Parašė Riedutis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Nenustebčiau, jei čia "rusakalbiai" džentelmenai.
BBD, vadinkit rasistu, bet žinau jų mentalitetą.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia, kaip Japonijoj, dabar įrodys turintis vietą. Skaito forumą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąŽirmūnuose vakare nerandi vietos šalia laiptinės? Įsirenk pagal geriausias Muchosransko praktikas!
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimąIgnalina, policijai pridavėte už šiukšlinimą ir asfalto terliojimą?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žirmūnuose vakare nerandi vietos šalia laiptinės? Įsirenk pagal geriausias Muchosransko praktikas!
Nupiešt nupiešiau, tvarkosi tegu lochai:
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąGeriausia neprisileisti iki visiškai katastrofinio tešlyno. Kita vertus, prie savo daugiabučio turiu, palyginti, dar nesuniokotą aplinką, bet prieš keletą metų pamažu vairuotojai pradėjo viename pakraštyje iš vejos formuoti purvyną. Fotografavau, rašiau, prašiau kažkaip fiziškai apriboti – niekam nerūpi. Kova su vėjo malūnais... Matyt, masinė konversija iš tešlynizacijos į maximinę parkofkizaciją neišvengiama. Ypač turint omenyje Lietuvos miestų transporto ir urbanistinos politiką apskritai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geriausia neprisileisti iki visiškai katastrofinio tešlyno. Kita vertus, prie savo daugiabučio turiu, palyginti, dar nesuniokotą aplinką, bet prieš keletą metų pamažu vairuotojai pradėjo viename pakraštyje iš vejos formuoti purvyną. Fotografavau, rašiau, prašiau kažkaip fiziškai apriboti – niekam nerūpi. Kova su vėjo malūnais... Matyt, masinė konversija iš tešlynizacijos į maximinę parkofkizaciją neišvengiama. Ypač turint omenyje Lietuvos miestų transporto ir urbanistinos politiką apskritai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimąMan asmeniškai turbūt geriau nesutvarkyta ar tik minimaliai paremontuota infrastruktūra negu infrastruktūra, kuri laikoma „sutvarkyta“ tuo prasčiausiu, bukiausiu būdu, todėl ateinančius pora ar daugiau dešimtmečių niekas nebus keičiama. Jei pirmuoju atveju piktinies, bet vis tikiesi pokyčių, dar yra kažkokia viltis, tai antruoju tiesiog vengi tos vietos ir nieko iš ten nebesitiki.
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Man asmeniškai turbūt geriau nesutvarkyta ar tik minimaliai paremontuota infrastruktūra negu infrastruktūra, kuri laikoma „sutvarkyta“ tuo prasčiausiu, bukiausiu būdu, todėl ateinančius pora ar daugiau dešimtmečių niekas nebus keičiama. Jei pirmuoju atveju piktinies, bet vis tikiesi pokyčių, dar yra kažkokia viltis, tai antruoju tiesiog vengi tos vietos ir nieko iš ten nebesitiki.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Net ir Maximos parkofkė yra geriau nei išvažinėti tešlynai, išdaužyti šaligatviai ir t.t. Klausimas kas geriau - ar sėdėt šūde sakant, kad esam verti geriau nei vidutinis variantas. Ar pradėt tvarkytis iš žemiausio laiptelio ir po truputi siekt geresnio varianto.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš esmės sutinku, jei kalbama apie toliau nuo daugiabučių esančias tikrai nenaudojamas žaliąsias zonas, o ne palei langus esančius plotus, kurie dažnai yra gyventojų dar ir apsodinti krūmais, medžiais ir pan, ir kuriais jie savarankiškai rūpinasi (net jei tai tėra medžių pagenėjimas ir lapų pašlavimas). Šaligatviai, jei jie naudojami, taip pat neturėtų būti naikinami tam, kad kažkas galėtų pasistatyti mašiną arčiau laiptinės. Juolab kad tų šaligatvių dažnai trūksta, o palei laiptines kai kur jie elementariai per siauri. Manau, kad techniniai klausimai čia yra ypač svarbūs, nes plečiant parkingus aplinką lengvai galima pakeisti ir į blogąją pusę. Žmogaus psichologija yra labai svarbu – kur kas maloniau gyventi tvarkingoje vietoje, kur išėjus iš laiptinės yra žalumos, augmenijos, o ne Maximos ploto parkofkė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Babaras Rodyti pranešimą- Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
- Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
- Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
- Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
- Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
- Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
- Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
- Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
https://www.google.com/maps/@54.6960...er=0&entry=ttu
https://www.google.com/maps/@54.6948...er=0&entry=ttu
Sutinku, kad nieko kosmiškai brangaus nereikia, mane, pvz, tenkintų didesnės aptvertos ir kameromis stebimos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose, bet pertvarkyti esamus kiemus, kad jie būtų panašūs į jūsų duotus pavyzdžius, irgi yra gana brangu. Todėl ir siūlau pradėti nuo elementarios taisyklių laikymosi priežiūros.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu.- Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
- Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
- Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
- Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
- Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
- Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
- Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
- Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO tai VMS juk jau gavo teisę formuoti sklypus ir keisti jų ribas, ane?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: