Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

    Ne kaimynams, o automobilių savininkams. O siaube, dabar pats automobilio savininkas turės pasirūpinti, kur jam nakčiai palikti automobilį. Tie-SOS!
    Tai taip ir pasirūpins - numes prie kaimyninio daugiabučio. Čia ne problemos sprendimas, o nusisukimas į kitą pusę, kad nematyti problemos.

    Comment


      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

      Tai taip ir pasirūpins - numes prie kaimyninio daugiabučio. Čia ne problemos sprendimas, o nusisukimas į kitą pusę, kad nematyti problemos.
      tai jei visuose kiemuose taip sutvarkys, ką tada darys? kitam mikrorajone paliks mašiną, ar tiesiog vidury gatvės?

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

        tai jei visuose kiemuose taip sutvarkys, ką tada darys? kitam mikrorajone paliks mašiną, ar tiesiog vidury gatvės?
        Tada visi draugiškai persės į VT bei dviračių ir susikibę rankomis sudainuos Lietuva brangi.

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          Tai taip ir pasirūpins - numes prie kaimyninio daugiabučio. Čia ne problemos sprendimas, o nusisukimas į kitą pusę, kad nematyti problemos.
          O automobilio parkavimas yr automobilio savininko, ar mamos, negalinčios praeiti su vežimėliu, problema?
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Šiaip jau automobilio savininko, bet jie labai mėgsta padaryti, kad tai taptų kitų problema.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Tai taip ir pasirūpins - numes prie kaimyninio daugiabučio. Čia ne problemos sprendimas, o nusisukimas į kitą pusę, kad nematyti problemos.
              Bet juk vienas daugiabutis neturi spręsti viso kvartalo parkingo problemos, jie išsisprendė problemą savo kieme.
              Flickr

              Comment


                Na bent jau dabar ten nevažiuoja mašinos iš kitų kiemų ir nekyla pagunda statyti visokius krovininius furgonus, kuriems ten išvis ne vieta.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Na bent jau dabar ten nevažiuoja mašinos iš kitų kiemų ir nekyla pagunda statyti visokius krovininius furgonus, kuriems ten išvis ne vieta.
                  Krovininiai furgonai tai bus ne iš kaimyninių kiemų, o iš to paties namo registruotos įmonės.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.05.31, 07:24.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Krovininiai furgonai tai bus ne iš kaimyninių kiemų, o iš to paties namo registruotos įmonės.
                    Tai tas namas ir nusprendė, kad nenori tų furgonų ant savo kiemo šaligatvių, žolės, todėl ir pasistatė kuolelius.
                    Flickr

                    Comment


                      Vilniuje parkingo operatorius aplink K29 buvo B2B Park (kainavo 1 Eur/val), nuo 2017 rugsėjo 1 d. Unipark (irgi 1 eur/val), prieš kelis mėnesius Unipark dingo ir buvo de facto nemokamas statymas. Nuo šiandien (gegužės 31 d.) vietos jau paženklintos kaip savivaldybės Geltona zona su kaina 0.60 Eur/val. Gal kas žino, kaip čia taip iš privačių operatorių pereita prie savivaldybės, žemė lyg ir privati? Įdomu ir ar savivaldybės iniciatyva, ar K29.

                      Comment


                        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                        Vilniuje parkingo operatorius aplink K29 buvo B2B Park (kainavo 1 Eur/val), nuo 2017 rugsėjo 1 d. Unipark (irgi 1 eur/val), prieš kelis mėnesius Unipark dingo ir buvo de facto nemokamas statymas. Nuo šiandien (gegužės 31 d.) vietos jau paženklintos kaip savivaldybės Geltona zona su kaina 0.60 Eur/val. Gal kas žino, kaip čia taip iš privačių operatorių pereita prie savivaldybės, žemė lyg ir privati? Įdomu ir ar savivaldybės iniciatyva, ar K29.
                        Labai įdomu. Tiek K29 tiek Unipark Lordams priklauso tai labai keista kad savo noru atsisakytų verslo dalies savo pačių žemėje.

                        Comment


                          Klaipėdos g. gi irgi buvo berods Unipark aikštelė, bet dingo.

                          Comment


                            Vilniuje startuoja parkavimo vietų dalijimosi platforma „Barking“

                            Platforma siūlo „įdarbinti“ 100% neišnaudojamą turtą – laisvas parkavimo vietas. Programėlė veikia panašiu principu, kaip ir kitų dalijimosi paslaugų. Vartotojas susikuria profilį, jam priskiria mobiliojo ir automobilio numerius, taip pat mokėjimo ko ...
                            Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...tforma-barking
                            Paskutinis taisė digital; 2018.05.31, 15:51.

                            Comment


                              Lrytas 2018.07.24
                              Apmokestintas automobilių stovėjimas vienoje pagrindinių Kauno gatvių
                              Miesto savivaldybės taryba antradienį nusprendė apmokestinti automobilių stovėjimą dalyje vienos pagrindinių miesto gatvių – Karaliaus Mindaugo prospekte. Stovėjimas taip pat apmokestintas keliose Žaliakalnio gatvelėse (Leliūnų ir Giedraičių gatvės bei Širvintų ir Molėtų gatvių atkarpos tarp Savanorių prospekto ir Kapsų gatvės).
                              Šios gatvės pateks į žaliąją apmokestinimo zoną – už stovėjimą jose bus renkamas 0,30 euro mokestis valandai arba 2,70 euro mokestis visai darbo dienai.

                              Už šį sprendimą balsavo 21 tarybos narys, devyni buvo prieš, o šeši susilaikė. Savivaldybės duomenimis, darbo valandomis automobilių užstatymas apmokestinamoje atkarpoje siekia iki 95 procentų. Vairuotojai automobilius ir toliau nemokamai galės statyti prospekto dalyje, einančioje nuo prekybos centro „Akropolis“ iki A. Juozapavičiaus prospekto. Šiame ruože telpa 125 tvarkingai pastatyti automobiliai.

                              https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...atviu-7054763/

                              Comment


                                Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą

                                Park & Ride + dviračių nuomos punktas. Berods pirma aikštelė vietoje, kur priemiesčio srautai pasiekia miestą?



                                https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                                Comment


                                  Antakalnio talibanas jau sukilo prieš šitą, nes atseit naikinamas žalias tuščias pievos lopas. Įdomu ar neužlenks

                                  Comment


                                    Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą

                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                                    Click image for larger version

Name:	modaline1.png
Views:	43
Size:	350,0 kB
ID:	1656813

                                    Comment


                                      Puiku, labai gerai parinkta vieta P&R aikštelei. Šiaip ir visas Antakalnio VT žiedas galėtų būti ja paverstas, tuos kelis ten likusius VT maršrutus reiktų pratęsti iki Plytinės žiedo, ypač troleibusus, ir atsikratyti tos laidų raizgalynės.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Visuomenės informavimas apie numatomą multimodalinių kompleksinių aikštelių Antakalnio g. 130 ir Lizdeikos gatvėse projektavimą


                                        https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
                                        Vieta P+R aikštelėje tobula ir pats projektas atrodo neblogas.

                                        Tačiau vienas dalykas kurio ten trūksta: priemestinių autobusų terminalo.
                                        Dabar priemiestiniai autobusai sustodami Nemenčinės plento stotelėje blokuoja pusę stotelęs ir stipriai apsunkina likusio VT eismą.
                                        Neseniai ten teko važiuoti troleibusu. Stotelės įvažos pradžioje stovėjo du priemestiniai mikroautobusai, troleibusas juos apvažiavo, tačiau vietos "prisiploti" prie šaligatvio neužteko, taigi troleibusas žmones išleidinėjo ~2m nuo šaligatvio. Taip neturėtų būti.

                                        "Terminalas" (stotelė + stoginė) turėtų įtilpti toje vietoje, kur dabar planuojamos 9 vietos neįgaliesiems ir šeimoms ir ypatingų investicijų nereikalauja.

                                        Comment


                                          Rašyk projektuotojui, gal atsižvelgs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X