Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keleta ispudziu is Prahos:
    Atvykes pirma diena pastaciau arti centro ir mokejau ar tai 14 eur uz pusdieni ar kiek.. zodziu nemazai. Gerai kad apskritai radau vietos specialiame mokamame parkinge, nes gatveles aplink pazymetos tik "vietiniu" parkavimui ar 2-3 valandoms ir tai aisku mokamai. Vilniuje vieta prie Katedros rasti lengviau.
    Kitas dienas palikdavau auto prie viesbucio daugiabuciu rajone, kur ji bookinom. Ten parkavimas nemokamas, o metro iki centro kazkur 20 minuciu ir uz kazkur 6-7 eur imi dienai neribotus vaziavimus viesuoju transportu ir tai tikrai yra pigiau, patogiau ir maloniau nei sukiotis per kamscius senamiestyje.
    P.S. prie daugiabuciu vieta rasti sunku, bet ant zoles nestato. Matyt baudzia.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Ko nebūtų galima daryti be leidimo?
      Įvažiuoti į Vilniaus miesto teritoriją..

      P.S. galima net zonomis padalinti. Kokiam nors Senamiestyje 3000 EUR metinis automobilio įvažiavimo mokestis. Miegamuose rajonuose užteks 1000 EUR metams
      Paskutinis taisė Sula; 2019.09.17, 18:32.

      Comment


        Parašė booraz Rodyti pranešimą

        Kontroliuoti reikia įvažiavimus/išvažiavimus į miesto teritoriją kamerų su numerių nuskaitymais pagalba. Kaip ir bet kurioje civilizuotoje parkavimo aikštelėje, tik teritorija didesnė.
        Kiek kamerų reiktų visiems išvažiavimams? Įskaitant ir tuos keliukus kuriais pravažinės pagrindinius kontrolės punktus. Jei buvo aplipęs musėm ar per pūgą užnešė, tai pats kaltas, kad nenuskaitė (ar "nenuskaitė") išvažiuojančio?

        Gal paprasčiau padaryt visur žalią zoną parkavimui?

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Tai savivaldybei pirma reiktų kažkaip perleisti žemės sklypus prie tų senų daugiabučių jų bendrijoms/administratoriams ir duoti laiko susitvarkyti parkavimo reikalus ir tada pradėti masinį baudimą.
          Nemanau, kad patys gyventojai prasiplėstų parkavimo aikšteles. Niekas nenori net kelių eurų per mėnesį skirti, tai ką jau kalbėti apie tokias išlaidas.
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            - Duodama gyventojams kokie metai du susitvarkyti parkavimą (tegu formuoja sklypus, įrengia parkavimo vietas. 1 P vieta užima 2,5x5 lygu 12,5 kv.m.. Trinkelių kv m kainuoja apie 35 eur. 12,5x35 lygu apie 500 eur.
            Manau, kad nesuveiks taip, jei leisi žmonėms patiems užsiimti savivale, reikalingi projektai, detalieji planai ir t.t. Turiu patirties administruojant vieną daugiabutį, tai patikėk su žmonėm labai sunku susitarti, jeigu tai daugiau negu 10 eurų per mėnesį. Turi būti daroma pirmiausia savivaldybės lygmeniu, t.y. išleidžiami kokie tai aktai (o gal yra jau), kad prie sovietinio ar ne tik daugiabučio kiekvienam butui 2020 sausio 1 d. turi būti po vieną parkavimo vietą. Savivaldybė įpareigoja namų administratorius parengti projektus kiekvienam daugiabučiui ir įrengti, žmonės per tam tikrą laiką susimoka išsimokėtinai daugiabučio administratoriui per tam tikrą laiką už visa tai ir toliau naudojasi, turėdami kiekvienas butas po vieną parkavimo vietą. Jei reikia dviejų vietų prašom mokėk daugiau.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Nemanau, kad patys gyventojai prasiplėstų parkavimo aikšteles. Niekas nenori net kelių eurų per mėnesį skirti, tai ką jau kalbėti apie tokias išlaidas.
              Iš kur toks įsitikinimas? Mūsų daugiabutis prasiplėtė aikštelę už savo lėšas. Kai gyvenau Lazdynuose neleido pati savivaldybė, nors gyventojai buvo pasiryžę.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą

                Iš kur toks įsitikinimas? Mūsų daugiabutis prasiplėtė aikštelę už savo lėšas. Kai gyvenau Lazdynuose neleido pati savivaldybė, nors gyventojai buvo pasiryžę.
                Veikiausiai daugiabučių kontingentas labai skiriasi. Mano kaimynai užprotestuoja bet ką, kas nėra būtina tvarkyti. Panašūs atsiliepimai iš tėvų, kelių draugų daugiabučių. Sutinku, kad yra veiklių bendrijų (veikiausiai tai tie namai, kurie spėjo renovuotis), bet nemanau, kad jų yra daug.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė abruo Rodyti pranešimą

                  Veikiausiai daugiabučių kontingentas labai skiriasi. Mano kaimynai užprotestuoja bet ką, kas nėra būtina tvarkyti. Panašūs atsiliepimai iš tėvų, kelių draugų daugiabučių. Sutinku, kad yra veiklių bendrijų (veikiausiai tai tie namai, kurie spėjo renovuotis), bet nemanau, kad jų yra daug.
                  Tai kad mūsų daugiabutis nepasiturinčiųjų rajone, Grigiškėse (aš jame negyvenu dabar ). Lazdynuose buvo šiek tiek turtingesnis kontingentas. Kitas dalykas, kad ne visur yra vietos tinkamai įrengti papildomą parkingą.
                  Kažkokios iniciatyvos turi eiti iš seniūnijų, savivaldybės. Nes kiek tenka susidurti su renovacija, pagalbos beveik nulis. Ir tai visai kito lygio išlaidos.
                  Paskutinis taisė Sula; 2019.09.18, 15:55.

                  Comment


                    Senuose rajonuose užtektų kelių daugiaaukščių parkingų ir didžiausios parkavimo problemos dingtų, bet gi savivaldybės planas yra "sumažinti automobilių kiekį 40%", vietoj to, kad daryti realius sprendimus.

                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Keista, kodėl pas mus taip bijoma privatizuoti parkavimo kontrolę ir įteisinti nutempinėjimą. Perduotų parkavimo kontrolę privačiai įmonei, kuri mokėtų kažkokį fiksuotą mokestį savivaldybei, o ji jau būtų suinteresuota rasti ir nutempti kuo daugiau automobilių į savo stovėjimo aikštelę, kad dirbtų pelningai.
                    Nes turim puikių to pavyzdžių kaip US, kur nutempiamų automobilių didelė dalis yra pastatyta legaliai, bet už nutempimą susimokėti pigiau nei paduoti tūkstantį privatininkų tampytojų į teismą.


                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Senuose rajonuose užtektų kelių daugiaaukščių parkingų ir didžiausios parkavimo problemos dingtų, bet gi savivaldybės planas yra "sumažinti automobilių kiekį 40%", vietoj to, kad daryti realius sprendimus.

                      Nes turim puikių to pavyzdžių kaip US, kur nutempiamų automobilių didelė dalis yra pastatyta legaliai, bet už nutempimą susimokėti pigiau nei paduoti tūkstantį privatininkų tampytojų į teismą.
                      Senuose rajonuose yra mokamų privačių aikštelių, kuriose dažnai būna tuščių vietų. Ne visuose, aišku, bet yra.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Senuose rajonuose yra mokamų privačių aikštelių, kuriose dažnai būna tuščių vietų. Ne visuose, aišku, bet yra.
                        Na čia yra labai senas pasiteisinimas, kuris dažnai neįvertina to kad ne visi vietas išisipirke visą laiką ten yrap risiparkave. Beje tos aikštelės dažnai būna neefektyvios (vienaaukštės) todėl vienos vietos kaina būna didesnė nei turetų būti.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Tai kad mūsų daugiabutis nepasiturinčiųjų rajone, Grigiškėse (aš jame negyvenu dabar ). Lazdynuose buvo šiek tiek turtingesnis kontingentas. Kitas dalykas, kad ne visur yra vietos tinkamai įrengti papildomą parkingą.
                          Kažkokios iniciatyvos turi eiti iš seniūnijų, savivaldybės. Nes kiek tenka susidurti su renovacija, pagalbos beveik nulis. Ir tai visai kito lygio išlaidos.
                          Mano patirtis, deja, tokia kaip abruo - kol neorganizuoja kas nors iš išorės, tol niekas nevyksta. Ir tai nebūtinai susiję su gyventojų pajamomis ar nusiteikimu, pvz. mūsu daugiabutyje daug butų nuomojami, gyventojai keičiasi, natūralu, kad nesusikuria bendruomenė. Būstų savininkus pagauti sunku, o ir jie nelabai suinteresuoti būsto ir aplinkos gerinimu, kol netrūksta norinčių nuomotis. O dar kažkam tokiomis aplinkybėmis reikia ne tik stumti pačią idėją į kalną, bet ir rūpintis visa organizacija.

                          Pritariu, kad tokiu atveju galėtų veikti modelis, kad kažkas iš išorės ateina su konkrečiu pasiūlymu: mes pasirūpinsime visais dokumentais, leidimais, projektais ir ranga, o gyventojai tik nusprendžia, nori jie už tai mokėti, ar ne. Ir dar reikėtų įteisinti atvejus, kada sprendimui priimti užtektų paprastosios daugumos, kad vienas stabdis nekenktų visų likusių gyventojų interesams.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Na čia yra labai senas pasiteisinimas, kuris dažnai neįvertina to kad ne visi vietas išisipirke visą laiką ten yrap risiparkave. Beje tos aikštelės dažnai būna neefektyvios (vienaaukštės) todėl vienos vietos kaina būna didesnė nei turetų būti.
                            Naujuose "daugiaaukšiuose parkinguose" kaina tikrai nebus mažesnė nei dabartinėse aišktelėse (greitas pagūglinimas rodo, kad pvz garažų nuomos kaina Šeškinėje dar sukasi apie 60-80 eur per mėn - ir akivaizdu, kad "prie lito tiek nekainavo"). Senos aikštelės eksploatuojamos ekstensyviu būdu - tvora ir asfaltas yra nuo Brežnevo laikų, reikia tik algą sargui mokėti. Taip, neefektyviai išnaudojamas plotas - bet užtat pigu, kad ir nedidelis, bet pelnas be jokių investicijų ir pastangų (apie alternatyvius kaštus negalvojam). Naujas gi parkingas iškart iš nuomos kainos privalės dengti statybos kainą (su visom paskolom, sklypo kaina, PVM ir visom kitom išlaidom).

                            manau, kad reikalai pajudėtų, jeigu būtų pradėtos taikyti galiojančios KET (parkavimosi ant žolės ir šaligatvių draudimas) - kam, beje, jokių investicijų nereikia.

                            Mokamas parkavimas turi labai ribotą poveikį, jeigu nėra aiškių gatvių ir teritorijų ribų (žr. Šnipiškės į šiaurę nuo Lvovo gatvės, įžymioji Perkūnkiemio pieva-mėšlynas, ir kiti pavyzdžiai).

                            Comment


                              Zmones tingi nueiti is kito kiemo iki namo, todel stato po langais ant pievos. O jus sakot peskadralinti 15 minuciu ziema iki kazkokio brangaus daugiiaukscio parkingo. Nunu..

                              Comment


                                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą

                                Naujuose "daugiaaukšiuose parkinguose" kaina tikrai nebus mažesnė nei dabartinėse aišktelėse (greitas pagūglinimas rodo, kad pvz garažų nuomos kaina Šeškinėje dar sukasi apie 60-80 eur per mėn - ir akivaizdu, kad "prie lito tiek nekainavo"). Senos aikštelės eksploatuojamos ekstensyviu būdu - tvora ir asfaltas yra nuo Brežnevo laikų, reikia tik algą sargui mokėti. Taip, neefektyviai išnaudojamas plotas - bet užtat pigu, kad ir nedidelis, bet pelnas be jokių investicijų ir pastangų (apie alternatyvius kaštus negalvojam). Naujas gi parkingas iškart iš nuomos kainos privalės dengti statybos kainą (su visom paskolom, sklypo kaina, PVM ir visom kitom išlaidom).

                                manau, kad reikalai pajudėtų, jeigu būtų pradėtos taikyti galiojančios KET (parkavimosi ant žolės ir šaligatvių draudimas) - kam, beje, jokių investicijų nereikia.

                                Mokamas parkavimas turi labai ribotą poveikį, jeigu nėra aiškių gatvių ir teritorijų ribų (žr. Šnipiškės į šiaurę nuo Lvovo gatvės, įžymioji Perkūnkiemio pieva-mėšlynas, ir kiti pavyzdžiai).
                                Jeigu daugiaaukščių parkingų kainos nėra žemesnės, tai čia yra neskaidrios veiklos požymis kurį iį karto reikėtu ištirti. Beje aš kalbu ne apie garažus, o apie daugiaaukščius parkingus (kaip pvz pilaitėje, šiaurės fabijoniškėse).

                                Na taip, kai infrastruktūra "nemokama" tai ir pigiau eksplotuoti. bet dėl to gyventojams tik blogiau.

                                Sutinku, kad galiojančius druadimus reikia taikyti, bet tai reikia taikyti tada, kai alternatyva nėra kabinti mašiną ore nes vienaaukštė aikštelė ir taip talpinaa daugiau nei turėtų.

                                Gyvenu perkūnkiemyje ir tai yra geras pavizdys. Pastatė pora naujų asfalto lopų, aikštelės pilnos (pavaikščiokit naktį pamatysit), mašinos vistiek netelpa, skelbimų ieškančių pirkti parkingus pilna. Būtų eiminų aikštelė 4-6 aukštų vietoj vieno, nebūtų pievos-mešlyno.

                                Comment


                                  "Parkavimo" temoje per pranešimų ("postų") apie į skundų savivaldybę srautą gausybę pasikeitė temos kokybė. Minėtoje temoje neliko galimybės susirasti išliekamąją vertę turinčią informaciją (pvz., parkavimo zonų pasikeitimus ar naujai atidaromus parkingus).
                                  Paskutiniais mėnesiais vienadienės problemos (nors ir besikartojančios) apie ant žolės pastatytas mašinas ir apie pranešimų / skundų į savivaldybę ypatumus sudarė apie 60-70% temos turinio. To vienadienio turinio susidarė net 45 puslapiai iš 135.

                                  PARKAVIMO tema skaidoma į dvi dalis:
                                  - Senoje (šioje) temoje Parkavimas. Infrastruktūra: lieka infrastruktūros sprendimai: Informavimas apie naujas parkavimo vietas, diskusijos apie parkavimo apmokestinimą, normatyvus ir pan.
                                  - Naujoje temoje [VLN] Tvarkau miestą. Parkavimas: perkeltos diskusijos šiais klausimais: eismo taisyklių pažeidimai, skundimai ir baudimai.

                                  Kadangi naujoje temoje 95% sudaro Vilniaus aktyvumas, tai įterpta [VLN], Dėl kitų miestų pažeidimų / skundų nekiltų mintis kurti atskirą temą.
                                  Jie trukdys, tą '[VLN]" galima nuimti.
                                  Atrinkus esamus temos pranešimus ateityje gal atsiras medžiagos ir temai "Parkavimas užsienyje".

                                  P.S. Analogiškai kažkada buvo didžiulė tema apie LIDL:
                                  - senoje temoje "Projektų skiltyje" liko informacija apie tinklo plėtrą, naujas parduotuves, .
                                  - diskusijos apie asortimentą, kasas ir kainų politiką buvo iškeltos į atskirą temą "Prospekte"



                                  Gero diskutavimo abiejose temose.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2019.09.22, 21:54.

                                  Comment


                                    Taryba nepritarė zonų išplėtimui.

                                    EDIT: Ok, 3 kartą perbalsavus pritarė. Uch...
                                    Paskutinis taisė Creatium; 2019.09.25, 13:35.

                                    Comment


                                      Po mėlynos zonos išlėtimo Vilniaus Naujamiestis aplink Gedimino pr. savaitgaliais bus apytuštis....
                                      Paskutinis taisė luknas; 2019.09.25, 16:20.

                                      Comment


                                        Tai to visi ir siekia lygtais? Ir ne tik savaitgaliais.

                                        Comment


                                          Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                          Po mėlynos zonos išlėtimo Vilniaus Naujamiestis aplink Gedimino pr. savaitgaliais bus apytuštis....
                                          Jis ir dabar tuščias po 18h, dabar žmonės dar rečiau važiuos į centrą pramogauti. Dabar būdavo galima auto palikti kur nors netoli senamiesčio pigiai žalioje zonoje arba sekmadieniais nemokamai, o dabar net gana tolimos nuo senamiesčio zonos tapo mėlynos.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X