Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Parkavimas. Infrastruktūra
Collapse
X
-
Reiktų tiesiog automobilių mokesčius pagal Danijos pavyzdį įvest ir labai greitai parkingo vietų poreikis sumažėtų. Nereiktų aiškinti kaip su savo kiemu tvarkytis. Ir tada nereiks nė naujų gatvių tiest, esamas bus galima drąsiai siaurint, neliks kamščių, padidės VT keleivių, tramvajų linijos nebeatrodys tokios brangios. Vienintelis niuansas, kad kuri partija tai įves bus neišrenkama artimiausius 30m.
- 3 patinka
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
jie gal ir sveikintu, bet esmė kad "aftamabilistai" taip ir neišėjo iš sovietmečio, atsidarykit bet kuria rajono grupė ir apie 90 procentų runkelių kaltins tikrai ne save kad nepasirūpino parkavimo vieta prieš perkant būtą/automobilį. kas dėl kiemų manaui reiktų sutvarkyt esamus purvynus net ir medžių sąskaita, bet po to reiktų totalitarinę kontrolę įvedinet, kad neatsirastų naujų purvynų.
Tai ir turim natūralų rezultatą. Nušiktą aplinką kuria niekas nesirūpina. Ir tokia priešprieša tik dar labiau didina sovietinį požiūrį. Kai vieni įsitikinę, kad ne jų problema, o turi DUOTI. O kiti įsitikinę, kad negalima leist žmonėms patiems spręsti problemų, nes iškils bėda jų galiai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Na taip. Valstybė-auklė populiari kaip niekad. Spėju didelė dalis sveikintų sovietyno sugrįžimą jei tik tai reikštų aftamabylių sumažinimą iki dvasingo kiekio
Apie statybos reikalavimą rašiau, kad pvz turėtų kaimynams likti teisingas saulės šviesos kiekis.Paskutinis taisė Stadionas; 2023.03.22, 10:39.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Klystate. VMS ir didžioji dalis šio forumo yra kardinaliai prieš tokią nuostatą.
Be to, egzistuoja tam tikri statybos reikalavimai. Netgi individualaus namo kieme negali daryti ką nori.
Apie statybos reikalavimą rašiau, kad pvz turėtų kaimynams likti teisingas saulės šviesos kiekis.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
"Ką nori - tą daro" tinka kokiam sibirui nebent, o ne civilizuotai valstybei.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąProblema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.
Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
Aišku, jei visgi įmanoma net ir 90-100kmh važiuojančią sraute tarp kitų mašinų identifikuoti, kodėl gi ne. Tačiau būna viena kitą užstoja ir pan.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąProblema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.
Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
O kova su pažeidėjais ilga ir tai dalis, galimos parkavimo politikos, padidini baudas, kontrolę, administravimą ir cirkai baigsis. Turim vieną švedą, kuris vairuoja po Vilnių. Mes klausinėjame, kaip čia ta Švedija apsitvarkė su greičio viršijimais, parkingais ir t.t. Atsakymas buvo paprastas - didelių baudų pagalba ir minimalia tolerancija. Lygiai tas pats buvo su garsios muzikos megėjais, kuriuos apramino baudos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąProblema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia
Dėl požeminių garažų daug kur eilės (nepaisant sunkiai suvokiamų kainų), gyventojai net burtus traukia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąPožeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.
Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse.
Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Brangiausioje - mėlynoje zonoje, savivaldybės įrengtose vietose gyventojai statosi už 43,00 Eur/metams. Taip, metams, ne mėnesiui.
[/QUOTE]
Požeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.
Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.
Be to, egzistuoja tam tikri statybos reikalavimai. Netgi individualaus namo kieme negali daryti ką nori.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąŠiaip reikėtų apmokestinti visus kiemus mieste, kurie yra Savivaldybės žinioj. Leidimai vietinių gyventojų vienam auto turėtų būti įkandami, o už antrą reikėtų padaryti nepatogų, gal tada išsivalytų kiemai. Kartais eini per kokį kiemą, o ten darbo dieną, dienos metu užimta 90% vietų. Jeigu retai naudoji auto, tai gal jam vieta po žeme iki sodo sezono. Už surinktas lėšas galima tvarkyti seną infrastruktūrą, pritaikyti šiuolaikiniams poreikiams, įrengti ar sutvarkyti žalius plotus, nes šiuo metu yra visiškas bardakas, 30+ metų, o iš vietos judame per lėtai.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne. Kiemuose, įskaitant uždarus, neturėtu būti sudarytos salygos laikyti autmobilius. Kiemai yra žmonėms, o ne automobiliams. O be to, kaip jie iki tų kiemų davažiuotų kokiame senamiestyje kur automobilių eismas iš vis turi būti uždraustas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tvarka būtų kaip su dabartiniu parkavimu gatvėje. Vietiniai naudoja leidimus gyventojams, atvykę - susimoka už naudojimą.
Uždari kiemai - atskira istorija. Gyventojų pasirinkimas kaip juos naudoja. Jei nori - gali patys įsirenginėt sau požeminius parkingus savo pinigais.
Parašė gerietis Rodyti pranešimąO paskui kiauksi kodėl gyventojai keliasi į priemiesčius. Uždrauskime iš viso parkuoti automobilius miesto teritorijoje, jai jau būti nuosekliems.
Parašė Robyla Rodyti pranešimąO dėl pigiai mokėti...- nežinau, ar kokie 70 Eur/mėn. čia labai pigu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, jeigu yra galimybė, tai ir reikia daryti tuos požeminius parkingus, nesvarbu, atvykstantiems, ar vietiniams. Naujamietyje ir kituose rajonuose kuriasi biurai, kurių darbuotojai automobiliais užkemša visus aplinkinius kiemus. Aišku, galėtų nevažiuoti nuosavu transportu arba reikėtų priversti jo atsisakyti kelionei į darbą, apmokestinant visus kiemus. Labai negražus pavyzdys yra Koralai ir Girtekos ofisynas, dienos metu, 500 m. spinduliu ten praktiškai nebeįmanoma net laikinai prisiparkuoti, užgrūsti visi daugiabučių kiemai ir gatvės. Naujamiestyje šalia Vinted sutvarkė skverą, nemaža teritorija, kas trukdė įrengti požeminį parkingą? Būtų suteikta galimybė pasirinkti susimokėti arba atsisakyti automobilio. O dėl pigiai mokėti...- nežinau, ar kokie 70 Eur/mėn. čia labai pigu.
Šiaip reikėtų apmokestinti visus kiemus mieste, kurie yra Savivaldybės žinioj. Leidimai vietinių gyventojų vienam auto turėtų būti įkandami, o už antrą reikėtų padaryti nepatogų, gal tada išsivalytų kiemai. Kartais eini per kokį kiemą, o ten darbo dieną, dienos metu užimta 90% vietų. Jeigu retai naudoji auto, tai gal jam vieta po žeme iki sodo sezono. Už surinktas lėšas galima tvarkyti seną infrastruktūrą, pritaikyti šiuolaikiniams poreikiams, įrengti ar sutvarkyti žalius plotus, nes šiuo metu yra visiškas bardakas, 30+ metų, o iš vietos judame per lėtai.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO čia įdomu. Kažkaip praleidau šitą. Kur galima rasti šį projektą? Ar čia tik konkursinis, kuris nelaimėjo?
Panašu, kad niekada nebuvo planuota įgyvendinti.
Komentuoti:
-
O čia įdomu. Kažkaip praleidau šitą. Kur galima rasti šį projektą? Ar čia tik konkursinis, kuris nelaimėjo?
Komentuoti:
-
Kolegos, matau jog pamiršote, kad Tauro kalne įrenginėjamas parkingas:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Vadinasi, jeigu prie 60-bučio komibloko yra 5 parkavimo vietos - soriukas (apsigyvenote lower class ghetto). Ir šalia didžiulis parko-šabakštyno-horor vaikų aikštelės hibridas.
Jeigu prie naujo apynaujo daugiabučio 60 parkavimo vietų betoniniame keliasdešimties arų ploto lauke ir 30 - požeminiame parkinge, sveikiname - jums pasisekė.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: