Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man taip pat kilo klausimas ar būtų tinkamas stovėjimo laiko pradžios nurodymas panašiu principu, kaip daroma Vokietijoje ar kitose šalyse - specialus laikrodukas arba tiesiog lapelis su stovėjimo pradžios laiku.

    Comment


      Pavarčiau Unipark taisykles. https://www.unipark.lt/lt/page/taisykles$taisykles-66?v=4

      Man akivaizdžiai trūksta mokėjimo taisyklių tais atvejas, kuomet dalis stovėjimo laiko yra nemokama,pvz 4.3 punktas:

      4.3. Mokėjimas už stovėjimą turi būti atliktas nedelsiant, tik pastačius automobilį ir neatsitraukus nuo jo. Automobilio stovėjimo paslaugos nutraukimas turi būti aktyvuotas įlipus į automobilį prieš išvažiuojant iš Mokamos automobilių stovėjimo zonos.

      Kaip atvažiavęs į aikštelę asmuo gali mokėti nedelsiant, jei 90 minučių yra nemokamos?

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        O ten yra kažkokios kameros nuskaitančios numerius? Aš pavyzdžiui visuose unipark aikstelese moku per telefono programele, pranesimai i telefona ateina nuskaicius numeri prie ivaziavimo.
        Dėl LIDL / UniPark aikštelių, kur nėra šlagbaumų.
        Įvažiuoji
        a) neužsiregistruoji - bauda 10 EUR
        b) užsiregistruoji terminale. 1 valanda nemokamai.
        Klausimas. Kaip fiksuojama parkavimo pabaiga.
        Reikia atžymėti terminale ar nieko nereikia daryti?

        Comment


          Nusisiaurino...

          Lrytas.lt 2020.02.01
          Eismo naujovė – stulpą pastatė tiesiog gatvėje
          Naugarduko gatvėje diegiant naujoves nė vienam eismo organizatoriui netoptelėjo į galvą, kad stulpai važiuojamojoje dalyje kelia pavojų mašinoms.Labai keista, kad į tiesiog gatvėje stovintį stulpą dar niekas neįvažiavo. Tokia nuostaba kilo ne vienam vairuotojui, važiavusiam Naugarduko gatve.


          Susiaurinus Naugarduko gatvę jie šioje gatvėje prie kelių sankryžų sustatyti buvusioje važiuojamojoje dalyje. Nors kelio ženklai yra brūkšniuotoje zonoje, į kurią įvažiuoti draudžiama, pasnigus kelio horizontaliojo ženklinimo gali nelikti. Jis prastai matyti ir sutemus, kai mirga daug šviesų.

          Tačiau savivaldybė pavojaus vairuotojams neįžvelgia. (...)
          Bet savivaldybė nėra numačiusi, kas bus, kai pasnigus horizontaliojo ženklinimo nebesimatys.
          Jos atstovams atrodo, kad kelio ženklo stulpui išryškinti papildomai įrengto vertikaliojo ženklinimo užtenka. Padėtį žadama pagerinti tik ateityje, kai rekonstruojant gatvę tose vietose galėtų atsirasti įprasta saugumo salelė. (...)

          https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...tveje-13472323

          Comment


            Paprasčiausias sprendimas, tai tokioje vietoje vietoje to užbrūkšniuoto ploto sumontuoti kelis elementus "guminės/plastikinės" saugumo salelės ir joje sumontuoti ženklą.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Paprasčiausias sprendimas, tai tokioje vietoje vietoje to užbrūkšniuoto ploto sumontuoti kelis elementus "guminės/plastikinės" saugumo salelės ir joje sumontuoti ženklą.
              Bent jau tikrai mėgo viską spręsti tom gumom. Karoliniškėse siūliau salelių daugiau ir ne guminių, bet pataupė ir sudėjo gumines ir mažiau. O šitoj vietoj išvis nusipigino. Net gėda už tokius taupukus.

              Comment


                Sutapimas? Nemanau.

                Sostinės Ozo kvartale šią savaitę pradedami automobilių stovėjimo tvarkos pakeitimai – jis tampa žaliąja rinkliavos zona.

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83437365

                Comment


                  Sostinės Ozo kvartale šią savaitę pradedami automobilių stovėjimo tvarkos pakeitimai – jis tampa žaliąja rinkliavos zona.
                  DELFI paprašė patikslinti, kurios tiksliai vietos bus apmokestinamos Ozo kvartale. Atsakyme nurodyta, kad apmokestinimo tvarka keisis Vito Gerulaičio gatvėje ir prie jos esančios automobilių stovėjimo aikštelėse, Kazio Ulvydo, Juozo Balčikonio, Juozo Pikčilingio, Jurgio Lebedžio gatvėse.

                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83437365
                  Vienas vystytojas ten statė namusbeveik be parkavimo vietų.
                  Turėtų nukristi Rubikoniškių kvartalo "poilsinių patalpų" patrauklumas.

                  Comment


                    Leidimas kapeikas kainuoja

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Sostinės Ozo kvartale šią savaitę pradedami automobilių stovėjimo tvarkos pakeitimai – jis tampa žaliąja rinkliavos zona.


                      Vienas vystytojas ten statė namusbeveik be parkavimo vietų.
                      Turėtų nukristi Rubikoniškių kvartalo "poilsinių patalpų" patrauklumas.
                      Ten buvo žalia zona jau kuris laikas, tik niekas ne-enforcino to, ale, nei mokėjimų aparatų nebūdavo, nei baudžiama už stovėjimą nesusimokėjus. O šiaip tai jau seniai laikas, reikia tikėtis, kad užsuks ne tik nubauduoti nesusimokėjusius, bet ir aplankyti po sustoti ir stovėti draudžiama ženklais, perėjose, ir sankryžose prisiparkavusius. Darbo dieną, ten be problemų būtų galima kokias 50 mašinų nubauduoti vienu apsilankymu.

                      Comment


                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                        Ten buvo žalia zona jau kuris laikas, tik niekas ne-enforcino to, ale, nei mokėjimų aparatų nebūdavo, nei baudžiama už stovėjimą nesusimokėjus.
                        Tiesa, kad buvo žalia zona dar nuo 2017 metų, tačiau už nesumokėtą parkavimą bausti negalėjo, nes nebuvo įrengta nei vienos mokamos parkavimo vietos.

                        Comment


                          zalia zona ten nieko nepakeis, reikes geltonos, kad kazkas pasikeistu. Per pigu tiesiog

                          Comment


                            Vmsas visdar dalina leidimus soduose ir vasarnamiuose gyvenantiems?

                            Comment


                              Parašė Pipe Rodyti pranešimą
                              Tiesa, kad buvo žalia zona dar nuo 2017 metų, tačiau už nesumokėtą parkavimą bausti negalėjo, nes nebuvo įrengta nei vienos mokamos parkavimo vietos.
                              Žalia zona ten buvo tik rezervuotu vietu pardavimo tikslams. Gatvese stovėjimas buvo nemokamas.

                              Comment


                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                zalia zona ten nieko nepakeis, reikes geltonos, kad kazkas pasikeistu. Per pigu tiesiog
                                siandien ryte buvo labai daug tuščių vietų ten, kur anksčiau jų nebūdavo.

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Sostinės Ozo kvartale šią savaitę pradedami automobilių stovėjimo tvarkos pakeitimai – jis tampa žaliąja rinkliavos zona.


                                  Vienas vystytojas ten statė namusbeveik be parkavimo vietų.
                                  Turėtų nukristi Rubikoniškių kvartalo "poilsinių patalpų" patrauklumas.
                                  Leidimas gyvenantiems 7,8 euro metams. Ten daroma todėl, kad ofisiniai statydavo gatvėje ir darydavo nepravažiuojamą.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Tia nebūtina visus iš karto išvežti. Svarbu kad vietiniai matytu, kad pastoviai veža ir tada greitai sumažėtu vežamų potencialas.
                                    Daugiabučių kiemai nėra prioritetas, juos tvarkyti apskritai galėtų perduoti bendrijoms, nukristų ir nuo savivaldybės nereikalinga finansinė našta. Nutempinėti auto reikia visų pirma gatvėse, kur trukdomas eismas, ypač VT, šiukšliavežių, greitųjų ir pan. Taip pat kur užstatomi šaligatviai, perėjos, dviračių takai.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Daugiabučių kiemai nėra prioritetas, juos tvarkyti apskritai galėtų perduoti bendrijoms, nukristų ir nuo savivaldybės nereikalinga finansinė našta. Nutempinėti auto reikia visų pirma gatvėse, kur trukdomas eismas, ypač VT, šiukšliavežių, greitųjų ir pan. Taip pat kur užstatomi šaligatviai, perėjos, dviračių takai.
                                      Pritariu. Žolės išvažinėjimo problema su laiku imtų spręstis savaime, atidavus sklypų tvarkymą bendrijoms. Ateitų suvokimas, kad čia nuosava, o ne "valdžios". Su laiku imtų net konkuruoti bendrijos, kas geriau tvarkosi. o apsileidėliams savivaldybė net galėtų profilaktiškai paskatinimų išrašyti už purvo nešiojimą į gatvę ir pan. O gatvėse - nutempimai.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Pritariu. Žolės išvažinėjimo problema su laiku imtų spręstis savaime, atidavus sklypų tvarkymą bendrijoms. Ateitų suvokimas, kad čia nuosava, o ne "valdžios". Su laiku imtų net konkuruoti bendrijos, kas geriau tvarkosi. o apsileidėliams savivaldybė net galėtų profilaktiškai paskatinimų išrašyti už purvo nešiojimą į gatvę ir pan. O gatvėse - nutempimai.
                                        Na, ką reiškia "atidavus"? Bendrijos gali išsinuomoti sklypus iš savivaldybės. Bėda yra ta nuoma. Jeigu sklypas pereina privataus subjekto rankon, tai iš karto įsijungia nuoma. Nebent savivalda kažkaip gali atleisti bendrijas nuo mokesčio. Bet tada klausimas ar neatsiras korupcijos, kai daugiabučius pradės statyt bendrijos.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Pritariu. Žolės išvažinėjimo problema su laiku imtų spręstis savaime, atidavus sklypų tvarkymą bendrijoms. Ateitų suvokimas, kad čia nuosava, o ne "valdžios". Su laiku imtų net konkuruoti bendrijos, kas geriau tvarkosi. o apsileidėliams savivaldybė net galėtų profilaktiškai paskatinimų išrašyti už purvo nešiojimą į gatvę ir pan. O gatvėse - nutempimai.
                                          Aš nepritariu. Galim tikėti į kažkokią konkurenciją, bet jos rezultatas bus toks pat kaip ir dabar - betvarkė, o tvarka tik ten, kur kažkokia tetulė prižiūri gėlynus ir laužo valytuvus bet kaip mėtantiems automobilius. Išmirus tetulėms daugumoje vietų stovės prie kiemų užtvarai, už kurių bus maksimaliai išplėstos stovėjimo aikštelės ir kuriose gyventojai ir toliau pyksis visi netilpdami. Tai nereiškia, kad daugumai patiks taip gyventi, bet jie irgi turės automobilius ir neišdrįs pasipriešinti kultui būdami problemos dalimi.

                                          Su dabartine 50% parama tvarkymuisi yra viskas gerai, reikia tik paskatos tvarkytis, pavyzdžiui duoti ultimatumą - susitvarkot purvyną kieme ir įsirengiat normalią aikštelę per pusmetį arba pradės lankytis viešoji tvarka su raudonais lapeliais. Ir savivaldybė turi pasilikti teisę nuspręsti, kad konkrečioje vietoje parkingo aikštelės nebus, nes tarkim reikalinga vaikų žaidimo aikštelę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X