Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[E67] [A5] Kaunas - Kalvarija (- Varšuva) - "Via Baltica"

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
    Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta

    Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat

    ...
    Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.

    Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.

    Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.

    „Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
    ..

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats
    Jau antra pusė Q3 ir kažkaip tylu.

    Ar nepastrigo procesas? Ar viskas kol kas pagal planą?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    A5 Via Baltica ties Lenkijos siena
    Žemėlapis iš www.mapy.cz


    Foto 2022.07




    Kalvarijos buv. muitinė


    Paskutiniai metrai Lietuvoje

    Tęsinys -temoje [PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
    Paskutinis taisė digital; 2022.07.28, 22:38. Priežastis: pataisytas url

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Šiaip A5 ne kiek dėl greičio vertinčiau, o kaip karinį objektą ir šiaip pagerinto transporto pralaidumo objektą. Santykinai saugiai bus galima judėti Vilnius-Kaunas-Varšuva kryptimi.

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Straipsnio antraštė skambi, bet labai nieko naujo - tiesiog update, kad reikalai vyksta

    Lietuvoje atsiras nauja automagistralė: reaguodama į ekonomistų kritiką LAKD pabrėžia – greitį kiekvienas renkasi pat

    ...
    Šių metų gegužę LAKD paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad, sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų trečiąjį ketvirtį.

    Kaip LRT.lt sakė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, šiemet pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus dėl ruožų nuo 79 iki 85 km ir nuo 56,83 iki 72,50 km.

    Saulius Jansonas / V. Balkūno / BNS nuotr.

    „Darbų šiuose ruožuose pradžia priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirto šio kelio ruožo nuo 85 iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje“, – portalui aiškino LAKD atstovas.
    ..

    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...s-renkasi-pats

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.
    Marijampolės kryptimi nuo pat kelio išplatinimo darbų pabaigos įrengti pilnai žali ženklai Marijampolė/Varšuva, nors ten autostrada kol kas nesitęsia (labai laukiu kada prasidės ten darbai).

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Važiuojant iš Marijampolės į Kauną, kelyje su skiriamąją juosta prieš vadinamą "Kaprato" ("Kaprato automobilių turgaus) viaduką su nuovaža į Puskelnius ir Dženčialauką pasitinka žalias "Automagistralės" ženklas, op po juo lentelė "400 m" (be rodyklių į viršų). Vadinasi, iki automagistralės pradžios lieka 400 metų. Už dviejų lygių sankryžos pasitinka toks pat žalias ženklas be lentelės. Pasukus į dešinę (pagal nuorodas į Puskelnius ir Dženčialauką), tuoj pat už posūkio yra ženklas "Automagistralės pabaiga". Tai gaunasi taip, kad automagistralė baigiasi dar neprasidėjusi...
    Matyt ženklas pastatytas atsižvelgiant, kad ši atkarpa kažkada bus autostrada, o tie ženklai su lentele "400m" yra tik laikinas.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Važiuojant iš Marijampolės į Kauną, kelyje su skiriamąją juosta prieš vadinamą "Kaprato" ("Kaprato automobilių turgaus) viaduką su nuovaža į Puskelnius ir Dženčialauką pasitinka žalias "Automagistralės" ženklas, op po juo lentelė "400 m" (be rodyklių į viršų). Vadinasi, iki automagistralės pradžios lieka 400 metų. Už dviejų lygių sankryžos pasitinka toks pat žalias ženklas be lentelės. Pasukus į dešinę (pagal nuorodas į Puskelnius ir Dženčialauką), tuoj pat už posūkio yra ženklas "Automagistralės pabaiga". Tai gaunasi taip, kad automagistralė baigiasi dar neprasidėjusi...

    Komentuoti:


  • Xmaster
    replied
    Tikrai smagu pagaliau sulaukti žinių Minėtos 6,5 km atkarpos pagrindiniai darbai: "įgyvendinant rekonstravimo projektą bus įrengiamas naujas viadukas (sankirta), naujas tunelinis pravažiavimas, viadukas (žaliasis tiltas) gyvūnų migracijai. Taip pat bus rekonstruojama kelio danga, įrengiami jungiamieji keliai, statomos triukšmo slopinimo sienutės."

    Komentuoti:


  • vygandazz
    replied
    Pagaliau pradėjo judėti ledai

    Ieškoma kas įrengs vieną „Via Baltica“ ruožą: paskelbtas viešasis pirkimas A5 kelio ruožo nuo 72,50 km iki 79 km rekonstravimo darbams

    VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė viešąjį pirkimą magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai („Via Baltica“) ruožo nuo 72,50 km iki 79 km rekonstravimo darbams. Planuojama, kad sėkmingai atlikus viešųjų pirkimų procedūras, sutartis su rangovu būtų sudaryta šių metų III ketvirtį.

    Šiais metais pabaigus projektavimą, šiame kelyje taip pat numatyta paskelbti dar du rangos darbų viešuosius pirkimus ruožuose nuo 79 km iki 85 km ir nuo 56,83 km iki 72,50 km. Darbų pradžia šiuose ruožuose priklausys nuo viešųjų pirkimų konkursų trukmės. Planuojama, kad ketvirtojo šio kelio ruožo nuo 85 km iki 97,06 km rangos darbų konkursas bus paskelbtas 2022 m. pabaigoje–2023 m. pradžioje.

    2019 m. pabaigoje, Vyriausybei patvirtinus „Via Baltica“ (kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km) ruožo rekonstravimo specialųjį planą, pradėtos žemės paėmimo procedūros ir projektavimo darbai.

    Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) rangos darbų pabaiga planuojama 2024 m. gruodžio mėn.

    Plačiau: https://lakd.lt/naujienos/ieskoma-ka...ravimo-darbams

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    ... Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.
    nepamenu kuriais metais bet kažkada Nato kariuomenė judėjo lenkijos via baltikos keliu ir prieš kiekvieną tiltą, viaduką buvo sustatyti papildomi kariniai ženklai kiek per ta statinį gali važiuoti karinės technikos vienu metu. Tad kolona turi taikytis prie šių kliūčių, o autostradose tokie statiniai statomi tvirtesni, platesni. Dauguma karinės technikos yra didesnių gabaritų ir platesniu ir tiesesniu keliu, jos gali palaikyti pastovesnį greitį.
    Tas pats ir su fūromis, transportininkai skaičiuoja kiek mažiau fūra sunaudos kuro, ar važiuodama 82 ar 83km/h. Tai jie manau tikrai vertina ir kelių dangos kokybę, kelių lygumą, reljefiškumą, gulinčius policininkus ir pan.
    Visose šalyse kurios sėkmingai vysto ekonomiką atkreipkite dėmesį į kelius. Pradėkime nuo JAV ir pabaikime Kinija.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą

    Viskas turi prasmę. Nesigilinkime į karinius taktinius ar operacinius dalykus, kol nepadarėm strateginių veiksmų.
    Apie tai ir eina kalba, kad uždengtas dangus yra strateginis veiksnys. Tikėkimės po šio karo KAM padarys išvadas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.
    Kokiu greičiu karinės technikos kolona apvažinėtų Pasvalio žieduką? Kaip sektųsi su visom saugumo salelėm? Kaip sektųsi organizuoti vienu metu ir karines kolonas ir civilinį eismą?

    Svarbu tiekimas į Suvalkų koridorių iš abiejų pusių. Plius galimybės greit permest techniką kaistant situacijai. Kad ir koks masinis perdislokavimas iš Vokietijos į Latvijos ir Estijos pasienius su Rusija.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.
    Nesigilink į taktinius dalykus kai neturi strategijos. Kuo geresnės sąlygos greitai judėti, tuo technika ir judės greičiau. Tankus ir kitus vikšrus veža ant platformų, taip kad irgi svarbu geros judėjimo sąlygos. Platesnį kelią užtverti ar sugadinti sunkiau, nu ir t.t. Pasiklausk bet kokio kariškio - kur logistikai patogiau judėti ar kaimo šunkeliu ar autostrada, tai niekam iš kariškių nekils klausimų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Nereikia stabdyti to kas biudžete numatyta, bet nereikia ir skubinti investicijų papildomai kišant pinigus į perkaitusią ekonomiką.
    .
    Tai naujas projektas gerai ar blogai ekonomikai?
    Ar stebuklingai sutampa, kad būtent x kiekis (jau numatytų gerai), o x+ pirmasis jau tampa blogai?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
    Tai bus imtasi priemonių, kad nedengtų.
    Iš Baltarusijos galima paprasta artilerija tiesiogiai šaudyti vos ne į Prezidentūrą ir KAM Vilniuje.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Karo atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.
    2x2 keliu gali greičiau važiuoti esant eismui, nes nereikia lenkti. Jei ne kelio ženklai, tuščiame dviejų juostų kelyje tavo greitį riboja tik posūkių kampai ir techninės transporto galimybės. O žinant kad šarvuoti visureigiai greičiausiai gali važiuoti 110 kmh greičiu, o sunkesnė technika dar lėčiau, tankai ar sunkesni šarvuočiai iš vis tik 50-60 kmh, tai lnet teoriniai aimėjimai autostradoje minimalūs, tuo labiau kad karinė technika nejuda kaip greitoji pagalba ar ugniagesiai maksimaliu greičiu į įvykio vietą, o juda lėtai ir atsargiai. Tuo labiau karo atveju Suvalkų koridorius nebus ta vieta per kurią NATO technika greitai pralėks į šiaurę, ten bus vieta kur vyks aktyvūs kariniai veiksmai ir niekas pro ją greitai nejudės.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.
    Viskas turi prasmę. Nesigilinkime į karinius taktinius ar operacinius dalykus, kol nepadarėm strateginių veiksmų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė geriantis Rodyti pranešimą
    Karo atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.
    Autostrada neturi prasmės neturint priešraketinių sistemų. Rusija su Baltarusija realiai visą suvalkų koridorių dengia iš savo teritorijos.

    Komentuoti:


  • geriantis
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Kad 2+2 reikia, tai niekas nesiginčija ir tai bus padaryta, bet aš nesuprantu ką karas pakeitė, kad staigiai reikia skubtinti statybas. Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.
    Karo atveju labai svarbu greitis, greitis ir greitis. 2x2 keliu galima greičiau judėti. Plius dar reikia skubinti ir geležinkelių statybą. Kažkiek fortifikuoti tą Suvalkų koridorių. Pasiruošti galimiems veiksmams būtina.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Pagal tokią l;ogiką, vyriausybė turėtų skubiai peržiūrėti visas investicijas, ir kuo daugiau (kurios nėra būtinos) - sustabdyti. Nes skatina inflaciją.
    Nereikia stabdyti to kas biudžete numatyta, bet nereikia ir skubinti investicijų papildomai kišant pinigus į perkaitusią ekonomiką.

    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą
    Keista, kad šitame forume išvis kyla diskusija dėl normalių standartų 2+2 vertės. Greitis, saugumas, karinis mobilumas, triukšmo slopinimo ir aplinkos priemonės, įvaizdis galų gale....
    Labai tikiuosi, kad A5 bus įgyvendinta žaibo tempais, vėliau ateis ir atkarpos iki Panevėžio eilė.
    Kad 2+2 reikia, tai niekas nesiginčija ir tai bus padaryta, bet aš nesuprantu ką karas pakeitė, kad staigiai reikia skubtinti statybas. Vis dar niekas nepaaiškina kaip 2+2 padės būtent karo atveju lyginant su dabartiniu keliu.

    Komentuoti:

Working...
X