Darau spėjima kad kalba apie šita ruoža, atkarpa link Varšuvos jau už dabartinės atidatytos dalies. Nuo Ježewo Stare iki 'Orlen' degalinės arba 607 kilometro:
Atstumas nuo Ježewo Stare iki degalinės: ~13km.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[PL]"Via Baltica" Lenkijoje. Augustavo ir Suvalkų aplinkkeliai [E67/ S8-S61]
Collapse
X
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąhttp://www.rynekinfrastruktury.pl/wi...ia--56440.html
20% kelio link Mazuvieco Ostruvo jau pabaigta. Įdomu tai, kad naudoja dronus atliktų žemės darbų apimčiai įvertinti, tai pagreitina darbų atlikimą (vietoj 6 dienų užtenka 5 valandų).
Kita gera naujiena - jau už kelių savaičių bus atidarytas 13 km autostrados ruožas prieš Baltstogę. Ne visai Via Baltica, bet alternatyva (S8 kelias).
Jei nuo Baltstogėss link Warsuvos tai ten jau pries keleta metu greitkelio ruozas atidarytas.
Komentuoti:
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąhttp://www.rynekinfrastruktury.pl/wi...ia--56440.html
20% kelio link Mazuvieco Ostruvo jau pabaigta. Įdomu tai, kad naudoja dronus atliktų žemės darbų apimčiai įvertinti, tai pagreitina darbų atlikimą (vietoj 6 dienų užtenka 5 valandų).
Kita gera naujiena - jau už kelių savaičių bus atidarytas 13 km autostrados ruožas prieš Baltstogę. Ne visai Via Baltica, bet alternatyva (S8 kelias).
Komentuoti:
-
Ar įmanoma ankstesnė statybų pabaiga su tokiais tempais Wyszkow-Ostrow Mazowiecki atkarpoje? Teko spalį-lapkritį triskart pravažiuoti, tai kaskart atrodė daug nuveikta kaip mažam laiko tarpui.
Komentuoti:
-
http://www.rynekinfrastruktury.pl/wi...ia--56440.html
20% kelio link Mazuvieco Ostruvo jau pabaigta. Įdomu tai, kad naudoja dronus atliktų žemės darbų apimčiai įvertinti, tai pagreitina darbų atlikimą (vietoj 6 dienų užtenka 5 valandų).
Kita gera naujiena - jau už kelių savaičių bus atidarytas 13 km autostrados ruožas prieš Baltstogę. Ne visai Via Baltica, bet alternatyva (S8 kelias).
Komentuoti:
-
Šiek tiek pasidomėjau, kokia situacija su S61 keliu. Darbai nors ir iš lėto, bet juda į priekį:
- 63 km ilgio S61 atkarpa nuo Szczuczyn iki mazgo Wysokie - Raczki. Projektavimo ir statybos konkursas baigėsi birželio 24, sutartį su nugalėtoju planuojama pasirašyti 2017 trečiame ketvirtyje, planuojama darbų trukmė 29..35 mėnesiai (neįskaitant žiemos), planuojama darbų pabaiga 2020 m. antra pusė.
- 24 km ilgio S61 atkarpa Suwałki – Budzisko. Derinami trąsos dokumentai, paskutinis susitikimas buvo 2016-10-10 (https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/23473...d-dokumentacji).
- Suvalkų aplinkelis - projektavimas berods baigtas, darbų pabaigos data numatyta 2019 m.
- Ostrów Mazowiecka - Szczuczyn. Kol kas viskas koncepcijų lygmenyje.
Komentuoti:
-
Parašė Haiku Rodyti pranešimąYra ženklas su užrašu vidutinio greičio kontrolė
Analogiškas ženklas kaip nuorodoje yra ir iš abiejų pusių minėtame ruože.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už informaciją. Ar ten yra koks išankstinis žymėjimas?
Komentuoti:
-
Parašė Lienzer Rodyti pranešimąTaip pat tik išvažiavus iš Stawiski aplinkelio Warszawa kryptimi prasideda 7 km. ruožas, kur matuojamas vidutinis greitis atkarpoje. Ruožas baigiasi DK61 kelio vingyje prie Kobylin (matuojama į abi kryptis).
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApie 15 km iki Sniadovo (Śniadowo) yra provėžų "skansenas". Anksčiau toks buvo beveik visas 150 km kelias nuo Augustavo iki Mazovijos Ostruvo. Ir dar tame siaurame kelyje reikėdavo lenkti fūras, autobusus ir "maliūchus"
Atvaizdas
Romai, dėkui už išsamų ir sistemingą reportažą (kaip visad ).
Pridėti galiu, kad darbo dienomis pastaruoju metu laiko prarandama ne tik remontuojamame ruože Ostrow Maz. - Wyszkow, bet ir Grajewo (šviesoforas ir pervaža pristabdo eismą (kartais iki 15-20 min.) ir Lomza/Piatnica (šviesoforas Piatnicoje ir žiedas Lomzoje, vėlgi sumoje iki 10-20 min judėjimas vėžlio žingsniu).
Taip pat tik išvažiavus iš Stawiski aplinkelio Warszawa kryptimi prasideda 7 km. ruožas, kur matuojamas vidutinis greitis atkarpoje. Ruožas baigiasi DK61 kelio vingyje prie Kobylin (matuojama į abi kryptis).
Net jei Augustow aplikelis dar ir nėra pilnai pabaigtas, visgi Augustow miestelyje kamščių nebeliko, tik žiede prie Kaufland'o kartais tenka minutę-kitą pastovėti, o didžiųjų kamščių laikai šiame miestelyje jau baigėsi.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Nemanau, kad verta ieškoti nepamestų dalykų ant sauso asfalto ir užsiimti sąmokslo teorijomis. Tuomet visi mūsų kaimynai (gal išskyrus gudus) gali sakyti, kad 20 metų niekas nedaroma ir keliai Lietuvoje link jų sienos yra labai blogi dėl Lietuvos nedraugiškos politikos jų atžvilgiu...
Tam kad keliai į mūsų pusę yra prastesni, nei pvz. pietuose (tame tarpe UA kryptimi) yra labai paprasta priežastis: PL gyventojų tankumas tuose regionuose yra žymiai didesnis, verslo daugiau, BVP sukuriama daugiau, todėl ir kelių infrastruktūra ten gerinama pirmiau. Politika čia nebent regioninė...
http://info-poland.buffalo.edu/classroom/maps/pz5.gif
Komentuoti:
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąČia aišku sąmokslo teorija, bet PL irgi autostradas planuoja ne pagal srautus, o pagal kažką kita. Didžiausias furų srautas PL yra Budzisko-Berlynas kryptimi, bet kelių statybos prioritetai aiškiai to neatspindi.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąSena kelio atkarpa tarp Raigardo miestelio ir Ščučyno (Szczuczyn) aplinkkelio
Kelio danga normali, be provėžų.
Komentuoti:
-
DK8. Białystok - Augustów
Kelios užsilikusos nuotraukos
Foto 2016.09
Balstogė - Augustavas
Keli kilometrai nuo Balstogės (Białystok) eina 2*2 kelias - iki 19 kelio į Kuznicą atsišakojimo
Toliau kelias yra su siauriais kelkraščiais. Nefotografavau, nes lijo ir važiavo nemažai furų.
Paskutiniai kilometrai nuo Štabino (Sztabin) iki Augustavo yra su plačiais kelkraščiais
Labiausiai Lenkijoje džiugino ne tik naujos autostrados, bet kad ten iki šiol neatėjo kvaila mada prieš gyvenvietes (net ir pagrindiniuose keliuose) supilti kuo didesnius greičio slopinimo kalniukus, kurie Lietuvoje vadinasi "gulinčiais policininkais", Danijoje (gal iš ten atėjo ta mada) - "bump", o Lenkijoje - ... nesidomėjau, kaip tas žodis vadinanasi, jei nėra tokių daiktų
Augustavo mazgas. Sankryža su 61 keliu
Komentuoti:
-
S8. Radzymin-Marki
Marki - paprasčiau kalbant, tai Varšuvos priemiestis prie "mūsų pusėje" esančios IKEA (kita IKEA yra prie 7 ir 8 kelių kryžkelės - Jankose). Dabartiniame 2*2 juostų atkarpoje Radzymin-Marki yra daug greičio apribojimų, o artėjant link Varšuvos - ir šviesoforų.
Važiuojant pro Radzyminą jau matosi į šoną nueinanti greitkelio trasa. Ši aplinkkelio trasa eis į rytus nuo dabartinio kelio. Atidarymas numatytas 2017 m. balandį.
Markų aplinkkelio trasa
(paspaudus- didesnis puslapis)
http://conadrogach.pl/mapy/obwodnica...adzymin-4.html
Dar yra net atskiras puslapis, kur yra visa istorija apie Markų aplinkkelį.
Statybos vėluoja apie 4-5 metus.
http://www.obwodnicamarek.pl/mapy/
Komentuoti:
-
S8 / E67. Wyszków - Radzymin
Pabaigai - kelios nuotraukos iš pastatyto greitkelio S8 ruožo tarp Vyškuvo ir Radzymino.
Išankstinis įspėjimas apie sankryžą ir krypčių žymėjimas
Ekodukas (žvėrių pralaida)
Netrukus - jau 2017 m. pavasarį - bus atidarytas Markų aplinkkelis (link IKEA), o vasarą - nedidelis S8 ruožas tarp Zambruvo ir Mazovijos Ostruvo.
Esamų ir statomų greitkelių žemėlapio fragmentas į rytus nuo Varšuvos
Žemėlapis iš http://ssc.siskom.waw.pl/ (nuolat atnaujinamas)Paskutinis taisė Romas; 2016.09.19, 06:49.
Komentuoti:
-
8 / E67. Ostrów Mazowiecka - Wyszków
Prekyba miško gėrybėmis kol kas dar vyksta
Vienintelis laikinas pervažiavimas
Laikinas betono mazgas
Naujas kelias nusuks kairiau - kirs kampą į Vyškuvo aplinkkelį
Vyškuvo aplinkkelio ir greitkelio S8 pradžia
Komentuoti:
-
8 / E67. Ostrów Mazowiecka - Wyszków
Foto 2016.08
Rekonstruojama 30 km atkarpa
Išvažiavimas iš statybos
Savaitgalį ženklas nekelia jokių emocijų, o darbo dieną prie jo gali tekti pastovėti praleidžiant statybinę techniką
Šitam "zajazdui" (smuklei) pasisekė - greeitkelis nenutolo už kelių kilometrų
Statomo viaduko griaučiai
Naujas kelias - jau kitoje senojo pusėje
Komentuoti:
-
8 / E67. Ostrów Mazowiecka - Wyszków
Dabar ši 30 km atkarpa rekonstruojama.
Anonsui įkeliu kelias nuotraukas palyginimui
Foto 2011.09
Mazovijos Ostruvo aplinkkelio pradžia
Foto 2016.08
Grybautojai ir po 5 metų renkasi ten pat - iškart už Mazovijos Ostruvo aplinkkelio
Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:56.
Komentuoti:
-
DK61- DW677. Łomża - Ostrów Mazowiecka
Nuo Lomžos yra 3 keliai Varšuvos link:
- Klasikinis 677 kelias Mazovijos Ostruvo (Ostrów Mazowiecka) ir toliau 8 keliu
- 63 kelias link Zambruvo ir toliau 8 keliu
- 61 keliu per Ostrolenką
Žemėlapis iš www.targeo.pl
Foto 2016.08
61 kelias. Lomžos priemiestis Piontica (Piątnica)
Lomža
Jei nėra rimtų priežasčių, paprastai renkuosi tiesų 677 kelią link Mazovijos Ostruvo (Ostrów Mazowiecka)
Apie 15 km iki Sniadovo (Śniadowo) yra provėžų "skansenas". Anksčiau toks buvo beveik visas 150 km kelias nuo Augustavo iki Mazovijos Ostruvo. Ir dar tame siaurame kelyje reikėdavo lenkti fūras, autobusus ir "maliūchus"
Už Sniadovo - 2010-2011 m. rekonstruota atkarpa
Kelias lygus kaip stalas
Aritmetika tokia:
Anksčiau 145 km atkarpą nuo Augustavo iki Mazovijos Ostruvo (Ostrów Mazowiecka) pavykdavo nuvažiuoti per 2 val - 2¼ val. Toks laikas buvo, jei važiuodavome savaitgalį anksti ryte (pravažiuoti Augustavą reikėjo 6 ar 7 valandą ryto mūsų laiku) ar grįždavome vakare. Kai vyko 2004 m. rekonstrukcija, net naktį važiavome 3 valandas.
Šiemet Augustavą pavažiavome 8:30 mūsų laiku ir jau po 1:40 buvome Mazovijos Ostruve.
Dėl rekonstruoto paprasto 61-o kelio galima ne tik greičiau važiuoti, bet ir yra galimybė vėliau išsiruošti iš namų į kelionę.Paskutinis taisė Romas; 2016.09.18, 20:55.
Komentuoti:
Komentuoti: