Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1252
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kaip viskas tobula kitoje Debreceno gatvės pusėje, kaip jau rašiau - atvažiuokite pažiūrėti darbo dienos vakare. Karietos stovi ne tik ant šaligatvių, bet ir ant žolynų. Googlo streetviewmobilis pravažiavo dienos metu, kai dauguma darbuose, o dar ir vasara - atostogų metas - visi išvažinėję kas kur savais reikalais.
    Čia apie tą tobulumą turėjau galvoje, kad jau praktiškai nebėra ten, kur plėsti asfalto tarp namų, tai išeina, kad nebėra ten ką tobulinti. Nebent daugiaaukštį parkingą tarp namų statyt.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
    Skirtumas tas, kad "garažas" lietuviui nėra parkavimosi vieta. Tai yra multifunkcinis pastatas, kuriame lietuvis laiko visą nereikalingą šlamštą, kartais antrą automobilį, taipogi remontuoja savo ir ne tik savo mašinas, laiko bulves ir konservus ir šiaip leidžia jame nemažai laiko.

    Dar nežinau kokia yra situacija būtent tame Klaipėdos rajone, bet šiaip iš Vilniaus patirties, kur garažas yra hot property, manau visai laimėčiau, jeigu lažinčiaus, kad per visus nepriklausomybės metus dauguma tų garažų jau yra pirkti-perpirkti po kelis kartus ir dabartiniai jų savininkai vargu ar išvis gyvena tame rajone.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
    Tai visa esmė būtų nebeleisti statyti prie padjiezdo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    O koks daugiaaukščių garažų užpildymo procentas?
    Vargu ar siekia 50%. Nėra paklausos, juk niekas nenori laikyti automobilio toliau nei 100 m nuo laiptinės durų, o čia dar ir susimokėti reikia. Parduodami garažai skelbimuose "kabo" ir po kelis metus.

    Parašė 1252 Rodyti pranešimą
    Čia tie garažai prie Debreceno gatvės, kuriuose žmonės laiko visokius rakandus ar kartais nuveža savo automobilį pasiremontuot patys arba vietiniai meistriukai garažuose šį bei tą paremontuoja? Negyvenu ten, bet nesu girdėjęs, kad kas nors ten laikytų savo pagrindinį (ar bent vienintelį) automobilį. O šiaip kam tame garaže laikyti savo automobilį, jei artimiausias kvartalas yra bendrabučių konglomeratas su gana daug parkavimo vietų po langais? O jei vietų pritrūksta, tai net ant žolės nebūtina stovėt.

    O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos).
    Taip, tie patys, juk daugiau Klaipėdoje nieko panašaus nėra. Pataisykit, jei klystu.
    Taip, žmonės laiko rakandus, ir taip, esant reikalui ir galimybei patys automobilį pasiremontuoja, bet kad meistriukai juose suktų bizniuką - to tikrai nėra.
    Kaip viskas tobula kitoje Debreceno gatvės pusėje, kaip jau rašiau - atvažiuokite pažiūrėti darbo dienos vakare. Karietos stovi ne tik ant šaligatvių, bet ir ant žolynų. Googlo streetviewmobilis pravažiavo dienos metu, kai dauguma darbuose, o dar ir vasara - atostogų metas - visi išvažinėję kas kur savais reikalais.

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Tai vat tame ir problema. Turėtų būti daugiaaukščiai parkingai.
    O koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
    Tai vat tame ir problema. Turėtų būti daugiaaukščiai parkingai.

    Komentuoti:


  • 1252
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
    Čia tie garažai prie Debreceno gatvės, kuriuose žmonės laiko visokius rakandus ar kartais nuveža savo automobilį pasiremontuot patys arba vietiniai meistriukai garažuose šį bei tą paremontuoja? Negyvenu ten, bet nesu girdėjęs, kad kas nors ten laikytų savo pagrindinį (ar bent vienintelį) automobilį. O šiaip kam tame garaže laikyti savo automobilį, jei artimiausias kvartalas yra bendrabučių konglomeratas su gana daug parkavimo vietų po langais? O jei vietų pritrūksta, tai net ant žolės nebūtina stovėt:

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230917_221331.png Views:	0 Size:	2,76 MB ID:	2076450

    O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos):

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230917_221546.png Views:	0 Size:	3,10 MB ID:	2076451

    Palyginimui, Rumpiškėje po renovacijos, kur pernelyg daug ploto išvaistyta beverčiams, nefunkcionaliems elementams, atimantiems potencialias parkingo vietas:

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230917_222314.png
Views:	974
Size:	2,41 MB
ID:	2076453
    Paskutinis taisė 1252; 2023.09.17, 22:22.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
    O koks daugiaaukščių garažų užpildymo procentas?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    automobilizacijai sumažinti reikia turėti geresnes alternatyvas, pats Klaipėdoje negyvenu tai nežinau kaip smagu ten važinėti VT.

    Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui. O prie namų padarai erdves žmonėms, pasodinti medžių ir pan., paliekant kelias laikinas vietas daiktų iškrovimams ar gaisrinėms. Va būtų protu suvokiama automobilizacija.
    Vienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Taigi išeina taip, kad vienintelė viltis – viešasis transportas. O kadangi jo nėra ir nebus visos šalies mastu, telieka palaidoti visas viltis. Bent kuriam laikui.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Tai jei mokesčiai už parkingą yra mažesni nei savikaina, tai gaunasi, jog dotuojamas automobilizmas ir šelpiami vairuojantys net tų, kurie nevairuoja sąskaita. Kaune kur nors plynuose laukuose sovietmečių įrengti parkingai dar gali palaikyti 30EUR kainą, bet jei reikėtų statyti nuo nulio daugiaaukštę tai tokios kainos neįmanomos.
    visiška tiesa. vienos vietos savikaina būna labai didelė.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    jei per brangiai padarysi tai nestatys niekas. Kaune ilgalaikė aikštelė yra 30€ mėnesiui. Aišku iki 100€ irgi įmanoma, vistiek vienas pastatymas ant šaligatvio kainuoja 30-90.
    Tai jei mokesčiai už parkingą yra mažesni nei savikaina, tai gaunasi, jog dotuojamas automobilizmas ir šelpiami vairuojantys net tų, kurie nevairuoja sąskaita. Kaune kur nors plynuose laukuose sovietmečių įrengti parkingai dar gali palaikyti 30EUR kainą, bet jei reikėtų statyti nuo nulio daugiaaukštę tai tokios kainos neįmanomos.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Optimistas. Nuliuką vieną pamiršai prirašyt
    jei per brangiai padarysi tai nestatys niekas. Kaune ilgalaikė aikštelė yra 30€ mėnesiui. Aišku iki 100€ irgi įmanoma, vistiek vienas pastatymas ant šaligatvio kainuoja 30-90.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui.
    Optimistas. Nuliuką vieną pamiršai prirašyt

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Atsidarau popkornus ir laukiu verkimo dėl automobilizacijos didinimo uostamiestyje.
    automobilizacijai sumažinti reikia turėti geresnes alternatyvas, pats Klaipėdoje negyvenu tai nežinau kaip smagu ten važinėti VT.

    Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui. O prie namų padarai erdves žmonėms, pasodinti medžių ir pan., paliekant kelias laikinas vietas daiktų iškrovimams ar gaisrinėms. Va būtų protu suvokiama automobilizacija.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Atsidarau popkornus ir laukiu verkimo dėl automobilizacijos didinimo uostamiestyje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BNS / Diena.lt 2023.09.12
    Klaipėdoje iki 2024-ųjų pabaigos planuojama per tūkstantį naujų stovėjimo vietų automobiliams
    Kaip pranešė savivaldybė, daugiau vietų automobiliams planuojama reaguojant į gyventojų nusiskundimus ir į tai, jog miesto infrastruktūra nebeatitinka šiuolaikinių poreikių.
    Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus sako, kad didžiausia problema yra pietinėje miesto dalyje, kur gyventojai sulaukia ir policijos pareigūnų vizitų. „Naujų parkavimo vietų įrengimas, pavyzdžiui, vietoje nenaudojamos kiemuose infrastruktūros, tai – tik pirmas žingsnis į automobilių stovėjimo vietų plėtrą. Tikiu, kad ilgainiui šią problemą išspręsime ir gyventojams nereikės tapti situacijos įkaitais – po darbų nebereikės skubėti namo tam, kad rastų kur pastatyti automobilius“, - sako A. Vaitkus.
    Artimiausiu metu 26 stovėjimo vietas numatyta įrengti prie įvažiuojamojo kelio Taikos prospekte, ties 101 numerio pastatu, dar šiemet tikimasi apie 40 stovėjimo vietų įrengti ir I. Simonaitytės gatvėje, užbaigti automobilių stovėjimo vietų projektus J. Janonio, Malūnininkų, Smilties Pylimo, Sportininkų, Statybininkų, Žardininkų gatvėse. „Baigus šiuos apie 2,5 mln. miestui kainavusius darbus, klaipėdiečių patogumui iš viso bus sukurta daugiau nei 500 parkavimo vietų“, – teigiama savivaldybės pranešime.

    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...omentarai
    https://www.atviraklaipeda.lt/2023/09/11/per-metus-zadama-sukurti-1000-nauju-automobiliu-stovejimo-vietu/

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?
    Reikia jeigu nėra įrodyta kitaip.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.
    Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Galima pasidaryti išvadą, kad gavus baudą, pirmiausia reikia su regia.lt pagalba išsiaiškinti kam priklauso ta vieta, po to išsiaiškinti ar linija teisėta ir tik po to ją sumokėti. Kaip visada, institucijų darbą turi nudirbti pats žmogus.
    Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu nuotraukos įdėtos tos vietos kur gavo baudą, tai ten ir be linijos negalima statyti taip.

    Komentuoti:

Working...
X