Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • spekas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Nenustebčiau, jei čia "rusakalbiai" džentelmenai.
    BBD, vadinkit rasistu, bet žinau jų mentalitetą.
    Nematau čia rasizmo kai kalbama apie tam tikroje žmonių terpėje paplitusį elgesį, nes akcentas ant elgesio, o ne ant rasės.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Nenustebčiau, jei čia "rusakalbiai" džentelmenai.
    BBD, vadinkit rasistu, bet žinau jų mentalitetą.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai čia, kaip Japonijoj, dabar įrodys turintis vietą. Skaito forumą.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Žirmūnuose vakare nerandi vietos šalia laiptinės? Įsirenk pagal geriausias Muchosransko praktikas!
    Ble nu čia jau visai be žodžių. Negalvojau kad Lietuvoje tai yra įmanoma. Tiesiog new level of nebaudžiamumas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą
    Ignalina, policijai pridavėte už šiukšlinimą ir asfalto terliojimą?
    Nuotraukos iš FB Žirmūnų grupės. Autorius teigė, kad pridavė. Norėjau dar ir tvarkaumiestą pranešt prie to paties, bet neidentifikavau adreso.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Ignalina, policijai pridavėte už šiukšlinimą ir asfalto terliojimą?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Žirmūnuose vakare nerandi vietos šalia laiptinės? Įsirenk pagal geriausias Muchosransko praktikas!

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240321_222501_Facebook.jpg Views:	0 Size:	142,2 kB ID:	2118558

    Nupiešt nupiešiau, tvarkosi tegu lochai:
    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1711052899664.jpg
Views:	306
Size:	352,6 kB
ID:	2118559

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    Geriausia neprisileisti iki visiškai katastrofinio tešlyno. Kita vertus, prie savo daugiabučio turiu, palyginti, dar nesuniokotą aplinką, bet prieš keletą metų pamažu vairuotojai pradėjo viename pakraštyje iš vejos formuoti purvyną. Fotografavau, rašiau, prašiau kažkaip fiziškai apriboti – niekam nerūpi. Kova su vėjo malūnais... Matyt, masinė konversija iš tešlynizacijos į maximinę parkofkizaciją neišvengiama. Ypač turint omenyje Lietuvos miestų transporto ir urbanistinos politiką apskritai.
    Jau prasileidom. Ir tas nestebina. Tiesiog kai parkavimo teorija tokiais kiekiais neatitinka praktikos - turim ką turim. Kitas variantas būtų buvęs maximifikacija prieš 20 metų. Ir turbūt tai būtų geriau nei dabartinis variantas. Tada dabar kalbėtume kaip pagerint maximifikaciją didinant žaliųjų plotų kiekį, gerinant pėsčiųjų takus ir t.t.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Geriausia neprisileisti iki visiškai katastrofinio tešlyno. Kita vertus, prie savo daugiabučio turiu, palyginti, dar nesuniokotą aplinką, bet prieš keletą metų pamažu vairuotojai pradėjo viename pakraštyje iš vejos formuoti purvyną. Fotografavau, rašiau, prašiau kažkaip fiziškai apriboti – niekam nerūpi. Kova su vėjo malūnais... Matyt, masinė konversija iš tešlynizacijos į maximinę parkofkizaciją neišvengiama. Ypač turint omenyje Lietuvos miestų transporto ir urbanistinos politiką apskritai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    Man asmeniškai turbūt geriau nesutvarkyta ar tik minimaliai paremontuota infrastruktūra negu infrastruktūra, kuri laikoma „sutvarkyta“ tuo prasčiausiu, bukiausiu būdu, todėl ateinančius pora ar daugiau dešimtmečių niekas nebus keičiama. Jei pirmuoju atveju piktinies, bet vis tikiesi pokyčių, dar yra kažkokia viltis, tai antruoju tiesiog vengi tos vietos ir nieko iš ten nebesitiki.
    Gal geriau susiremontuot ir po poros dešimtmečių dar geriau perdaryt. Nei tuos porą dešimtmečių gyvent š. Ir dar klausimas ar po n metų nebus tiesiog ta pati situacija, o aplinka liks kokia buvus. Kaip ir prieš 20 metų nebuvo daug noro labai rimtai apsitvarkyt. Kas anuomet minimaliai apsitvarkė ir pasidarė kietos dangos parkofkes - dabar kaip kosmosas atrodo palyginus su tešlynais :/

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Click image for larger version Name:	402058104_10229086353562358_5937060438469993170_n.jpg Views:	0 Size:	160,7 kB ID:	2117002
    O tai plastmasinius korius deda? Vau... Galvojau, kad eina kalba apie betoninius. Plastmasiniai koriai prie šalia esančio parko po poros metų susmigo į balas ir purvynus net prie skersinių prisitraukimams, tai ką jau čia kalbėt apie automobilius.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    Man asmeniškai turbūt geriau nesutvarkyta ar tik minimaliai paremontuota infrastruktūra negu infrastruktūra, kuri laikoma „sutvarkyta“ tuo prasčiausiu, bukiausiu būdu, todėl ateinančius pora ar daugiau dešimtmečių niekas nebus keičiama. Jei pirmuoju atveju piktinies, bet vis tikiesi pokyčių, dar yra kažkokia viltis, tai antruoju tiesiog vengi tos vietos ir nieko iš ten nebesitiki.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Net ir Maximos parkofkė yra geriau nei išvažinėti tešlynai, išdaužyti šaligatviai ir t.t. Klausimas kas geriau - ar sėdėt šūde sakant, kad esam verti geriau nei vidutinis variantas. Ar pradėt tvarkytis iš žemiausio laiptelio ir po truputi siekt geresnio varianto.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Iš esmės sutinku, jei kalbama apie toliau nuo daugiabučių esančias tikrai nenaudojamas žaliąsias zonas, o ne palei langus esančius plotus, kurie dažnai yra gyventojų dar ir apsodinti krūmais, medžiais ir pan, ir kuriais jie savarankiškai rūpinasi (net jei tai tėra medžių pagenėjimas ir lapų pašlavimas). Šaligatviai, jei jie naudojami, taip pat neturėtų būti naikinami tam, kad kažkas galėtų pasistatyti mašiną arčiau laiptinės. Juolab kad tų šaligatvių dažnai trūksta, o palei laiptines kai kur jie elementariai per siauri. Manau, kad techniniai klausimai čia yra ypač svarbūs, nes plečiant parkingus aplinką lengvai galima pakeisti ir į blogąją pusę. Žmogaus psichologija yra labai svarbu – kur kas maloniau gyventi tvarkingoje vietoje, kur išėjus iš laiptinės yra žalumos, augmenijos, o ne Maximos ploto parkofkė.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė Babaras Rodyti pranešimą
    • Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
    • Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
    • Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
    • Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
    • Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
    • Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
    • Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
    • Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
    Nieko mandro, bet atkreipus dėmesio į detales, tai skirtumų nuo lietuviškos parkofkizacijos yra nemažai.
    Tai faktas, kad skirtumai yra,bet principai yra panašūs. Esminė dalis yra ta, kad norint sutvarkyti šitą bardaką "žaliasias" zonas reikės mažinti. Apskritai didžioji dalis tų zonų neatlieka jokios funkcijos. Talibanui čia mega gamta +, kuri gelbėja nuo tokio karščio salų, kad be tų šunų nukakotų žolynų žmonės iškeps gyvi. Apskritai dauguma chruščiovkių kiemų turi būti peržiūrėti iš esmės numatant aiškias zonas ir orientuojantis į jų kokybę, ne vien kiekybe. Kas labai gaila, tai jog Žirmūnų trikampis galėjo būti puikus pilotinis to projektas, kiek pamenu netgi buvo planai sutvarkyti parkingus, įrengiant naujus. Aišku nemadinga kalbėti apie parkingų vietų didinimą, bet jei paskaičiuotume kiek automobilių nutėkšta ant pesčiųjų takų ir pievų, tai bet kokiu atveju normaliai sutvarkius bendras kiekis sumažėtų. Dabar Žirmūnų trikampis atrodo taip: https://www.google.com/maps/@54.7039...er=0&entry=ttu Čia jau po sutvarkymo, jei kam neaišku. Ar tai rajonų šonuose ar prie pat namų ir t.t. jau čia techniniai klausimai, kurie turi būti sprendžiami pagal kiekvieno kvartalo situaciją. Ar brangu? Žinoma, bet net ir bauduoti tokiu mastu, kad turėtų kažkokį juntamą poveikį taip pat nepigu, o kiemai bet kokiu atveju apverktinos būklės. O dabartiniai angliškai tariant half-assed sprendimai kaip koriai ar pravalas pavadintas kaiminijomis neveikia. Kaip atrodo koriai po 2 mietų: https://www.google.com/maps/@54.6745...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@54.6744...er=0&entry=ttu Mėgstamiausias - vaizdelis iš Naujamiesčio. Iš esmės sprendimai turi būti plataus masto, kompleksiniai apimantys gerokai daugiau nei net teoriškai galėtų kaiminijos, ar susiformavisios namų bendrijos.
    Click image for larger version  Name:	402058104_10229086353562358_5937060438469993170_n.jpg Views:	0 Size:	160,7 kB ID:	2117002

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

    Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
    Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.
    Jei būtumėt įmetę palyginimą su tuo, kaip „nesiparinama“ Vilniuje, kaži, ar jūsų argumentas skambėtų taip įtikinamai:

    https://www.google.com/maps/@54.6960...er=0&entry=ttu
    https://www.google.com/maps/@54.6948...er=0&entry=ttu

    Sutinku, kad nieko kosmiškai brangaus nereikia, mane, pvz, tenkintų didesnės aptvertos ir kameromis stebimos aikštelės mikrorajonų pakraščiuose, bet pertvarkyti esamus kiemus, kad jie būtų panašūs į jūsų duotus pavyzdžius, irgi yra gana brangu. Todėl ir siūlau pradėti nuo elementarios taisyklių laikymosi priežiūros.

    Komentuoti:


  • Babaras
    replied
    • Patogūs, platūs atskiri pėsčiųjų takai iki namų, neinant per parkingus – yra.
    • Atskiros pėsčiųjų jungtys tarp namų ir kitų destinacijų – yra.
    • Dviračių stovai ne kažkur vidury niekur, bet kuo arčiau įėjimo – yra.
    • Fizinės kliūtys, neleidžiančios parkuotis ant takų, šaligatvių, mažesnio matomumo vietų – yra.
    • Ištisiniai šaligatviai prie įvažiavimų – yra.
    • Parkingai nesupa namų iš visų pusių – yra.
    • Parkingas vienoje namo pusėje, kitoje – žaluma su pėsčiųjų jungtimis į įėjimais – yra.
    • Sužymėtos parkavimo vietos ir automobiliai nestovintys belekur – yra.
    Nieko mandro, bet atkreipus dėmesio į detales, tai skirtumų nuo lietuviškos parkofkizacijos yra nemažai.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.
    Pasakos apie apie privatų parkingą, ar neįrenginėjimą žaliųjų plotų sąskaita. Gerokai turtingesnėse šalyse panašiuose rajonuose niekas nesiparina, o mes net nesugebėdami pasidaryti bazinio susitvarkymo mat kažkaip turėtume taikyti lyderiaujančias praktikas. Pavyzdžiai iš Kopenhagos, Stokholmo ir Helsinkio. https://www.google.com/maps/@59.3559...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@60.2182...er=0&entry=ttu https://www.google.com/maps/@55.6672...er=0&entry=ttu Niekas tiek pinigų nekiš, kad saugotų pievelių pagrinde skirtų pašikdinti šunis. Rajonai buvo suprojektuoti blogai iš esmės. Geriausiu atveju galima išskirti rekreacines zonas, pvz, jas apjungiant keliems namams, kad būtų užtikrinta geriausia kokybė, kur nėra galimybės padaryti normalių zonų, padaryti didesnius parkingus ir t.t. Tada bent funkciškai gerokai išaugs teritorijų kokybė. Dabar tikimės, kad žmonėms bus patraukli rekreacinė zona stumdantis prie automobilių. Tai ir rezultatas neturėtų taip jau stebinti - parkofkių trūksta, o rekreacinės zonos išvažinėti tešlynai.
    Aiįku viso to nepakanka, sprendimai turėtų apimti visą transporto sistemą, be normalaus VT nė pro kur, bet čia Lietuvai neįkandama užduotis.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    O tai VMS juk jau gavo teisę formuoti sklypus ir keisti jų ribas, ane?
    kai tik pasirodys P.P. as for sure rasysiu komentarus, idomu ka is savo default atsakymu istrauks eilini karta: "maziau garso", "nepapuola i ribas projektavimo", "uzstatymo riba mazesne" ar kazka naujo

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai ta problema ir turi būti sprendžiama, o ne leidžiama mašinas mėtyti ant pievų, šaligatvių ar kokių nors idiotiškų korių, įrengiamų vietoj žaliųjų zonų. Tai, kad kažkada neįrengė pakankamai stovėjimo vietų nėra pasiteisinimas. Jei gyventojai (veikiami bausmių) išmoktų, kad vietos jų automobiliui po langais nebus, tai gal ir apie VT pagalvotų, gal atsirastų paklausa ir privačiam parkingui.

    Komentuoti:

Working...
X