Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Another example from eastern Poland. Main road nr 16, section Barczewo - Biskupiec, east of Olsztyn. Lenght 22 km:


















    All viaducts are ready for 2x2 upgrade:



    [url=http://www.panoramio.com/photo/43623547]













    The end of modernized section:



    Paskutinis taisė pzlotnik; 2010.11.17, 19:32.

    Comment


      Na va, kiek skaitau SSC forume, tai nuo sausio Lenkijoje didinamas greitis magistralėse. Autostradose nuo 130 km/h iki 140 km/h, o greitkeliuose nuo 110 km/h iki 120 km/h

      Comment


        Parašė John
        Tik įdomu, kodėl kitur Europoje visada (išskyrus Vokietiją) apsiribojama 130km/h ar mažiau? Kodėl niekur nėra 140 ar 150km/h?
        Yra
        Italijos valdžia nusprendė padidinti maksimalų greitį šalies keliuose. Dabar vairuotojai čia galės lėkti net 150 km/val greičiu.

        Pilnas straipsnis čia
        http://www.balsas.lt/naujiena/496015...eistina-greiti
        Paskutinis taisė Romas; 2012.09.01, 16:13. Priežastis: Citata

        Comment


          Parašė John
          Visiškai logiška. Mašinų, ko gero, nėra daug, o magistralių būklė nepriekaištinga. Kartą važiavau A2 nuo Poznanės iki Lodzės ir teko matyti vos kelias mašinas (vidury dienos), kuomet kelias lygus kaip stiklas ir daugumoje atkarpų tiesus, kaip ištemptas siūlas. Tik įdomu, kodėl kitur Europoje visada (išskyrus Vokietiją) apsiribojama 130km/h ar mažiau? Kodėl niekur nėra 140 ar 150km/h?
          Jonai, nėra iš dalies tai paaiškinama tuo, jog standartais buvo rašyti 1990ais ar dar anksčiau (buvau mažas, neatmenu). Įsivaizduokime 1990ais metais koks buvo autoparkas: 1990ųjų Audi 100 buvo nauja mašina, o pagrinde buvo 1980-1985 metų automobiliai, t.y. Golf I-II, Audi 80 ("bulka), o BMW 3 buvo "chuligankė". Įsivaizduojame kiek aktyvios ir pasyvios saugumo sistemos buvo įdiegta tuose automobiliuose. Visgi per 20 metų ženkliai padidėjo automobilių saugumas, o automobiliai iš principo gali važiuoti saugiai greičiau. Nebūsiu toks radikalus, sakydamas, jog tai 200 km/h, tačiau mano manymu lenkiškas A2, lietuviškasis A1, kitų šalių greitkeliai galėtų turėti limitą 140-160. Tai lenkai matyt tuo vadovaudamiesi ir pakėlė iki 140 (vistiek visi, kad reikia, važiuos 150). Dabar tiesa degalų sąnaudos labai riboja automobilių greitį, ir manau būtent tai dabar didina saugumą kur kas labiau nei apribojimai. Visgi degalų suvartojimas tarp 120 ir 150 km gali skirtis keliasdešimt procentų...

          Comment


            Speed limits in Poland will be upgraded:

            On expressway from 110 to 120 km/h
            On highway from 130 to 140 km/h.

            But in new regulations there`s a statement that there will be 10 km/h speed tollerance, so it means that one won`t be fined if not exceedeng 130 km/h on expressway and 150 km/h on highway.

            Comment


              Lenkijos keliuose didinamas leistinas greitis
              Lenkijoje, kuri avaringumu keliuose tvirtai pirmauja Europos Sąjungoje, šios šalies Senato sprendimu dar labiau didinamas leistinas transporto priemonių greitis.
              Dar šiais metais Lenkijos autostradose vairuotojai galės važiuoti 140 kilometrų greičiu, tokiu senatorių sprendimu stebisi dienraštis "Gazeta Wyborcza".
              Važiuodami į Naujametinį balių vairuotojai galės patikrinti savo vairavimo meistriškumą - ironizuoja dienraštis.
              Nuo gruodžio 31 dienos 10 kilometrų didinamas leistinas greitis visuose aukštesnės kategorijos keliuose. Motociklai, lengvieji automobiliai ir sunkvežimiai autostradose galės važiuoti 140 kilometrų per valandą greičiu, greitkeliuose su dviem priešingos krypties eismo juostomis - 120 kilometrų per valandą. Likusiuose greitkeliuose - eismas ribojamas iki 100 kilometrų per valandą.
              Anot laikraščio "Gazeta Wyborcza", iš tikrųjų vairuotojai galės važiuoti dar 10 km/h greičiau, nes naujose eismo taisyklėse nurodyta, jog pakelėse įrengtų greičio matuoklių leistina paklaida yra 10 kilometrų per valandą.

              Comment


                Malūchai zvimbdami eis
                Bet sunkvežimiai? Gal čia turėtą omeny <3,5 t? ar klaida tiesiog straipsnyje?

                Comment


                  Kaip sunkvežimis gali važiuoti 140 km/h greičiu, jei ribotuvas stovi, kuris greitį riboja iki 95km/h. Ar Delfis taip nekokybiškai išvertė straipsnį??

                  Comment


                    DMN inf. 2011-03-23, 12:52
                    Lenkijos mokami keliai: žengtas dar vienas žingsnis

                    Transporto priemonių aptarnavimo keliuose bendrovė „DKV Euro Service“ teiks automatizuoto elektroninio atsiskaitymo už mokamus Lenkijos kelius paslaugą. (...) Sunkvežimių ir autobusų vairuotojai už mokamus Lenkijos kelius galės atsiskaityti dviem būdais.
                    Pirmasis, labiau įprastas – atsiskaitymas kuro kortele, antrasis – elektroninio prietaiso viaBox naudojimas.
                    Telefono dydžio prietaisas yra tvirtinamas prie vidinės stiklo pusės vairuotojo kabinoje. Įvažiavus į mokesčio mokėjimo stotelę, antenos automatiškai aptinka viaBOX prietaisą ir nuskaito duomenis.
                    (...)

                    Mokestis už Lenkijos kelius bus apskaičiuojamas pagal nuvažiuotų kilometrų skaičių, transporto priemonės masę, emisijos klasę bei kelių, kuriais bus važiuojama, tipą.
                    Prognozuojama, kad mokesčių dydis gali svyruoti nuo 6 iki 14 euro centų už 1 km.

                    http://www.diena.lt/naujienos/transp...ingsnis-340276

                    Comment


                      Ne taip jau ir mažai iš tikrųjų...
                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                      Comment


                        Oj kaip nepatinka man mokamu keliu ideja - uz kelius sumokama perkant degalus, uzsienieciai - vinjetes. Nekalbant dar apie galbut kazkokius kitus mokescius.

                        Comment


                          Pan zlotnik, could U please estimate pricing for travel Lodz through Frankfurt Oder?
                          Now (Lodz - Nowy Tomysl) there are four SPO's (stacje poborow) if I'm not mistaken.
                          So there will be four more - together eight.

                          Then there will be some SPO's towards Warzsawa (in 2012), so basically, taking all into account, travelling from Warszawa to Franfurkt Oder would empty your wallet pretty heavily.
                          Let's say 10 times 10 PZL - it's 100 PZL for ~400km?

                          And if there will be new payment/tarriff system, then it would cost 0.25-0.50 PZL per 1 km?

                          Can You please shed some light on this?

                          Dzieki,
                          A.

                          Comment


                            Only three SPO's were collecting fee when we were travelling on A2 two weeks ago. On the way I saw another two, but they were under construction (finishing stages I believe).

                            Comment


                              Nowdays there are 3 toll points on section Konin - Nowy Tomyśl (150 km lenght) - total cost is 39 PLN.

                              East section from Konin to Łódź - lenght 106 km is free toll yet, but toll system will be introduced from 01.07.2011 and this section will cost 21 PLN.

                              West Section from Nowy Tomyśl to Świecko (DE Border) will be in operation probably from Dec 2011, but toll system will be implemented in 1st half of 2012. I suppose that it will cost about 30 PLN.

                              The last section Stryków (Łódź) - Warszawa should be ready by june 2012. This section lenght is 91 km so the cost should be similiar to Section Konin - Łódź - about 20 PLN.

                              So finally I suppose that whole A2 section form Warszawa to German Border, lenght 453 km should cost from 100 to 110 PLN.

                              Maximum allowed speed on polish highways is 140 km/h (but in practice it`s 150 km/h - because road law allows 10 km/h speed tolerance). So distance form Warszawa to Berlin on A2 will be 600 km, it should take less than 5 hours.

                              Drive from Poznań to Berlin on A2 (260 km) should take only 2 hours
                              Paskutinis taisė pzlotnik; 2011.03.29, 18:43.

                              Comment


                                So my guess was right. 100 zl.

                                Thanks for clear info!

                                Comment


                                  Total length of the Augustow - Lomza - Zambrow route is 130 km and the whole section is terrible.
                                  Total length of the Augustow - Bialystok - Zambrow route is 158 km. Out of this 90 km. is the Augustow - Bialystok section (terrible) and 68 km will be S8.

                                  So the choice is this:
                                  1. Driving 40 km on a terrible road.
                                  2. Driving 68 km on a good road.

                                  I would choose driving on the good road due to safety, but I am sure that a lot of people will choose the 1st option to save fuel, esp. at night when the roads are empty. Anyway, it should at least take some pressure off the Lomza section and balance things out a little bit. But the whole of Bialystok - Zambrow section needs to be complete, otherwise it's not worth it.
                                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                                  Comment


                                    No, the main road from Lithuanian border to Warsaw will be S61 through Suwałki, Ełk and Łomża. S61 will be connected with S8 near Ostrów Mazowiecka. But it will be build as a whole I suppose not earlier than 2020.

                                    The good news is that:


                                    No later than forty-two months we should ride the Augustow bypass. Such a term derived from the contract that was signed yesterday (2011.03.10) with the company drogowcy Budimex - designer and contractor route

                                    The new road is to consist of two parts - 23-km stretch of main road of accelerated performance and 13 km section of S61, ending in Suwalki

                                    The ring road will enter a total of five interchanges, 33 bridges, 15 flyovers, 31 to go and culverts for animals and the four service areas. For all investor - the General Directorate of Roads and Highways will pay the contractor - a consortium of Budimex - almost 536 million zł gross. At the dedication of investments to use the investor is 42 months, including 15 in its design. Perhaps, however, that this term is reduced. Yesterday, during the signing of the contract represented the contractor announced that field work will begin in the spring of next year.

                                    Comment


                                      Įvažiavus į Lenkiją iš Vokietijos (Berlynas-Varšuva).

                                      2011 05











                                      Trumpas malonumas baigėsi, ir toliau į šoną kartu su visomis "fūromis"...


                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment




                                        Naujas kelias baigėsi, sukame į šoną






                                        Naujos magistralės atkarpas pravažiavom jau sutemus. Buvo trys kontrolės postai link Varšuvos, po 11 LT už atkarpą maždaug. Dar vienas pastatytas, bet neįrengtas.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Galbūt neseniai važiavę galėtų pasiūlyti geriausią maršrutą per Lenkiją, įvertinus šiuo metu vykstančias intensyvias statybas kelyje nuo Varšuvos link Piotrkow Trybunalski (S8 kelyje) ir aplink Wroclaw'ą?

                                          Tikslas būtų nuo Varšuvos (iki jos klausimų nekyla) pasiekti Jelenia Gora (galutinis tikslas - Čekija).

                                          Prieš du metus važiuota analogišku maršrutu per šiuo metu remontuojamą S8 - Częstochowa - Opole -A4 autostrada ir tada jau klausimų nebelieka, bet šiuo metu dėl S8 kelio remonto tokia trasa labai jau rizikinga atrodo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X