Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus aplinkkelių sistema

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
    Kuo daugiau turėsim magistarlinių aplinkelių, tuo bus geresnė padėtis mieste, nes nereikės bruktis per šviesoforus ir vieno lygio sankryžas, kas žymiai pagerins gyvenimo kokybę bei sutaupysime savo gyvenimo brangaus laiko ir nervų.
    Žodžiu, kol yra galimybė pasitvarkyt su ES pinigais, reikia tą ir padaryt.
    kaip pirstu i aki, kodel turetume atsisakyti to kad galetu pagerinti musu gyvenima?

    kalbant apie siaurine miesto ir priemesciu dali (ir kiek yra teke susidurti), pagal mane truksta siu jungciu:
    Attached Files

    Comment


      #62
      raudona = artima ateitis (5m)
      zydra = vidutine ateitis (7m)
      violetine = tolima ateitis (10m)
      juoda = labai tolima ateitis, arba patogumo delei

      Comment


        #63
        Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
        kaip pirstu i aki, kodel turetume atsisakyti to kad galetu pagerinti musu gyvenima?

        kalbant apie siaurine miesto ir priemesciu dali (ir kiek yra teke susidurti), pagal mane truksta siu jungciu:
        Jo, Šiaurinis (Šiaurinė gatvė) ko gero svarbiausias po vakarinio (3 etapo) yra.

        Comment


          #64
          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Jo, Šiaurinis (Šiaurinė gatvė) ko gero svarbiausias po vakarinio (3 etapo) yra.
          Sutinku. 3 vietoje būtų pietinio apl. pratesimas iki Minsko plento, kad nuimti fūras nuo Tūkstantmečio g., Lazdynų tilto.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            #65
            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Sutinku. 3 vietoje būtų pietinio apl. pratesimas iki Minsko plento, kad nuimti fūras nuo Tūkstantmečio g., Lazdynų tilto.
            Eilinį kartą painiojama. Šiaurinė gatvė su išoriniu Šiauriniu aplinkkeliu (Bajorų keliu).
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              #66
              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Eilinį kartą painiojama. Šiaurinė gatvė su išoriniu Šiauriniu aplinkkeliu (Bajorų keliu).
              Manau tikrai nepainiojama. Šiaurinė gatvė nuo Žvalgų g. per Šeškinę, Justiniškes būtų stipri alternatyva esamoms gatvėms ir fantastinis būdas iššokti ant Vakarinio. Nukrautų daug gatvių. Bajorų kelias, kažkaip abejoju jo lygiaverčiu reikalingumu. Teoriškai iš vakarinio į Utenos kelią, realybėje manyčiau nebūtų tiek jame trafiko kaip anksčiau minėtoje Šiaurinėje.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
              [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

              Comment


                #67
                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Eilinį kartą painiojama. Šiaurinė gatvė su išoriniu Šiauriniu aplinkkeliu (Bajorų keliu).
                Baigus asfaltuoti Mokslininkų g. dabar jau galima nuvažiuoti nuo Geležinio vilko g. iki A2, sena danga taip pat perasfaltuota, tad galima laikyti tai tam tikru Šiauriniu aplinkkeliu. Dar beliktų tik Mykolo Lietuvio gatvę išasfaltuoti ir padaryti mazgą su A2/Vakariniu aplinkkeliu, ir tų Šiaurinių aplinkkelių praktiškai užtektų. Tiesa, fūras turbūt reitų nukreipinėti per miestą, t.y. Vakarinį aplikkelį ir Šiaurinę gatvę, nes tie visi Bajorų keliai, Mokslininkų ir Mykolo Lietuvio gatvės labai siauros ir arti gyvenamų namų.
                Flickr

                Comment


                  #68
                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Manau tikrai nepainiojama. Šiaurinė gatvė nuo Žvalgų g. per Šeškinę, Justiniškes būtų stipri alternatyva esamoms gatvėms ir fantastinis būdas iššokti ant Vakarinio. Nukrautų daug gatvių. Bajorų kelias, kažkaip abejoju jo lygiaverčiu reikalingumu. Teoriškai iš vakarinio į Utenos kelią, realybėje manyčiau nebūtų tiek jame trafiko kaip anksčiau minėtoje Šiaurinėje.
                  Gatvė, ne aplinkkelis O su pačia Šiaurine gatve daug neaiškumų. Pirmoji atkarpa planuojama nuo Vakarinio Aplinkkelio iki Justiniškių g. O kaip ten toliau dėl visiems puikiai žinomų protestų - neaišku. Ypač, su sodais pavirtusiai privačių namų kvartalu ir istorine kūdra...
                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                  Comment


                    #69
                    Bent jau iki Ukmergės, Stanevičiaus/Gelvonų tokių kliūčių nėra. Ir tai būtų cool.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      #70
                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Bent jau iki Ukmergės, Stanevičiaus/Gelvonų tokių kliūčių nėra. Ir tai būtų cool.
                      Bet labiausiai reikalinga atkarpa yra nuo Kareivių g. iki Geležinio vilko g.
                      Flickr

                      Comment


                        #71
                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                        Bent jau iki Ukmergės, Stanevičiaus/Gelvonų tokių kliūčių nėra. Ir tai būtų cool.
                        Deja, bet jau Justiniškėse yra kliūčių. Bendruomenės dejuoja dėl per arti nuo mokyklų ir darželių suplanuota gatve. Laisviausia vieta yra dalis tarp Vakarinio Aplinkkelio ir Justiniškių g. Labai tikėtina, kad kurį laiką taip ir bus.
                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                        Comment


                          #72
                          Projektas "Europos keliu" 2013 m. gruodžio 19 d.
                          Konkursas:
                          Ar žinai, kiek Vilniuje tiesiama aplinkkelių?


                          Gal dar tas konkursas nepasibaigė...

                          Comment


                            #73
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Sakyčiau net labai įdomu kur eis ta trasa. Ar tai bus 106 kelio vietoje? Kaip tuomet sankirta su Eisiškių pl. ir geležinkelio trasa?
                            Atvirame žemėlapyje jau senokai buvo įvesta planuojama Vilniaus Pietinio apvažiavimo trasa. Tiesa, nematau, pagal kokį šaltinį braižyta trajektorija. Google'as duoda nuorodas net į šios temos pirmą įrašą, kur geometrija atitinka tai, kas nubraižyta atvirame žemėlapyje. Nuo 106 trajektorija gerokai nutolusi, apeina didesnius gyvenamuosius plotus (Rudaminą ir Skaidiškes).

                            http://openmap.lt/#l=54.56766,25.26904,15,L

                            Comment


                              #74
                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              /\ O, ačiū. Tikrai įdomi trasa.
                              Tai jinai jau dešimtmetį tokia ir planuota.
                              Praktiškai pietinė miesto dalis bus apgaubta išoriniu aplinkkeliu. Gaila, kad šiaurinė, ypač šiaurės vakarinė miesto dalis lieks neapimta. 108 kelias nebent.

                              Comment


                                #75
                                Sovietmečiu planavo šį aplinkkelį iki Mickūnų tiesti, kad fūros nevažiuotų pro Naująją Vilnią. Visgi, kaip matau, šių planų atsisakyta.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                  Sovietmečiu planavo šį aplinkkelį iki Mickūnų tiesti, kad fūros nevažiuotų pro Naująją Vilnią. Visgi, kaip matau, šių planų atsisakyta.
                                  Kažkuriame iš Vilniaus plėtros planų teko matyti pabraižytas gatves ir už Naujosios Vilnios. Tačiau tam kol kas nėra poreikio – tokie objektai papuola į vieną gretą su Ožkinių tiltu, Taurupės g. ir pan. objektais. Kada nors gal nuties.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                    Sovietmečiu planavo šį aplinkkelį iki Mickūnų tiesti, kad fūros nevažiuotų pro Naująją Vilnią. Visgi, kaip matau, šių planų atsisakyta.
                                    Kažkuriame iš Vilniaus plėtros planų teko matyti pabraižytas gatves ir už Naujosios Vilnios. Tačiau tam kol kas nėra poreikio – tokie objektai papuola į vieną gretą su Ožkinių tiltu, Taurupės g. ir pan. objektais. Kada nors gal nuties.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                      Kažkuriame iš Vilniaus plėtros planų teko matyti pabraižytas gatves ir už Naujosios Vilnios. Tačiau tam kol kas nėra poreikio – tokie objektai papuola į vieną gretą su Ožkinių tiltu, Taurupės g. ir pan. objektais. Kada nors gal nuties.
                                      Poreikis, visgi, yra, net kalbant vien tik apie asfalto nusidėvėjimą. Fūros padarė "meškos" paslaugą tiek Pramonės, tiek Pergalės gatvėms. Praeitais metais pagaliau perklojo asfaltą dalyje Pramonės gatvės. Tačiau ir to teko laukti dešimtmetį, nes Naujoji Vilnia niekada valdžiai nėra prioritetinė. Praėjo vos tik metai, o Pramonės gatvėje jau atsirado didelių nelygumų. Praeis dar kažkiek laiko, asfaltas nusidėvės visiškai, bet niekas jo neperklos, nes niekada neatsiras pinigų. Šio rajono gyventojams teks ir toliau kratytis važiuojant į miestą (lyg S. Batoro gatvės duobių nepakanka).

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Kažkuriame iš Vilniaus plėtros planų teko matyti pabraižytas gatves ir už Naujosios Vilnios. Tačiau tam kol kas nėra poreikio – tokie objektai papuola į vieną gretą su Ožkinių tiltu, Taurupės g. ir pan. objektais. Kada nors gal nuties.
                                        Poreikis, visgi, yra, net kalbant vien tik apie asfalto nusidėvėjimą. Fūros padarė "meškos" paslaugą tiek Pramonės, tiek Pergalės gatvėms. Praeitais metais pagaliau perklojo asfaltą dalyje Pramonės gatvės. Tačiau ir to teko laukti dešimtmetį, nes Naujoji Vilnia niekada valdžiai nėra prioritetinė. Praėjo vos tik metai, o Pramonės gatvėje jau atsirado didelių nelygumų. Praeis dar kažkiek laiko, asfaltas nusidėvės visiškai, bet niekas jo neperklos, nes niekada neatsiras pinigų. Šio rajono gyventojams teks ir toliau kratytis važiuojant į miestą (lyg S. Batoro gatvės duobių nepakanka).

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                                          Poreikis, visgi, yra, net kalbant vien tik apie asfalto nusidėvėjimą. Fūros padarė "meškos" paslaugą tiek Pramonės, tiek Pergalės gatvėms. Praeitais metais pagaliau perklojo asfaltą dalyje Pramonės gatvės. Tačiau ir to teko laukti dešimtmetį, nes Naujoji Vilnia niekada valdžiai nėra prioritetinė. Praėjo vos tik metai, o Pramonės gatvėje jau atsirado didelių nelygumų. Praeis dar kažkiek laiko, asfaltas nusidėvės visiškai, bet niekas jo neperklos, nes niekada neatsiras pinigų. Šio rajono gyventojams teks ir toliau kratytis važiuojant į miestą (lyg S. Batoro gatvės duobių nepakanka).
                                          Labai pagelbėtų Linksmosios g. sujungimas su Pergalės g., nuimtų nemažą dalį srauto. Kita vertus, ir pačios Linksmosios g. danga atkarpoj nuo Rytų iki Parko g. tragiška. Sutvarkius tą dalį ir sujungus gatves situacija labai pagerėtų...
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X