Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Parkavimas. Infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evil
    replied
    Reiktų tiesiog automobilių mokesčius pagal Danijos pavyzdį įvest ir labai greitai parkingo vietų poreikis sumažėtų. Nereiktų aiškinti kaip su savo kiemu tvarkytis. Ir tada nereiks nė naujų gatvių tiest, esamas bus galima drąsiai siaurint, neliks kamščių, padidės VT keleivių, tramvajų linijos nebeatrodys tokios brangios. Vienintelis niuansas, kad kuri partija tai įves bus neišrenkama artimiausius 30m.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Stadionas Rodyti pranešimą

    jie gal ir sveikintu, bet esmė kad "aftamabilistai" taip ir neišėjo iš sovietmečio, atsidarykit bet kuria rajono grupė ir apie 90 procentų runkelių kaltins tikrai ne save kad nepasirūpino parkavimo vieta prieš perkant būtą/automobilį. kas dėl kiemų manaui reiktų sutvarkyt esamus purvynus net ir medžių sąskaita, bet po to reiktų totalitarinę kontrolę įvedinet, kad neatsirastų naujų purvynų.
    Vienoj pusėj runkeliai, kurie kaltina visus aplinkui ir nieko nesitvarko. Kitoj pusėj runkeliai, kurie neduoda niekam priiminėt sprendimų dėl savo vietinės aplinkos.

    Tai ir turim natūralų rezultatą. Nušiktą aplinką kuria niekas nesirūpina. Ir tokia priešprieša tik dar labiau didina sovietinį požiūrį. Kai vieni įsitikinę, kad ne jų problema, o turi DUOTI. O kiti įsitikinę, kad negalima leist žmonėms patiems spręsti problemų, nes iškils bėda jų galiai.

    Komentuoti:


  • Stadionas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Na taip. Valstybė-auklė populiari kaip niekad. Spėju didelė dalis sveikintų sovietyno sugrįžimą jei tik tai reikštų aftamabylių sumažinimą iki dvasingo kiekio

    Apie statybos reikalavimą rašiau, kad pvz turėtų kaimynams likti teisingas saulės šviesos kiekis.
    jie gal ir sveikintu, bet esmė kad "aftamabilistai" taip ir neišėjo iš sovietmečio, atsidarykit bet kuria rajono grupė ir apie 90 procentų runkelių kaltins tikrai ne save kad nepasirūpino parkavimo vieta prieš perkant būtą/automobilį. kas dėl kiemų manau reiktų sutvarkyt esamus purvynus net ir medžių sąskaita, bet po to reiktų totalitarinę kontrolę įvedinet, kad neatsirastų naujų purvynų.
    Paskutinis taisė Stadionas; 2023.03.22, 10:39.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Klystate. VMS ir didžioji dalis šio forumo yra kardinaliai prieš tokią nuostatą.
    Be to, egzistuoja tam tikri statybos reikalavimai. Netgi individualaus namo kieme negali daryti ką nori.
    Na taip. Valstybė-auklė populiari kaip niekad. Spėju didelė dalis sveikintų sovietyno sugrįžimą jei tik tai reikštų aftamabylių sumažinimą iki dvasingo kiekio

    Apie statybos reikalavimą rašiau, kad pvz turėtų kaimynams likti teisingas saulės šviesos kiekis.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    "Ką nori - tą daro" tinka kokiam sibirui nebent, o ne civilizuotai valstybei.
    Na taip, tam tikri apribojimai yra, kad netrukdytų kaimynams. Pvz kaip jau minėjau neuždengti saulės kaimynams. Bet daug arčiau sibiro yra nurodinėjimas ką daryti su privačia nuosavybe. Gal dar nurodyti kiek namuose lempučių galima pasikabinti ir kokio dydžio šaldytuvą turėti, kad nevartotum per daug elektros?

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.

    Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
    Klausimas grynai techninis - kaip užtikrinti įvažiavimo mokestį Vilniaus atžvilgiu. Kai kalba apie senamiestį, tai ten lėtos gatvės, viską spės nuskaityt, automatizuoti. Ar patempsim galimus srautus, netaps butelio kakliuku visi mechanizmai, jei taip darysime su Vilniaus prieigom ?

    Aišku, jei visgi įmanoma net ir 90-100kmh važiuojančią sraute tarp kitų mašinų identifikuoti, kodėl gi ne. Tačiau būna viena kitą užstoja ir pan.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.

    Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).
    Ir dar reikėtų paimti dėmėn pagrindinę problemą, kad parkingo vietų mėlynoje ir kitose mokamose vietose yra labai ribotai.
    O kova su pažeidėjais ilga ir tai dalis, galimos parkavimo politikos, padidini baudas, kontrolę, administravimą ir cirkai baigsis. Turim vieną švedą, kuris vairuoja po Vilnių. Mes klausinėjame, kaip čia ta Švedija apsitvarkė su greičio viršijimais, parkingais ir t.t. Atsakymas buvo paprastas - didelių baudų pagalba ir minimalia tolerancija. Lygiai tas pats buvo su garsios muzikos megėjais, kuriuos apramino baudos.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia
    Bet pastebiu tai, kad dauguma komercinių parkingų pastaraisiais metais gerokai užkimšti. Nors prieš tai kone kelioliką metų stovėjo apytuščiai.
    Dėl požeminių garažų daug kur eilės (nepaisant sunkiai suvokiamų kainų), gyventojai net burtus traukia.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Požeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.

    Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse.
    Problema tame, kad Vilniuje tai reikštų kad komercinė aikštelė liks tuščia, o žmonės toliau visus šaligatvius ir pievas nustatys už 43/e metams. O kadangi VMS nesiims jokios kontrolės, tai išvada bus kad komercinės aikštelės neapsimoka. Na nebent atsiras koks labai nuožmus vietinis. Komercinė aikštelė mano rajone prisipildė tik po ~1500 pranešimų apie šalia jos esantį nelegalų parkavimą. Tai užtruko kelis metus.

    Įvažiavimą į miestą siūliau ne kartą ir net čia kur žmonės ne delfio komentarų lygio palaikymo tam nėra. Paskutinis įvažiavimo mokestis Lietuvoje buvo panaikintas Palangoje. (Neringa - atskira kalba).

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Brangiausioje - mėlynoje zonoje, savivaldybės įrengtose vietose gyventojai statosi už 43,00 Eur/metams. Taip, metams, ne mėnesiui.


    [/QUOTE]

    Požeminė aikštelė būtų komercinė, jai nebūtų taikomi zonų mokesčiai. Aš pateikiau kaip pvz., o mokestis per mėnesį gali būti konkurencingas privačioms aikštelėms. Taip, gyventojai už mėlyną zoną moka 43 Eur/metams, bet požemine aikštele gali naudotis ne tik gyventojai.

    Yra įvairių sėkmingų pavyzdžių, kaip atsikratyti to bereikalingo lakstymo į miestą. Variantas - įvažiavimo į miestą apmokestinimas, nustatant tam tikras ribas, tuomet ir priemesčių aikštelės taps populiarios, o realiausias, kaip ir minėjau, viskas mokama. Kaip tik vakar pažįstamas pateikė konkretų pavyzdį, kai jo name du butai parkuoja 7 mašinas. Kaip tu jam pagrūmosi, jis gi savo teises žino, valstybinė žemė, ką noriu, tą darau, taisyklių nėra, ženklo statyti draudžiama nėra, atsikniskit. Bet koks mokestis tokius išauklėtų akimirksniu ir nereikėtų pyktis. Kitaip tariant - tvarka ir standartai turi egzistuoti ne tik tam tikrų kategorijų gatvėse.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.
    Klystate. VMS ir didžioji dalis šio forumo yra kardinaliai prieš tokią nuostatą.
    Be to, egzistuoja tam tikri statybos reikalavimai. Netgi individualaus namo kieme negali daryti ką nori.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.
    "Ką nori - tą daro" tinka kokiam sibirui nebent, o ne civilizuotai valstybei.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Šiaip reikėtų apmokestinti visus kiemus mieste, kurie yra Savivaldybės žinioj. Leidimai vietinių gyventojų vienam auto turėtų būti įkandami, o už antrą reikėtų padaryti nepatogų, gal tada išsivalytų kiemai. Kartais eini per kokį kiemą, o ten darbo dieną, dienos metu užimta 90% vietų. Jeigu retai naudoji auto, tai gal jam vieta po žeme iki sodo sezono. Už surinktas lėšas galima tvarkyti seną infrastruktūrą, pritaikyti šiuolaikiniams poreikiams, įrengti ar sutvarkyti žalius plotus, nes šiuo metu yra visiškas bardakas, 30+ metų, o iš vietos judame per lėtai.
    Čia yra realiausias sprendimas, ir Šimašius jau buvo pradėjęs apie tai šnekėt, bet kilo didžiulis šaršalas ir atsitraukė. Realiai taip, visi kiemai turėtų būti mokami, vienas automobilis butui kainuotų dar normalią sumą, o antras ir daugiau – jau tokią, kurią įkąstų tik turtingieji, pvz. 100 €/mėn. Ir tai išspręstų ir parkavimo problemas, ir miesto biudžetą papildytų taip, kad būtų galima realiai tikėtis tų kiemų tvarkymo (nes kaimynijos yra nepasiteisinęs reikalas).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne. Kiemuose, įskaitant uždarus, neturėtu būti sudarytos salygos laikyti autmobilius. Kiemai yra žmonėms, o ne automobiliams. O be to, kaip jie iki tų kiemų davažiuotų kokiame senamiestyje kur automobilių eismas iš vis turi būti uždraustas.
    Kiemai yra gyventojams. Ką daro - jų reikalas. Nors ir daugiaaukštį parkingą, jei kitiems namams šešėlio nesudaro. O mašiną gali ir su sraigtasparniu įsiskraidint.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tvarka būtų kaip su dabartiniu parkavimu gatvėje. Vietiniai naudoja leidimus gyventojams, atvykę - susimoka už naudojimą.

    Uždari kiemai - atskira istorija. Gyventojų pasirinkimas kaip juos naudoja. Jei nori - gali patys įsirenginėt sau požeminius parkingus savo pinigais.
    Ne. Kiemuose, įskaitant uždarus, neturėtu būti sudarytos salygos laikyti autmobilius. Kiemai yra žmonėms, o ne automobiliams. O be to, kaip jie iki tų kiemų davažiuotų kokiame senamiestyje kur automobilių eismas iš vis turi būti uždraustas.

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    O paskui kiauksi kodėl gyventojai keliasi į priemiesčius. Uždrauskime iš viso parkuoti automobilius miesto teritorijoje, jai jau būti nuosekliems.
    Senamiestyje taip. Tai tegu jie ir pasilieka tame priemiestyje, o čia su automobiliu nevažiuoja.
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    O dėl pigiai mokėti...- nežinau, ar kokie 70 Eur/mėn. čia labai pigu.
    Brangiausioje - mėlynoje zonoje, savivaldybės įrengtose vietose gyventojai statosi už 43,00 Eur/metams. Taip, metams, ne mėnesiui.


    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Šiaip, jeigu yra galimybė, tai ir reikia daryti tuos požeminius parkingus, nesvarbu, atvykstantiems, ar vietiniams. Naujamietyje ir kituose rajonuose kuriasi biurai, kurių darbuotojai automobiliais užkemša visus aplinkinius kiemus. Aišku, galėtų nevažiuoti nuosavu transportu arba reikėtų priversti jo atsisakyti kelionei į darbą, apmokestinant visus kiemus. Labai negražus pavyzdys yra Koralai ir Girtekos ofisynas, dienos metu, 500 m. spinduliu ten praktiškai nebeįmanoma net laikinai prisiparkuoti, užgrūsti visi daugiabučių kiemai ir gatvės. Naujamiestyje šalia Vinted sutvarkė skverą, nemaža teritorija, kas trukdė įrengti požeminį parkingą? Būtų suteikta galimybė pasirinkti susimokėti arba atsisakyti automobilio. O dėl pigiai mokėti...- nežinau, ar kokie 70 Eur/mėn. čia labai pigu.

    Šiaip reikėtų apmokestinti visus kiemus mieste, kurie yra Savivaldybės žinioj. Leidimai vietinių gyventojų vienam auto turėtų būti įkandami, o už antrą reikėtų padaryti nepatogų, gal tada išsivalytų kiemai. Kartais eini per kokį kiemą, o ten darbo dieną, dienos metu užimta 90% vietų. Jeigu retai naudoji auto, tai gal jam vieta po žeme iki sodo sezono. Už surinktas lėšas galima tvarkyti seną infrastruktūrą, pritaikyti šiuolaikiniams poreikiams, įrengti ar sutvarkyti žalius plotus, nes šiuo metu yra visiškas bardakas, 30+ metų, o iš vietos judame per lėtai.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O čia įdomu. Kažkaip praleidau šitą. Kur galima rasti šį projektą? Ar čia tik konkursinis, kuris nelaimėjo?
    https://madeinvilnius.lt/verslas/nek...ymo-projektas/

    Panašu, kad niekada nebuvo planuota įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O čia įdomu. Kažkaip praleidau šitą. Kur galima rasti šį projektą? Ar čia tik konkursinis, kuris nelaimėjo?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Kolegos, matau jog pamiršote, kad Tauro kalne įrenginėjamas parkingas:

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Vadinasi, jeigu prie 60-bučio komibloko yra 5 parkavimo vietos - soriukas (apsigyvenote lower class ghetto). Ir šalia didžiulis parko-šabakštyno-horor vaikų aikštelės hibridas.
    Jeigu prie naujo apynaujo daugiabučio 60 parkavimo vietų betoniniame keliasdešimties arų ploto lauke ir 30 - požeminiame parkinge, sveikiname - jums pasisekė.
    Nereikia absoliutinti, kalbama yra apie vietą pačiame miesto centre, beveik senamiestyje, o ne visą miestą. Senamiestis tikrai nėra lower class ghetto, atvirkščiai. Dėl to taip, užteks tų 5 parkavimo vietų (nors nemanau, kad senamiestyje labai daug 60-bučių komiblokų). O su aplinkiniais mikrorajonais reikalas visai kitas.

    Komentuoti:

Working...
X