Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    RK 5228. 0,50-3,10 km

    Vilniaus rajone išasfaltuota rajoninio kelio Nr. 5228 Parudaminys – Rakonys–Tumosai atkarpa nuo 0,50 iki 3,10 km (nuo Parudaminio iki A15 Lydos plento ties Marijampoliu).
    Parudaminio bažnytkaimio gyventojams pagerės susiekimas su Vilnium per trasą A15 - nereikės važiuoti siauru keliu RK 5203 ir per Juodšilių ir Valčiūnų gyvenviečių perėjų "gulinčius policininkus".


    Žemėlapis iš: http://balticmaps.eu/

    Foto 2017.02














    Kryžkelė su Vilniaus - Lydos plentu A15

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 3505. Nemakščiai - Kražiai

    Dabar Kražių miestelis yra sunkiai pasiekiamas - visas asfaltuotas kelias tik iki Kelmės (RK Nr. 2104), kiti keliai - žvyrkeliai.
    Gal po 1-2 metų bus susisiekimas asfaltu su keliu A12 ir Kryžkalniu

    2017.02.10 Skelbimas apie sutarties sudarymą
    Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3505 Nemakščiai–Kražiai–Junkilai ruožo nuo 11,035 iki 16,856 km rekonstravimas
    Rangovas "Kauno keliai", kaina 1.437.749,79 EUR
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003435469
    Numatoma išasfaltuoti kelio Nr. 3505 ruožą 11,035 iki 16,856 km, kuris nebuvo pažymėtas 2016-2017 m. asfaltuojamų kelių žemėlapyje.
    Taip pat numatomi išasfaltuoti rajoninio kelio Nr. 3505 ruožai:
    Link Petrališkės - Užvenčio 22,77 - 26,25 km
    Link Nemakščių 17,87 - 20,89 km

    Žemėlapio pagrindas:
    Numatytų 2016 - 2017 m. asfaltuoti žvyrkelių ruožai
    http://gis.eismoinfo.lt/webappbuilder/apps/4/

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Waris Rodyti pranešimą
    Ar tikrai Karbauskis 32 mln EUR sumažino žvyrkelių finansavimą:
    Ateina R. Karbauskis ir nuima 32 mln. eurų nuo žvyrkelių programos. Sakau: Ramūnui, ką tu dirbi? O jis sako – „koks skirtumas?“ Reikia pagalvoti, kiek keliai generuoja pinigų“, – kalbėjo R. Žemaitaitis.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73565462

    Jei taip iš tikrųjų, tai koks jis valstietis?
    Nenustebsiu jei jis sugalvos kelių nuasfaltavimo programą.

    Komentuoti:


  • Galis
    replied
    Parašė Waris Rodyti pranešimą
    Ar tikrai Karbauskis 32 mln EUR sumažino žvyrkelių finansavimą:
    Ateina R. Karbauskis ir nuima 32 mln. eurų nuo žvyrkelių programos. Sakau: Ramūnui, ką tu dirbi? O jis sako – „koks skirtumas?“ Reikia pagalvoti, kiek keliai generuoja pinigų“, – kalbėjo R. Žemaitaitis.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73565462

    Jei taip iš tikrųjų, tai koks jis valstietis?
    Jei neklystu tai praeita valdžia biudžeto projekte nebuvo numačiusi lėšų PVM lengvatai šildymui . Šita valdžia turėjo apsispręsti ar pratęsti tą pvm lengvatą - nusprendė pratęsti, bet pinigų nenumatyta, tad nupjovė nuo šito reikalo. O valstiečiai jie tokie pat kaip ir žalieji

    Komentuoti:


  • Waris
    replied
    Ar tikrai Karbauskis 32 mln EUR sumažino žvyrkelių finansavimą:
    Ateina R. Karbauskis ir nuima 32 mln. eurų nuo žvyrkelių programos. Sakau: Ramūnui, ką tu dirbi? O jis sako – „koks skirtumas?“ Reikia pagalvoti, kiek keliai generuoja pinigų“, – kalbėjo R. Žemaitaitis.

    Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=73565462

    Jei taip iš tikrųjų, tai koks jis valstietis?

    Komentuoti:


  • KarolisS
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Pasirašyta sutartis dėl dviejų žvyrkelių ruožų link Latvijos sienos asfaltavimo.
    Rangovas - AB "Panevėžio keliai"

    Projekto „Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 2912 Vileišiai–Žeimelis–Adiūnai ruožo nuo 0,00 iki 5,10 km ir Nr. 3647 Pandėlys–Suvainiškis–Nereta ruožo nuo 13,30 iki 18,30 km rekonstravimas
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003366066
    Patikslinsiu, kad čia sutartis ne dėl afaltavimo darbų, o kol kas tik projekto parengimo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 3011. Raguva – Šilai

    Pasirašyta sutartis dėl šio kelio Panevėžio rajone asfaltavimo dokumentų parengimo. Rangovas -AB "Panevėžio keliai"

    Projekto „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3011 Raguva–Šilai–Mikėnai ruožo nuo 2,558 iki 8,611 km rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003365945

    Numatoma asfaltuoti kelią tarp Raguvos ir Šilų. Ši atkarpa nėra įtraukta į artimiausiu metu asfaltuojamų kelių sąrašą ir žemėlapį.

    Žemėlapio pagrindas: Numatytų asfaltuoti žvyrkelių ruožų žemėlapis
    http://gis.eismoinfo.lt/arcgis/apps/...0ebd1ba8a0f36d

    Raguvos gyventojai galės žymiai greičiau pasiekti Vilnių, nei važiuodami senuoju 174 keliu per Taujėnus. Šilų bažnytkaimio gyventojai patogiau pasieks artimiausią rimtą miestelį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Pasirašyta sutartis dėl dviejų žvyrkelių ruožų link Latvijos sienos asfaltavimo.
    Rangovas - AB "Panevėžio keliai"

    Projekto „Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Nr. 2912 Vileišiai–Žeimelis–Adiūnai ruožo nuo 0,00 iki 5,10 km ir Nr. 3647 Pandėlys–Suvainiškis–Nereta ruožo nuo 13,30 iki 18,30 km rekonstravimas
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2003366066

    Komentuoti:


  • arian_l
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Asfaltas neblogos kokybės, palyginus naujas, tačiau vietos akivaizdžiai palikta tik vienam automobiliui, prasilenkimas – tik atsitraukus į neasfaltuotą dalį.

    Ar reikia taip suprasti, kad tokie keliai atitinka saugos reikalavimus, net kai (vietomis) paliekamas greitis 90? Kodėl apskritai imamasi asfaltuoti, jei trūksta lėšų?


    Įdomu būtų sužinoti, kas lėmė tokią lietuvišką (?) specifiką. Gal kam nors yra tekę domėtis Lietuvos ir pasaulio praktika?
    Teko vaziuoti naujai isasfaltuotu vietines reiksmes keliu Anglininkai-Gojus-A4 (Traku r.). Situacija panasi, bet problema yra tame, kad kelio atkarpa Gojus-A4 eina pro miska, kelias vingiuotas, gerokai auksciau negu miskas, supiltas aukstas pylimas. Prasilenkti ziemos metu kai susidaro ledas sansu visai nera ir vaziuoti tampa labai pavojinga nes lengvai galima nuslysti nuo kelio. O dar yra problema kaimo "pilotu" arba "lakunu", kurie gali apsvaige "skristi" dideliu greiciu tokiu atveju susidurimas neisvengiamas.
    Isvada butu tokia, kad geriau butu neasfaltuoti ir palikti taip kaip yra, gal butu galima surasti kita sprendima.
    Paskutinis taisė arian_l; 2016.12.01, 11:06.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Gal praleidau, bet kas priima sprendimus (teikia siūlymus) dėl ruožų asfaltavimo - savivaldybių lygmenyje ar iš LAKD pusės sistemiškai?

    Džiugu matyti naujus ruožus, tačiau kartais keistoka žemėlapyje matyti, kad ruožas asfaltuojamas nepilnai - pritrūkstą kokių 2 km ruožo. Keletu atveju tyrinėjant matyti, kad tokie nutrūkimai baigiasi ties rajono riba.
    Iš vairuotojų pusės nesmagu, nes pilnai sujungus ruožus asfalto danga atsivertų daug alternatyvių maršrutų (kaip ir Romo minėtu atveju link Jonavos). Galbūt to norima išvengti (?), kad vietinių kelių eismo neapkrautų tranzitinis eismas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Į žvyrkelių asfaltavimo 2016 m. programą įtrauktos kelios pavasarį nenurodytos atkarpos iš Lietuvos kelių biudžeto lėšų
    1303. Biržai – Pasvaliečiai – Saločiai. Bus išasfaltuotas visas kelias


    Kelias Nr. 4724 Onuškis–Žilinai–Puodžiai 2,19-5,80 km Bus išasfaltuotas visas kelias
    Kelias Nr. 4716 Dzenkūniškės–Beižionys–Klėriškės 0,06-5,37 km. Bus susisiekimas su Beižionimis iš Vilniaus ir Trakų
    4724 Onuškis–Žilinai–Puodžiai 2,19-5,80 km Bus išasfaltuotas visas kelias


    Gal jau kitąmet bus alternatyvi trasa iš Vilniaus į Jonavą. Bus išasfaltuotas visas kelias Nr.4306 Musninkai–Liukonėliai (liko 17,70 iki 22,31 km) nuo Liukonių iki Jonavos. Gaila, kad lieka neišasfaltuota kelio Nr.4306 atkarpa Musninkai - Liukonys ir kelio Nr.4809 Lokėnai – Vepriai – Gelvonai atkarpa



    Yra ir daugiau anksčiau nepažymėtų kelių.
    Atnaujintas žvyrkelių asfaltavimo žemėlapis: http://gis.eismoinfo.lt/arcgis/apps/...0ebd1ba8a0f36d

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kelio Nr4729 Lentvaris - Kariotiškės - Raudonė I ruožo nuo 4,101 iki 7,331 km asfaltavymo darbai.

















    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šis kelias nebuvo nurodytas žvyrkelių programoje. Bus susisiekimas asfaltuotu keliu nuo Gilūtų su rajono centru Ignalinoje ir išasfaltuotos prieigos prie Paliesiaus dvaro.

    Pirkimas 311229. Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 1408 Mikalavas–Paringys–Bernotai–Gilūtos ruožo nuo 15,971 iki 20,706 km ir kelio Nr. 1414 Mielagėnai–Paliesius ruožo nuo 2,080 iki 2,359 km kapitalinis remontas
    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=311229

    Žemėlapis iš maps.lt

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Dėl siauro asfalto krašto keliuose, tai įtariu tokia situacija susiklostė todėl, kad tie keliai tiesiog išasfaltuoti buvo seniai, kai intensyvumas net magistraliniuose keliuose buvo ne daugiau, kaip 10 automobilių per parą. Turbūt kokiam 7 ar 8 praeito amžiaus dešimtmetyje. Tuo metu tokio asfalto pločio pakako. Tuo labiau, kad net šiandien magistraliniai laikomi keliai iš pradžių buvo asfaltuojami tik tokio pločio. Ten kur įvyko rekonstrukcija išplatino, o kur ne, tiesiog palaikė afalto dangą tokią kokia yra nurodyta projekte.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šioje vietoje aš neįžvelgčiau jokios didelės problemos, juo labiau nepasisakyčiau už tai, kad palikti žvyrkelius jeigu nedaromas platus asfaltas.
    Taip asfaltuoti yra tik mažo eismo intensyvumo keliai. Važiuojant kokį 5 km ruožą, tokiame kelyje dažniausiai tenka prasilenkti tik su 2-3 automobiliais. Visiškai nėra problemos tokiu atveju pasitraukti į šoną ir prasilenkti. Jeigu taip patinka žvyras, tai galima ir visą atkarpą važiuoti vienu ratu ant žvyro. Tik kažkodėl niekas taip nedaro
    Gal važiuojant 1-2 kartus per metus ir tas žvyrkelis neatrodo labai prastai, bet kiekvienas, kuris važinėja dažnai, pasakys, kad ir siauras asfalto ruožas geriau nei žvyrkelis.
    Skamba įtikinamai, tik taip išeitų, kad Latvijoje ir Lietuvoje eismo intensyvumo suvokimas labai skiriasi, bent rajoniniuose/krašto keliuose. Ten pasitaiko, kad iki 10 km gali ir visai nieko nesutikti sąlyginai plačiame kelyje, o pas mus automobilių gerokai tirščiau, o kai kurie keliai, kaip čia pasakius...

    Pamenu, dar visai „žalias“ pasukau iš Kėdainių link Kauno pro Labūnavą/Babtus, tai drabužius po to gręžti buvo galima Matomumas vietomis prastas, kelias siauras, pakraščiai ištrupėję, o mašinų - tikrai nemažai. Dabar, aišku, jau gal visai kitoks būtų jausmas, patirties atsirado.

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    O dėl greičio 90 km/h, tai mūsuose vyrauja labai bukas požiūris, kad jeigu leidžiama 90, tai vadinasi tiek (arba +10 daugiau) reikia ir važiuoti, visiškai neatsižvelgiant į kelio būklę, aplinkos sąlygas ir t.t. Jeigu kelias siauras, vingiuotas (nėra gero matomumo į priekį), tai ir pasirenki saugų greitį ir juo važiuoji. Ar saugiai galima važiuoti tik jei būtų prismaigstytą milijonas stulpų su skardiniais "blynais" ?
    Galiu paliudyti, kad bent mano vairavimo mokykloje buvo akcentuojama, kad saugus ir leistinas greitis skiriasi. Tačiau važinėjant būna akivaizdu, kad arba ne visur aiškinama, arba toli gražu ne visi klausosi.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Palyginimui, neseniai skersai išmaišiau didelę dalį Latvijos Kuršo, tai ten asfaltas tikrai prastesnės kokybės, bet keliai, kaip čia pasakius, „sąžiningesni”, platesni. Jei yra asfaltas – jis yra, tegu ir nelygus, užlopytas, o ne palikta per pusę su žvyru. Jei lėšų asfaltuoti nėra - neasfaltuoja, palieka geresniems laikams.

    Įdomu būtų sužinoti, kas lėmė tokią lietuvišką (?) specifiką. Gal kam nors yra tekę domėtis Lietuvos ir pasaulio praktika?
    Šioje vietoje aš neįžvelgčiau jokios didelės problemos, juo labiau nepasisakyčiau už tai, kad palikti žvyrkelius jeigu nedaromas platus asfaltas.
    Taip asfaltuoti yra tik mažo eismo intensyvumo keliai. Važiuojant kokį 5 km ruožą, tokiame kelyje dažniausiai tenka prasilenkti tik su 2-3 automobiliais. Visiškai nėra problemos tokiu atveju pasitraukti į šoną ir prasilenkti. Jeigu taip patinka žvyras, tai galima ir visą atkarpą važiuoti vienu ratu ant žvyro. Tik kažkodėl niekas taip nedaro
    Gal važiuojant 1-2 kartus per metus ir tas žvyrkelis neatrodo labai prastai, bet kiekvienas, kuris važinėja dažnai, pasakys, kad ir siauras asfalto ruožas geriau nei žvyrkelis.

    O dėl greičio 90 km/h, tai mūsuose vyrauja labai bukas požiūris, kad jeigu leidžiama 90, tai vadinasi tiek (arba +10 daugiau) reikia ir važiuoti, visiškai neatsižvelgiant į kelio būklę, aplinkos sąlygas ir t.t. Jeigu kelias siauras, vingiuotas (nėra gero matomumo į priekį), tai ir pasirenki saugų greitį ir juo važiuoji. Ar saugiai galima važiuoti tik jei būtų prismaigstytą milijonas stulpų su skardiniais "blynais" ?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Jau geriau žvyras negu nieko ar žolė
    Geriau sveiki priekiniai šviestuvai ir stiklai, negu žvyras.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Teko susidurti su siaurais kaimo keliais Švedijoje, tai ten nėra tokio dalyko kaip žvyrkelis šalikelėje, iš karto žolė auga. Kas 500-1000 metrų padarytos tokios įvažos asfaltuotos prasilenkti automobiliams, t.y. vienas turi sustoti, kol kitas pravažiuoja ir tada vėl toliau važiuoji. Pavyzdys čia: Matosi kairėje stotelė pažymėta M ženklu
    Jau geriau žvyras negu nieko ar žolė

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Teko susidurti su siaurais kaimo keliais Švedijoje, tai ten nėra tokio dalyko kaip žvyrkelis šalikelėje, iš karto žolė auga. Kas 500-1000 metrų padarytos tokios įvažos asfaltuotos prasilenkti automobiliams, t.y. vienas turi sustoti, kol kitas pravažiuoja ir tada vėl toliau važiuoji. Pavyzdys čia: Matosi kairėje stotelė pažymėta M ženklu

    Komentuoti:

Working...
X