Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tomoxas
    replied
    Darau spėjima kad kalba apie šita ruoža, atkarpa link Varšuvos jau už dabartinės atidatytos dalies. Nuo Ježewo Stare iki 'Orlen' degalinės arba 607 kilometro:
    Atstumas nuo Ježewo Stare iki degalinės: ~13km.

    Komentuoti:


  • Mexas
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    http://www.rynekinfrastruktury.pl/wi...ia--56440.html

    20% kelio link Mazuvieco Ostruvo jau pabaigta. Įdomu tai, kad naudoja dronus atliktų žemės darbų apimčiai įvertinti, tai pagreitina darbų atlikimą (vietoj 6 dienų užtenka 5 valandų).

    Kita gera naujiena - jau už kelių savaičių bus atidarytas 13 km autostrados ruožas prieš Baltstogę. Ne visai Via Baltica, bet alternatyva (S8 kelias).
    Nelabai supratau kuris ruozas 13km bus atidarytas?
    Jei nuo Baltstogėss link Warsuvos tai ten jau pries keleta metu greitkelio ruozas atidarytas.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė sauls Rodyti pranešimą
    http://www.rynekinfrastruktury.pl/wi...ia--56440.html

    20% kelio link Mazuvieco Ostruvo jau pabaigta. Įdomu tai, kad naudoja dronus atliktų žemės darbų apimčiai įvertinti, tai pagreitina darbų atlikimą (vietoj 6 dienų užtenka 5 valandų).

    Kita gera naujiena - jau už kelių savaičių bus atidarytas 13 km autostrados ruožas prieš Baltstogę. Ne visai Via Baltica, bet alternatyva (S8 kelias).
    tik rekia patikslinti, kad "vietoj 6 dienų pakanka 5 valandų" galioja matavimo darbams, o ne visiems zemes darbams.

    Komentuoti:


  • Haiku
    replied
    Ar įmanoma ankstesnė statybų pabaiga su tokiais tempais Wyszkow-Ostrow Mazowiecki atkarpoje? Teko spalį-lapkritį triskart pravažiuoti, tai kaskart atrodė daug nuveikta kaip mažam laiko tarpui.

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    http://www.rynekinfrastruktury.pl/wi...ia--56440.html

    20% kelio link Mazuvieco Ostruvo jau pabaigta. Įdomu tai, kad naudoja dronus atliktų žemės darbų apimčiai įvertinti, tai pagreitina darbų atlikimą (vietoj 6 dienų užtenka 5 valandų).

    Kita gera naujiena - jau už kelių savaičių bus atidarytas 13 km autostrados ruožas prieš Baltstogę. Ne visai Via Baltica, bet alternatyva (S8 kelias).

    Komentuoti:


  • IksEr
    replied
    Šiek tiek pasidomėjau, kokia situacija su S61 keliu. Darbai nors ir iš lėto, bet juda į priekį:
    - 63 km ilgio S61 atkarpa nuo Szczuczyn iki mazgo Wysokie - Raczki. Projektavimo ir statybos konkursas baigėsi birželio 24, sutartį su nugalėtoju planuojama pasirašyti 2017 trečiame ketvirtyje, planuojama darbų trukmė 29..35 mėnesiai (neįskaitant žiemos), planuojama darbų pabaiga 2020 m. antra pusė.
    - 24 km ilgio S61 atkarpa Suwałki – Budzisko. Derinami trąsos dokumentai, paskutinis susitikimas buvo 2016-10-10 (https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/23473...d-dokumentacji).
    - Suvalkų aplinkelis - projektavimas berods baigtas, darbų pabaigos data numatyta 2019 m.
    - Ostrów Mazowiecka - Szczuczyn. Kol kas viskas koncepcijų lygmenyje.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Haiku Rodyti pranešimą
    Yra ženklas su užrašu vidutinio greičio kontrolė
    Daugiau info su visomis atkarpomis PL: http://superauto24.se.pl/porady/odci...sc_626674.html

    Analogiškas ženklas kaip nuorodoje yra ir iš abiejų pusių minėtame ruože.

    Komentuoti:


  • Haiku
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ačiū už informaciją. Ar ten yra koks išankstinis žymėjimas?
    Yra ženklas su užrašu vidutinio greičio kontrolė

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Lienzer Rodyti pranešimą
    Taip pat tik išvažiavus iš Stawiski aplinkelio Warszawa kryptimi prasideda 7 km. ruožas, kur matuojamas vidutinis greitis atkarpoje. Ruožas baigiasi DK61 kelio vingyje prie Kobylin (matuojama į abi kryptis).
    Ačiū už informaciją. Ar ten yra koks išankstinis žymėjimas?

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Apie 15 km iki Sniadovo (Śniadowo) yra provėžų "skansenas". Anksčiau toks buvo beveik visas 150 km kelias nuo Augustavo iki Mazovijos Ostruvo. Ir dar tame siaurame kelyje reikėdavo lenkti fūras, autobusus ir "maliūchus"
    Atvaizdas
    Ši atkarpa puikiai parodo kaip patobulėjo atkarpa nuo LT iki Wyszkow per pastaruosius 10-12 m.

    Romai, dėkui už išsamų ir sistemingą reportažą (kaip visad ).

    Pridėti galiu, kad darbo dienomis pastaruoju metu laiko prarandama ne tik remontuojamame ruože Ostrow Maz. - Wyszkow, bet ir Grajewo (šviesoforas ir pervaža pristabdo eismą (kartais iki 15-20 min.) ir Lomza/Piatnica (šviesoforas Piatnicoje ir žiedas Lomzoje, vėlgi sumoje iki 10-20 min judėjimas vėžlio žingsniu).

    Taip pat tik išvažiavus iš Stawiski aplinkelio Warszawa kryptimi prasideda 7 km. ruožas, kur matuojamas vidutinis greitis atkarpoje. Ruožas baigiasi DK61 kelio vingyje prie Kobylin (matuojama į abi kryptis).

    Net jei Augustow aplikelis dar ir nėra pilnai pabaigtas, visgi Augustow miestelyje kamščių nebeliko, tik žiede prie Kaufland'o kartais tenka minutę-kitą pastovėti, o didžiųjų kamščių laikai šiame miestelyje jau baigėsi.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą


    Nemanau, kad verta ieškoti nepamestų dalykų ant sauso asfalto ir užsiimti sąmokslo teorijomis. Tuomet visi mūsų kaimynai (gal išskyrus gudus) gali sakyti, kad 20 metų niekas nedaroma ir keliai Lietuvoje link jų sienos yra labai blogi dėl Lietuvos nedraugiškos politikos jų atžvilgiu...
    Palaikau Roma šioje diskusijoje.
    Tam kad keliai į mūsų pusę yra prastesni, nei pvz. pietuose (tame tarpe UA kryptimi) yra labai paprasta priežastis: PL gyventojų tankumas tuose regionuose yra žymiai didesnis, verslo daugiau, BVP sukuriama daugiau, todėl ir kelių infrastruktūra ten gerinama pirmiau. Politika čia nebent regioninė...

    http://info-poland.buffalo.edu/classroom/maps/pz5.gif

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Čia aišku sąmokslo teorija, bet PL irgi autostradas planuoja ne pagal srautus, o pagal kažką kita. Didžiausias furų srautas PL yra Budzisko-Berlynas kryptimi, bet kelių statybos prioritetai aiškiai to neatspindi.
    Būtų įdomu tokius duomenis pamatyti. Sutinku, jei kalbam apie tranzitinį eismą, o kitu atveju PL vyrauja vidiniai maršrutai (arba iš vakarų į PL), visgi 38 mln šalis.

    Komentuoti:


  • Lienzer
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Sena kelio atkarpa tarp Raigardo miestelio ir Ščučyno (Szczuczyn) aplinkkelio
    Kelio danga normali, be provėžų.
    Danga gera su viena išimtimi: Išvažavus iš Rajgrod Warszawa kryptimi ties Pikly miesteliu yra pelkėta vieta - ten nuolat remontuoja ir vis tiek nuolat labai banguotas kelias. Ten apribojimaiyra, dabar berods 60 km/h. Su priekaba reik važiuot atsargiai, nes kelias rimtai banguojasi toj vietoj, o kitiem lenkti atsargiai - dažnai ir vietiniai šerifai ten pasirodo.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK8. Białystok - Augustów

    Kelios užsilikusos nuotraukos
    Foto 2016.09
    Balstogė - Augustavas

    Keli kilometrai nuo Balstogės (Białystok) eina 2*2 kelias - iki 19 kelio į Kuznicą atsišakojimo


    Toliau kelias yra su siauriais kelkraščiais. Nefotografavau, nes lijo ir važiavo nemažai furų.
    Paskutiniai kilometrai nuo Štabino (Sztabin) iki Augustavo yra su plačiais kelkraščiais




    Labiausiai Lenkijoje džiugino ne tik naujos autostrados, bet kad ten iki šiol neatėjo kvaila mada prieš gyvenvietes (net ir pagrindiniuose keliuose) supilti kuo didesnius greičio slopinimo kalniukus, kurie Lietuvoje vadinasi "gulinčiais policininkais", Danijoje (gal iš ten atėjo ta mada) - "bump", o Lenkijoje - ... nesidomėjau, kaip tas žodis vadinanasi, jei nėra tokių daiktų






    Augustavo mazgas. Sankryža su 61 keliu


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S8. Radzymin-Marki

    Marki - paprasčiau kalbant, tai Varšuvos priemiestis prie "mūsų pusėje" esančios IKEA (kita IKEA yra prie 7 ir 8 kelių kryžkelės - Jankose). Dabartiniame 2*2 juostų atkarpoje Radzymin-Marki yra daug greičio apribojimų, o artėjant link Varšuvos - ir šviesoforų.


    Važiuojant pro Radzyminą jau matosi į šoną nueinanti greitkelio trasa. Ši aplinkkelio trasa eis į rytus nuo dabartinio kelio. Atidarymas numatytas 2017 m. balandį.

    Markų aplinkkelio trasa
    (paspaudus- didesnis puslapis)

    http://conadrogach.pl/mapy/obwodnica...adzymin-4.html

    Dar yra net atskiras puslapis, kur yra visa istorija apie Markų aplinkkelį.
    Statybos vėluoja apie 4-5 metus.
    http://www.obwodnicamarek.pl/mapy/

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    S8 / E67. Wyszków - Radzymin

    Pabaigai - kelios nuotraukos iš pastatyto greitkelio S8 ruožo tarp Vyškuvo ir Radzymino.

    Išankstinis įspėjimas apie sankryžą ir krypčių žymėjimas






    Ekodukas (žvėrių pralaida)



    Netrukus - jau 2017 m. pavasarį - bus atidarytas Markų aplinkkelis (link IKEA), o vasarą - nedidelis S8 ruožas tarp Zambruvo ir Mazovijos Ostruvo.

    Esamų ir statomų greitkelių žemėlapio fragmentas į rytus nuo Varšuvos

    Žemėlapis iš http://ssc.siskom.waw.pl/ (nuolat atnaujinamas)
    Paskutinis taisė Romas; 2016.09.19, 06:49.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    8 / E67. Ostrów Mazowiecka - Wyszków



    Prekyba miško gėrybėmis kol kas dar vyksta






    Vienintelis laikinas pervažiavimas




    Laikinas betono mazgas






    Naujas kelias nusuks kairiau - kirs kampą į Vyškuvo aplinkkelį


    Vyškuvo aplinkkelio ir greitkelio S8 pradžia

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    8 / E67. Ostrów Mazowiecka - Wyszków

    Foto 2016.08
    Rekonstruojama 30 km atkarpa


    Išvažiavimas iš statybos
    Savaitgalį ženklas nekelia jokių emocijų, o darbo dieną prie jo gali tekti pastovėti praleidžiant statybinę techniką


    Šitam "zajazdui" (smuklei) pasisekė - greeitkelis nenutolo už kelių kilometrų


    Statomo viaduko griaučiai




    Naujas kelias - jau kitoje senojo pusėje






    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    8 / E67. Ostrów Mazowiecka - Wyszków

    Dabar ši 30 km atkarpa rekonstruojama.
    Anonsui įkeliu kelias nuotraukas palyginimui

    Foto 2011.09


    Mazovijos Ostruvo aplinkkelio pradžia


    Foto 2016.08


    Grybautojai ir po 5 metų renkasi ten pat - iškart už Mazovijos Ostruvo aplinkkelio
    Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:56.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    DK61- DW677. Łomża - Ostrów Mazowiecka

    Nuo Lomžos yra 3 keliai Varšuvos link:
    - Klasikinis 677 kelias Mazovijos Ostruvo (Ostrów Mazowiecka) ir toliau 8 keliu
    - 63 kelias link Zambruvo ir toliau 8 keliu
    - 61 keliu per Ostrolenką

    Žemėlapis iš www.targeo.pl

    Foto 2016.08
    61 kelias. Lomžos priemiestis Piontica (Piątnica)


    Lomža


    Jei nėra rimtų priežasčių, paprastai renkuosi tiesų 677 kelią link Mazovijos Ostruvo (Ostrów Mazowiecka)

    Apie 15 km iki Sniadovo (Śniadowo) yra provėžų "skansenas". Anksčiau toks buvo beveik visas 150 km kelias nuo Augustavo iki Mazovijos Ostruvo. Ir dar tame siaurame kelyje reikėdavo lenkti fūras, autobusus ir "maliūchus"




    Už Sniadovo - 2010-2011 m. rekonstruota atkarpa
    Kelias lygus kaip stalas





    Aritmetika tokia:
    Anksčiau 145 km atkarpą nuo Augustavo iki Mazovijos Ostruvo (Ostrów Mazowiecka) pavykdavo nuvažiuoti per 2 val - 2¼ val. Toks laikas buvo, jei važiuodavome savaitgalį anksti ryte (pravažiuoti Augustavą reikėjo 6 ar 7 valandą ryto mūsų laiku) ar grįždavome vakare. Kai vyko 2004 m. rekonstrukcija, net naktį važiavome 3 valandas.
    Šiemet Augustavą pavažiavome 8:30 mūsų laiku ir jau po 1:40 buvome Mazovijos Ostruve.

    Dėl rekonstruoto paprasto 61-o kelio galima ne tik greičiau važiuoti, bet ir yra galimybė vėliau išsiruošti iš namų į kelionę.
    Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:55.

    Komentuoti:

Working...
X