Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[A1] Šiaurinis Kauno aplinkkelis
Collapse
X
-
Po šios vasaros kelionės į Kroatiją, pasižiūrėjus, kokio sudėtingumo darbus reikia atlikti tem, kad nutiesti kelią (kalnai, slėniai, ir t.t.), tai Lietuvos kelininkų grandiozinė A1 rekonstrukcija ties Kaunu atrodo kaip vaikų žaidimas smėlio dėžėje. Mąsteliai ir darbų apimtys atrodo juokingai...
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Arba Jūs nemokate kaityti brėžinių, arba žinote kažką daugiau. Pagal brėžinį bus nugriautas visiškai senas tiltas ir statomas naujas. Rekonstravimas tai yra naujo statinio statymas vietoj seno statinio. Pažiūrėkite kaip vyksta "Undinės" rekonstrukcija į Lidl, Respublika į Magnum, senų pastatų nei kvapo. Arba baseino prilipdymas prie Žalgirio arenos ir bus rekonstrukcija.
O aukštos įtampos laidai visiškai netrukdo nei kelio, nei tiltų rekonstrukcijai ar statyboms.
Pateikti pavyzdžiai su Undine ir Respublika yra netinkami, nes ten daroma formali rekonstrukcija (oficialiai yra paliekami kažkokie pamatų ar sienų fragmentai) dėl reikalų su NŽT.
Tokiuose objektuose formalumų su NŽT nėra, o pavadinta rekonstrukcija matomai dėl to kad kažkas iš senų tilto dalių bus palikta ir panaudota naujai atstatomam tiltui.
Kas dėl elektros laidų, aš nebūčiau toks tikras, nes aukštos įtampos tinklai turi tam tikras apsaugos zonas ir t.t., plius tiltas su visais nuvažiavimais ir užvažiavimais užims vietos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na pagal tai, kiek ryte spėjau pamatyti, tai jie ohoho kokį griovį jau iškasę ten toj atkarpoj, kur tikrai eis tiltas, ir jeigu tokie kasimai daromi ne dėl tilto, tai net nežinau, dėl ko tada
Komentuoti:
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimą
Negriaus, tik šalia pastatys naują.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąManau pirmas darbas tai turės būti aukštos įtampos laidų iškėlimas, nes dabar kaip suprantu būsimo tilto vietoje eina dvi aukštos įtampos elektros linijos.
https://www.google.lt/maps/@54.93606...2!8i6656?hl=lt
Rekonstrukcijos metu manau bus nugriauta perdanga o liks tik kolonos, dėl to ir nebus nauja statyba.
O aukštos įtampos laidai visiškai netrukdo nei kelio, nei tiltų rekonstrukcijai ar statyboms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąNa jeigu uždarė užvažiavimą nuo Lapių link megos, ir ten kažką kapsto tai gal tai jau ir yra pradžia?
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąO kodėl iš šio paveiksliuko atrodo, kad negriaus tilto:
"esamo tilto remontas" ir "esamo tilto rekonstravimas"? Ir tik vieno "nauja statyba"?
Komentuoti:
-
Manau pirmas darbas tai turės būti aukštos įtampos laidų iškėlimas, nes dabar kaip suprantu būsimo tilto vietoje eina dvi aukštos įtampos elektros linijos.
https://www.google.lt/maps/@54.93606...2!8i6656?hl=lt
Rekonstrukcijos metu manau bus nugriauta perdanga o liks tik kolonos, dėl to ir nebus nauja statyba.Paskutinis taisė iPhone; 2019.08.13, 20:55.
Komentuoti:
-
O kodėl iš šio paveiksliuko atrodo, kad negriaus tilto:
"esamo tilto remontas" ir "esamo tilto rekonstravimas"? Ir tik vieno "nauja statyba"?
Komentuoti:
-
Na jeigu uždarė užvažiavimą nuo Lapių link megos, ir ten kažką kapsto tai gal tai jau ir yra pradžia?
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Reiktų šitoj temoj paieškoti post'o, kur įkėlė brėžinius kaip atrodys kelias: ženklinimas, skersiniai/išilginiai profiliai, berods ir tilto brėžiniai yra. Kiek prisimenu iš atminties, atrodo kad bus išlaikyta dabartinė stilistika visiems trims tiltams.
Seniausia tiltą visiškai nugriaus ir pastatytas naujas sudvigubintas kolonas o ant jų dvi atskiras važiuojamąsias juostas.
Dabar pasirašyta sutartis statyti dešiniausią tiltą brėžinio apačioje. Tikėkimės darbus pradės šiemet.
Komentuoti:
-
na kažkokie skirtingi mūsų stebėjimaisi... Aš grįždamas po budėjimo šeštadieniais ryte stebiuosi, kad taip nuo anksti šeštadienį dirba kiekvieną savaitgalį, jūs stebitės, kad nedirba...
Komentuoti:
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąVisada, nuo pat pradžių, dirbo šeštadienį. Darbo dienomis nuo 7 ryto, šeštadienį jau prieš 8
Komentuoti:
-
Visada, nuo pat pradžių, dirbo šeštadienį. Darbo dienomis nuo 7 ryto, šeštadienį jau prieš 8
Komentuoti:
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai matai čia vien dėl tokio menko viaduko ("Sargėnų") padarė atskirą konkursą. Tai manau bus netgi atskiri konkursai kas griaus ir kas statys tiltą.
Įdomu ar išlaikys vienodą stilių visi trys tiltai, ar visi bus skirtingi?
Galėtų kraštinius tiltus padaryti vieno stiliaus, o vidurinį labiau išsiskiriantį, įdomesnį, gražesnį, bet manau bus pasirinktas pats pigiausias, paprasčiausias variantas ir neišlaikyta vienoda ar originalesnė architektūra.
Nes ir dabartiniai tiltai statyti skirtingu laiku ir iš arti pastebi, kad jų skirtinga technologija, bet stilistika tokia pat ir iš toliau atrodo vienodi tiltai.
Reiktų šitoj temoj paieškoti post'o, kur įkėlė brėžinius kaip atrodys kelias: ženklinimas, skersiniai/išilginiai profiliai, berods ir tilto brėžiniai yra. Kiek prisimenu iš atminties, atrodo kad bus išlaikyta dabartinė stilistika visiems trims tiltams.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Man būtų buvę ramiau jei visus tris tiltus sutvarkytų vienas patikimas rangovas po vieno konkurso, o dabar kaip suprantu dar du konkursai nusimato vien dėl tiltų.
Įdomu ar išlaikys vienodą stilių visi trys tiltai, ar visi bus skirtingi?
Galėtų kraštinius tiltus padaryti vieno stiliaus, o vidurinį labiau išsiskiriantį, įdomesnį, gražesnį, bet manau bus pasirinktas pats pigiausias, paprasčiausias variantas ir neišlaikyta vienoda ar originalesnė architektūra.
Nes ir dabartiniai tiltai statyti skirtingu laiku ir iš arti pastebi, kad jų skirtinga technologija, bet stilistika tokia pat ir iš toliau atrodo vienodi tiltai.
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Įtariu, viršų griaus, atramas paliks, praplatins atramas, pastatys viršų iš naujo jau su keturiom juostom.
Komentuoti:
Komentuoti: