Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos keliai. Eismas, maršrutai ir kelių būklė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pirma mokama atkarpa (GDDKiA) nuo PPO Stryków (358 km) iki PPO Żdżary (264 km), jos ilgis 94 km (tarp PPO) ir 99 km (tarp mazgų Łódź, Stryków [DK14] ir Konin Wschód [DK72])



    PPO - Punkt poboru opłat
    Pirma mokama sekcija uždaro tipo, reiškia pravažiuojant (Berlyno link) per PPO Stryków paimamas bilietukas, kuris pravažiuojant PPO Żdżary apmokamas.





    Mokamas ruožas (tarp mazgų) - 99 km, kaina 9.90 zł:

    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Antra mokama atkarpa (AWSA) tik 14 km ilgio tarp mazgų Sługocin (243 km) [467] ir Słupca (229 km) [466]. Atkarpa atviro tipo mokama tik už PPO Lądek (239 km) kirtimą:



      Už 14 km - 14 zł:

      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment


        Trečia mokama atkarpa (AWSA) 28 km ilgio tarp mazgų Września (208 km) [DK92] ir Nagradowice (180 km) [S5][E261]. Atkarpa taip pat atviro tipo, mokama tik už PPO Nagradowice (182 km) kirtimą:



        Už 28 km - 14 zł:

        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Ketvirta ir paskutinė mokama atkarpa (GDDKiA) nuo PPO Gołuski (152 km) iki PPO Tarnawa (22 km), jos ilgis 130 km (tarp PPO) ir 132 km (tarp mazgų Poznań Zachód (153 km) [S5][S11][E261] ir Rzepin (21 km) [DK92]):



          Ruožas taip pat uždaro tipo, kaip ir pirmas:





          Už 132 km - 31 zł:

          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Résumé:

            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Sveiki,
              teko va neseniai vykti per Lenkiją į Čekiją ir pastebėjau tokį labai įdomų dalyką. Jie kelius tiesia iš betoninių plokščių, kurias kaip supratau "gamina" vietoje. Gal kas žinot kodėl yra pasirinktas toks kelių tiesimo būdas? Panašiai ir Čekijoje, dalis kelių yra iš tokių betoninių, maždaug 5x6 m dydžio, plokščių. Gal toks kelias ilgiau laiko? Mat patogumo klausimais tai nelabai kažkas, tie tarpai tarp plokščių tolygumo keliui nesuteikia.

              Comment


                /\ Ploksciu jokiu ten nera, betonas monolitinis su isfrezuotom termosiulem uzpilditom mastika. Kietas kelio pagrindas reikalingas kai minkstas pagrindas neatlaiko apkrova...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  /\ Ploksciu jokiu ten nera, betonas monolitinis su isfrezuotom termosiulem uzpilditom mastika. Kietas kelio pagrindas reikalingas kai minkstas pagrindas neatlaiko apkrova...
                  Aa.. įdomiai. O vis gi, toks būdas pasirinktas dėl patvarumo? Nes tarkim man pasirodė, kad viadukuose keliai yra išasfaltuoti, kitur iš betono. Taip pat vienoje vietoje mačiau naujai klojamą kelio atkarpą, kur ant betono dar buvo dedamas asfalto sluoksnis.

                  O kaip su tokios dangos saugumu? Nes bent per vairavimo kursus tai vis mokindavo, kad blogiausias sąlygų darinys yra betonas ir vanduo (tampa slidu).

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Aa.. įdomiai. O vis gi, toks būdas pasirinktas dėl patvarumo?
                    Del ekonomijos. Pigiau pastatyti iskart gera kelia ir priziureti tik pavirsiu, nei tureti prasta kelia ir kasmet mesti pinigus i jo palaikyma ir remonta.
                    Kiekvienas kelias turi savo naštą. Rajoninių kelių niekas nebetonuoja. Bet keliui kuris neša didelį srautą palikti minkštą pagrinda - neracionalu.

                    Nes tarkim man pasirodė, kad viadukuose keliai yra išasfaltuoti, kitur iš betono. Taip pat vienoje vietoje mačiau naujai klojamą kelio atkarpą, kur ant betono dar buvo dedamas asfalto sluoksnis.
                    Kelio pagrindas ir jo paviršius skirtingi dalykai, nereikia juos maisyti. Labai dažnai keliai su kietu (betonuotu) pagrindu turi asfaltinį paviršių.

                    O kaip su tokios dangos saugumu? Nes bent per vairavimo kursus tai vis mokindavo, kad blogiausias sąlygų darinys yra betonas ir vanduo (tampa slidu).
                    Kiek teko matyti betoninius kelius, visur paviršius padarytas šiurkštus... gerinti stabdymo efektyvuma...
                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Kadangi nuolat keičiasi situacija Lenkijos keliuose tai klausimas žinantiems daugiau - šią savaitę iš Lietuvos į Čekiją (Olomouc, Brno) nuo Varšuvos važiuoti geriau 8 keliu, ar vistik 7? 8 tikriausiai vis dar remontuojamas nemažas gabalas, tačiau 7 nevilioja ~100 km prasta atkarpa prieš pat Krokuvą, juolab ir ratas gaunasi. Čia, jeigu ką, ne pats sugalvojau, važiavę neseniai pataria, nors mes šiaip 8 visada važiuojam.
                      Ačiū už komentarus.

                      Comment


                        Del marsruto

                        Gal kas galetu pateikti smulkesnes informacijos del marsruto vaziuojant is UK i Lietuva, butent domina Lenkijoje apvaziavimai. Gal galima navigacijoje nurodyti ar atvirksciai ignoruoti kaikuriuos miestus per kuriuos siomis dienomis nepatartina vaziuoti del kelio remonto darbu?
                        P.S. Draugai vaziavo su nauju Garminu, tai prasikeike ir prarado apie 3 valandas klaidziodami aplink Varsuva.. Navigacija su visomis mokamomis paslaugomis apie kamscius ir t.t. bet visa laika siule apsisukti ir visgi vaziuoti per uzdarytus kelius teko ja isjungti ir klaidzioti...
                        Vaziuosiu tik per mokamus kelius o kai jie baigsis gal kas pasufleruos kaip patogiau ir greiciau kirsti siena.
                        Is anksto dekoju

                        Comment


                          Parašė maroldas Rodyti pranešimą
                          ...Gal galima navigacijoje nurodyti ar atvirksciai ignoruoti kaikuriuos miestus per kuriuos siomis dienomis nepatartina vaziuoti del kelio remonto darbu?...
                          Apie keliu remontus yra cia:

                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                          Comment


                            Parašė maroldas Rodyti pranešimą
                            Gal kas galetu pateikti smulkesnes informacijos del marsruto vaziuojant is UK i Lietuva, butent domina Lenkijoje apvaziavimai. Gal galima navigacijoje nurodyti ar atvirksciai ignoruoti kaikuriuos miestus per kuriuos siomis dienomis nepatartina vaziuoti del kelio remonto darbu?
                            P.S. Draugai vaziavo su nauju Garminu, tai prasikeike ir prarado apie 3 valandas klaidziodami aplink Varsuva.. Navigacija su visomis mokamomis paslaugomis apie kamscius ir t.t. bet visa laika siule apsisukti ir visgi vaziuoti per uzdarytus kelius teko ja isjungti ir klaidzioti...
                            Vaziuosiu tik per mokamus kelius o kai jie baigsis gal kas pasufleruos kaip patogiau ir greiciau kirsti siena.
                            Is anksto dekoju
                            Dabar vos ne užsimerkęs gali nuvažiuoti nuo Berlyno iki Varšuvos (net iki Vyškovo, kuris jau gerokai už Varšuvos), nereikia net ir navigacijų

                            Comment


                              Kartais nesuprantu žmonių. Negi yra sunku pasiimti žemėlapį ( jei jau tokie oldschool) arba navigaciją į kelionę, kad neklaidžiot? Ir beje visur ženklais gatvėse stovi su nuorodom.

                              Comment


                                Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                                Kartais nesuprantu žmonių. Negi yra sunku pasiimti žemėlapį ( jei jau tokie oldschool) arba navigaciją į kelionę, kad neklaidžiot? Ir beje visur ženklais gatvėse stovi su nuorodom.
                                Tai žmogus ir rašo, kad su navigacija būna problemų. Pačiam praeitą vasarą teko sugaišti laiko ir paklaidžioti, kuomet navigacija su naujausiai žemėlapiais visada nukreipdavo mane į naują aplinkkelį, kuris tuo metu buvo dar neatidarytas. Čia būtų labai pravertęs paprastas žemėlapis, tačiau kas perka popierinį žemėlapį, kuomet vežasi su savimi navigacinę įrangą.

                                Comment


                                  Na taip. Mano patirtyje, tai kiekvienais metais važiuodami slidinėti pasiklysdavome, bet laikui bėgant įsiminėme kelią, o dabar galiausiai nuties padorų aplinkelį.

                                  Comment


                                    Važiuojant į Gdansko pusę ar į Mozūrus gali kilti noras važiuoti Rusijos pasieniu nuo Vištyčio ar trasos E67 Cipliškėje:
                                    - 651 keliu Cipliškė - Vižainys - Geldapė (Szypliszki - Wiżajny - Gołdap)
                                    - ir toliau 650 keliu Gołdap - Węgorzewo.

                                    651 kelias iki Geldapės yra labai prastas - siauras ir vingiuotas, o vietomis - pavojingai banguotas. Jokių remonto pėdsakų nėra
                                    Važiuojantiems, pvz., slidinėti link Geldapės (Gołdap) geriau važiuoti 652 keliu per Suvalkus (Suwałki - Filipów - Kowale Oleckie) ir toliau 65 keliu.


                                    Žemėlapis iš http://mapa.targeo.pl


                                    650 kelias iki Vengoževo (liet. Unguros, lenk. Węgorzewo) pradėtas tvarkyti iki Boćwinkos.
                                    Toliau - senas keliais su vietomis perasfaltuotoais ruožais.
                                    Šitoje atkarpoje yra trys gyvenvietės, kur nuo vokiečių laikų likę ilgi grindinio ruožai - Grabowo, Boćwinka ir Banie Mazurskie.

                                    Kai pavasarį ten važiavome, iš karto už Geldapės (Gołdap) buvo šviesoforinis ruožas, prie kurio teko ilgai stovėti.
                                    Tiesa, ir pats miestas tada buvo išraustas, bet jei lenkai taip greit dirba kaip kaimyniname Gižycke (Giżycko), tai eismo problemų dabar tubūt nėra.

                                    Vengdami tų remontų grįždami kirtome kampą nuo Grabowo iki Kowale Oleckie ir toliau 652 keliu link Suvalkų


                                    Žemėlapis iš www.mapy.cz

                                    Comment


                                      650. Węgorzewo - Gołdap

                                      650 kelias iš Unguros (Vengoževo) link Geldapės

                                      Foto 2011.07
                                      Budriai (lenk. Budry, vok. Buddern)






                                      Foto 2012.05
                                      Banie Mazurskie prieigos
                                      Tolumoje matosi pažymėtos į turistines atrakcijoss - Mozūrijos fortifikacijos kelias nuoroda į Rapos piramidę

                                      Comment


                                        650. Węgorzewo - Gołdap

                                        Foto 2012.05

                                        Pirmasis prieškarinių vokiškų kelių "skansenas"
                                        Banie Mazurskie (vok. Benkheim)


















                                        Comment


                                          650. Węgorzewo - Gołdap

                                          Antrasis kelių "skansenas"

                                          Boćwinka (vok. Bodschwingken, 1938-1945 Herandstall)










                                          Už gyvenvietės ribos - vėl asfaltas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X