Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus tiltai ir viadukai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Sutinku. Keliu platinimas priveda tik prie didesnio kiekio automobiliu atsiradymo...
    Del LBP pamineto miestovaizdzio aspekto esu linkes sutikti. Bet nesutinku del tamstos issakytos nuomones. Ne keliu platinimas priveda prie didejancio automobilizacijos lygio, tikrai ne. Laukinis kapitalizmas, chaotiska miesto pletra bei visuomeninio transporto infrastrukturos problemu nesprendimas - stai tikrieji kaltininkai. Kol nevyks kompleksiskas planavimas ir vyraus chaosas bei korupcija, tol situacija sia prasme nepageres. Na bet cia jau nuklydau nuo temos, apie tiltus juk reiktu kalbeti.
    Sioje vietoje mums reiktu pasirinkti prioriteta, kas mums svarbiau, ar harmonija su supancia aplinka, ar transporto problemu sprendimas. Pirmuoju atveju siulyciau apmokestinti ivaziavima i senamiesti, o tilta statyti kur nors kitoje vietoje. Antruoju - rimtas tiltas automobiliu srautui perkelti per upe, aplenkiant zaliaji tilta. O jei dar butu igyvendinta ideja integruoti ir metro i ta pati tilta, tai naudos duotu tikrai apciuopiamos.

    Comment


      na gal biski placiau paaiskinsiu savo teorija...
      Zmogus yra toks padaras, kuris visalaika iesko kas jam yra patogiau/greiciau/pigiau/saugiau... jei nera kitos alternatyvos, zmogus naudos savo transporta automobili/dvirati/kojas... tik tuo atveju jei visuomeninis transportas suteiks zmogui patoguma/greiti/piguma/sauguma paliginus su jo asmeniniu transportu, zmogus pasirinks visuomenini...

      Comment


        Vilnius spręs spūsčių problemą statydamas tiltus
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=18539403
        Jūratė Žuolytė, "Vilniaus diena"
        2008 rugsėjo mėn. 15 d. 09:06


        Transporto spūsčių problemai spręsti miesto valdžia alternatyvų neieško. Vis dar manoma, kad padėtį ištaisyti gali tik nauji tiltai ir viadukai. Dėl to užsimota įgyvendinti jau seniai brandintą projektą – statyti Kreivąjį tiltą. Kada prasidėtų Kreivojo tilto statyba, tiksliai nežinoma.

        "Pirmiausia realizuosime didžiuosius infrastruktūros projektus – nutiesime aplinkkelius, rekonstruosime Lazdynų tiltą, įrengsime dviejų lygio sankryžas. O tada skaičiuosime pinigus ir žiūrėsime, kokios galimybės įgyvendinti naujus projektus. Jau dabar esame prirengę techninių projektų daugiau nei už milijardą litų, reikia užtikrinti jų finansavimą. Kai tik užbaigsime tuos projektus, imsimės Kreivojo tilto projekto", – sakė Savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas.

        Kreivasis tiltas būtų statomas Baltojo tilto kaimynystėje. Jis prasidėtų ties sankryža prie Lukiškių aikštės, kirstų Neries upę, Konstitucijos prospektą ir įsilietų į Geležinio Vilko gatvę, taip išgelbėdamas šią vietą nuo nuolat susidarančių spūsčių.

        Kreivuoju tiltas pavadintas dėl lenktos formos. "Kreivasis tiltas pagal projektą pritaikytas visokiam transportui: sunkiajam, lengvajam ir viešajam. Jei jį pavyktųpastatyti, būtų tikrai nuostabu. Tačiau kol kas viskas tėra vizijos ir samprotavimai. Išlaidos būtų tikrai didelės, reikėtų šimtų milijonų litų. Ir įgyvendinti būtų gana sunku. Kol kas nesugebame finansuoti visų parengtų projektų, todėl dar vieną naują dėti į lentyną būtų prabanga. Geriausiu atveju galime kalbėti apie penkmečio perspektyvą", – pripažino G.Paluckas.

        Duos impulsą plėtrai

        Vis dėlto savivaldybė jau patvirtino Kreivojo tilto projekto detalųjį planą. Tačiau jame dar gali būti daug pokyčių. Neatmetamas variantas, kad vietoj vieno ilgo tilto atsiras du trumpesni. "Nuo to, kuris variantas bus pasirinktas, priklausys investicijos. Mano manymu, J.Tumo-Vaižganto gatvės jungtis su Kernavės gatve būtų brangiausias variantas, todėl ir iškilo klausimas, kiek reikia tiltų – vieno ar dviejų", – sakė sostinės savivaldybės įmonės "Vilniaus planas" vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.

        Bendrajame miesto plane numatyta sujungti J.Tumo-Vaižganto gatvę su Kernavės arba Mečetės gatvėmis. "Kernavės gatvė turi tolesnę tąsą per Šnipiškes. Reikia padaryti dar vieną transporto arteriją į Šnipiškes, kuria galėtų kursuoti viešasis transportas. Taip atsikimštų kitos gatvės, rajone būtų laisvesnis judėjimas, pagerėtų jo ryšys su centru. Taip būtų duotas naujas impulsas Šnipiškių plėtrai. Tiesa, dar yra galimybė pastatyti nedidelį tiltą tarp Goštauto ir Upės gatvių", – svarstomus variantus vardijo M.Pakalnis.

        Rekonstruoti neketina

        Svarstant, kaip pagerinti transporto sistemą centrinėje miesto dalyje, viena siūlomų idėjų buvo automobilių eismui pritaikyti Baltąjį tiltą. Dabar jis skirtas tik pėstiesiems.

        "Dalyvavome konkurse dėl teritorijos prie Šv. Jokūbo bažnyčios užstatymo. Kaip vieną galimų versijų pasiūlėme leisti Baltuoju tiltu važiuoti automobiliams. Jei bus plėtojamas Guggenheimo muziejaus projektas, šį tiltą vis tiek reikės rekonstruoti. Tokiu atveju Baltąjį tiltą reikėtų rekonstruoti, praplėsti, o pėsčiųjų tiltą pastatyti šalia ir taip nukreipti žmonių srautą iš Gedimino prospekto", – aiškino architektas Audrius Ambrasas.

        Tačiau savivaldybės tokia idėja neįtikino. "Pritaikyti Baltąjį tiltą transportui – sunkiai įmanomas variantas. Ten jau susiformavusi pėsčiųjų erdvė, vadinama Džiaugsmo sala. Būtų keblu į ją įsibrauti su transportui pritaikytu objektu. Ir techniškai Baltasis tiltas automobilių eismui nepritaikytas. Todėl geriau būtų statyti normalius naujus tiltus transportui", – savo nuomonę dėstė M.Pakalnis.

        Šiuo metu Vilniuje yra 20 tiltų: Baltasis, Baltosios Vokės geležinkelio, Bernardinų, Bukčių, Dailės akademijos, Gariūnų, Geležinio Vilko, Komunikacijų, Lazdynų, Liubarto, Mindaugo, Paplaujos, Pilies, Užupio, Valakupių, Vingio parko, Šilo, Žaliasis, Žirmūnų, Žvėryno.

        "Vilniaus diena"

        Comment


          Pėsčiųjų viaduko dar laukia bandymai

          Vilniečiai, kasdien važinėjantys Laisvės prospektu, laukia nesulaukia, kada prie Vaivorykštės stotelės virš gatvės bus atidarytas jau ilgą laiką statomas pėsčiųjų viadukas.

          Juo, nestabdydami intensyvaus eismo, gyventojai galės pereiti iš Lazdynų į Karoliniškes.

          Viadukas buvo pradėtas statyti daugiau nei prieš metus. Jis pakeis šiuo metu veikiančią šviesoforais reguliuojamą pėsčiųjų perėją.

          „Viaduką atidarysime iki šių metų lapkričio 1 dienos.

          Šiuo metu yra klojama danga, kuria vaikščios pėstieji, įrenginėjama lietaus kanalizacija, apšvietimo sistema, montuojami laiptai, turėklai, taip pat tvarkoma teritorija aplinkui.

          Prieš atidarant viaduką, jis bus bandomas, ar atlaikys numatytą svorį ir vibraciją“, – sakė Vilniaus savivaldybės Infrastruktūros projektų skyriaus vedėjas Gintautas Kazimieras Niaura.

          Pėsčiųjų viadukas per Laisvės prospektą bus 65 metrų ilgio ir 4 metrų pločio. Greta pėsčiųjų tako eis 1,5 metro pločio dviračių takas.

          Viadukas bus originaliai apšviestas – šviestuvai bus įmontuoti dangoje ir virš viaduko iškilusiose konstrukcijose.

          Bendra šio projekto vertė – apie 6 milijonus litų. Viaduką stato bendrovė „Ukmergės keliai“. („Sostinė“)

          Lrytas.lt

          Afigienai, kaip dabar prisimenu, kad kaina buvo 2 mln. Lt, kuri irgi atrodė gan nemaža. O čia baslys per griovį už 6mln. Lt!!!!
          gera gyventi gerai

          Comment


            Šilo tiltas.



            Valakupių tiltas.

            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
              Šilo tiltas.
              Beja priminei. Šilo tilto prieigose kairiajame krante (Antakalnio puseje) nusimato pakitimu. P.Vileisio gatveje numatoma statyti gaisrine (beveik toje pacioje vietoje is kur fotkinta), del ko bus pertvarkomi uzvaziavimai/nuvaziavimai ant tilto nuo Vileisio gatves.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                Beja priminei. Šilo tilto prieigose kairiajame krante (Antakalnio puseje) nusimato pakitimu. P.Vileisio gatveje numatoma statyti gaisrine (beveik toje pacioje vietoje is kur fotkinta), del ko bus pertvarkomi uzvaziavimai/nuvaziavimai ant tilto nuo Vileisio gatves.
                Kad nelabai, čia tos vietos.



                Comment


                  Zinoma vietos ne fontanai, taciau strategiskai labai patogi vieta. Toje pievuteje tiesiai po statybos mokyklos langais ipaisys. Dar ne tokiose siaurose erdvese ipaiso Patogu tiek i Antakalni tiek i Zirmunus greitai nulekt. Tam tik reiks perdaryt nuovazas, kad is Vileisio but galima iskart link Zirmunu pasukt.

                  Comment



                    Buvęs Elektrografijos institutas tam netiktų?

                    Comment


                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą

                      Buvęs Elektrografijos institutas tam netiktų?
                      Čia tas, kur IKI reklama ant jo kaba?

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        Čia tas, kur IKI reklama ant jo kaba?
                        IKI reklama kabo ant Vilniaus statybos ir dizaino kolegijos. Elektrografija kitoj tilto pusėj, link centro.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment




                          Buvusi Elektrografija. Vileišio 18.

                          Comment


                            Nežinau, kokia tema tiktų labiau, tad dedu čia.

                            Sostinės Lazdynų tiltas – tiksinti bomba

                            Comment


                              Atnaujinimas grėsmingesniu pavadinimu:

                              Lazdynų tiltas gali bet kada sugriūti

                              Comment


                                Kažkodėl tai man atrodo, kad tai yra užsakytas straipsnis Tokių buvo jau ne vienas ir ne du kad tuoj ims ir sugrius.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Kažkodėl tai man atrodo, kad tai yra užsakytas straipsnis Tokių buvo jau ne vienas ir ne du kad tuoj ims ir sugrius.
                                  Tai dabar taupykim lėšas, nieko nedarykim ir palaukim, kol sugrius

                                  Comment


                                    Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                    Atnaujinimas grėsmingesniu pavadinimu:

                                    Lazdynų tiltas gali bet kada sugriūti
                                    citata iš pirmos pastraipos:
                                    Daugiau nei pusė statinį laikančių sijų nulūžusios, tiltas grėsmingai įlinkęs. Iš 23 sijų net 17 yra nutrūkusios, kitos dalys nuniokotos korozijos.
                                    koks skirtumas tarp tų dviejų paryškintų sakinių? 17 tikrai yra daugiau nei pusė iš 23. Aš suprantu, kad yra skirtumas tarp sąvokų nulūžusios ir nutrūkusios, tačiau ......
                                    beja gal gali kas nors paaiškinti kodėl ten toks įdomus sijų skaičius - 23?
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                      citata iš pirmos pastraipos:


                                      koks skirtumas tarp tų dviejų paryškintų sakinių? 17 tikrai yra daugiau nei pusė iš 23. Aš suprantu, kad yra skirtumas tarp sąvokų nulūžusios ir nutrūkusios, tačiau ......
                                      beja gal gali kas nors paaiškinti kodėl ten toks įdomus sijų skaičius - 23?
                                      Stipriai įtariu, kad kalba eina apie sijų jungtis, o ne pačias sijas (nors man atrodo, kad čia gembinė ar kombinuota konstrukcija). Jeigu būtų nulūžę 17 sijų, tai ant ko laikytųsi važiuojamoji dalis? Kur tabaluotų nulūžusių sijų dalys?
                                      Paskutinis taisė Sula; 2009.05.04, 14:01.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Stipriai įtariu, kad kalba eina apie sijų jungtis, o ne pačias sijas (nors man atrodo, kad čia gembinė ar kombinuota konstrukcija). Jeigu būtų nulūžę 17 sijų, tai ant ko laikytųsi važiuojamoji dalis? Kur tabaluotų nulūžusių sijų dalys?
                                        Kokia prasmė šio straipsnio? Rekonstrukcijos darbai jau pradėti. informacija iš pirmų lūpų. Reiškia tai nėra tiksinti bomba.
                                        Sunkiasvorės mašinos nukreiptos kaip supratau dėl to, jog sankasa yra atkasinėjama.
                                        Paskutinis taisė AnD; 2009.05.05, 20:50.

                                        Comment


                                          Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                          Sveiki!


                                          14. Na ir paskutinis – Gariūnų tiltas. Tiltas pastaytas 1969 m. Ilgis yra 170 m, o plotis 37 m. Du atradimai:
                                          1) Iš tikrųjų tai ne vienas, o du tiltai. Dėl to minimos ir dvi šių tiltų statybų datos 1969 (kaip ir Lazdynų tilto) – abu tiltai pastatyti atidarant antrąjį išvažiavimą iš Vilniaus. Antrasis gariūnų tiltas pastatytas po 13 metų 1982 m.
                                          Gariūnų tiltas tikrai nestatytas 1969 m. Nors ir sudvejintas, bet abi dalys statytos 80-ųjų pradžioje. Tai patvirtins bet kuris lazdynietis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X