Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jeigu projekte numatyta, tai nėra priežasčių manyt, kad nebus. Iki gatvės pabaigimo dar liko nemaža atkarpa, šaligatviai sukloti irgi kokioje 40% teritorijoje. Tai dar liko tų darbų. Kai kur net šviestuvai nesustatyti. Mažieji elementai (tvoros) jau čia aplinkos užbaigimo reikalas, kaip ir šiukšliadėžės ir pan.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Jeigu projekte numatyta, tai nėra priežasčių manyt, kad nebus. Iki gatvės pabaigimo dar liko nemaža atkarpa, šaligatviai sukloti irgi kokioje 40% teritorijoje. Tai dar liko tų darbų. Kai kur net šviestuvai nesustatyti. Mažieji elementai (tvoros) jau čia aplinkos užbaigimo reikalas, kaip ir šiukšliadėžės ir pan.
      Na tiesiog mačiau po vienu Šimašiaus post'ų žmonės piktinosi, kad maždaug "Išgriovėcė tvoras, palikocė netvarką, a kas tvarkys? Žmonės tam nituri pinigų...", o kažkokia moteris iš VMS atsakė, kad VMS nutiesė gatvę, tai ir gyventojai tegul prisideda ir apsitvarko.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą

        Na tiesiog mačiau po vienu Šimašiaus post'ų žmonės piktinosi, kad maždaug "Išgriovėcė tvoras, palikocė netvarką, a kas tvarkys? Žmonės tam nituri pinigų...", o kažkokia moteris iš VMS atsakė, kad VMS nutiesė gatvę, tai ir gyventojai tegul prisideda ir apsitvarko.
        Ir teisingai, jei tos tvoros buvo užgrobtoje žemėje. O namas paskutinėje nuotraukoje galėtų su maža pagalba ..... susmegti kažkokioje formoje.
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Ir teisingai, jei tos tvoros buvo užgrobtoje žemėje. O namas paskutinėje nuotraukoje galėtų su maža pagalba ..... susmegti kažkokioje formoje.
          Tai aš ir nesakau, kad nereikėjo griauti, reiktų dar nugriauti ir tuos nelegalius priestatus, pastatytus iš šiukšlių. Tiesiog įdomu kaip bus su tom planuotom tvorom, nes pasivaikščiojęs ten pamačiau, kad jų įrengimui reiktų dar daug ką išgriaut, formuoti landšaftus ir t.t. O visa tai, bent jau ansčiau, buvo planuota už mūsų visų, mokesčių mokėtojų, pinigus. Dar įdomus faktas, kad jūs esate teisus, jeigu tikėt Regia, didžioji dauguma namų toje gatvėje užgobė valstybinę žeme, o jų sklypai baigiasi ties namų sienomis. Aš ir šiaip nelabai suprantu kodėl aš, jūs ir kiti mokesčių mokėtojai turi mokėti už tvoras privatiems asmenims, bet tuo labiau nesuprantu kodėl prie viso to miestas dar skatina žemės grobimą, o rezultate mes turime gatvę su stulpais vidury šaligatvio, nes "gatvė per siaura, nebuvo vietos"

          Comment


            Nes cia tas pats kaip su parkavimu ant zoles daugiabuciu kiemuose - "20+ metu taip dariai? Nu gerai tai padarom korius kur zole senai isvazyneta." Ir galima dar nemazai nauju projektu listinti kurie sau antzeminius parkingus susikure valstybineje zemeje priesais pastata. Keisti zmoniu yprocius nera lengva, ir su tokia bestuburia savivaldybe, tai normalios tvarkos nelabai issireikalausi.

            Comment


              Na, koriai yra kas kita, pavyzdžiui ant jų man nėra gaila mokesčių mokėtojų pinigų, nes mašinos iš kiemų dar ilgai niekur nedings, o koriai yra žymiai geriau negu mašinos vidury šaligatvio ar vaikų aikštelės. Koriais gali naudotis visi. O čia už mokesčių mokėtojų pinigus planuojama sukurt uždarus kiemus privatiems asmenims kur jie (žinant koks ten kontingentas) augins buvles, arba dar geriau, pastatys plastikinius šiltnamius (kurių ten jau dabar yra, kaip tik užgrobtoje žemėje), tad nelabai suprantu kokia man, jums, savivaldybei, miestui ir bet kam išskyrus tų namų gyventojus, nauda leisti ant to pinigus, kai pusė miesto kiemų atrodo kaip po karo.

              Comment


                Būtų ten turčių namai, tai manau kad kaip ir Žvėryne padarytų tvarką, bet kadangi čia gyvena pagrinde vargingai gyvenantys, tai nieks iš jų žemės turbūt ir nebandys atimti - tokie sprendimai nebūtų gerai sutikti liaudies. Kaip ir su garažu masyvais - daug jų yra mieste, bet trūksta ryžto juos pašalinti, nes ir toks sprendimas populiarumo miesto valdžiai nepridėtų.

                Comment


                  Nėra tai tipinis žemės užgrobimas, dauguma tų sklypų ribų atsirado vėliau nei pačios tvoros ir eina lygiai su trobų pamatais. Kas spėjo pasinaudoti kelių metų langu išsipirkti juostelę palei gatvę, tiems gerai, o kitiems tikėtina (sprendžiu pagal panašius pvz kitose vietose) nebeleido to padaryti

                  Comment


                    Aš ir šiaip nelabai suprantu kodėl aš, jūs ir kiti mokesčių mokėtojai turi mokėti už tvoras privatiems asmenims
                    Pala, o yra kažkur info, kad rengiamasi statyti tvoras miesto pinigais tiems, kurių tvoros valstybinėje žemėje buvo/bus nugriautos? Jei yra, nurodykite prašau kur galima pasidomėti. Jei tai pasvarstymas, tai irgi suprantu, nes sprendimų keistų būna. Aš aišku nepritariu tokiems planams - tiems žmonėms būtų jau gerai, kad iš jų nepareikalautų susimokėti už jų nelegalių tvorų pašalinimą.
                    Paskutinis taisė spekas; 2019.12.10, 16:05.

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                      Pala, o yra kažkur info, kad rengiamasi statyti tvoras miesto pinigais tiems, kurių tvoros valstybinėje žemėje buvo/bus nugriautos? Jei yra, nurodykite prašau kur galima pasidomėti. Jei tai pavarstymas, tai irgi suprantu, nes sprendimų keistų būna. Aš aišku nepritariu tokiems planams - tiems žmonėms būtų jau gerai, kad iš jų nepareikalautų susimokėti už jų nelegalių tvorų pašalinimą.
                      Vėliau paieškosiu link'o, nes pačiam dabar tapo įdomu, po to kai pamačiau kiek ten užgrobtos žemės, bet šiaip tokia informacija tikrai buvo ir forume buvo diskutuota šiuo klausimu. Galite pasiieškoti Šnipiškių projektų ar Infrastruktūros projektų temose.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Tai kad daroma atvirkščiai - zonos neplečiamos, tik kainos padidinamos.
                        Šiemet zonos gana stipriai prasiplėtė.

                        2020 vs 2019:





                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Šiemet zonos gana stipriai prasiplėtė.
                          2020 vs 2019:
                          Ačiū už priminimą. Nereikės giliai ieškoti

                          Comment


                            Visgi aš nesuprantu pvz naudos iš zonos išplėtimo iki Tūkstantmečio žiedo. Ką tai keičia? ten jokių ofisų nėra. Dabar gyventojų automobiliai yra užparkuoti ant šaligatvių, pievų (tiksliau ten kur kažkada buvo pievos) ir visur kitur kur tik įmanoma užvažiuoti. Ką 7 eur mokestis per metus pakeis? Arba ką net 8 eur mokestis per mėnesį antram automobiliui? Centai, kurie absoliučiai nieko nesprendžia. Visiškas kompetencijų ir proto trūkumas - ne veltui biurokratai ir dirba biurokratais už varganą atlyginimą. Vieto zonų išplėtimo žymiai geriau, pelningiau ir net populiariau veiktų papildomos 2 VW UP mašinos važinėjančios po rajonus ir baudžiančios parkuojančius neleistinose vietose. Kai situacija būtų +- normali, t.y. automobiliai stovėtų tik ten kur reikia ir tada trūktų vietų - galima jau būtų ir zonas plėsti ir apmokestinti.

                            Įsivaizduoju net priešingą efektą - vidiniai kiemai, kuriuose rinkliava nerenkama bus dar labiau prigrūsti automobilių, kurie seniau gal stovėdavo ten kur dabar bus parkomatai.

                            Comment


                              Jau dvi dienos praejo, m.parking rodo senas zonas.

                              Ir dabar kaip suprantu, tie kas dabar atsidure melynoj zonoj (tam prasme ten gyvena) gavo teise no-limit parkavimui beveik visoje miesto centrineje dalyje?

                              Comment


                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                Dabar gyventojų automobiliai yra užparkuoti ant šaligatvių, pievų (tiksliau ten kur kažkada buvo pievos) ir visur kitur kur tik įmanoma užvažiuoti. Ką 7 eur mokestis per metus pakeis? Arba ką net 8 eur mokestis per mėnesį antram automobiliui? Centai, kurie absoliučiai nieko nesprendžia.
                                Na pradžiai tai pakeis tai, kad ten kur yra mokamos zonos dažnai lankosi viešosios tvarkos tikrintojai tai gal nustos būti nebaudžiami KET pažeidėjai.

                                Šiaip tai čia super taktika manau. Legaliai parkuojantiems mokestis nedidelis - bet paskata gaudyti nelegaliai parkuojančius yra.

                                Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                Kai situacija būtų +- normali, t.y. automobiliai stovėtų tik ten kur reikia ir tada trūktų vietų - galima jau būtų ir zonas plėsti ir apmokestinti.

                                Įsivaizduoju net priešingą efektą - vidiniai kiemai, kuriuose rinkliava nerenkama bus dar labiau prigrūsti automobilių, kurie seniau gal stovėdavo ten kur dabar bus parkomatai.
                                Legalios vietos pilnos + pilna nelegaliai priparkuotu yra situacija kuri čia jau kelis dešimtmečius yra. Stovėti tik ten kur reikia vietų trūksta. Dabar reikia paskatų žmonėm pirkti/statyti parkingus. Vietų mažinimas to nepadarys jeigu bus nebaudžiami pažeidėjai.

                                Vidiniai kiemai, kurie yra savovaidlybės žemėje, taip pat turi būti apmokestinami.

                                Comment


                                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                  Jau dvi dienos praejo, m.parking rodo senas zonas.

                                  Ir dabar kaip suprantu, tie kas dabar atsidure melynoj zonoj (tam prasme ten gyvena) gavo teise no-limit parkavimui beveik visoje miesto centrineje dalyje?
                                  Ne, visa teritorija yra suskirstyta mažesnėmis zonomis ir tu gauni eidimą tik kažkuriai zonai, kurioje esi registruotas.

                                  Comment


                                    Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                    Visgi aš nesuprantu pvz naudos iš zonos išplėtimo iki Tūkstantmečio žiedo. Ką tai keičia? ten jokių ofisų nėra. Dabar gyventojų automobiliai yra užparkuoti ant šaligatvių, pievų (tiksliau ten kur kažkada buvo pievos) ir visur kitur kur tik įmanoma užvažiuoti. Ką 7 eur mokestis per metus pakeis? Arba ką net 8 eur mokestis per mėnesį antram automobiliui? Centai, kurie absoliučiai nieko nesprendžia. Visiškas kompetencijų ir proto trūkumas - ne veltui biurokratai ir dirba biurokratais už varganą atlyginimą. Vieto zonų išplėtimo žymiai geriau, pelningiau ir net populiariau veiktų papildomos 2 VW UP mašinos važinėjančios po rajonus ir baudžiančios parkuojančius neleistinose vietose. Kai situacija būtų +- normali, t.y. automobiliai stovėtų tik ten kur reikia ir tada trūktų vietų - galima jau būtų ir zonas plėsti ir apmokestinti.

                                    Įsivaizduoju net priešingą efektą - vidiniai kiemai, kuriuose rinkliava nerenkama bus dar labiau prigrūsti automobilių, kurie seniau gal stovėdavo ten kur dabar bus parkomatai.
                                    1. KET pažeidimus fiksuoja ir pažeidimą formina Policija. Tad jie gali tai daryti nesvarbu kur plečiasi zonos. Tikrai norėtųsi tam daugiau dėmesio.
                                    2. Jeigu parkavimas taptų mokamas didžiojoje dalyje miesto, tai esmė būtų ne tie 7-8 eur prie namų, o rinkliava visur nuvažiavus automobiliu (į darbą, į svečius ir pan.). Imtum rečiau naudoti automobilį, kol galiausiai šeimoje vieno atsisakytum, nes pasirinktum Spark/Bolt miks'ą. Deje, apmokestinti miegamųjų rajonų kol kas neketinama. Iš kitos pusės galima taip išsibandyti kaip tai veikia ir kas žino kas bus po 5 metų.

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Jau milijona kartu sakiau. Reikia pazymeti mieste VISAS parkavimo vietas. Kelyje turi buti normalus zenklinimas o ne va cia zenklu nera, zymejio nera, reiskia galiu numest ir viskas. Paskui sakyt teisme, kad negaliu akimis ivertinti 5 metrus iki perejos ir panasiai.
                                      Jei gatves kraste yra parkavimo vietos, jos turi buti pazymetos linijomis ant asfalto, taskas.
                                      Teko siūlyti Vilniaus m. sav. administracijai (VMSA) tokį pasiūlymą - sužymėti parkavimo vietas gatvėse, kurios dalinai de facto tapo nemokamomis stovėjimo aikštelėmis (įteisinti ir de jure). Kartu ir ženklus pastatyti, nurodant kaip stovėti, kad šiknų neišmestų į važiuojamąją kelio dalį, neužstatytų draudžiamų vietų ir pan., Tai buvo atsakymas toks, kad pinigų nėra dažams ir papildomiems nebūtiniems kelio ženklams (turbūt pėsčiųjų perėjos, greičio ribojimo ženklas ir pan. svarbiausi).

                                      Siūlymas buvo konkrečiam mikrorajonui pritaikyti, ne visam Vilniui ir nekainuotų daug tikrai, tilptų daugiau mašinų tuomet, nes kartais paliekami tikrai per dideli tarpai ir mašinos statomos nekompaktiškai, susigalvojamas savo neteisėtas parkavimo būdas, be to, kur vieta nebūtų pažymėta tai iš karto matytųsi, kad ten nenumatyta ir dar gi taptų aišku, kiek gi yra legalių vietų parkuoti mikrorajone. Tačiau, matyt jų logika tokia, kad jei padarys vienam mikrorajone, tai ir kiti užsinorės, o tada tai kainuos tikrai daugiau, nei buvo planuota.

                                      Jei tos vietos taptų mokamomis, tai nori, nenori jos ir būtų sužymėtos, tačiau dabar tai neprivaloma.

                                      Comment


                                        Parašė Maduk Rodyti pranešimą

                                        Teko siūlyti Vilniaus m. sav. administracijai (VMSA) tokį pasiūlymą - sužymėti parkavimo vietas gatvėse, kurios dalinai de facto tapo nemokamomis stovėjimo aikštelėmis (įteisinti ir de jure). Kartu ir ženklus pastatyti, nurodant kaip stovėti, kad šiknų neišmestų į važiuojamąją kelio dalį, neužstatytų draudžiamų vietų ir pan., Tai buvo atsakymas toks, kad pinigų nėra dažams ir papildomiems nebūtiniems kelio ženklams (turbūt pėsčiųjų perėjos, greičio ribojimo ženklas ir pan. svarbiausi).

                                        Siūlymas buvo konkrečiam mikrorajonui pritaikyti, ne visam Vilniui ir nekainuotų daug tikrai, tilptų daugiau mašinų tuomet, nes kartais paliekami tikrai per dideli tarpai ir mašinos statomos nekompaktiškai, susigalvojamas savo neteisėtas parkavimo būdas, be to, kur vieta nebūtų pažymėta tai iš karto matytųsi, kad ten nenumatyta ir dar gi taptų aišku, kiek gi yra legalių vietų parkuoti mikrorajone. Tačiau, matyt jų logika tokia, kad jei padarys vienam mikrorajone, tai ir kiti užsinorės, o tada tai kainuos tikrai daugiau, nei buvo planuota.

                                        Jei tos vietos taptų mokamomis, tai nori, nenori jos ir būtų sužymėtos, tačiau dabar tai neprivaloma.
                                        Tai aisku, is kur pinigai dazams, kai visi pinigai iseina tarybiniams asfalto laukams su 4-5 metru plocio juostomis. Nes nu kam tuos kelius siaurint.. geriau viska padengt asfaltu, paskui puse kelio uzdazyt pasviromis baltomis juostomis (pavyzdys - ivaziavimas nuo Zirniu g. i Dariaus ir Gireno, kur baltomis linijomis uzdazyta 320 x 3 = 960 m2 perteklinio asfalto ir dazu. Nu ir viskas, kur jau pinigai kazkokiems parkingams zymeti...

                                        Click image for larger version

Name:	Transportas   Dviračiai   Vilniaus miesto interaktyvūs žemėlapiai.png
Views:	46
Size:	203,3 kB
ID:	1773578
                                        Paskutinis taisė SoulMulticast; 2020.01.04, 11:08.

                                        Comment


                                          Teko padaryti virtualią Google maps ekskursiją po Taliną, Rygą ir Vilnių (po miegamuosius sovietinius mikrorajonus), palyginti, kokia situacija su parkavimu, kaip atrodo infrastruktūra.

                                          Taline pakabinti įspėjami kelio ženklai, jog neteisėtai priparkuotos mašinos gali būti nutemptos - ten berods su šiuo reiškiniu kovojama rimčiausiai. Nors Rygoje tokių kelio ženklų neteko pastebėti, bet abu miestai kažkiek panašūs - tiek Taline, tiek ir Rygoje neteko aptikti nuotraukose tokio reiškinio, kaip stovėjimas ant žolės - stengiamasi parkuotis ant kietos dangos pagrindo, plečiamas legalus parkingas ir pan. Kai kuriuose daugiabučių kiemuose, gatvėse prie jų sužymėtos parkavimo vietos, kas parodo bendrą aukštesnį tvarkingumo lygį. Kas tai inicijuoja - ar miesto valdžia, ar patys daugiabučių namų gyventojai, sunku pasakyti. Kas dar labai nustebino, kad Rygoje daug kur yra vietų, kur stovi ypač didelio aukštingumo daugiabučiai vienas šalia kito (panašiai kaip Perkūnkiemis), tačiau aplink parkingas gan sklandus, transporto priemonės stovi tvarkingai. Arba jos statomos kažkur kitur - aikštelėse, arba tiesiog mažesnis automobilizacijos lygis.

                                          2012 m. žiūrint nuotraukose Vilnius atrodo baisiausiai, nors per 8 metus situacija pablogėjusi turbūt dešimtis kartų (tiek Rygoje, tiek Taline žemėlapiai naujesni). Neteisėtas parkavimas ,,prasiplečia" visur, kur tik įmanoma. Plėstis nebent trukdo krūmai, medžiai, kalvos (trys geri natūralus būdai kovoti su nelegaliu parkingu), kuoliukai, blokai, barjerai, šalia jau esančios parkavimo vietos ir pan. Jeigu plotas laisvas - jis konvertuojamas į neteisėtą parkavimo aikštelę. Kodėl vietiniai gyventojai arba miesto valdžia masiškai neasfaltuoja, neplečia parkavimo vietų? Vargu, ar tai daug kainuoja. Dabar gali gauti nuobaudą (nelegalus parkingas), niokojama aplinka, gyvename kaip kiaulidėje, aišku taip pigiau, jei niekas neskundžia policijai/viešajai tvarkai. Nes realiai vietos laisvos bent jau sovietiniuose mikrorajonuose tai pilna, tiesiog praplėtus ir nesant, kur plėstis daugiau būtų padėtas taškas. O, kad būtų sužymėtos vietos Vilniuje - labai retas reiškinys. Lazdynuose teko matyti, kai kur kitur vietomis, bet paprastai - tiesiog nepraktikuojamas ženklinimas, todėl nesistebiu, kad ir prie parduotuvių ne maža dalis parkuoja bet kaip ir taip neva plečia legalias parkingo vietas. Galvojama, kad tos linijos šiaip sau, nors prie bendros tvarkos jos tikrai labai prisideda ir yra privaloma jų laikytis pagal KET.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X