Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    RK5222, ruožo Sužionys–Rakšonys rekonstrukcija. EuroVelo11 maršruto dalis.

    Click image for larger version

Name:	image_126786.jpg
Views:	1374
Size:	4,49 MB
ID:	1994107
    Click image for larger version

Name:	image_126785.jpg
Views:	1369
Size:	3,84 MB
ID:	1994106
    Click image for larger version

Name:	image_126783.jpg
Views:	1370
Size:	2,98 MB
ID:	1994104
    Click image for larger version

Name:	image_126782.jpg
Views:	1371
Size:	2,27 MB
ID:	1994103
    Click image for larger version

Name:	image_126781.jpg
Views:	1387
Size:	1,72 MB
ID:	1994102
    Click image for larger version

Name:	image_126787.jpg
Views:	1373
Size:	4,40 MB
ID:	1994108
    Paskutinis taisė alga; 2022.09.24, 22:02.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Iš Elektrėnų į Vievį eina labai graži senojo Vilnius-Kaunas kelio atkarpa šiaurinėje A1 pusėje, kai baigsis kelio darbai Vievyje ten vėl bus tylus ramus kelias. Po to Vievis -> Strėvininkai -> Daugirdiškiai, labai vaizdingas ir gero pločio asfaltas su mažai eismo.
    RK4736 Vievininkai–Daugirdiškės yra "hidden gem", mano mėgiamiausias kelias, ypač iš pietų važiuojant, kai prie Rusakalnio persiverti per kalvą ir atsiveria Vievio ežero vaizdas, man tiesiog suima kvapą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    RK 4718 toliau lieka žvyrkelis. O siauru keliu KK221 dviračiu nuo Semeliškių iki Pastrėvio ar Vievio gali važiuoti tik savižudis
    Iš Elektrėnų į Vievį eina labai graži senojo Vilnius-Kaunas kelio atkarpa šiaurinėje A1 pusėje, kai baigsis kelio darbai Vievyje ten vėl bus tylus ramus kelias. Po to Vievis -> Strėvininkai -> Daugirdiškiai, labai vaizdingas ir gero pločio asfaltas su mažai eismo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    O Semeliškių pusėje bus galima mint Semeliškės -> Jagelonys -> Elektrėnai. Vyrauja nelabai lygus reljefas
    RK 4718 toliau lieka žvyrkelis. O siauru keliu KK221 dviračiu nuo Semeliškių iki Pastrėvio ar Vievio gali važiuoti tik savižudis

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Bus baigtas beveik visas kelias 4307 nuo Jauniūnų iki Alionių, liks 5 km žvyrkelkio iki Pajuodžių.
    Širvintų rajone vyrauja lygus reljefas. Dviračiu bus galima važiuoti asfaltuotais keliais RK 5214 Ukmergės senasis plentas - Maišiagala - RK 5217 - Jauniūnai - RK 4307 Alionys - RK 4314 Širvintos ir grįžti atgal per Kernavę KK 116 - KK171, Giedraičius RK 4302- KK 172 ar senuoju Ukmergės plentu RK5217 - RK 5214.
    O Semeliškių pusėje bus galima mint Semeliškės -> Jagelonys -> Elektrėnai. Vyrauja nelabai lygus reljefas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Plentininikams (...) gera šventė nusimato, rodos net dviejose vietose
    Bus baigtas beveik visas kelias 4307 nuo Jauniūnų iki Alionių, liks 5 km žvyrkelkio iki Pajuodžių.
    Širvintų rajone vyrauja lygus reljefas. Dviračiu bus galima važiuoti asfaltuotais keliais RK 5214 Ukmergės senasis plentas - Maišiagala - RK 5217 - Jauniūnai - RK 4307 Alionys - RK 4314 Širvintos ir grįžti atgal per Kernavę KK 116 - KK171, Giedraičius RK 4302- KK 172 ar senuoju Ukmergės plentu RK5217 - RK 5214.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Plentininikams apsmauktakelniams gera šventė nusimato, rodos net dviejose vietose

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lakd, 2022.09.14
    asfaltuojami šie valstybinės reikšmės rajonių kelių žvyrkelių ruožai:
    kelio nr. 4263 švėkšna–daukšaičiai–veiviržėnai ruožas nuo 10,359 iki 11,059 km; (klaipėdos r.)
    kelio nr. 4718 semeliškės–jagėlonys–mūro strėvininkai–žiežmariai ruožas nuo 0,00 iki 8,183 km; (elektrėnų sav..)
    kelio nr. 3311 jieznas–nibriai ruožas nuo 0,000 iki 5,000 km; (prienų r.)
    kelio nr. 4307 jauniūnai–alionys–pajuodžiai ruožai nuo 5,300 iki 8,146 km ir nuo 8,759 iki 12,415 km (širvintų r.).

    https://lakd.lt/naujienos/pasirasyta...monto-sutarciu

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kažkokią technologiją žvyrkeliams norvegai pristatė:

    Norvegų bendrovė „Carbon Crusher“ sako turinti sprendimą – ilgalaikę važiuojamosios kelio dangos pagrindo technologiją, kurią naudojant žvirkeliai nedulka ir lieka lygūs, o asfalto pakanka ir plono sluoksnio.
    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-gatve-1094462

    Komentuoti:


  • Komentaras
    replied
    5259 asfaltavimo parengiamieji darbai prasidėjo
    Attached Files

    Komentuoti:


  • pavilnojys
    replied
    Sveiki, yra pradėta rekonstruoti kelio 5259 Sudervė- Paąžuoliai-Maišiagala paskutinė atkarpa nuo 4,44km iki 9,5 km

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Rajoninis kelias Grigiškės – Dėdeliškės – Rykantai (4731) išasfaltuotas.
    http://adresai.vilnius21.lt/grigiske...tai-j1526.html

    Nuo Rykantų:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_171830.jpg
Views:	1158
Size:	1,48 MB
ID:	1959184

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_171950.jpg
Views:	1155
Size:	1,27 MB
ID:	1959185

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_172223.jpg
Views:	1149
Size:	1,32 MB
ID:	1959186

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_173048.jpg
Views:	1158
Size:	1,12 MB
ID:	1959187

    Atgal:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_173149.jpg
Views:	1152
Size:	1,09 MB
ID:	1959188

    Kairėje medžiai auga vandenyje:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_173157.jpg
Views:	1130
Size:	1007,3 kB
ID:	1959189

    Atgal:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_173644.jpg
Views:	1142
Size:	1,41 MB
ID:	1959190

    Grigiškių pradžia:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_174206.jpg
Views:	1165
Size:	938,0 kB
ID:	1959191

    Atgal:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20220328_174259.jpg
Views:	1158
Size:	1,35 MB
ID:	1959192

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Labai geras požiūris. Tik kaip miestiečiai nuvažiuos iki medžioklių plotų, sielovados sodybų ir dvarų visokių. Nes kiek pastebiu pastaraisiais metais, metropolių gyventojai kaip savaitgalis, taip išdegusiom akim iš miesto, kuo toliau ir greičiau.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Teisinga ideja, reikia visus žvirkelius suart, ir pigu ir gerai. Ko čia tie kaimiečiai braunasi į miestą, reikia padaryt ne tik kad iki Vilniaus nedavažiuotų, bet ir iki kokio Radviliškio.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    Na as apie ta ir snekejau - prioritetas miestai bus, taigi akivaizdu regionai nera liberalu, laisves ar net konservatoriu rinkejai. Reikia tiesiog pasiziuret kas nubalsavo uz esma valdzia - ten ir eis pinigai.
    Žiūrint demografines tendencijas, tai duočiau, kad ne miestų populistai turi šansų iki 2030 m., o po 2030 m. nebereikėtų stebėtis siaurinamais ar iš vis užkasamais/užsėjamais esamais žvyrkeliais Didieji Lietuvos miestai ir magistraliniai keliai turėtų automatiškai gauti daugiau pinigų. Aišku, dar vienas kintamasis geresniam lėšų užtikrinimui bus bendras Lietuvos patrauklumas ir urbanistikos tendencijos, lyginant su kitomis ES šalimis, čia kol kas nieko prognozuoti negaliu Gal viskas bus ok, bet matysim.
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.07, 23:41.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Romas

    Senoje strategijoje buvo numatyta, kad iki 2030 m. liks 4125 km žvyrkelių (19,4%), o 2035 metais liks tik 3425 km (15,9%)
    "Naujoje" strategijoje numatyta, kad iki 2030 m. bus 4236 km žvyrkelių (19,6%), o 2035 metais liks 3888 km (18,0%).
    Skirtumas - minus 463 km.
    Aišku, asfaltavimo apimtys mažės, jei "Laisvės partija" išliks valdžioje ir prie šios minsterijos iki pat 2035 m. Bet Seimo rinkimai - kitų temų objektas.
    Na as apie ta ir snekejau - prioritetas miestai bus, taigi akivaizdu regionai nera liberalu, laisves ar net konservatoriu rinkejai. Reikia tiesiog pasiziuret kas nubalsavo uz esma valdzia - ten ir eis pinigai.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Dar vienas Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) 2019 metų kelių plėtros ir priežiūros strategijos ir Susisiekimo ministerijos 2021 m. gruodį pristatytos "naujos" Kelių plėtros strategijos palyginimas.

    LAKD strategija-2019

    https://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/ilg...-tinklo-pletra
    https://sumin.lrv.lt/lt/teisine-info...tra-iki-2035-m


    Susisiekimo ministerijos ir LAKD strategija-2021


    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/su...ija-iki-2035-m
    https://www.slideshare.net/Susisiekimoministeri/marius-skuodis-pristat-alies-keli-pltros-strategija-iki-2035-m


    Palyginame, kas pasiketė per 2½ metų:
    Turinio pateikimas identiškas, tik CopyPaste metodu perkeltas iš LAKD į ministerijos skaidrių šabloną.

    O skaičių pokyčiai ir jų pateikiams verti atskiro dėmesio.
    Verta pasimokyti prezentavimo meno - kaip reikia iš š... išsspausti vašką, mažiau pateikti kaip "daugiau".
    Čia kaip ant senos infromacijos užpiltas naujas PiaR majonezas (šūkis: "Nebus žyrkelių gyvenvietėse ) ir gavosi "gaiviosios minstro salotos".

    Senoje strategijoje buvo numatyta, kad iki 2030 m. liks 4125 km žvyrkelių (19,4%), o 2035 metais liks tik 3425 km (15,9%)
    "Naujoje" strategijoje numatyta, kad iki 2030 m. bus 4236 km žvyrkelių (19,6%), o 2035 metais liks 3888 km (18,0%).
    Skirtumas - minus 463 km.
    Aišku, asfaltavimo apimtys mažės, jei "Laisvės partija" išliks ir valdžioje, ir prie šios ministerijos vairo iki pat 2035 m. Bet Seimo rinkimai - kitų temų objektas.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Aš apie lėšų mažinimą. Tiek to, supratau jūsų šaltinius.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Iš kur ištraukei, kad nebus? Sėdėjai Skuodžiui ant kelių ar kai?
    Regionai nera ju rinkejai .. nesuprantu tai juk akivaizdu.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Iš kur ištraukei, kad nebus? Sėdėjai Skuodžiui ant kelių ar kai?

    Komentuoti:

Working...
X