Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Žvyrkeliai ir jų asfaltavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Naujų alternatyvų asfaltavimas turizmo ar rekreaciniams tikslams yra puiki idėja, tik tokie lozungai "geriau/daugiau nei Švedijoje" kelia minčių, kad persistengiama, perdėtai nukreipiamos lėšos, tarsi norint aplenkti visą likusį pasaulį asfaltuotais keliais, ir sukuriamas įspūdis, kad tam tikros infrastruktūros vystymas gali likti labiau apleistas nei turėtų.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.27, 14:19.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Iš Kauno pusės, geriausias pavyzdys šiuo metu yra Kaunas-Garliava-Pažėra-Kazlų Rūda.

    Būtų neblogas variantas, jei išasfaltuotų 1916 kelią. Atsirastų maršrutas Kaunas-Vandžiogala-Labūnava-Kėdainiai. Tada 195, manau neblogas alternatyvus kelias į Panevėžį.

    Tiesa, dviračių susisiekimui (ir kitoms transporto priemonėms, norinčioms išvengti autostrados) būtų labai gerai, jei išasfaltuotų atkarpą tarp Pravieniškių II ir Neveronių Tai būtų palyginta trumpa tik 6,2 km atkarpa. Iš karto atsirastų nebloga jungtis Kaunui su Kaišiadorių rajonu ir kone visu regionu aplink Vilnių, įskaitant patį Vilnių . Paskui kryptimis link Kaišiadorių ar šiuo metu asfaltuojamu 1816 keliu per Žiežmarius link Trakų, Vilniaus Dviračių susisiekimui reiktų dar tvarkyti jungtis tarp Trakų ir Vilniaus.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.05.27, 00:31.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Sveiki

    Atkreiptinas dėmesys: visur nurodoma kryptis tiesiai. Neaišku ar čia rangovo susigalvotas standartas, ar nauja LAKD rekomendacija, nes daugeliu atveju nurodoma tik kryptis į dešinę/kairę.

    Šiaip, gan gražūs vaizdai
    Tokie ženklai buvo techniniame projekte, rangovas Tiltų ekspertų centras.


    Taip pat buvo atsisakyta greičio mažinimo kalnelio šioje vietoje.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2020.05.26, 14:25.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Sveiki

    Atkreiptinas dėmesys: visur nurodoma kryptis tiesiai. Neaišku ar čia rangovo susigalvotas standartas, ar nauja LAKD rekomendacija, nes daugeliu atveju nurodoma tik kryptis į dešinę/kairę.

    Šiaip, gan gražūs vaizdai

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Švenčionių ir Ignalinos rajone baigiamas asfaltuoti RK4403 Švenčionėliai–Raudonė–Zablatiškė (ruožai nuo 6,485km iki 14,202km bei nuo 14,202km iki 15,721km (sankryža su KK102)).
    Kelias yra alternatyvi Švenčionėlių jungtis su Ignalina, ties Zablatiške kelias įsijungia į 102 plentą. Seniau asfaltuota dalis nuo Švenčionėlių iki Senos Pašaminės, dabar baigiama asfaltuoti likusi kelio dalis.



    Susizgribau fotografuoti tik už ~kilometro nuo Senos Pašaminės. Labai neįprastai atrodo toks didelis stulpelių kiekis kelyje:


    Kelias gan vingiuotas, beveik visas kelias turi greičio ribojimus, vietomis net iki 30kmh:





    Sankryža su keliuku į Naujus Šuminus:


    Iškart už jos - sankryža su RK4413 Šakališkė – Murmos (žvyrkelis, įtrauktas į „zebrus“):


    Už vingio baigiasi draudimas lenkti, tačiau ženklas 70 dar nusuktas į šoną, leidžiamas greitis kol kas tik 50:


    Dar kuoliukų :


    Vingiai:


    Sankryža su RK4407 Švenčionys – Reškutėnai – Rėkučiai link Švenčionių:


    ir link Reškutėnų bei Rėkučių, kurių visai šalia yra Pakretuonės geležinkelio stotelė (šis kelias taip pat yra „zebruose“):


    Dar vienas nusuktas 70kmh ženklas:


    Tiesioji, apribojimų pabaiga:


    Ignalinos ir Švenčionių rajonų riba:


    Artėjama prie sankryžos su KK102:


    Sankryža:


    Kelias taip pat praeina šalia Ignalinos Aerodromo, tačiau Ignalinos rajono savivaldybės prioriteto asfaltavimui nebuvo.

    Ačiū už dėmesį.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Atrodo, atsiras daugiau pinigų žvyrkelių asfaltavimui.

    15min.lt 2020.05.25
    Prieš kelis dešimtmečius nutiesto betoninio kelio Vilnius–Utena rekonstrukcijai skirta 31,374 mln. eurų Europos Sąjungos paramos. Už šias lėšas bus atnaujinamas kelio ruožas nuo 16 iki 21,5 kilometro. Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, iki šiol šio kelio rekonstravimui ES finansavimas nebuvo skirtas, darbai buvo atliekami Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

    Pasak jo, gavus europinių lėšų, atsilaisvinusios Kelių programos lėšos bus skirtos žvyrkelių asfaltavimui. „Žvyrkelių asfaltavimui lėšų trūko, europinių lėšų žvyrkelių asfaltavimui naudoti negalima, todėl mes ketiname tam panaudoti dalį iš Utenos kelio rekonstrukcijos atsilaisvinusių lėšų“, – aiškino V. Andrejevas.
    (...)

    Pasak V.Andrejevo, maždaug 15 mln. eurų ES lėšų turėtų būti skirta ir ties Kaunu esančio Giraitės transporto mazgo, kur susikerta „Via Baltica“ greitkelis ir pagrindinė šalies magistralė Vilnius-Klaipėda, rekonstrukcijai. Čia atsilaisvinusios Kelių programos lėšos taip pat bus nukreiptos žvyrkeliams asfaltuoti.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...os-221-1323200

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
    Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C
    Matot, yra skirtingos asfalto rūšys (asfaltbetonis, mastikos asfaltas, poringas asfaltas ir skaldos - mastikos asfaltas), o toliau jos skirstomos pagal stiprumą ir mišinio sudėtį (pvz. bitumas turi savo skirtingas klases, mineralinių medžiagų sudėtis) ir kt. Dėl tų pačių priežasčių matome, jog vieni mišiniai minkštesni ir provėžuojasi, kiti ne.
    Tai tas išlaukimas ir vyksta, dėl "silpno" bitumo, o bendrai tai netinkamai parinktas asfalto mišinys. Viskas būtų gerai, jei tuos išplaukimus laiku pabarstytų skaldele ir pasišiurkštintų paviršius, bet dar taip nematęs, kad tokia priežiūra masiškai vyktų.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 1812 Klėriškės-Žiežmariai (Kaišiadorių r.)
    Foto 2020.03


    Kelias kalvota miškinga.vietove


    Šalia yra Kaukinės botaninis zoologinis draustinis.


    Prie pat kelio ganosi gervės






    Sprendžiant iš bitumo žymių pernai gegužę-birželį čia telkšojo bitumo ežerai.
    Kažkodėl senas asflatas gerai laiko, o "naujos ir inovatyvios" kelių technologijos suskystėja, kai oro temperatūra viršija +25°C






    Jau matosi Žiežmarių katilinės kaminas


    Žiežmariai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 1812 Žiežmariai-Nemaitonys-Stakliškės
    Vaizdingas kelias nuo Klėriškių iki Žiežmarių (Kaišiadorių r.) neseniai visas išasfaltuotas

    Foto 2020.03
















    Sutariškių tvenkiniai


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Kelias RK 4716 Beižionys-Klėriškės
    Foto 2020.03
    Paskutinė atkarpa tarp dviejų rajonų (apie 2,5-3 km) dar liko neasfaltuota








    Elektrėnų sav. (buv. Trakų r.) ir Kaišiadorių r. riba


    Plėšriuosius paukščius galima stebėti neišlipus iš mašinos




    Asfaltas prasideda likus iki Klėriškių apie 1 km


    Klėriškės




    Sankryža su RK 1812 Stakliškės-Nemaitonys-Žiežmariai

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2. kelionė Semeliškės-Beižionys-Klėriškės-Žiežmariai
    Kelias RK 4716 Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės

    Foto 2020.03
    Atkarpa tarp Semeliškių ir Beižionių (Elektrėnų sav.)




    Čia turbūt Barboriškės, nuo kur jau anksčiau buvo asfaltas
















    Vėjuota diena Beižionyse

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    2. kelionė Semeliškės-Beižionys-Klėriškės-Žiežmariai

    Žemėlapio pagrindas iš mapy.cz

    Foto 2020.03
    Ta pati vieta - kelio KK221 Vievis-Semeliškės-Aukštadvaris ir RK4716 Dzenkūniškės-Beižionys kryžkelė apie 3 km nuo Semeliškių


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4716 Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės

    Atkarpa tarp Beižionių ir kelio KK221 netoli Semeliškių (Elektrėnų sav.)
    Foto 2020.04

    Tuo metu buvo asfaltuotaspie pusę kelio iki Barboriškių






    Čia taip gaunasi kai fotografuoji vingiuotame kelyje su teleobjektyvu






    Nuo Barboriškių link Semeliškių tuomet buvo žvyrkelis


    Čia vėl teleobjektyvu išgautas kalnuotumo įspūdis




    Kelias KK221 Semeliškės-Aukštadvaris

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RK 4716 Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės

    Kelias tarp Klėriškių ir Beižionių eina tarp Kaišadorių ir Trakų rajonų (dab. Elektrėnų sav.).
    Ši atkarpa ir dabar nėra neasfaltuota

    Foto 2012.12






    Beižionių bažnytkaimis

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Stakliškės-Užuguostis-Rodomislė-Užuguostis-Gedanonių k.-Nemaitonys-Klėriškės-Beižionys-Semeliškės

    Foto 2012.05
    Vaizdingas kelias RK 1812 tarp Nemaitonių ir Klėriškių (Kaišiadorių r.)




    Asfalto pabaiga








    Klėriškės.


    Sukame į RK 4716 link Beižionių


    Ši kelio RK 1812 atkarpa tarp Užuguosčiio ir Klėriškių, atrodo, liko nepasikeitusi - žvyrkelis su šiek tiek asfalto Nemaitonyse

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Stakliškės-Užuguostis-Rodomislė-Užuguostis-Gedanonių k.-Nemaitonys-Klėriškės-Beižionys-Semeliškės

    Antras bandymas pasiekti Gedanonių kalną buvo sėkmingas

    Kelias RK1812 Stakliškės-Užuguostis-Klėriškės
    Įvažiuojame iš Prienų į Kaišiadorių rajoną




    Nusukome į vietinius keliukus


    Duobė prie Auktadvario RP ribos


    Aukštadvario regioninio parko ženklas


    Vaizdas į ant Gedanonių kalno įrengtą TV retransliatorių nuo apžvalgos aikštelės


    Grįžome kitais keliukais į pagrindinį kelią RK1812 Nemaitonyse





    Daugiau apie Gedanonių k. apylinkes - temoje Aukštadvario regioninis parkas

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    1. kelionė
    Stakliškės-Užuguostis-Rodomislė-Užuguostis-Gedanonių k.-Nemaitonys-Klėriškės-Beižionys-Semeliškės

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Foto 2012.05

    Pirmas bandymas nusigauti iki Gedanonių kalno
    Rajoninis kelias 1812 nuo Stakliškių miestelio iki Užuguosčio bažnytkaimo buvo asfaltuotasdar sovietmečiu
    Užuguostis


    Vietinis kelias Užuguostis-Rodomislė (Prienų r.)


    Bandėme ieškoti tiesaus kelio į Gedanonis per Rodomislę.
    Nuvažiuoti nepavyko, nors vietiniai sakė "paštas gi pravažiuoja, pravažiuosit ir jūs"...

    Tas pats kelias atgal


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Didelis plotas tarp Vilniaus ir Kauno, kurį riboja asfaltuoti keliai tarp Žiežmarių-Elektrėnų-Semeliškių-Aukštadvario-Stakliškių-Jiezno-Kruonio-Žiežmačių nėra turistinis vien dėl asfaltuotų kelių nebuvimo. Ši teritorija yra labai vaizdinga - joje yra aukščiausia Dzūkų aukštumos taškas Gedanonių kalnas (257,4 m), dalis teritorijos patenka į Aukštadvario regioninį parką.

    Dvi kelionės keliais RK1812 Žiežmariai-Klėriškės-Stakliškės ir RK 4716 (Semeliškės)-Dzenkūniškės-Beižionys-Klėriškės
    2012.05. Stakliškės-Užuguostis-Rodomislė-Užuguostis-Gedanonių k.-Nemaitonys-Klėriškės-Beižionys-Semeliškės įvyko beieškant Gedanonių kalno
    2020.03 Semeliškės-Beižionys-Klėriškės Žiežmariai. Pirmojo karantino savaitgalio išvyka. Tokių antikantininių išvykų aplink Vilnių buvo kiekvieną savaitgalį.

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Per 2016-2019 metus išasfaltuota:
    - visa kelio RK 1812 atkarpa tarp Klėriškių ir Žiežmarių, į pietus nuo Klėriškių be pokyčių
    - visa kelio RK 4716 atkarpa tarp Semeliškių ir Beižionių, liko tik nedidelė atkarpa tarp Beižionių ir Klėriškių
    Neskaitant apie 2-3 km atkarpos tarp Beižionių ir Klėriškių yra visiškai asfaltuotas kelias nuo Trakų pro Semelliškes - Beižionis iki Žiežmarių.

    2016-2020 m žvyrkelių asfaltavimo programa šioje teritorijoje
    2016-2019 m. išasfaltuoti žvyrkeliai pažymėti žaliai, numatomi asfaltuoti 2020 m. - raudonai

    http://gis.eismoinfo.lt/arcgis/home/...fd1f98f74389d0

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Grįžimas namo vaizdingu maršrutu Anykščiai-Balninkai-Želva-Giedraičiai-Vilnius, kurio paskutinė žvyrkelio atkarpa išasfaltuota pernai.

    RK1201 atkarpa tarp Dapkūniškio, Balninkų ir Želvos buvo išasfaltuota 2017 metais
    Viena vaizdingiausių šio kelio vietų - Siesarties slėnis Balninkų ir Želvos (Ukmergės rajone)..


    Foto 2020.05
    Vaizdas į Siesarties slėnį, atvažiuojant iš šiaurės nuo Anykščių-Balninkų




    Vaizdas iš tos pačios vietos pusės link Balninkų.
    Matosi juodos žymės - pernai gegužę ir birželį iš naujo asfalto plaukė bitumas (senam asfaltui kažkodėl nieko nebuvo).



    Vaizdas į Siesarties slėnį, žiūrint iš pietų pusės nuo Giedraičių-Želvos







    Beveik visas kelias RK2804 Giedraičiai-Želva buvo išasfaltuotas 2007-2008 metais, apie 4km likutis - 2017 metais.
    Ties Bekupe (Ukmergės r.)

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Į Dubingius iš Vilniaus galima nuvažiuoti trimis asfaltuotais keliais
    1) Nuo kelio A14 37 km: trumpiausias ir vaizdingiausias kelias. Kelio RK 2814 atkarpa Visalaukė - Dirmeitai - Dubingiai išasfaltuota prieš 12 metų, bet dar yra daug žmonių nežinančių to kelio
    2) Nuo kelio A14 44 km: kas nežino pirmojo kelio, iki šiol važiuoja į Dubingius per Rudokų kryžkelę keliu RK 2809 Giedraičiai-Dubingiai.
    3) Nuo kelio A14 52 km: šiemet remontuojamas Dubingių tiltas, du pirmieji variantai netinka. Apylanka keliu RK 2808 per Bijutiškį.

    Dirmeitai (Vilniaus r.).
    Kelių RK2814 Joniškis-Dubingiai-Dirmeitai-Visalaukė_Paberžė ir RK 5222 Sapiegiškės-Sužionys-Dirmeitai

    Įdedu orientacijai žemėlapį

    Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

    Foto 2008.05
    Vaizdas atvažiuojant keliu RK 5222 nuo Sužionių Tuo metu buvo rekonstruojamas kelias 2814 Visalaukė - Dubingiaiūs


    Foto 2011.07
    Kelias RK2814 Joniškis-Dubingiai-Visalaukė link Dubingių


    Foto 2020.04
    Dirmeitų sankryža
    Kelias RK2814 Dubingiai-Visalaukė link Vilniaus


    Kelias RK2814 Visalaukė-Joniškis link Dubingių


    RK 5222 link Sužionių



    Kelias RK 5222 Dumblėje, apie 1,5 km nuo Dirmeitų
    Link Sužionių


    Link Dirmeitų
    Paskutinis taisė Romas; 2020.05.19, 22:41. Priežastis: 1,5 km

    Komentuoti:

Working...
X