Pagaliau pradėjo judėti ledai
Ieškoma kas įrengs vieną „Via Baltica“ ruožą: paskelbtas viešasis pirkimas A5 kelio ruožo nuo 72,50 km iki 79 km rekonstravimo darbams
VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 km iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų III ketvirtį.
Šiais metais pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus ruožuose nuo 79 km iki 85 km ir nuo 56,83 km iki 72,50 km. Darbų pradžia šiuose ruožuose priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirtojo šio kelio ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje.
2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus „Via Baltica“ (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km) ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai.
Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn.
Plačiau: https://lakd.lt/naujienos/ieskoma-ka...ravimo-darbams
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
... Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.
Tas pats ir su fūromis, transportininkai skaičiuoja kiek mažiau fūra sunaudos kuro, ar važiuodama 82 ar 83km/h. Tai jie manau tikrai vertina ir kelių dangos kokybę, kelių lygumą, reljefiškumą, gulinčius policininkus ir pan.
Visose šalyse kurios sėkmingai vysto ekonomiką atkreipkite dėmesį į kelius. Pradėkime nuo JAV ir pabaikime Kinija.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Viskas turi prasmę. Nesigilinkime į karinius taktinius ar operacinius dalykus, kol nepadarėm strateginių veiksmų.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.
Svarbu tiekimas į Suvalkų koridorių iš abiejų pusių. Plius galimybės greit permest techniką kaistant situacijai. Kad ir koks masinis perdislokavimas iš Vokietijos į Latvijos ir Estijos pasienius su Rusija.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nereikia stabdyti to kas biudžete numatyta, bet nereikia ir skubinti investicijų papildomai kišant pinigus į perkaitusią ekonomiką.
.
Ar stebuklingai sutampa, kad būtent x kiekis (jau numatytų gerai), o x+ pirmasis jau tampa blogai?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
Iš Baltarusijos galima paprasta artilerija tiesiogiai šaudyti vos ne į Prezidentūrą ir KAM Vilniuje.
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKaro atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
Komentuoti:
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimąKaro atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąKad 2+2 reikia, tai niekas nesiginčija ir tai bus padaryta, bet aš nesuprantu ką karas pakeitė, kad staigiai reikia skubtinti statybas. Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPagal tokią l;ogiką, vyriausybė turėtų skubiai peržiūrėti visas investicijas, ir kuo daugiau (kurios nėra būtinos) - sustabdyti. Nes skatina inflaciją.
Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimąKeista, kad šitame forume išvis kyla diskusija dėl normalių standartų 2+2 vertės. Greitis, saugumas, karinis mobilumas, triukšmo slopinimo ir aplinkos priemonės, įvaizdis galų gale....
Labai tikiuosi, kad A5 bus įgyvendinta žaibo tempais, vėliau ateis ir atkarpos iki Panevėžio eilė.
Komentuoti:
-
Padiskutavom apie galimybes, dabar žiūrėkim ką turim šiai dienai.
A5 Kaunas - Marijampolė:
1) Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 79,00 iki 85,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto ekspertizė. Numatomos pirkimo pradžios data: 2022-II ketv. - 2022-II ketv.. Ekspertizei nustatomas 1 mėn. terminas. Darau prielaidą, kad po ekspertizės dar konkursas, apskundimai ir t.t. tai greičiau ~vasaros galo neprasidės darbai. Pataisykit jei klystu, neesu ekspertas šioje srityje.
2) Magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 72,50 iki 79,00 km rekonstravimo techninio darbo projekto ekspertizė. Numatomos pirkimo pradžios data: 2021-IV ketv. - 2021-IV ket. Kaip ir jau turėjo būti pasibaigęs, bet per paiešką nepavyksta rasti ar tikrai įvykęs konkursas.
Tai turim tikimybę pradėti darbus 12,50 km atkarpoje šiemet.
Tolimesnė Via Baltica nuo Kauno link Latvijos sienos:
1) Kelprojektas rengia MAGISTRALINIO KELIO A8 PANEVĖŽYS–ARISTAVA–SITKŪNAI PLĖTROS GALIMYBIŲ STUDIJA. Neįsivaizduoju koks terminas šiai galimybių studijai. Žinoma, tikėtina, po jos pasimatys ar galim turėti Kaunas - Panevėžys 2+2 kelią. Sutartis pasirašyta 2021 spalį.
2) Plentprojektas rengia A10 Panevėžys–Pasvalys–Ryga plėtros galimybių studijos parengimas. Sutartis pasirašyta 2021 spalį.
Tai įdomu kokios trukmės galimybių studijai. Manau, kad iki realių darbų tai čia dar daugybė metų. Galimybių studija, projektas, žemių paėmimas, pirkimai ir t.t. Nepamirštant, kad reikai užsitikrinti finansavimą.
Beje, kas gaila, kad dar nepadaryta buvo iki šiol - dar 2006 metais buvo atliktas Ramygalos aplinkkelio poveikio aplinkai tyrimas, 2008 m. parengtas specialus planas. Mintis buvo pastatyti iškart 2+2 aplinkkelį. Primintų kaip lenkai dar nedarydami ilgų atkarpų padarė Sczczuczyn arba Stawiski aplinkkelius. Deja, turim 2022 ir fūros toliau važiuoja per miestelį, o eimo intensyvumas ten ~8000 per dieną.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Keista, kad šitame forume išvis kyla diskusija dėl normalių standartų 2+2 vertės. Greitis, saugumas, karinis mobilumas, triukšmo slopinimo ir aplinkos priemonės, įvaizdis galų gale....
Labai tikiuosi, kad A5 bus įgyvendinta žaibo tempais, vėliau ateis ir atkarpos iki Panevėžio eilė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Statant infrastruktūrą reiktų taip pat įsikalti ir žodį komfortas. Pvz. saugus tr. priemonių lenkimas (KET terminais - apvažiavimas).
1+1 nors ir nedaug laiko sutaupai 100 km ruože, bet gauni daugiau saugumo, o didžiosios avarijos ne tokios ir dažnos, nors žiauriai užstabdo, jei nepasiseka.
Dar reiktų atsiminti, kad kalbam ne apie kaip tiesiog Kaunas-Suvalkai autostradą, o apie Kaunas-Varšuva autostradą. Atstumas didesnis nei Vilnius-Klaipėda. Autostrada sutaupytų gal net valandą ir daugiau. Reikia išlaikyti 2x2 visame kelyje tarp miestų, nesukti galvos kada baigsis autostrada vidury kelionės.Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.11, 21:21.
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O supranti, kad skolinimasis dar labiau didina infliaciją? Valstybė daugiau skolinasi, verslas gauna daugiau užsakymų, verslas samdo daugiau darbuotojų, atlyginimai kyla, statybų kaštai auga, valstybei reikia daugiau skolintis ir sukasi ratas.
Komentuoti:
-
Dabar klaisimas ta 2 plius 1 likusi autostrada nuo kauno dabartinem geopolitinem realijom turi prasme? manau 2 plius 2 reiketu daryt iki talino, grynai gynybiniais tikslais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Nebūna autostradose kamščių? Dar didesni būna po eismo įvykių, nes iš visų pusių fiziškai aptverta ir išvažiavimai neapgyvendintose teritorijose kas keliolika ar daugiau kilometrų.
Komentuoti:
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąMagistralinių kelių platinimas/gerinimas yra labiau prestižo, malonumo ir saugumo reikalas. Blizgantys keliai beveik visiškai nepagerina ir logistikai ir verslui svarbu tik kad būtų asfaltas ir nebūtų kamščių. Kaina daug didesnė nei ekonominė nauda verslui.
Pabrėžiu "verslui", nes paprastiem vairuotojam ta nauda gerokai svarbesnė ir vertingesnė
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Žiemą buvo geras pavyzdys su keliom minutėm. Kiek ten kilometrų kamštis buvo?
Komentuoti:
Komentuoti: