 12:08.

                      Comment


                        #91
                        Parašė music
                        Gal tas žmogus jau grįžęs? Ar norėtum kitą savaitę sumesti planus ir brėžinius, nes tikrai labai įdomu!
                        Kol kas nėra galimybės juos gauti. Pasirodo jie netgi ne archyve guli, o pas dar kažkokį žmogų. Man dabar išvis toks klausimas iškilo, kur dingo po sąjungos žlugimo miesto planavimo institotu dalis turto tarp jo nemažai tvirtiimo stadijoje busvusių planų...
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          #92
                          Parašė Kiaune
                          O kaip dėl tų elektros bokštų?

                          Beje, man neaišku kažkaip dėl šios vietos:


                          Makalynė kažkokia
                          Bokstus berods numatoma naikinti, pakasant kabelius po zeme. As tai matau aiskius busimo aplinkkelio ir sankryzu konturus.
                          Grubiai paemus taip:

                          Siaip realiai statybos jau buvo pradetos dar sovietmeciu, uztat siai dienai ir turime tokius keistus vingius busimose sankryzose.
                          P.S. Tiesa nezinia ar kada nors Ozo gatve tures viaduka per aplinkkeli. Planuojant i tolima ateiti, jis ten zinoma nepakenktu, bet turbut viskas priklausys nuo poreikio ir galimybiu.
                          Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.21, 00:02.

                          Comment


                            #93
                            Ir labai panašu, kad Ozo gatvė bus pratęsta iki Pilaitės prospekto

                            Comment


                              #94
                              Parašė HSV Rodyti pranešimą
                              Ir labai panašu, kad Ozo gatvė bus pratęsta iki Pilaitės prospekto
                              Na ne, Ozo gatves niekad neplanuota jungti su Pilaites prospektu, o pratesti i Pilaites gatviu tinkla siaurineje jos dalyje. Siai dienai dar nera tam poreikio, tad kazin ar kas bus daroma artimiausiu metu.

                              Comment


                                #95
                                http://img39.imageshack.us/img39/1259/ooozv.jpg
                                Čia gi VSD naujas pastatas stovi..

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Kiaune
                                  O gal būtų geriau taip?
                                  Atvaizdas
                                  Tai būtų tik betikslis pinigų švaistymas. Plius, kai tavo papaišymas kertasi su VSD teritorija.
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    #97
                                    Jo, tiek viadukų, kiek nupaišė Kiaune, tai pinigų švaistymas.
                                    Beje, pagal planą, Ozo g. jungtis, net nenumatytas padaryti viadukas:

                                    Comment


                                      #98
                                      Žinant, kad Ozo gatvė palikta paprasta gatve, be sujungimo su "savimi", tai to ir nereikia.

                                      Comment


                                        #99
                                        Iš esmės "dobilo lapo" dviejų lygių sankryža yra netinkama tokiam miesto greitkeliui, kuriuo leidžiamas 80 km/h ar didesnis greitis. Nebent sankryža užima didelį plotą. Kadangi kompaktiškose sanryžose (pvz. prie PC Ozas), srautai nuo užvažiavimų ir srautai norintys sukti į nuvažiavimus susikerta labai mažame plote (viaduko ilgyje) ir tai smarkiai stabdo eismą, bei sukelia avarinių situacijų tikimybę. O daryti tokias sankryžas kas 500m yra visiškas "kelio gadinimas".

                                        Comment


                                          Žinau kad ne į tema bet man labai įdomu kaip su šita atkarpa, turbūt irgi buvo planai ir ketinimai?
                                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                          Adam Mickiewicz

                                          Comment

                                          Working...
                                          X