Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Rubikiai - Kriokšlys - Mačionys (Anykščių r.)

    Šis vietinis kelias išasfaltuotas pagal LR Susisiekimo ministro 2020 m. gegužės 19 d. įsakymą Nr. 3-333 "Dėl ekonomikos skatinimo ir koronaviruso (Covid-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių plano lėšų paskirstymo keliams, jungiantiems lankytinas ir rekreacines vietoves bei kurortines teritorijas "(aktuali redakcija 2020.12.03)
    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...68f0092944/asr

    Pastarajame įsakyme Nr. 333 skirta lėšų yra ne tik gatvių asfaltavimui kurortuose miestuose, bet ir išties bus pagerintas susiiekimas prie rekreacinių objektų
    1.2. Varėnos rajono Merkinės seniūnijos vietinės reikšmės keliui Nr. Mer-43 į Česukų kaimą (ruožas iki Merkinės bioenergetinės piramidės) kapitališkai remontuoti 494,2 t.EUR (Dzūkijos NP)
    7.1. Anykščių rajono Vietinės reikšmės keliui Nr. SK7 Mačionys–Rubikiai rekonstruoti 455,0 t.EUR (Anykščių RP)
    8.1. Trakų rajono Lentvario seniūnijos vietinės reikšmės keliui Nr. LSV011 Valai–Stirniai–Saidžiai taisyti (remontuoti) 97,6 t. EUR (Neries RP)
    8.3. Vilniaus rajono
    Sužionių seniūnijos vietinės reikšmės keliui Nr. VL3709 Danilava–Žingiai kapitališkai remontuoti 510,0 t.EUR (Asvejos RP)
    Riešės seniūnijos Žalesos kaimo Malūno gatvei (Nr. VL8269) ir Liubavo kaimo Malūno gatvei (Nr. VL8270) kapitališkai remontuoti 366,5 t.EUR
    Dūkštų seniūnijos Dūkštų kaimo Mokyklos gatvei ir Buivydų kaimo Buivydų gatvei (Nr. VL9210 ir VL9223) kapitališkai remontuoti 449,7 t.EUR (Neries RP)

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...68f0092944/asr
    Dabar aplink Rubikių ežerą išasfaltuoti visi keliai:
    RK 1207 Anykščiai - Rubikiai
    RK 1221 Burbiškis - Mačionys - Leliūnai (asfaltas iki Mačionių)
    RK 1219 Rubikiai - Mačionys - Diktarai (asfaltas nuo Mačionių iki A6 Ukmergė-Utena. o likusi atkarpa per Geičionis lieka žvyrkelis)
    Rubikiai - Kriokšlys - Mačionys

    Galima planuoti žiedinius maršrutus po Anykščių regioninį parką


    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Tiesiog ant jo buvo varoma be sustojimo ir dažnai be priežasties.
    Kas link asfaltavimo reikalų, jis tikrai nebuvo blogiausias, nepaisant skandalo su vienu keliuku.

    Bet ankstesnė vyriausybė jau praeitis. Bus matyti ar šios vyriausybės mažiausiai pastebimas ministras, atsakingas už susisiekimą, pasižymės darbais asfaltuojant žvyrkelius.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pernai, anot spaudos, "blogiausio ministro" Narkevičiaus vadovaujama Susiekimo ministerija pasinaudodama anti-COVID šurmuliu ištraukė ištraukė užsigulėjusius projektus. Iš kelių į rekreacinės vietas asfaltavimo žymiai daugiau naudos nei vienadieniams abejotinos vertės projektams.
    Kam tas prierašas "blogiausio ministro"? Jis buvo vienas geresnių?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiandien prasukau ratą aplink Rubikių ežerą (Anykščių r.).
    Kelias Rubikiai - Mačionys jau išasfaltuotas, kaip buvo numatyta pagal antiCOVIDinį įsakymą Nr. 333 (žvyrkelių asfaltavimas rekreacinėse vietovėse).

    Galima planuoti žiedinį apžvalginį maršrutą arba turą "penkios Rubikių ežero maudyklos" (mes išbandėme "tik" dvi ir abi maudyklos buvo puikios).

    Kelias Rubikiai -Mačionys yra normalaus pločio (ne taip, kaip pagal tą pačią patį antiCOVIDinį įsakymą naujame keliukyje link Žinių prie Dubingių ežero). Ties Krokšlio poilsiaviete įrengta stovėjimo vietų.

    Pernai, anot spaudos, "blogiausio ministro" Narkevičiaus vadovaujama Susiekimo ministerija pasinaudodama anti-COVID šurmuliu ištraukė ištraukė užsigulėjusius projektus. Iš kelių į rekreacinės vietas asfaltavimo žymiai daugiau naudos nei vienadieniams abejotinos vertės projektams.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Asfaltuojamas 2612 kelias Marijampolės apskrityje tarp Višakio Rūdos ir Bagotosios.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2534 Noragėliai - Krikštonys
    Foto 2021.04








    3 km




    Krikštonys


    Kelionės tikslas - kun. Reitelaičio 1932-1935 m. pastatyta Krikštonių bažnyčia
    ​​​​

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2534 Noragėliai - Krikštonys (Lazdijų rajonas)
    Foto 2021.04


    2 km
    Kažkas atvažiuoja - gerai, kad kita puse




    Nuoroda į Krikštonių piliakalnį


    Ketvirta persirikiavimo / prasilenkimo vieta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 2534 Noragėliai - Krikštonys
    Foto 2021.04


    Kelyje nėra šviesoforų. gal ir gerai, kai nereikia keliolika minučių laukti.
    Jei tektų su kuo nors susitikti, nebūtų taip paprasta prasilenkti




    Persirikiavimo vieta








    1 km. Antra prasilenkimo / persirikiavimo vieta






    Trečio persirikiavimo / prasilenkimo vieta

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias Lazdijų rajone 2534 Noragėliai - Krikštonys yra neilgas - tik 4 km
    Pagerės nemažo Krikštonių bažnykaimio apylinkių susisiekimas su apskrites centru Alytuje..
    Be to, kelio reikšmė yra ir turisitinė - galima bus planuot žiedinius maršrutus vaizdingomis vietomis palei Nemuną, užsukant į garsiąją Krikštonių bažnyčią

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Rekonstruojamo kelio RK 2534 vaizdas nuo kelio 2512 Seirijai – Balkasodis – Tolkūnai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kita vertus, pajamų atskirtis tarp miesto ir kaimo labai didelė, o infrastruktūros kaime vystymas yra labai efektyvus būdas ją mažinti, tai neša ir socialią funkciją, ne vien ekonominę. Yra keliai -- atsiranda verslai, turizmas, vilos ir t.t. Žvyrkelių asfaltavimo tempai vis dar tokie, kad visus išasfaltuoti prireiks dešimtmečių, o jų asfaltavimo prioritetai sudaromi remiantis racionaliom metodikom (jei nekreipsim dėmesio į plačiai nuskambėjusias išimtis).
    Sutinku dėl atskirties mažinimo. Sakyčiau svarbu palaikyti kažkur Lenkijos ir Estijos lygį, nesivelti kažkur dar toliau, kai magistraliniai keliai nemažai kur ne itin pavydėtinos būklės, nebent realiai įrodytume, kad galime tvarkyti kelius geriau nei Estija ar Lenkija (nors kol kas rezultatų nesimato).

    ​​​​
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kažin, čia COVIDo netikėtų išlaidų pasekmė? Bet vis viena galvoj nesutelpa -- norint ekonomiką gaivinti reikia greitinti viešas išlaidas, o ne stabdyti. ES juk laistosi pinigais: gaivinimo fondas, žalias kursas, regionų plėtra ir t.t. Kas darosi, Šimonyte?
    Ne veltui truputį krenta tie reitingai dėl to mėtymosi. Reikia tikėtis, pandemija baigsis, nes nemaža tikimybė, kad nebegalėsim toliau žaist su karantinais, ypač griežtais, kuo toliau tuo didesnė banga nebeatrodytų baisi.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nupjovus 200 mln. eurų (jei LRT nesuklydo), sunku tikėtis, kad bus pralenkta Švedija.
    Gerai būtų, jei pagal asfaltuotų / žvyruotų vietinių kelių proporciją būtų bent kiek priartėta prie Lenkijos ar Estijos. Dabar teks palaukti.

    Neaišku, ar Susisiekimo isterija stengsis padidinti asfaltavimo apimtis. Dabartinis ministras kažkoks bespalvis.
    ​​​​​Anie ministrai - spaudos vaizduojami kaip geri ar kaip blogi - buvo pastebimi ne tik savo politikavimais, o ir tuo, kad žvyrkeliai buvo asfaltuojami.
    Kažin, čia COVIDo netikėtų išlaidų pasekmė? Bet vis viena galvoj nesutelpa -- norint ekonomiką gaivinti reikia greitinti viešas išlaidas, o ne stabdyti. ES juk laistosi pinigais: gaivinimo fondas, žalias kursas, regionų plėtra ir t.t. Kas darosi, Šimonyte?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nupjovus 200 mln. eurų (jei LRT nesuklydo), sunku tikėtis, kad bus pralenkta Švedija.
    Gerai būtų, jei pagal asfaltuotų / žvyruotų vietinių kelių proporciją būtų bent kiek priartėta prie Lenkijos ar Estijos. Dabar teks palaukti.

    Neaišku, ar Susisiekimo ministerija stengsis padidinti asfaltavimo apimtis. Dabartinis ministras kažkoks bespalvis.
    ​​​​​Anie ministrai - spaudos vaizduojami kaip geri ar kaip blogi - buvo pastebimi ne tik savo politikavimais, o ir tuo, kad žvyrkeliai buvo asfaltuojami.
    Paskutinis taisė Romas; 2021.06.19, 21:27.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kelių tvarkymai turėtų koncentruotis kur didesni srautai, autostrados, svarbios gatvės, tankiai apgyvendinti rajonai, o kur mažesni, pagal galimybes.
    Kita vertus, pajamų atskirtis tarp miesto ir kaimo labai didelė, o infrastruktūros kaime vystymas yra labai efektyvus būdas ją mažinti, tai neša ir socialią funkciją, ne vien ekonominę. Yra keliai -- atsiranda verslai, turizmas, vilos ir t.t. Žvyrkelių asfaltavimo tempai vis dar tokie, kad visus išasfaltuoti prireiks dešimtmečių, o jų asfaltavimo prioritetai sudaromi remiantis racionaliom metodikom (jei nekreipsim dėmesio į plačiai nuskambėjusias išimtis).

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kelių tvarkymai turėtų koncentruotis kur didesni srautai, autostrados, svarbios gatvės, tankiai apgyvendinti rajonai, o kur mažesni, pagal galimybes. Net Švedijoje internetuose teko matyti palyginti prastai atrodančių ruožų grynai dėl to, kad keliai mažai naudojami. Lietuvos praktika, ypač ankstesnių dešimtmečių, gana ydinga. Žvyrkelių asfaltavimas turi prasmę dėl turizmo ir alternatyvių kelių vystymo. Susidaro įspūdis, kad šiuo metu laimi elementarus populizmas, ypač su lozungais aplenkti Švediją pagal asfaltuotus kelius. Matyt reikalingi kaimiškų vietovių balsai, kurie dažnokai būna priešiški "vilnietiškam" pasaulio matymui.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.05.28, 21:47.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Opozicija su kelių valdančiųjų pagalba nusprendė kad labai svarbus valstybės prioritetas yra žvyrkelių asfaltavimas:

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...sako-nera-lesu
    Deja, antraštė kalba už save.
    Seimui raginant kelius išasfaltuoti iki 2025-ųjų, Vyriausybė sako – nėra lėšų

    Seime už spartesnį asfaltavimą pasisakė ne tik opozicija - rezoliuciją iniciavo net 76 Seimo nariai.
    Ką Radar...., t.y. Susisiekimo ministerija kalba šiuo klausimu, kol kas nesigirdi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    LRT "Panorama" 2021.05.27
    Mažėja finansavimas savivaldybių keliams tvarkyti
    Sumažinus kelių priežiūrai finansavimą beveik 200 milijonų eurų, skundžiasi savivaldybės, ypač kaimiškosios. Kai kurios šiemet galės išasfaltuoti vos 3 kilometrus naujų kelių

    https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...liams-tvarkyti

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Keliui KK108 Maišiagala-Pikeliškės-Nemenčinė(jame važinėja daug fūrų ar kitos sunkios technikos) atsiranda ištisinis asfaltuotas maršrutas Maišiagala-RK5230-Barskūnai-Paberžė-RK5207-Eitminiškės-Nemenčinė
    Šį maršrutą netrukus atras dviratininkai - važiuoti tuščiu asfaltuotu keliu kur kas maloniau nei maltis tarp sunkvežimių ir kitos specializuotos technikos.
    Žmagau, dviratininkai tą maršrutą išbandė dar spalio vidury, kai asfaltavimo darbai tik buvo baigti

    Click image for larger version  Name:	IMG_20201017_123930.jpg Views:	0 Size:	1,95 MB ID:	1887576

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    RK4731 Dėdeliškės–Rykantai. Prasidėjo darbai, paformuota visur sankasa, grioviai. Kelete ruožų eismas paliktas puse kelio su šviesoforais ir viršutinis kelio sluoksnis nukastas, bet bendrai paėmus labai tankus ir lygus žvyrkelis su mažai duobių.

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Civilizacija atėjo ir į Paberžės (Vilniaus r.) apylinkes
    Išasfaltuoti du ruožai prie pat Paberžės miestelio:

    Į vakarus nuo Paberžės:
    RK 5230 Paberžė–Barskūnai–Medžiukai ruožas nuo 1,405 iki 6,496 km (nuo Paberžės vakarinio pakraščio iki Vilniaus-Širvintų rajonų ribos).
    Sutartis pasirašyta 2019 m. gruodį. Atkarpa Širvintų rajone išasfaltuota apie 2014-2016 metus
    ​​​
    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/tol...rkeliu-sarasas

    Į rytus nuo Paberžės miestelio:
    RK 5207 Nemenčinė–Eitminiškės–Paberžė ruožas nuo 15,556 iki 19,012 km (nuo Paberžės iki Vyžulionių dvaro).
    Sutartis pasirašyta 2020 m. gegužę. Atkarpos nuo trasos A14 iki Vyžulionių ir nuo A14 link Eitminiškių-Nemenčinės buvo išasfaltuotos apie 2015-2017 metus
    ​​​
    https://it-it.facebook.com/LAKD.LT/p...13222168756510

    Keliui KK108 Maišiagala-Pikeliškės-Nemenčinė(jame važinėja daug fūrų ar kitos sunkios technikos) atsiranda ištisinis asfaltuotas maršrutas Maišiagala-RK5230-Barskūnai-Paberžė-RK5207-Eitminiškės-Nemenčinė
    Šį maršrutą netrukus atras dviratininkai - važiuoti tuščiu asfaltuotu keliu kur kas maloniau nei maltis tarp sunkvežimių ir kitos specializuotos technikos. Bus galima vien asfaltu numažiuoti į Vyžulionių, Šriubiškių ir Kazimieravo dvarus, aplankyti UNESCO sąraše esantį Struvės geodezinį lanką ar pasiklausyti gervių klyksmo Kazimieravo draustinyje
    ​Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Karantino metu labiau nei bet kada norisi ištrūkti į gamtą
    Žvyrkelis Vilniaus rajone RK 5222 Sužionys-Dirmeitai, ties Dumblės NMA taku

    Pirmas karantinas.
    Foto 2020.04


    Antras karantinas, kai galima važinėti tik "žiedinėje" savivaldybėje. Smagu važinėti apsnigtais žvyrkeliais
    Foto 2021.03

    Komentuoti:

Working...
X