FOTO 2013-11-22
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Baltijos prospekto rekonstrukcija
Collapse
X
-
Prasideda Baltijos prospekto ir Minijos gatvių sankryžos rekonstrukcija
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz2jig4iwAT
Miesto valdžia skysta. Arba tegul daro dviejų lygių sankryžą kaip priklauso, arba Neryje tą terminalą statosi.
Komentuoti:
-
Baltijos prospekto ir Minijos gatvių sankryžos rekonstrukcijos brėžiniai
1 etapas:
Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/20131002/i71_1etapas.jpg
Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/20131002/i71_1etapas2.jpg
Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/20131002/i71_etapas1.jpg
2 etapas
Didelis: http://foto.terpe.lt/inkelti/20131002/i71_etapas2.jpg
Visi brėžiniai ir dokumentai: http://liepa.klaipeda.lt/files/Balt-...nstrukcija.zip
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...025&LID=186061Paskutinis taisė Briedis; 2013.10.02, 16:22.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Minijos g. ir Baltijos pr. sankryžoje – pokyčiai
Skaitykite daugiau: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...#ixzz2cRxDFIct
Komentuoti:
-
Sankryža - 2015-aisiais
Šio projekto sudėtinė dalis - Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžos įrengimas. Šie darbai iki šiol nepradėti. Uosto direkcija sankryžos projektą jau seniai perdavė Klaipėdos miesto savivaldybei. Pastaroji tik dabar rengia dokumentus skelbti konkursą rangovui parinkti, teikti paraiškas Susisiekimo ministerijai, Transporto investicijų direkcijai, norėdama gauti šiai sankryžai Europos Sąjungos paramą.
"Mes buvome priversti galvoti, kaip terminalas galėtų dirbti be tos sankryžos. Todėl planuojame iki lapkričio įrengti laikiną kelią, kad būtų galima privažiuoti ir prie viešosios terminalo infrastruktūros, ir prie uosto infrastruktūros", - sakė B. Petrauskas.
"Tiek mūsų, tiek terminalo statytojų laukia iššūkis - transporto srautų suvaldymas. Būtų buvę idealu, jeigu terminalo statybos būtų buvę pradėtos tada, kada buvo planuotos. Tada būtų buvusi įrengta Baltijos pr. ir Minijos g. sankryža. Tačiau yra kaip yra - kartu su terminalu pradėti eksploatuoti ir sankryžą nerealu. Tačiau ji neturėtų tapti trombu terminalo veikloje. Todėl šiandien neišvengiamai tenka kabėti apie laikiną kelią. Jis - ne kokia nors malonė, o neišvengiamybė. Tuo, kad jis bus laikinas, niekas neturėtų abejoti. Miestas niekada nesutiks, kad laikinas kelias taptų amžinu arba labai ilgalaikiu. Mes turime žiūrėti, kad terminalo veikla nepablogintų sąlygų miestui ir jo gyventojams. Miesto pozicija šiuo klausimu geranoriška - turime rasti kompromisą. Manau, terminalo veiklos pradžia ir miesto gyvenimo kokybė yra suderinami", - sakė Klaipėdos meras.
Paklaustas, kada bus pradėta minėtos sankryžos rekonstrukcija, meras atsakė: "Procesai juda labai sparčiai. Tiek Susisiekimo ministerija, tiek Uosto direkcija rūpinasi, kad šiai sankryžai skirtos investicijos būtų panaudojamos kiek įmanoma greičiau. Tuo suinteresuoti visi - ir miestas, ir uostas, ir ministerija - nes siekiama vieno tikslo. Galbūt galima kalbėti ir apie Baltijos pr. bei Minijos g. sankryžos siejimą su magistralės tąsa rytuosna, tačiau miestas ne vien šią sankryžą, bet visą Baltijos prospektą vertina kaip labai svarbią arteriją. Manau, sprendimo bus ieškoma drauge ir tokio, kuris darytų minimalią įtaką miesto gyvenimui bei ritmui."
V. Grubliausko teigimu, šiemet jau turėtų būti parinktas sankryžos statybos darbų rangovas. Liepos 23 d. Vilniuje vyks keleivių ir krovinių terminalo statybos Klaipėdoje priežiūros komiteto posėdis, kuriame bus aptartas ir šis klausimas. Pasak B. Petrausko, planuojama, kad iki 2015 metų antro pusmečio sankryža bus įrengta.
Kelis metus spardė kamuolį institucijos ir gavosi kaip visada, o sumokės iš visų pinigų.
Komentuoti:
-
Miesto bendrajame plane vis dar tebėra užuominų apie tramvajų? Nes jeigu yra, tai planuojamose Baltijos prospekto sankryžose, tai neatsispindi?
Komentuoti:
-
Jau beveik baigti techniniai projektai
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...912972/,page.1
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Klaipėdos uostas rengiasi rekonstruoti Baltijos prospektą
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...ospekta-437763
Komentuoti:
-
Visai realu, jog tokia pat lemtis ištiks ir planuojamas trijų Baltijos prospektų sankryžų rekonstrukcijas. Uostamiesčio verslininkai jau seniai tiek neoficialiai, tiek ir viešumoje abejoja sprendimu Baltijos prospekto ir Vilniaus gatvės bei Šilutės plento sankryžoje įrengti iškasą. Iš pradžių čia ketinta statyti viaduką, tačiau savivaldybės architektai pareiškė, jog jis bjaurotų vaizdą, kurį matytų atvažiuojantieji nuo autostrados, ir čia esą būtina įrengti požeminį kelią.
Uostamiesčio verslininkams toks sprendimas kelia nuostabą ne tik dėl to, kad jis yra kelis kartus brangesnis, bet ir dėl būsimų šios sankryžos eksploatacinių išlaidų - prognozuojama, kad joje reikės įrengti itin galingas siurblines bei pratęsti vandens nuotekų sistemą iki pat Trinyčių tvenkinio.
Skaičiuojama, kad preliminariai visų minėtųjų sankryžų rekonstrukcija gali atsieiti apie 320 mln. litų.
Šių metų vasarį susitikimo su pramonininkais metu Klaipėdos vicemeras Artūras Šulcas vylėsi, kad Vyriausybė tesės pažadus ir įtrauks šių sankryžų rekonstrukciją į 2014-2020 m. ES projektų finansavimo programą. Tokiu atveju sankryžas pavyktų rekonstruoti būtent iki 2020-ųjų metų. Tiesa, liktų "mažytė" smulkmena - reikėtų išspręsti kofinansavimo klausimą.
Komentuoti:
-
Baltijos prospekto rekonstrukcija: iš utopijos – į realybę
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...e-407511/psl-1
Komentuoti:
-
Baltijos pr./Minijos g. reikia užkasti 22 mln, o paskui viską ardyti ir dar 120...
Komentuoti:
-
Sankryžų rekonstrukcija - diskusijų apsupty
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...psupty-685455/
Komentuoti:
-
Planuojama skirti daugiau lėšų Klaipėdos gatvėms ir kitiems objektams
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...jektams-405903
Komentuoti:
-
Baltijos prospekto sankryžos - migloje
http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...igloje-596738/
Techniniai projektai į pabaigą, svarsto kas turi finansuoti...
Komentuoti:
-
Savivaldybei siūloma apsispręsti dėl sankryžų
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...nkryzu-566524/
Komentuoti:
-
Baltijos prospekto rekonstrukcija: nė diena vėliau
Iki Naujųjų metų jau tikimasi gauti statybos leidimus rekonstruoti trims Baltijos prospekto sankryžoms. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija daro viską, kad nevėluotų nė keleto dienų, nes kitaip Europos Sąjungai gali tekti grąžinti milijonus litų.
Ketvirtadienį KVJUD sukvietė derinančių institucijų atstovus pasitarti ir išsiaiškinti, ar yra vilčių suderinti Baltijos prospekto sankryžų su Minijos gatve, Taikos prospektu ir Šilutės plentu rekonstrukcijos techninius projektus ir gauti statybos leidimus iki šio jau spaudžiančio termino.
Komentuoti:
-
Nustatinėjama žemės geologija, kad būtų galima suprojektuot tinkamus pamatus...
Komentuoti:
-
Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiede, prieš valandą. Šiuo metu gręžia Šilutės plento skiriamojoj juostoj ties PC "Banginis".
Komentuoti:
-
Jau matyti sankryžų projektavimo pabaiga
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...abaiga-468173/
Komentuoti:
Komentuoti: