Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
Dar nežinau kokia yra situacija būtent tame Klaipėdos rajone, bet šiaip iš Vilniaus patirties, kur garažas yra hot property, manau visai laimėčiau, jeigu lažinčiaus, kad per visus nepriklausomybės metus dauguma tų garažų jau yra pirkti-perpirkti po kelis kartus ir dabartiniai jų savininkai vargu ar išvis gyvena tame rajone.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO koks skirtumas? Automobiliui laikyti tinkami abu variantai. Bėda, kad nei vienas nei kitas nėra patrauklūs. Net jei juose vietos būtų nemokamos, vistiek nestatys, nes juk per toli, reikia prie pat padjiezdo.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąO koks daugiaaukščių garažų užpildymo procentas?
Parašė 1252 Rodyti pranešimąČia tie garažai prie Debreceno gatvės, kuriuose žmonės laiko visokius rakandus ar kartais nuveža savo automobilį pasiremontuot patys arba vietiniai meistriukai garažuose šį bei tą paremontuoja? Negyvenu ten, bet nesu girdėjęs, kad kas nors ten laikytų savo pagrindinį (ar bent vienintelį) automobilį. O šiaip kam tame garaže laikyti savo automobilį, jei artimiausias kvartalas yra bendrabučių konglomeratas su gana daug parkavimo vietų po langais? O jei vietų pritrūksta, tai net ant žolės nebūtina stovėt.
O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos).
Taip, žmonės laiko rakandus, ir taip, esant reikalui ir galimybei patys automobilį pasiremontuoja, bet kad meistriukai juose suktų bizniuką - to tikrai nėra.
Kaip viskas tobula kitoje Debreceno gatvės pusėje, kaip jau rašiau - atvažiuokite pažiūrėti darbo dienos vakare. Karietos stovi ne tik ant šaligatvių, bet ir ant žolynų. Googlo streetviewmobilis pravažiavo dienos metu, kai dauguma darbuose, o dar ir vasara - atostogų metas - visi išvažinėję kas kur savais reikalais.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTai vat tame ir problema. Turėtų būti daugiaaukščiai parkingai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
O ir kitoj pusėje Debreceno gatvės, atrodo, vietų pakankamai daug. Iš esmės, net nereikia kiemų renovacijos, nes ir taip viskas tobula (gal net geriau nei po Rumpiškės kvartalo renovacijos):
Palyginimui, Rumpiškėje po renovacijos, kur pernelyg daug ploto išvaistyta beverčiams, nefunkcionaliems elementams, atimantiems potencialias parkingo vietas:
Paskutinis taisė 1252; 2023.09.17, 22:22.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVienas Klaipėdos mikrorajonas atitinka visas sąlygas kaip aprašėte - du daugiaaukščiai garažai, talpinantys po 300+ automobilių, viešojo transporto stotelės su maršrutais, vežančiais į šiaurę, rytus, pietus ir vakarus, prie namų žaliųjų plotų gausa, medžiai, menantys sovietinę urbanizaciją... Viskas yra. Bet rasti vietą automobiliui darbo dienos vakare - misija neįmanoma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąautomobilizacijai sumažinti reikia turėti geresnes alternatyvas, pats Klaipėdoje negyvenu tai nežinau kaip smagu ten važinėti VT.
Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui. O prie namų padarai erdves žmonėms, pasodinti medžių ir pan., paliekant kelias laikinas vietas daiktų iškrovimams ar gaisrinėms. Va būtų protu suvokiama automobilizacija.
Komentuoti:
-
Taigi išeina taip, kad vienintelė viltis – viešasis transportas. O kadangi jo nėra ir nebus visos šalies mastu, telieka palaidoti visas viltis. Bent kuriam laikui.
Komentuoti:
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Tai jei mokesčiai už parkingą yra mažesni nei savikaina, tai gaunasi, jog dotuojamas automobilizmas ir šelpiami vairuojantys net tų, kurie nevairuoja sąskaita. Kaune kur nors plynuose laukuose sovietmečių įrengti parkingai dar gali palaikyti 30EUR kainą, bet jei reikėtų statyti nuo nulio daugiaaukštę tai tokios kainos neįmanomos.
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
jei per brangiai padarysi tai nestatys niekas. Kaune ilgalaikė aikštelė yra 30€ mėnesiui. Aišku iki 100€ irgi įmanoma, vistiek vienas pastatymas ant šaligatvio kainuoja 30-90.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Optimistas. Nuliuką vieną pamiršai prirašyt
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąBet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąAtsidarau popkornus ir laukiu verkimo dėl automobilizacijos didinimo uostamiestyje.
Bet pačias aikšteles galėtų statyti kažkokiose centrinėse vietose, pastatyti daugiaaukštę ir apmokestinti 10-20€ mėnesiui. O prie namų padarai erdves žmonėms, pasodinti medžių ir pan., paliekant kelias laikinas vietas daiktų iškrovimams ar gaisrinėms. Va būtų protu suvokiama automobilizacija.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Atsidarau popkornus ir laukiu verkimo dėl automobilizacijos didinimo uostamiestyje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
BNS / Diena.lt 2023.09.12
Klaipėdoje iki 2024-ųjų pabaigos planuojama per tūkstantį naujų stovėjimo vietų automobiliams
Kaip pranešė savivaldybė, daugiau vietų automobiliams planuojama reaguojant į gyventojų nusiskundimus ir į tai, jog miesto infrastruktūra nebeatitinka šiuolaikinių poreikių.
Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus sako, kad didžiausia problema yra pietinėje miesto dalyje, kur gyventojai sulaukia ir policijos pareigūnų vizitų. „Naujų parkavimo vietų įrengimas, pavyzdžiui, vietoje nenaudojamos kiemuose infrastruktūros, tai – tik pirmas žingsnis į automobilių stovėjimo vietų plėtrą. Tikiu, kad ilgainiui šią problemą išspręsime ir gyventojams nereikės tapti situacijos įkaitais – po darbų nebereikės skubėti namo tam, kad rastų kur pastatyti automobilius“, - sako A. Vaitkus.
Artimiausiu metu 26 stovėjimo vietas numatyta įrengti prie įvažiuojamojo kelio Taikos prospekte, ties 101 numerio pastatu, dar šiemet tikimasi apie 40 stovėjimo vietų įrengti ir I. Simonaitytės gatvėje, užbaigti automobilių stovėjimo vietų projektus J. Janonio, Malūnininkų, Smilties Pylimo, Sportininkų, Statybininkų, Žardininkų gatvėse. „Baigus šiuos apie 2,5 mln. miestui kainavusius darbus, klaipėdiečių patogumui iš viso bus sukurta daugiau nei 500 parkavimo vietų“, – teigiama savivaldybės pranešime.
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...omentarai
https://www.atviraklaipeda.lt/2023/09/11/per-metus-zadama-sukurti-1000-nauju-automobiliu-stovejimo-vietu/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kai dažai yra laisvai prieinami ir kiekvienas durnelis gali braižyti linijas ant bortelio, tai kiekvienos neaiškios linijos, ypač daugiabučių kiemuose, reikia laikytis?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Keistą išvadą tamsta padarėte. Gal sakyčiau, jeigu yra ženklinimas ar ženklas, kuris draudžia stovėjimą, reikia pirmiau nestatyti ir nepažeisti, bei lygiagrečiai galima aiškintis jis ten teisėtas ar neteisėtas ir kai bus pašalintas - statyti automobilį (čia jeigu yra toks poreikis). Nes pagal tai, mieste gal galima ir pvz. greičio ribojimų nesilaikyti, nes galbūt jie neteisėti, ar kito ženklinimo? Ir tik kai nudirbus darbą kažką pasiaiškinsiu, pradėsiu taisyklių jau laikytis.
Komentuoti:
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Galima pasidaryti išvadą, kad gavus baudą, pirmiausia reikia su regia.lt pagalba išsiaiškinti kam priklauso ta vieta, po to išsiaiškinti ar linija teisėta ir tik po to ją sumokėti. Kaip visada, institucijų darbą turi nudirbti pats žmogus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu nuotraukos įdėtos tos vietos kur gavo baudą, tai ten ir be linijos negalima statyti taip.
Komentuoti:
Komentuoti: