Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A6] Kaunas - Ukmergė - Utena - Zarasai - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    142,0-150,1 km

    Numatoma kelio A6 ruožo nuo Radeikių iki Daugailių (142,0-150,1 km) rekonstrukcija
    A6 Kauno–Zarasų–Daugpilio kelio 142,0–150,1 km ruožas yra Utenos rajone, Utenos ir Daugailių seniūnijose.
    Magistralinio kelio ruožas nutiestas pagal III techninės kategorijos kelio parametrus. Rekonstruojamo kelio A6 atkarpoje (142,0–150,1 km) yra dvi gyvenvietės; 9 sankryžos su vietiniais keliais, 3 – su rajoniniais keliais: Nr. 4913 Rukliai–Radeikiai–Juknėnai (142,42 km), Nr. 4931 Užpaliai–Alaušai–
    Bajoriškiai (144,46 km), Nr. 4909 Tauragnai–Sirvydžiai–Daugailiai (149,64 km) ir sankryža su krašto keliu Nr. 178 Bradesiai–Dusetos–Daugailiai (149,86 km).
    2010 m. duomenimis vidutinis metinis paros eismo intensyvumas 3235 aut./parą, sunkiųjų automobilių – 609 aut./parą.
    Rekonstruojamam kelio ruožui parinkta II dangos konstrukcijos klasė. Kelio plotis susiaurės nuo 13 iki 12 m, o kelio dangos plotis bus praplatintas nuo dabartinio 8 m iki 9 m kelkraščių sąskaita.

    Rekonstruojamos nuovažos ir sankryžos: nuovažų – 40 vnt.; sankryžų – 7 vnt.
    Iškilios saugumo salelės su trinkelių danga: plotas – 2362 m2; vienetai – 11 vnt. Pėsčiųjų dviračių takai, šaligatviai: ilgis – 1459 m; plotas – 3059 m2.
    Rekonstruojamo kelio ruožo pradžia (Pk 1420+00 – sutampa su anksčiau rekonstruoto ruožo pabaiga) yra Kastulynės miške, tęsiasi per Radeikių kaimą, dirbamus laukus. Už 7 km nuo Radeikių prasideda Daugailių miestelis, kurio ribose ir pasibaigia kelio ruožas ties 150,1 km (Pk 1501+57) – rekonstruojamos
    sankryžos su krašto keliu Nr. 178 Bradesiai–Dusetos–Daugailiai elementų pabaiga Daugailių gyvenvietėje.

    http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=209867

    Comment


      Iš Irenos Digrienės (Kavaliauskaitės) šeimos albumo. Nuotraukos savininkei leidus įdedu šią nuotrauką.



      Comment


        Nauja žiedinė sankryža Jonavoje
        Gruodžio 12d. juostelė perkirpta ties užbaigtu objektu netoli „Lukoil“ degalinės ties magistralinio kelio Kaunas–Zarasai–Daugpilis sankirta su keliu Jonava–Gudžioniai.




        Šaltinis

        Comment


          Zarasų rajono Degučių gyvenvietėje žiedinės sankryžos įrengimas, pėsčiųjų - dviračių takų įrengimas gyvenvietės abiejose kelio pusėse, susidėvėjusių pralaidų keitimas, asfaltbetonio dangos stiprinimas ir kiti darbai.



















          Šiuo metu labiausiai keikiama Degučių žiedinė sankryža. Tolimųjų reisų vairuotojai ypač ja nepatenkinti, furos lipa ant bordiūrų, neišsisuka. Darbus numatoma užbaigti šių metų liepos mėnesį.

          Comment


            Plentas Jonava-Ukmergė apie 1930 m. Iš Irenos Digrienės (Kavaliauskaitės) šeimos albumo. Nuotraukos savininkei leidus įdedu šią nuotrauką.

            Comment


              NŽT 2015.02.25
              DĖL ŽEMĖS PAĖMIMO VISUOMENĖS POREIKIAMS (ZARASŲ MIESTO PIETRYTINIAM APLINKKELIUI (9,34) KM TARP MAGISTRALINIO KELIO A6 KAUNAS–ZARASAI–DAUGPILIS 178,06 IR 184,85 KM TIESTI) PROJEKTO PATVIRTINIMO


              http://www.nzt.lt/go.php/lit/DEL-ZEM...MO/23884/408/0

              Comment


                Pasirašyta sutartis dėl projekto "Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas-Zarasai-Daugpilis) plėtra. Dangos rekonstravimo III etapas. Sutartis Nr. 2" įgyvendinimo.

                Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožas nuo 142,00 iki 150,10 km (Utenos rajonas)

                Darbai apima kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 142,00 iki 150,10 km dangos, melioracijos įrenginių, inžinerinių tinklų rekonstravimą, autobusų stotelių, pėsčiųjų dviračių takų, apšvietimo tinklų įrengimą, aplinkosauginių priemonių įdiegimą. .
                Vertė 12,7 Mln. EUR. Rekonstrukciją vykdys Panevėžio keliai.

                https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...7bd.html&B=PPO

                Comment


                  Latvijos pasienyje baigta 18,6 km ilgio kelio ruožų rekonstrukcija

                  Magistraliniame kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis per pusantrų metų rekonstruota beveik devyniolika kilometrų kelio. Darbai vykdyti 16 kilometrų ilgio kelio ruože tarp Utenos ir Zarasų, nuo kelio 163 kilometro iki Zarasų miesto ribos 179 kilometre. Antrasis ruožas, atnaujintas to paties projekto metu, yra 2,6 kilometro ilgio. Jis prasideda ties Zarasų miesto riba ir tęsiasi iki sienos su Latvija.
                  http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...ija-221-517557

                  Comment


                    Tarp Karmėlavos ir pirmo šviesoforo už Karmėlavos (posūkis į Užusalius) pradėjo asfaltuoti trumpais ruožais kelią abiem kryptim. Viskas būtų kaip ir gerai, bet tas užasfaltavimas labai jau nelygus, labai iškeltas. Čia gal kokie paruošiamieji darbai, kažką vėliau planuoja daryt?

                    Comment


                      Specialieji aplinkklelių planai iš TPD (teritorijų planavimo) registro

                      A6 Kaunas-Ukmergė-Utena-Zarasai.

                      Karmėlavos aplinkkelis


                      Jonavos pietrytinis aplinkkleis


                      https://map.tpdr.lt/tpdr-gis/index.j...ion=tpdrPortal

                      Comment


                        Įdomu, kada galima tikėtis šitų patobulinimų?

                        Comment


                          Savotiškas šviesoforų veikimas Kaunas-Jonava kelyje. Tiesiai važiuoja automobilių srautas. Tuomet šalutiniame atsiranda 1 automobilis ir įvyksta automatikos stebuklas - suveikia šviesoforas, stabdo visą pagrindinį srautą dėl vieno automobilio. (Kitos išeities lyg ir nėra, jei yra jutikliai). Bet kas gi vyksta toliau, vos tik užsidega žalia pagrindiniame kelyje, tuoj pat pradeda mirksėti, nes šalutiniame vėl pasirodė 1 automobilis Negana to, šviesoforas suprogramintas idiotiškai, kad pravažiavus tam vienam automobiliui, pagrindiniam srautui dar ilgai dega raudona. Tuo tarpu Vilnius, nors jo sistema ir senesnė už Jonavos kelio šviesoforus, labiau pažengęs - čia dėl poros automobilių žalia tik užsidega ir iškart mirksi.

                          Dabar išeina, kad prioritetas kaip ir šalutiniam keliui, nes ten visada iškart reaguojama į automobilį. Tai logiška būtų padaryt atvirkščiai, tegu visada dega žalia šalutiniam, bet kai atvažiuojama pagrindiniu ten visada būtų uždegama žalia.
                          Paskutinis taisė Rimas_OK; 2016.03.04, 00:19.

                          Comment


                            Dar juokingesnis šviesoforas kabo Karvėmaloj (vienas iš 2 naujų) - dega žalia, paskui ima labai greitai mirksėti, kokiai sekundei užsidega raudona ir vėl persijungia į žalią ... Anksčiau abu nauji šviesoforai dirbo tokiu idiotišku ciklu, vieną sureguliavo, kitas liko.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Karmėlavos šviesoforai taip reaguoja į viršijančius greitį:
                              http://www.15min.lt/gazas/naujiena/s...jus-787-552321

                              Comment


                                Patvirtintas Jonavos aplinkkelio žemės paėmimo projektas.

                                Informacija apie patvirtintą žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektą Jonavos rajone

                                Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos (projekto organizatorius) informuoja, kad Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos Jonavos skyriaus vedėjas 2016 m. kovo 16 d. įsakymu Nr. 5VPĮ-164-(14.5.2.) „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis 28,154–34,595 km ruožui (Jonavos pietrytiniam aplinkkeliui) rekonstruoti) projekto tvirtinimo“ patvirtino šį UAB „Kelprojektas“ parengtą projektą Jonavos r. sav. Spanėnų k. ir Jonavos m.

                                Įsakymas paskelbtas Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos tinklalapio www.nzt.lt skyrelyje „Teritorijų planavimo dokumentai“.
                                http://www.lakd.lt/lt.php/veikla/ter...s_rajone/21501

                                Comment


                                  ar yra kokiu naujienu apie Jonavos pietrytini aplinkeli? zadejo 2016 pabaigoje pradet kazkokius darbus ties Šveicarijos ivaziavimu.

                                  Comment


                                    /\ Žemės paėmimo rocedūros Jonavos aplinkkeliui tiesti kaip ir baigtos. Savininkams suprojektuoti lygiaverčiai žemės sklypai Kaišiadorių ir Jonavos rajonuose
                                    NŽT Kaišiadorių sk. 2016.05.26 įsakymas nr. 6VPĮ-1-(14.6.126.)
                                    Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (magistralinio kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis 28,154-34,595 km ruožui (Jonavos pietrytinis aplinkelis) tiesti) projekto dalies tvirtinimo



                                    Sprendiniai
                                    Paspaudus - didesnis brėžinys


                                    http://www.nzt.lt/go.php/lit/Del-zem...nimo/30133/0/4

                                    Comment


                                      Pirkimas 317580
                                      Transeuropinio tinklo kelias E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis). Jonavos aplinkkelio tiesimas I etapas (Techninės specifikacijos)

                                      Atsiprašau už ilgą citatą. Deja, aplinkkelio brėžiniai neprisegti
                                      2 skyrius. INFORMACIJA APIE STATYBVIETES
                                      2.1. ĮVADAS
                                      Jonavos pietrytinio aplinkkelio projektas parengtas pagal 2004 metais patvirtintą specialųjį planą ir Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos 2009 m. patvirtintą projektavimo darbų užduotį.
                                      Jonavos pietrytinio aplinkkelio techninis projektas parengtas nuo Pk 278+66 iki Pk 343+80. Susidūrus su problemomis dėl žemės nusavinimo, nutarta Jonavos pietrytinio aplinkkelio techninio projekto ruožą dalinti į du projekto rengimo ir statybos etapus:
                                      I etapas – nuo Pk 334+25,5 iki Pk 343+80
                                      ir II etapas – nuo Pk 278+66 iki Pk 334+25,5, kuriame ir kilo problemos su sklypais, kadangi šioje atkarpoje aplinkkelio statybos vieta numatyta per sklypus.
                                      Šioje projekto dalyje yra parengtas I projektavimo ir statybos darbų etapas, tai yra trasa nuo Pk 334+25,5 iki Pk 343+80.
                                      - I darbų etapo A6 aplinkkelio kelio trasa prasideda ties susikirtimu su esamu keliu Nr. 143 Pk 334+25,5 ir baigiasi prieš tiltą per Nėrį Pk 343+80.
                                      - Nuo susikirtimo su esamu Nr. 143 keliu iki esamos sankryžos A6 su keliu vedančiu į Achemą, aplinkkelio trasa eina nauja vieta.

                                      Aplinkkelio trasa suprojektuota pagal II kelio kategoriją. Suprojektuotoje aplinkkelio sankirtoje su krašto keliu Nr. 143 ir sankirtoje su keliu A6–Achema suprojektuotas žiedinės sankryžos Nr. 3 (Ž3) ir Nr. 4 (Ž4).
                                      Įvertinus perspektyvinį eismo intensyvumą, naujai suprojektuoto aplinkkelio Pk 334+93 ir kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstruojamos atkarpos sankirtoje suprojektuota žiedinė sankryža Ž3. Taip pat nustačius perspektyvinį eismo intensyvumą naujai projektuojamo aplinkkelio (A6) Pk 341+00 ir esamo kelio Kaunas–Achema rekonstruojamos atkarpos sankirtoje suprojektuota žiedinė sankryža Ž4.

                                      Esamas kelias Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstruojamas:
                                      - kelio nr. 143 dalis – 450 m – išardoma,
                                      o ruože nuo 0,500 iki 0,703 km – tvarkomos dangos.
                                      Dėl aplinkkelio (A6) ir kelio Nr. 143 sankirtoje suprojektuotos žiedinės sankryžos Ž3, esamo kelio nr. 143 ruožas iki 0,48 km netenka prasmės, todėl šis kelio ruožas naikinamas arba atiduodamas Jonavos savivaldybės žinion. Rekonstuojamas kelio ruožas tarnaus kaip įvaža į Ž3 ir išvaža iš jos.

                                      Projektuojant aplinkkelio trasą ir įrengus II etapą, bus nutrauktas esamas vietinių kelių tinklas, kuris užtikrino autotransporto patekimą į įvairias aptarnaujančias įmones. Siekiant atstatyti susisiekimą su gamybiniais centrais, logistikos bei muitinės sandėliais ir Achemos logistikos centru, naujai suprojektuotas jungiamasis kelias Nr. 4 (JK4). I projekto rengimo ir statybos etape suprojektuotas trumpas ruožas (120 m), jungiamojo kelio, kuris jungia kelią Nr. 143 su logistikos ir muitinės sandėliais. Toliau jungiamasis įsijungia į esamą, kol nėra įgyvendintas II aplinkkelio projektavimo ir statybos etapas.
                                      Suprojektuoti jungiamieji keliai Nr. 5 ir Nr. 6, toliau – JK5 ir JK6, žiedinė sankryža Ž4 praeina esamo kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožu, prasidedančiu maždaug ties 34 km.

                                      2.2. PROJEKTE NUMATYTŲ STATYBVIEČIŲ SĄRAŠAS IR JŲ CHARAKTERISTIKA
                                      Kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 33,425 iki 34,380 km ir kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo, Jonavos pietrytinio aplinkkelio (I etapo) tiesimo metu atliekami pagrindiniai darbai:
                                      – kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis rekonstravimas – 0,96 km;
                                      – Jonavos pietrytinio aplinkkelio tiesimo darbai – 0,677 km;
                                      – kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekostravimas – 0,203 km;
                                      – jungiamųjų kelių įrengimas: JK5 (A6 – 233 m); JK4 (120 m nuo kelio Nr. 143), JK 6 (į AB Achema – 198 m);
                                      – žiedinių sankryžų nr. 3 ir nr. 4 įrengimas;
                                      (...)

                                      2.2.1. Esama padėtis
                                      Suprojektuotas aplinkkelis praeina pievomis ir Jonavos m. rytinio pramoninio rajono teritorija. (...)
                                      Šiuo metu kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstruojamas ruožas yra IV kategorijos krašto kelias. Esama asfalto danga – 7,0 m pločio, sankasa ~13,0 m. Kelias praeina esamos kelio juostos ribose, bet dėl atskirų projektinių sprendinių reikalingas papildomas valstybinių žemių paėmimas. (...)
                                      Jungiamasis kelias JK4, suprojektuotas nuo esamo, IV kategorijos krašto kelio Nr. 143 Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys, 120 metrų. Numatomas jau ant esančio vietinio kelio, toliau šiame projekto rengimo ir statybos etape suvedamas į esamą.
                                      Jungiamasis kelias JK5, suprojektuotas vietoje esamo, magistralinio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis kelio, ruože 33,0–34,0 km. Suprojektuotas JK5 vykdys įvažos į žiedinę sankryžą Ž4 ir išvažos iš žiedinės sankryžos Ž4 funkcijas. Jungiamasis kelias JK5 praeina esamos kelio juostos ribose.
                                      Esamo kelio danga ~7,0–15,5 m, žemės sankasa ~13,0–18,5 m.
                                      Jungiamasis kelias JK6, suprojektuotas nuo esamo, magistralinio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis kelio ruože 33,0–34,0 km. Suprojektuotas jungiamasis kelias JK6 vykdys įvažos į žiedinę sankryžą Ž4 ir išvažos iš žiedinės sankryžos Ž4 funkcijas. Jungiamasis kelias JK6 praeina esamos kelio juostos ribose.
                                      Esamo kelio danga ~7,0–16,6 m, žemės sankasa ~15,0–21,0 m. Esamo kelio dangos konstrukcija

                                      http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=317580
                                      I etape bus nutiesta tik apie 1 km aplinkkelio . Praktiškai tik bus patvarkytas vietinių kelių tinklas "Achemos" ir sankryžos su keliu Nr. 143 į Elektrėnus - Vilnių apylinkėse

                                      Comment


                                        Visiškai beprasmė statyba. Kokia nauda skirstyti į etapus? I etapas nieko nepagerina, vienintelis pliusas - lygesnė kelio danga. Geriau tuos pinigus panaudotų sklypų išpirkimui
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Numatomi projektavimo darbai kelyje A6 tarp Biruliškių mazgo ir Karmėlavos.
                                          Tikėkimės, kad neprismaigstys dar daugiau šviesoforų su "70" ar "50" ženklais bei nepaguldys papildomų "gulinčių policininkų".

                                          Pirkimas 322217
                                          Projekto pavadinimas: Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 5,95 iki 12,122 km kapitalinio remonto projektas.
                                          Projektavimo tikslas: atlikti statybinius inžinerinius ir kitus tyrinėjimus, parengti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis ruožo nuo 5,95 iki 12,122 km kapitalinio remonto projektą, vykdyti statinio projekto vykdymo priežiūrą.

                                          http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=322217

                                          Comment

                                          Working...
                                          X