Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A14] Vilnius - Molėtai - Utena

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Pobjauris viadukas, deja.
    Šlykštus, kam gali kilti mintis kilti tokį baisų pastatyti, gal pagarbą kaimyninei Baltarusijai norėtų atiduoti?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pobjauris viadukas, deja.

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	53,4 kB
ID:	1752245Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	75,5 kB
ID:	1752246Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	88,9 kB
ID:	1752247

    Komentuoti:


  • Mindzius-LT
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Ta šlykšti mėlyna spalva - jau galutinis vaizdas?
    Ne, čia natūrali betono spalva.... ))

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ta šlykšti mėlyna spalva - jau galutinis vaizdas?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Atsiprašau už kokybę ir orą:

    Click image for larger version

Name:	2019-09-28-1.jpg
Views:	188
Size:	161,8 kB
ID:	1751175Click image for larger version

Name:	2019-09-28-2.jpg
Views:	179
Size:	177,6 kB
ID:	1751176Click image for larger version

Name:	2019-09-28-3.jpg
Views:	184
Size:	200,4 kB
ID:	1751177

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Nebūčiau didelis greitkelio ženklo fanas tik dėl vaizdo. Jungiamieji keliai tokiu atveju turėtų būti nuo vienos svarbesnės sankryžos (skirtingų lygių, turbožiedinės, reguliuojamos) iki kitos, o šiuo atveju vis dar numatyti nuvažiavimai tik į dešinę, kurie nebūdingi Europos greitkeliams ir automagistralėms. Bet sutinku, kad lėtaeigio transporto eismą reiktų tokiose keliuose riboti. Pėsčiųjų ir dviračių eismą turi riboti pati infrastruktūra, kad nebūtų poreikio išlįsti į pagrindinį kelią.
    Na aš ir turėjau omenyje, kad jungiamųjų kelių infrastruktūra pilnai bus išplėtota, jungianti abi dviejų lygių sankryžas, tai būtų gerai, kad visokie traktoriai ir panašus transportas būtų ten. Saugumo daugiau sudarytų. Beje, nuvažiavimai į dešinę, man atrodo, kad yra tam, kad pasiekti netoliese kelio esančius namus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Ačiū už gerą atnaujinimą. Sakyčiau kelias atrodo puikiai ir kokybiškai. Jungiamieji keliai visi asfaltuoti, kai net prie Kaunas - Marijampolė automagistralės daug žvirkelių jungiamuosiuose keliuose. Net keista, kad oficialiai neduos greitkelio statuso šiai atkarpai. Iš kitos pusės džiugu, kad leis 110 km/h.
    Nebūčiau didelis greitkelio ženklo fanas tik dėl vaizdo. Jungiamieji keliai tokiu atveju turėtų būti nuo vienos svarbesnės sankryžos (skirtingų lygių, turbožiedinės, reguliuojamos) iki kitos, o šiuo atveju vis dar numatyti nuvažiavimai tik į dešinę, kurie nebūdingi Europos greitkeliams ir automagistralėms. Bet sutinku, kad lėtaeigio transporto eismą reiktų tokiose keliuose riboti. Pėsčiųjų ir dviračių eismą turi riboti pati infrastruktūra, kad nebūtų poreikio išlįsti į pagrindinį kelią.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Ačiū už gerą atnaujinimą. Sakyčiau kelias atrodo puikiai ir kokybiškai. Jungiamieji keliai visi asfaltuoti, kai net prie Kaunas - Marijampolė automagistralės daug žvirkelių jungiamuosiuose keliuose. Net keista, kad oficialiai neduos greitkelio statuso šiai atkarpai. Iš kitos pusės džiugu, kad leis 110 km/h.

    Komentuoti:


  • Aduomas
    replied
    Nuotraukos iš 20-100m aukščio.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Praskridau virš A14 statybų lėktuvu, pavyko nutraukti porą kadrų. Langas buvo apliaumotas, tai "potato quality", bet gal kam bus įdomu.

    ...
    Ačiū už nuotraukas Geriau jau potato qualitty nei tyla temoje

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Praskridau virš A14 statybų lėktuvu, pavyko nutraukti porą kadrų. Langas buvo apliaumotas, tai "potato quality", bet gal kam bus įdomu.





    Komentuoti:


  • Vitold
    replied
    Šiandien važiuojant pastebėjome kad viaduko konstrukcijos kurios guli prie apleistos degalinės, suardytos, prie ju privažiavusi auto superkanti metalo laužą. Bijau dezinformuoti, bet mano manymu kažkas čia negerai..

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	529,5 kB
ID:	1735703 Jau atvežta viaduko konstrukcija.
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	514,4 kB ID:	1735701
    Paskutinis taisė zippo; 2019.07.16, 12:12.

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Jau visus nukreipė per naują kelio atkarpą, dešinėje matosi pėsčiųjų viaduko darbai pasistūmėjo.

    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	80,3 kB
ID:	1732512

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Sankryžoje su senu keliu A14 eis ant viršaus, gal iš anksto pradeda kelti, kad nereiktų kasti gilios duobės.

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Man kiek keistai atrodo nuo Vilniaus pusės važiuojant, kad remontuojamo kelio pradžioj, naujo ir seno asfalto lygis maždaug vienodas, o toliau artėjant ties sankryža su senu plentu, naujas kelio ruožas daug aukštesnis nei senojo (matosi 3-čioje nuotraukoje).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šitas viadukas tik pėstiesiems ir dviratininkams. Dviejų lygių sankryža motoriniam transportui bus ties sankryža su senu plentu.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Jeigu gerai įžiūrėjau, bus viadukas. Ten jis visai nereikalingas

    Komentuoti:


  • zippo
    replied
    Jau prasidėję asfaltavimo darbai.
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	92,5 kB
ID:	1731181Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	101,9 kB
ID:	1731182Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	78,2 kB
ID:	1731183
    Paskutinis taisė zippo; 2019.06.26, 08:48.

    Komentuoti:

Working...
X