RK5222, ruožo Sužionys–Rakšonys rekonstrukcija. EuroVelo11 maršruto dalis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš Elektrėnų į Vievį eina labai graži senojo Vilnius-Kaunas kelio atkarpa šiaurinėje A1 pusėje, kai baigsis kelio darbai Vievyje ten vėl bus tylus ramus kelias. Po to Vievis -> Strėvininkai -> Daugirdiškiai, labai vaizdingas ir gero pločio asfaltas su mažai eismo.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąRK 4718 toliau lieka žvyrkelis. O siauru keliu KK221 dviračiu nuo Semeliškių iki Pastrėvio ar Vievio gali važiuoti tik savižudis
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO Semeliškių pusėje bus galima mint Semeliškės -> Jagelonys -> Elektrėnai. Vyrauja nelabai lygus reljefas
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBus baigtas beveik visas kelias 4307 nuo Jauniūnų iki Alionių, liks 5 km žvyrkelkio iki Pajuodžių.
Širvintų rajone vyrauja lygus reljefas. Dviračiu bus galima važiuoti asfaltuotais keliais RK 5214 Ukmergės senasis plentas - Maišiagala - RK 5217 - Jauniūnai - RK 4307 Alionys - RK 4314 Širvintos ir grįžti atgal per Kernavę KK 116 - KK171, Giedraičius RK 4302- KK 172 ar senuoju Ukmergės plentu RK5217 - RK 5214.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPlentininikams (...) gera šventė nusimato, rodos net dviejose vietose
Širvintų rajone vyrauja lygus reljefas. Dviračiu bus galima važiuoti asfaltuotais keliais RK 5214 Ukmergės senasis plentas - Maišiagala - RK 5217 - Jauniūnai - RK 4307 Alionys - RK 4314 Širvintos ir grįžti atgal per Kernavę KK 116 - KK171, Giedraičius RK 4302- KK 172 ar senuoju Ukmergės plentu RK5217 - RK 5214.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Plentininikams apsmauktakelniams gera šventė nusimato, rodos net dviejose vietose
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Lakd, 2022.09.14
asfaltuojami šie valstybinės reikšmės rajonių kelių žvyrkelių ruožai:
kelio nr. 4263 švėkšna–daukšaičiai–veiviržėnai ruožas nuo 10,359 iki 11,059 km; (klaipėdos r.)
kelio nr. 4718 semeliškės–jagėlonys–mūro strėvininkai–žiežmariai ruožas nuo 0,00 iki 8,183 km; (elektrėnų sav..)
kelio nr. 3311 jieznas–nibriai ruožas nuo 0,000 iki 5,000 km; (prienų r.)
kelio nr. 4307 jauniūnai–alionys–pajuodžiai ruožai nuo 5,300 iki 8,146 km ir nuo 8,759 iki 12,415 km (širvintų r.).
https://lakd.lt/naujienos/pasirasyta...monto-sutarciu
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kažkokią technologiją žvyrkeliams norvegai pristatė:
Norvegų bendrovė „Carbon Crusher“ sako turinti sprendimą – ilgalaikę važiuojamosios kelio dangos pagrindo technologiją, kurią naudojant žvirkeliai nedulka ir lieka lygūs, o asfalto pakanka ir plono sluoksnio.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Sveiki, yra pradėta rekonstruoti kelio 5259 Sudervė- Paąžuoliai-Maišiagala paskutinė atkarpa nuo 4,44km iki 9,5 km
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Rajoninis kelias Grigiškės – Dėdeliškės – Rykantai (4731) išasfaltuotas.
http://adresai.vilnius21.lt/grigiske...tai-j1526.html
Nuo Rykantų:
Atgal:
Kairėje medžiai auga vandenyje:
Atgal:
Grigiškių pradžia:
Atgal:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Labai geras požiūris. Tik kaip miestiečiai nuvažiuos iki medžioklių plotų, sielovados sodybų ir dvarų visokių. Nes kiek pastebiu pastaraisiais metais, metropolių gyventojai kaip savaitgalis, taip išdegusiom akim iš miesto, kuo toliau ir greičiau.
Komentuoti:
-
Teisinga ideja, reikia visus žvirkelius suart, ir pigu ir gerai. Ko čia tie kaimiečiai braunasi į miestą, reikia padaryt ne tik kad iki Vilniaus nedavažiuotų, bet ir iki kokio Radviliškio.
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Na as apie ta ir snekejau - prioritetas miestai bus, taigi akivaizdu regionai nera liberalu, laisves ar net konservatoriu rinkejai. Reikia tiesiog pasiziuret kas nubalsavo uz esma valdzia - ten ir eis pinigai.Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.07, 23:41.
Komentuoti:
-
Parašė Romas
Senoje strategijoje buvo numatyta, kad iki 2030 m. liks 4125 km žvyrkelių (19,4%), o 2035 metais liks tik 3425 km (15,9%)
"Naujoje" strategijoje numatyta, kad iki 2030 m. bus 4236 km žvyrkelių (19,6%), o 2035 metais liks 3888 km (18,0%).
Skirtumas - minus 463 km.
Aišku, asfaltavimo apimtys mažės, jei "Laisvės partija" išliks valdžioje ir prie šios minsterijos iki pat 2035 m. Bet Seimo rinkimai - kitų temų objektas.
Komentuoti:
-
Dar vienas Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019 metų kelių plėtros ir priežiūros strategijos ir Susisiekimo ministerijos 2021 m. gruodį pristatytos "naujos" Kelių plėtros strategijos palyginimas.
LAKD strategija-2019
https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m
Susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021
https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m
Palyginame, kas pasiketė per 2½ metų:
Turinio pateikimas identiškas, tik CopyPaste metodu perkeltas iš LAKD į ministerijos skaidrių šabloną.
O skaičių pokyčiai ir jų pateikiams verti atskiro dėmesio.
Verta pasimokyti prezentavimo meno - kaip reikia iš š... išsspausti vašką, mažiau pateikti kaip "daugiau".
Čia kaip ant senos infromacijos užpiltas naujas PiaR majonezas (šūkis: "Nebus žyrkelių gyvenvietėse ) ir gavosi "gaiviosios minstro salotos".
Senoje strategijoje buvo numatyta, kad iki 2030 m. liks 4125 km žvyrkelių (19,4%), o 2035 metais liks tik 3425 km (15,9%)
"Naujoje" strategijoje numatyta, kad iki 2030 m. bus 4236 km žvyrkelių (19,6%), o 2035 metais liks 3888 km (18,0%).
Skirtumas - minus 463 km.
Aišku, asfaltavimo apimtys mažės, jei "Laisvės partija" išliks ir valdžioje, ir prie šios ministerijos vairo iki pat 2035 m. Bet Seimo rinkimai - kitų temų objektas.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąIš kur ištraukei, kad nebus? Sėdėjai Skuodžiui ant kelių ar kai?
Komentuoti:
Komentuoti: