Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Geriausia būtų išspręst visiems laikams pastačius viaduką. Reljefas tam labai tinkamas.

    Ar normali sankryža su atskirom fazėm į kairę, ar turbožiedas geriau nežinau. Bet abi vargu ar atlaikytų srautą. Aplinkinėse pievose statosi daug tiek pramonės, tiek gyvenamųjų namų. Šitoje sankryžoje nemažai transporto apsisukinėja. Vargu ar turbožiedas gerai veiktų su tokiais srautais. Bet ir su faze į kairę reiktų arba ilgos fazės, arba būtų nuolat išlindus uodega iš tos juostos.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    ar nebutu geriau ten turet turbo ziedo? as jau esu rases LAKD, bet atsakymas buvo: "neplanuojam daryti pokyciu"

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Ties Raudondvariu/HBH galima nusukt į Dvariškes, žieduke yra rodyklė į Riešę senu Molėtų plentu. Asfalto belikę likučiai, bet puskilometris prastu keliu sutaupo daug laiko.

    Šiaip ten kaip minimum reikia platinti sankryžą ir padaryti atskiras juostas posūkiui į kairę su rodykle.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nežinia kas atsakingas už Riršės / Kalino šviesoforo reguliavimą A14 14-me kilometre - LAKD ar kažkas kitas


    Kaip tiems kelininkams ir/ ar eismo reguliuotojams reikia nemylėti savo darbo ir nekęst eismo dalyvių, kad šviesoforo fazes būtų sureguliuotos taip idiotiškai (pavyzdys šį sekmadienį vakare).

    Buvo laiko suskaičiuoti stovint kamštyje
    - Išsuskimas iš Riešės ir Kalino: apie 25-30 sekundžių
    - Važiavimas iš Vilniaus Molėtų kryptimi: 20-25 sekundės (per jas iš Vilniaus pravažiuoja tik 8-12 mašinų, nes daugiau nėra)
    - Važiavimas iš Molėtų Vilniaus Išsuskimas kryptimi: irgi 20-25 sekundės - vos srautas pajuda ir jau vėl raudona (nors kamštis stovi apie 3 kilometrus)

    Turbūt tai viena iš iškreiptų priemonių, kuriomis siekiama nulinio greičio Lietuvos keliuose
    Tik saugumo neprideda, kai kelių kamštis fomuojasi jau nuo HBH / Žaldokynės, kur leistinas greitis yra110 ir priešais važiuojančios mašinos pradeda chaotiškai stabdyti pamačiusios kamštį

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Grįžimui atgal neblogas variantas pavažiuot porą kilometrų link Nemenčinės ir bus asfaltuotas kelias atgal į tą patį Raudondvarį. Gaila trūksta ~1km asfalto, kad iš Raudondvario būtų galima išlįsti į Kaliną. Tada būtų išvis galima nebesinaudot Molėtų plento dvirtakio parodija.

    Pagarba pervažiavus per mėlyną tiltą. Man kol kas nėra pavykę pervažiuot neišsisegus. Serpantinuose susegtas labai įdomus žymėjimas iš metalinių sagučių. Matyt neregiams. Tarpai kaip tik tokie, kad telpa plentinio padanga.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    O geras, kažkaip buvo užsifiksavę, kad šaligatvinis asfaltas už požeminės baigiasi ties stotele, bet matau yra dar vienas jungiamasis kelias. Visgi, nagrinėjant street view, grįžti atgal galima tik jau pačioje Nemenčinėlėje, ties 108 keliu, kur baigiasi dvirtakis kitoje kelio pusėje. Visgi apmaudu, labai daug km ten iki grįžimo atgal. Kartais, važiuojant jau pusiau lavono stadijoj, norisi būtent dvirtakiu važiuot, ne gatve, nors matau ji bus visiškai rami.

    Ties Raudondvariu visada imu nelegalų eismą prieš ženklą, bet užsimetu greičio, kad trumpiau būt. Viaduku įmanoma nenukėlus kojos pravažiuot, bet per lietų labai labai slidi dažyta danga, dar ir kampais banguoja išilgai net pačiame viršuje.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    dondc kam klampot jei galima pravažiuot kita puse pasinaudojus požemine perėja?

    Daug šlykščiau, kad nuo kabako ties Raudondvariu nesigauna asfaltu pravažiuot iki to jungiamojo kelio. Arba 300m lauko keliuku, arba vienkryptė nuovaža trumpam minant kelkraščiu pro ženklą draudžiantį dviračių eismą. Nu arba kabarotis per tiltą kurio „užvažiavimu“ galima nebent užsistumti dviratį.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Perkeliu pranešimą iš vienos energetikos temų (talpinau ten, nes supainiojau, jog ten bendra energetikos tema). Akivaizdu, jog kelio statybų neplanuojama tęsti, liko trukdanti elektros dalis.
    __________

    Vilinius-Utena, prie Pašilių karjero, jau pora metų rekonstruotas automobilių kelias, bet dviračių tako ir jungiamojo kelio nesujungė per keliasdešimt metrų. Darys kažką su tais gremėzdais? Pernai buvo viena konstrukcija paguldyta šalia, įtariu tiesiog pakeitė seną tokią pat. Kame reikalas? Man gaila klampot su savo itališkais batais, rupūs miltai.

    https://www.google.com/maps/@54.8465...8192?entry=ttu
    Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	2645
Size:	2,69 MB
ID:	2065858

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Dėl visa ko primenu, kad Utenos plento rekonstravimas prasidėjo dar palei 2006 : ). Palei 2008 užlūžo ir dabar yra kaip yra.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    nu pakomentuoti cia negaliu, bet man vienas baisiausiu dalyku, tai kad su didziosiom atkarpom gali but teismu. Vienas is atmestu bus nelaimingas - bam teismas ir puse metu dingo

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    turbut esme, kad timeline nesikeicia:
    "Šiuo metu taip pat intensyviai rengiamasi magistralinio kelio A14 nuo Riešės (Vilniaus r.) iki Utenos rekonstrukcijai – vyksta projektavimo darbai. Planuojama, kad pabaigus ruožo nuo Molėtų iki Utenos projektavimą, rangos darbų konkursas bus paskelbtas dar šiais metais, o nuo Riešės iki Molėtų – 2024 metais.

    Planuojama, kad rangos darbai ruože nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Utenos mieste, bus baigti 2024 m., o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas per 2025 m."
    Tokius tempus (per metus atkarpa nuo Riešės iki Molėtų) įvykdyti matyt reiktų surinkti visus LT dirbančius pajėgumus. Ar čia 2024 metų pradžia-2025 metų pabaiga, po to malimas Š, kad 2024 metų pradžioj konkursai užsitesė, todėl 2025ais nebaigs ?

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Gal formaliai darbų laiko juosta ir nesikeičia, bet reiktų prisiminti visus pažadus, susijusius su rekonstrukcijos darbais, po to kai Susisiekimo ministerijai pradėjo vadovauti Skuodis ir pamatysit, jog ir tiek laiko juosta pakitusi, tiek darbų eiga.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    turbut esme, kad timeline nesikeicia:
    "Šiuo metu taip pat intensyviai rengiamasi magistralinio kelio A14 nuo Riešės (Vilniaus r.) iki Utenos rekonstrukcijai – vyksta projektavimo darbai. Planuojama, kad pabaigus ruožo nuo Molėtų iki Utenos projektavimą, rangos darbų konkursas bus paskelbtas dar šiais metais, o nuo Riešės iki Molėtų – 2024 metais.

    Planuojama, kad rangos darbai ruože nuo Molėtų iki Utenos, įskaitant ir Utenos mieste, bus baigti 2024 m., o ruožas tarp Riešės ir Molėtų bus sutvarkytas per 2025 m."

    Komentuoti:


  • bička
    replied
    Ir toliau tęsiasi muilinimas... Nieko konkretaus ir vėl užsiminama tik apie trumpą ruožą Utenos mieste, kurį anksčiau žadėjo pradėti rekonstruoti dar 2022 metais.
    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/uz...-utenos-miesta

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Per 2 metus atėjom iki rinkos konsultacijos. Pati atkarpa net ne betonkė ir tik 2 km. Realiai ši atkarpa naudojama A6 keliu važiuojančių vilkikų, kurie aplenkinėja miestą tai yra daugiau net nei A14 reikšmės - tai atkarpa miestui, A6 ir A14 keliams. Įdomu kokie veiksmai bus po pasikonsultavimo su rinka
    Po rinkos konsultacijos toliau eis darbų pirkimas ir tada pati rekonstrukcija, lyg viskas aišku (žinoma, jeigu pirkimas pavyks iš pirmo karto).

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Turint omenyje, kad kalbam tik apie 2 km ruožą, tai projekto laiko juosta yra kažkas wow
    * 2021 06 21. Pirmiausia, 2021–2023 m., planuojama rekonstruoti arčiausiai Utenos esantį kelio ruožą Šilinės miškas–Utena (nuo 93,65 iki 95,60 km). https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz84PmcGUYa
    * 2021 12 31. Pranešimas apie projektavimą https://www.utena.lt/index.php/lt/co...902-2021-12-31
    * 2022 02 15. Pirmuosius rangos darbus numatoma pradėti ruože nuo 93,65 iki 95,60 km 2022 m. trečio ketvirčio pabaigoje, dabar, kaip nurodoma Susisiekimo ministerijos pranešime, vyksta šio ruožo techninio projekto parengimas.https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-dabar-1064149
    * 2023 06 07. Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-619824

    Per 2 metus atėjom iki rinkos konsultacijos. Pati atkarpa net ne betonkė ir tik 2 km. Realiai ši atkarpa naudojama A6 keliu važiuojančių vilkikų, kurie aplenkinėja miestą tai yra daugiau net nei A14 reikšmės - tai atkarpa miestui, A6 ir A14 keliams. Įdomu kokie veiksmai bus po pasikonsultavimo su rinka

    Komentuoti:


  • KAROSA
    replied
    Kelyje laukia dar du "grandioziniai" darbai: kas važiavo nuo Molėtų link Vilniaus turbūt matė, jog pažymėtos dvi iškilusios plokštės, viena prie Viados, kita tarp Kvistijos ir sankryžos į Nemenčinę ir Paberžę. Laukiam nesulaukiam kol pagaliau jas išpjaus ir uždės asfalto sluoksnį. Vos nepamiršau trečiojo, paties svarbiausio, tai žiniasklaidai parašyti straipsnį koks pavojingas kelias ir esant aukštesnei nei 25 laipsnių temperatūrai galima dangos deformacija, apie ką visuomenė ir ypatingai ta dalis, kuri keliu naudojasi intensyviai, tikrai nežino.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Didelė tikimybė, kad 2024 m. pabaigoje jau bus kitas ministras, tad šiam jau nebereikės vykdyti jokių pažadų

    Komentuoti:


  • goolfietis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomu, ar vis dar lieka galioti ministro pažadai rekonstruoti visą kelią iki 2025 metų pabaigos, Įpusėjo 2023 metai, iki to termino liko tik 2½ metų (neskaitant dviejų žiemos pertraukų).
    Keliose atkarpose vyksta projektavimas. Tačiau nė viena atkarpa dar nepradėta tiesti ir nėra paskelbti rangos darbų konkursai.

    Nepradėta tiesti net mažutė atkerpoje Utenos mieste - ten vis vyksta ekspertizės, derinimai, perderinimai ir konsultacijos.
    Anksčiau buvo žadėta pradėti pirmosios atkarpos Utenoje rangos darbus 2022 m. rudenį ar 2023 m.pirmoje pusėje,

    Naujas pirkimų portalo CVPP skelbimas dėl mega projekto - 2 km atkarpos Utenoje.

    CVPP 2023.06.07 Pirkimo numeris: 673445
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas
    Būtų juokinga, jei nebūtų graudu...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Įdomu, ar vis dar lieka galioti ministro pažadai rekonstruoti visą kelią iki 2025 metų pabaigos, Įpusėjo 2023 metai, iki to termino liko tik 2½ metų (neskaitant dviejų žiemos pertraukų).
    Keliose atkarpose vyksta projektavimas. Tačiau nė viena atkarpa dar nepradėta tiesti ir nėra paskelbti rangos darbų konkursai.

    Nepradėta tiesti net mažutė atkerpoje Utenos mieste - ten vis vyksta ekspertizės, derinimai, perderinimai ir konsultacijos.
    Anksčiau buvo žadėta pradėti pirmosios atkarpos Utenoje rangos darbus 2022 m. rudenį ar 2023 m.pirmoje pusėje,

    Naujas pirkimų portalo CVPP skelbimas dėl mega projekto - 2 km atkarpos Utenoje.

    CVPP 2023.06.07 Pirkimo numeris: 673445
    Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas
    II.1) Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena ruožo nuo 93,726 iki 95,653 km rekonstravimas

    II.2) Išankstinės konsultacijos tikslas: Iki pirkimo pradžios informuoti rinkos dalyvius bei kitus suinteresuotus asmenis apie būsimą pirkimą ir sudaryti sąlygas rinkos dalyviams ir kitiems suinteresuotiems asmenims pateikti pastabas ir pasiūlymus dėl būsimo pirkimo objekto iki pirkimo pradžios. (...)

    II.5) Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė: Data: 2023.06.14

    https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-619824

    Komentuoti:

Working...
X