Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[131] Alytus - Simnas - Kalvarija. Simno aplinkkelis
Collapse
X
-
Pastačius Via Baltica autostradą ir Pietrytinį Kauno aplinkkelį, tai iš vis galėtų nukreipti E28 trasą per kelią Kaunas-Vilnius, o A16 uždėti svorio ribojimus ir nereiks jokių aplinkkelių.
-
Norėčiau paklausti taip: o kodėl šiame kelyje , užuot planavus ir stačius brangiai kainuojančius aplinkkelius, su laiku neuždraudus krovininių vilkikų eismo ar bent jau neapribojus jų svorio?
Imkim tuos pačius lenkus - susitvarko kokią atkarpą ir, žiūrėk, uždeda 10 ar 12 t svorio apribojimą. Ir baigiasi fūrų važinėjimai. O pas mus jos kaip skėriai užplūdo šitą kelią, kai tik jis buvo daugmaž sutvarkytas. Dabar kelias jau vėl prašosi remonto (ties Birštonu jau provėžos, Marijampolės savivaldybės teritorijoje jau irgi randasi), ir ar nebus taip, kad vėl jame atsiras atkarpų, kaip prieš porą metų buvo ties Jieznu.
Jau net juokas ėmė: kai Prezidentė į Kazlų Rūdą važiavo, tas duobes prieš vizitą ar ne žvyru užpylinėjo kerzavais batais patrependami... Nes lėšų remontui vis trūksta.
Dėl aplinkkelių: ne vieni Trakai jų nori, Prienai irgi garsiai kalba, o ten tai ir tilto reiktų... Kiek mln. kainuotų? O Aukštadvaris kuo blogas - kone rojaus kampelis, o per vidurį miestelio fūros dunda. Tai ar ne paprasčiau krovininį transportą nukreipti nuo Marijampolės link Kauno ir paskui į Vilnių? Juk šiaip ar taip, bet Via Baltica bus daroma 4 juostų. Nesu kažkoks kelių specialistas, bet šituo keliu važiuoju dažnai iš Marijampolės į tėviškę ir tikrai apmaudu darosi, kai matai fūras, tiesiog akyse jį laužančias...Paskutinis taisė Romas; 2014.11.20, 21:06. Priežastis: Kopija iš temos "A16. Vilnius - Prienai - Marijampolė"
Komentuoti:
-
Šiaip nemažai žmonių nesupranta kas yra nuotraukos autorinės teisės, jie galvoja, kad jei internete yra visiems parodyta tai "nemokama". Ką norėjau pasakyti - žmonės taip darydami dažnai galvoja, kad viskas legalu. Nebūtinai iš piktos valios, kartais iš nesupratimo.
Gal ši diskusija tiktų labiau atitinkamai nuotraukų pasisavinimo temai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąPasirašyta sutartis Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti
Trečiadienį didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti. Sutarties vertė – 1,729 mln. Lt. Planuojami projektavimo darbai truks iki 2017 metų sausio.(...)
„Kelprojektas“ už daugiau nei 1,7 mln. litų projektuos Simno aplinkkelį
Tame PiaR'o kūrinyje aptikau kažką kažkur matytą:
Kelprojektas 2014.04
http://www.kelprojektas.lt/lt/conten...plinkkel%C4%AF
Forumas. Foto 2008.05
http://www.miestai.net/forumas/showp...18&postcount=6
Neaišku, kaip Kelprojektas ten skaičiavo sąmatą ir darbų grafiką, jei ketinantys per kelerius metus uždirbti 1,7 mln. Lt nerado ___,00 Lt nuotraukos padarymui (ar suprojektuos nevažiavę į Simną?) ar dviejų minučių laiko brūkštelėti laiško dėl nuotraukos panaudojimo (tokiam kilniam tikslui būtų gavę ir nemokamai, bet pasinaudoti svetimu daiktu turbūt smagiau).
Kadangi nuotraukas pasisavinti be atsiklausimo lengviau ir greičiau, nežinia kaip ten bus su kitais projektavimo dalykais
Komentuoti:
-
Gaila, kad geriausiu atveju aplinkelio sulauksime ne anksčiau 2020 metų...
Komentuoti:
-
Pasirašyta sutartis Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti
Trečiadienį didžiausia Lietuvos transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) Simno aplinkkelio projektavimo darbams atlikti. Sutarties vertė – 1,729 mln. Lt. Planuojami projektavimo darbai truks iki 2017 metų sausio.
Aplinkkelis numatytas šio kelio 22,40 iki 29,33 km ruože, ties Simno miestu.
„Šiuo keliu vyksta nuolatinis itin intensyvus krovininių automobilių judėjimas, nes tai vienas pagrindinių kelių tranzitiniam eismui per Kalvarijos muitinę į Europos šalis. Todėl aplinkinių gyvenviečių, ypač Simno, gyventojai kenčia dėl didelio triukšmo ir aplinkos užterštumo. Sprendžiant šią problemą numatyta suprojektuoti ir nutiesti aplinkkelį, kuris perkeltų tranzitinį transportą iš miestelio centrinės gatvės“, – sako Algirdas Vrubliauskas, Alytaus rajono savivaldybės meras.
Pagal LR Susisiekimo ministerijos VĮ Transporto ir kelių tyrimo instituto surinktus kelių eismo intensyvumo duomenis*, vidutinis metinis paros eismo intensyvumas kelyje Alytus–Simnas–Kalvarija 2013 metais buvo 2484 transporto priemonės, iš jų 750 krovininių automobilių. Prognozuojamas eismo intensyvumas šiame kelio ruože 2025 m. – 2697 transporto priemonės per parą.
Pasak Simno aplinkkelio projekto koordinatoriaus, UAB „Kelprojektas“ kelių skyriaus Projekto vadovo Beno Berkmono, aplinkkelio projektas susideda iš 4 pagrindinių etapų. Pirmiausia bus atlikti įvairūs geodeziniai, geologiniai, kelio ruožų ekonominiai ir kiti tyrimai, parengti projektiniai sprendiniai bei pasiūlyti geriausi Simno aplinkkelio trasos variantai. Tuomet pagal LAKD patvirtintą Simno aplinkkelio trasą bus parengtas specialusis planas ir suprojektuota kelio juosta, reikalinga parengtiems projektiniams sprendiniams įgyvendinti.
Trečiame etape pagal patvirtintą specialųjį planą bus parengtas žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas bei atliktos visos su tuo susijusios procedūros. Paskutiniame etape bus parengtas techninis projektas, t.y. parengti brėžiniai, suskaičiuota kelio įrengimo sąmatinė vertė, parengtos viaduko per geležinkelį ir tilto per Spernios upę konstrukcijų dalys ir kiti darbai.
Komentuoti:
-
Simno aplinkkelis
Pagaliau bus pradėtas projektuoti Simno aplinkkelis.
Anksčiau apskrities bendrajame plane buvo numatyta šiaurinė trasa, o Alytaus rajono bendrajame plane - pietinė trasa šalia geležinkelio.
Dabar numatyti du aplinkkelio trasos variantai į pietus nuo Simno:
I variantas. 6,93 km, einantis pagal Šeštokų - Alytaus geležinkelį (kaip Alytaus rajono BP)
II variantas. 8,30 km, aplenkiant dideliu lanku tvenkinius
Dabartinė kelio trasa per Simną siekia apie 7 kilometrus - I variante kelias nežymiai sutrumpėtų, o II variante - išaugtų virš kilometro.
(paspaudus ant brėžinio - didesnis planas)
Daugiau: Pirkimo dalis 144948:1
Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 22,40 iki 29,33 km rekonstravimo (Simno aplinkkelio tiesimo) projekto įgyvendinimo dokumentų parengimas
Specifikacija:
20. Orientacinės statybinių inžinerinių ir kitų tyrinėjimų ir statinių statybos projektavimo darbų apimtys, kiekiai ir terminai:
20.1. statybiniai inžineriniai tyrinėjimai: objekto tyrinėjimų plotą pasiskaičiuoti turi pats teikėjas pagal pateiktą aplinkkelio trasos planą ir normatyvinių statybos techninių dokumentų ir kitų teisės aktų reikalavimus.
20.2. statinio statybos projektiniai sprendiniai ‒ 1 vnt.;
20.3. planuojamos ūkinės veiklos pasekmių aplinkai vertinimas ‒ 1 vnt.;
20.4. aplinkkelio tiesimo specialusis planas ‒ 1 vnt.;
20.5. žemės paėmimo visuomenės poreikias projektas ir jo įgyvendinimas ‒ 1 vnt.;
20.6. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.;
21. Paslaugų teikimo terminai: Bendras paslaugų teikimo terminas ne ilgesnis kaip 36 mėn. nuo sutarties įsigaliojimo.
http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=147660
Komentuoti:
-
Norint paplatinti, nelieka nieko kito kaip griauti tiltą. Vingis natūraliai leidžia sumažinti greitį prieš siaurą tiltą.
Komentuoti:
-
Prieš kokius 5 metus teko matyti kelio rekonstrukciją ties tuo geležinkelio tiltu, kur netoli Alytaus. Tai nustebino, kad kelias buvo rekonstruojamas iš esmės, tačiau prasta eismo situacija su staigiu vingiu ir siauru pravažiavimu po tiltu taip ir liko beveik nepatobulinta.
Komentuoti:
-
Ir vėl viskas blogai. Blogi keliai blogai. Daro geresnius - blogai. Pakentėti kurį laiką negali. Kas per žmonės.
Komentuoti:
-
Indrė Mikelionytė, "Alytaus naujienos"
2013 m. liepos 21 d. 10:48
Tiems Alytaus miesto ir rajono gyventojams, kurių kasdieniai keliai veda per Simno ir Seirijų sankryžą, bent jau dvi savaites teks apsišarvuoti kantrybe. Įrengiant žiedinę sankryžą atliekami specifiniai esamos rekonstrukcijos darbai (...)
Atliekant sudėtingus sankryžos rekonstrukcijos technologinius sprendimus, nuo antradienio eismą sankryžoje reguliuoja mobilūs šviesoforai. Dėl riboto eismo pralaidumo susidarančios automobilių spūstys skirtingomis valandomis nusidriekia visomis kryptimis. Alytiškiai skundžiasi, kad dėl atliekamų darbų jiems kyla nepatogumų. „Kiekvieną rytą pro šią sankryžą važiuoju į darbą, po pietų - namo, kelyje sugaištu daugiau laiko. Nesuprantu, kodėl šviesoforai ilgiau dega ten, kur automobilių eilė mažesnė“, - teiravosi alytiškė Eglė
(...)
http://auto.delfi.lt/laisva-pavara/d....d?id=61897251
Komentuoti:
-
Iš Kalvarijos savivaldybės puslapio:
DĖL EISMO APRIBOJIMO KELIU NR. 131 ALYTUS-SIMNAS-KALVARIJA
2012-08-03
Informuojame, kad 2012-08-09 ir 2012-08-10 dienomis nuo 7.00 val. iki 18.00 val. bus draudžiamas automobilių eismas per Kirsnos upės tiltą dėl rekonstrukcijos darbų. Eismas kreipiamas per Marijampolę ir Mockų k.
Raimundo Maruškevičiaus nuotrauka
Savivaldybės informacija
Pasirodo kelias [131] Alytus-Simnas-Kalvarija beveik visą laiką pravažiuojamas
Komentuoti:
-
Nera jokiu nauju ziniu apie Simno aplinkeli arba bent jau del telesnes kelio rekonstrukcijos?
Komentuoti:
-
Neblogos naujienos Simno gyventojams. Bet dar ne šiemet
Norėjau paklausti kada planuojama pradėti 131 kelio (Simno miestelio) aplinkelį? ( 2012-04-13 )
Šiais metais bus skelbiamas konkursas teritorijų planavimo dokumentams parengti.
Komentuoti:
-
/\ Ačiū už nuotraukas.
Bent jau Simne (turbūt ir Alytuje) nėra jokių nuorodų, kad kelias iki Kalvarijos uždarytas.
Nelabai suprantama, kodėl taip ilgai rekonstruojamas tas tiltas (ir visas kelias)
Po poros metų bus rekonstruojamas dar viena 131 kelio atkarpa. Pagal kilometražą tai panašu į ruožą Krosnoje
2012-02-21 Skelbimas apie sutarties sudarymą
Pirkimo pavadinimas: Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 131 Alytus–Simnas–Kalvarija ruožo nuo 41,80 iki 44,80 km rekonstravimo projekto parengimas
Ūkio subjekto, kurio naudai priimtas sprendimas sudaryti sutartį, pavadinimas:
UAB "PLENTPROJEKTAS" (300715445)
http://www.cvpp.lt/index.php?option=..._id=2002643205Paskutinis taisė Romas; 2014.04.24, 21:15.
Komentuoti:
-
Marijampolėje, Kalvarijoje (ir tikriausiai Krosnoje) stovi informaciniai kelio ženklai, jog eismas tarp Kalvarijos ir Krosnos 131 keliu draudžiamas. Vyksta tilto per Kirsnos upę statybos/remonto darbai.
Kelių direkcija praneša, kad nuo gruodžio mėnesio bus tęsiama kelio Krosna – Kalvarija rekonstrukcija. Dėl to bus nutrauktas eismas beveik dviejų kilometrų atkarpoje ties tiltu per Kirsnos upę.
Šis tiltas bus rekonstruojamas, todėl rekonstrukcijos metu, kuri turėtų trukti iki ateinančių metų rugsėjo mėnesio, eismas juo bus visiškai nutrauktas.
Vykstantiems iš Kalvarijos į Krosną ar atgal kelininkai rekomenduoja rinktis kitą maršrutą.
Valstybinė kelių transporto inspekcija informuoja, kad dėl kelio Krosna – Kalvarija remonto, laikinai keičiamos ir kai kurių tarpmiestinių autobusų trasos.
Autobusai, vykstantys maršrutais Kaunas – Druskininkai, Lazdijai – Kaunas bei Vilnius – Marijampolė, į Kalvarijos autobusų stotį neužsuks. Iš Marijampolės į Krosną ir atgal jie važiuos per Želsvos gyvenvietę..
Realiai lengvųjų automobilių eismas kol kas įmanomas:
5 km (nuo Kalvarijos):
Priartinus:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Žemėlapis su pažymėta vieta, kur buvo Likiškių st.
Geležinkelio tiltas per kelią Nr. 131 Kalvarija - Simnas - Alytus Likiškiuose.
Iš Simno pusės.
Iš Alytaus pusės.
Likiškių link.
Paskutinis taisė Romas; 2012.03.28, 22:37. Priežastis: Kopija iš "Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai--Alytus) "
Komentuoti:
Komentuoti: